STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA, K/M Warszawa oferta pracy Poczta Polska S.A.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA, K/M

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2018-01-26

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: Poczta Polska S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kazimierzowska 53/55, 02-514 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Dodatki: trzynasta pensja, pakiet socjalny

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA, K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent usług pocztowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.01.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent usług pocztowych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; umiejętność obsługi komputera. Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych: aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; sporządzane dokumentacji w zakresie realizowanych usług; wymagany brak przeciwwskazań do dźwigania. Praca zmianowa w godz. 7.00-21.30, również w soboty. Dodatki: trzynasta pensja, pakiet socjalny. Zgłoszenia: ul. Towarowa 5, Warszawa, tel. 225579548, e-mail: agnieszka.sokolska (at) poczta-polska.pl

Nazwa pracodawcy: Poczta Polska S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Towarowa 5, 00-965 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Towarowa

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.01.2018

Data dodania oferty pracy: 25.01.2018

Oferta pracy ważna do: 25.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL PRZYRODY. - od 1 399 PLN

Praca z dziećmi w szkole - nauczyciel przyrody.Wykształcenie wyższe , kierunek przyroda. Wymiar 8/18, wynagrodzenie 1399zł miesięcznie.
Zespół Szkół w Baranowie - 2017-08-28 - Baranowo (warmińsko-mazurskie)

STARSZY ELEKTROTECHNIK - od 3 600 PLN

OBSŁUGA INSTALACJI ELEKTRYCZNE ELEKTRYCZNEJ, SERWISOWANIE URZADZEŃ, PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP, WYKORZYSTANIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO PRZY PRACY W DELEGACJI PRZY PROJEKTACH ZAGRANICZNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE/ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER - od 13 PLN

przyjęcie, wydanie i kompletacja towaru, przygotowanie dokumentacji magazynowej
FAST SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-14 - Porosły (podlaskie)

SZWACZ - od 2 000 PLN

OBOWIĄZKI WG.ZAWODU
PPHU BAX DZIEWIARSTWO KOMPUTEROWE SKIERNIEWICE - 2017-03-16 - Skierniewice (łódzkie)

GLAZURNIK MOZAIKI ORIENTALNEJ "C" - do 13 PLN

Układanie glazury oraz mozaiki orientalnej, szklanej, ceramicznej, znajomość rozmieszczenia glazury przy profilach styropianowych
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Marki (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

sprzątanie
"ARGUS" Ochrona Osób i Mienia - 2017-11-14 - Kutno (łódzkie)

NAUCZYCIEL CHEMII - od 200 PLN

Prowadzenie zajęć z przedmiotu chemia w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa w Dębowcu - 2018-08-30 - Dębowiec (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZWOJU GMINY NABÓR DO 19.02.2016 - do 2 200 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu projektów finansowych ze średków zewnętrznych, przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowywanie i realizacja strategii, programów i planów długoterminowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2016-02-11 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R7/3651-1328/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

ELEKTRYK - od 3 200 PLN

montaż instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją technicznądiagnozowanie i naprawa instalacji, wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacjasieci elektrycznychkonserwacja oraz naprawa linii kablowychplanowanie zakresu i harmonogramowanie prac remontowychnaprawa maszyn i urządzeń elektrycznych
Przedsiębiorstwo Zaopatrzeniowe "MARK-POL" - 2018-10-10 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

INSTRUKTOR DS. PRACY Z DZIEĆMI - od 3 200 PLN

Przygotowanie i prowadzenie zajęć edukacyjnych, opieka nad dziećmi (3-5 lat), kontakty z rodzicami, współtworzenie planów pracy i kontrola nad ich wdrażaniem, organizacja imprez z udziałem dzieci z Mini Ogniska Artystycznego „aDlaczego”, wspomaganie zespołu Klubu Kultury „Mydlniki” w organizacji imprez wydarzeń kulturalnych (praca od poniedziałku do piątku, sporadycznie w soboty/niedziele - w przypadku zaplanowanych przedstawień).
DWOREK BIAŁOPRĄDNICKI CENTRUM KULTURY - 2018-11-13 - Kraków (małopolskie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ - od 2 000 PLN

Nauczanie, opieka i wychowywanie dzieci w wieku przedszkolnym
Niepubliczne Przedszkole "OMNIBUSEK" - 2017-02-14 - Przemyśl (podkarpackie)

SERWISANT OGUMIENIA - od 1 850 PLN

Naprawa ogumienia, obsługa urzadzeń
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Mikołajówek (łódzkie)

TERAPEUTA - od 2 000 PLN

Prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć terapeutycznych dla dzieci z autyzmem. Tworzenie oraz realizacja programów zajęć dla dziecka / grupy, wykonywanie badań, testów i oceny funkcjonalnej dziecka. Współtworzenie i realizacja Indywidualnych Programów Edukacyjno Terapeutycznych dla podopiecznych. Przygotowywanie pomocy do zajęć, udział w Radach Pedagogicznych, spotkaniach konsultacyjnych i superwizjach zespołu, pisanie opinii, prowadzenie dokumentacji, udział w spotkaniach z rodzicami podopiecznych, współpraca z rodziną
Przedszkole Gucio, Szkoła Cogito Łukasz Wolniak - 2016-07-28 - Płock (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Sierpc (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

przyjmowanie ,wydawanie towaru,prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Kozienice (mazowieckie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 1 017,4 PLN

