STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA Świdnik oferta pracy POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 143,75 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzeilanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej, w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy
Data publikacji: 2020-07-27
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)
Pracodawca: POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kosynierow 12, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzeilanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej, w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 0.88
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 143,75 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0617
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekspedient pocztowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 143,75 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, brak, kierunek: mile widziane- logistyka
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, mile widziane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 5250007313
danePracodawcy_regon: 010684960
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE 50, 20-940 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv/Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Adres strony pracodawcy: http://www.poczta-polska.pl/
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE
Numer budynku pracodawcy: 50
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441201
Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2020
Data dodania oferty pracy: 27.07.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7266d9ae7b75fea4074f0756f05d6a40
Podobne oferty pracy
Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2020-06-09 - Gliwice (śląskie)
szkolenie indyjskich firm na temat rynku polskiego oraz sposobów działania na rynku polskim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Spawanie cienkich blach metodą TIG - nierdzewna, aluminium, czarna stal, drobne prace ślusarskie, znajomość rysunku technicznego.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PROGAMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-08 - Nysa (opolskie)
Praca biurowa w Kolbuszowej w godzinach od 08.00-16.00. Utrzymanie kontaktów z klientami zagranicznymi oraz pozyskiwanie nowych klientów (kontakt telefoniczny,e-mailowy,spotkania handlowe)
DR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-22 - Kolbuszowa (podkarpackie)
organizowanie, zamawianie towarów i utrzymywanie kontaktów z klientami, między innymi z Wietnamu
NALINGE Sp. z o. o. - 2019-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
metkowanie , pakowanie artykułów tekstylnych
Astop spj - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)
prace fizyczne na obwodzie drogowym drog powiatowych - bieżace utrzymanie dróg
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
ORGANIZOWANIE BIURA ORAZ WYKONYWANIA PRAC BIUROWO-ADMINISTRACYJNYCH, PRZYGOTOWANIA NARAD, ZEBRAŃ, KONFERENCJI ORAZ SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH, GROMADZENIE, REJESTROWANIE ORAZ PRZETWARZANIE INFORMACJI, SPORZĄDZANIE, PRZECHOWYWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ, OBSŁUGIWANIE SPRZĘTU BIUROWEGO.WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z MS OFFICE, WORD, EXCEL, OUT LOOK, POWER POINT, 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH.WYNAGRODZENIE 14,70 ZŁ/H BRUTTO, PRACA W GODZINACH 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Bieżące naprawy i konserwacja urządzeń przemysłowych.
Animex Foods Sp. z o.o. S.K.A. - 2020-02-05 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/534234/ogloszenie_dotyczace_naboru_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_za
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2020-09-02 - Tczew (pomorskie)
wg umowy
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Strzegom (dolnośląskie)
Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi spraw ubezpieczonych.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2016-09-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
transport mebli i sprzedaż na rynkach
Zakład Stolarski Popiołek Elżbieta - 2015-12-03 - Radomsko (łódzkie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-06-09 - Żary (lubuskie)
wyszukiwanie dostawców,negocjonowanie warunków z dostawcami,magazynowanie towarów,nadzór nad transportem zamówionych materiałów,
kontakt przez PUP - 2020-05-15 - Leszno (wielkopolskie)
Przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i obsługa gości w hotelu. Umowa zlecenie przez pierwsze 3 miesiące, następnie możliwość umowy o pracę. Praca 5 dni w tygodniu (pon.-niedz.), ok. 8 godz. dziennie, na dwie zmiany (wg grafiku).
Euro-Hotele Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
MONTAŻ MEBLI KUCHENNYCH, PRACA W SALONIE MEBLOWYM KERA MEBLE
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "BEDAN" - 2018-01-15 - Dębica (podkarpackie)
zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych O/Ostrów Wielkopolski - 2016-02-15 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa programu finansowo-księgowego, ewidencja sprzedaży towarów i usług, obsługa biura.
"MARKUS I"ZAKŁAD KOTLARSKI-USŁUGI MARCIN KUSIŃSKI - 2020-08-31 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
wg zawodu
mBUD sp. z o.o. - 2016-07-05 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/639.html
URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU - 2019-01-21 - Słupsk (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: Pracownik na stanowisku ds. dróg Miejski Inżynier Ruchu w Wydziale Polityki Transportowej realizować będzie zadania z zakresu inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Ważniejsze zadania: 1. sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu oraz utrzymania urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 2. opiniowanie i zatwierdzanie projektów organizacji ruchu; 3. opracowywanie zadań i spraw dot. inżynierii ruchu - badania i pomiary ruchu; 4. projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta; 5. udział w sporządzaniu planów finansowych w zakresie inżynierii ruchu; 6. podejmowanie działań mających na celu zapewnienie za pomocą odpowiednich środków, głównie technicznych, właściwej organizacji ruchu pod względem bezpieczeństwa, sprawności, ekonomiczności i wygody w zgodności z zasadami ruchu zawartymi w kodeksie drogowym; 7. współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu, oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; 8. bieżąca kontrola stanu oznakowania poziomego i pionowego ulic; 9. nadzór nad pracą sygnalizacji świetlnych na terenie miasta; 10. prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu; 11. załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw; 12. wdrażanie polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w terenie; 5. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 3200 zł brutto do negocjacji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-11-21 - Słupsk (pomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
MC ANKLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-20 - Będzin (śląskie)
Obsługa klienta w sklepie spożywczo-przemysłowym.Miejsce wykonywania pracy: Chrośla, ul.Mazowiecka 79 - sklep LewiatanOstrów Kania - sklap Lewiatan
P.H.U. GLOBAL Andrzej i Teresa Wieczorek Sp. J. - 2020-05-21 - Górki (mazowieckie)
j,w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Mile widziane prawo jazdy kat. B, umiejętność dociepleń. Praca na terenie Rybnika i okolic. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
TERMO-IZOL - USŁUGI BUDOWLANE PACH MAREK - 2018-03-29 - Rybnik (śląskie)
Zapewnia sprawną obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2020-01-09 - Żary (lubuskie)
naprawa pojazdów samochodowych
AUTO-SERWIS SADEK Krzysztof Sadowski - 2016-07-20 - Wikielec (warmińsko-mazurskie)