Nauka:- rejestracji pacjentów osobiście i telefonicznie,- prowadzenia dokumentacji medycznej,- prowadzenia księg przyjęć pacjentów.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Konin (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 250 PLN

Sprzątanie oddziałów szpitalnych, poradni i gabinetów lekarskich.
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2019-03-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

OPERATOR ZAUTOMATYZOWANEJ LINII PRODUKCYJNEJ - od 13,7 PLN

Wytwarzanie produktów, sprawdzanie stanu technicznego linii produkcyjnej
AWDIJCZUK WIKTORIA JUREX PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE - 2018-09-26 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK SPRAW W OBIEGU BIEŻĄCYM - 997,4 PLN

INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ I INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS, UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH (ŚWIADCZENIOBIORCA, PŁATNIK SKŁADEK, UBEZPIECZONY), WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW, REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK, WŁĄCZANIE DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MAGAZYNIER - od 3 200 PLN

kompletacja towaru zgodnie z zamówieniami klientów, obsługa wysyłek i przyjęć wyrobu gotowego, transport i składowanie towarów wewnątrz zakładu, wizualna kontrola jakościowa wydawanego i przyjmowanego wyrobu, udział w okresowych inwentaryzacjach
DECORA S.A. - 2018-04-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY : DYREKTORKI / DYREKTORAWYDZIAŁU PODATKÓW LOKALNYCHI ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 4 200 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.Ważniejsze zadania:Kierowanie pracą wydziału i nadzór merytoryczny nad realizowanymi w wydziale zadaniami:w zakresie podatków lokalnych:1. Prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie n/w podatków: podatku od nieruchomości osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku od środków transportowych osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej; podatku rolnego i leśnego osób fizycznych, prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających; łącznego zobowiązania pieniężnego osób fizycznych skutkujące wydaniem odpowiednio decyzji ustalających wysokość w/w podatków lub decyzji określającej wysokość zobowiązania z przedmiotowych tytułów;2. Wzywanie podatników do składania informacji i deklaracji w zakresie w/w podatków i ich weryfikacja.3. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie w/w podatków mających na celu sprawdzania terminowości i poprawności składanych deklaracji, ustalenie stanu faktycznego w zakresie niezbędnym do stwierdzenia zgodności z przedstawionymi dokumentami.4. Przeprowadzanie oględzin w ramach prowadzonych postępowań.5. Weryfikacja miesięcznych informacji przekazywanych z ewidencji pojazdów w zakresie zmianmających wpływ na wymiar podatku od środków transportowych.6. Nadzór nad poborem opłaty skarbowej.7. Sporządzanie wniosków o nałożenie kary na podstawie Kodeksu karnego skarbowego dotyczących nieujawnienia lub nieterminowego zgłoszenia obowiązku podatkowego.8. Prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów ww.podatków.9. Rozpatrywanie wniosków podatników o udzielenie ulg w zakresie podatków i opłat lokalnychoraz wydawanie postanowień w sprawie ulg w podatkach pobieranych przez urzędy skarbowe, a stanowiących w całości dochody Miasta.10. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w ramach zadań Referatu, w tym sporządzanie bieżących sprawozdań dotyczących udzielonej pomocy publicznej.11. Planowanie dochodów z tytułu podatków lokalnych oraz analiza ich wykonania.w zakresie windykacji:1. Systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności Miasta Słupska i Skarbu Państwa.2. Terminowe egzekwowanie należności podatkowych i niepodatkowych poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę.3. Przygotowywanie i kierowanie do sądu pozwów w postępowaniu nakazowym i upominawczymoraz wniosków o wpis hipoteki przymusowej i kaucyjnej.4. Zgłaszanie wierzytelności Miasta Słupska do komorników.5. Prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.6. Realizowanie wspólnej polityki windykacyjnej Urzędu Miejskiego i miejskich jednostekorganizacyjnych.7.Koordynowanie działań mających na celu wdrażanie nowych funkcjonalności w zakresiewindykacji należności.w zakresie egzekucji:1.Badanie dopuszczalności egzekucji administracyjnej oraz poprawności formalnej otrzymanych tytułów wykonawczych.2. Nadawanie tytułom wykonawczym klauzuli o skierowaniu tytułów do egzekucji administracyjnej.3. Zabezpieczanie ruchomości, organizowanie i prowadzenie sprzedaży zajętych ruchomości.4. Orzekanie w sprawach prowadzonego postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego.5. Analiza skuteczności czynności podejmowanych przez komorników skarbowych.w zakresie zadań wspólnych wydziału:Prowadzenie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznymw ramach kompetencji Wydziału.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie od 4200 zł brutto-w zależności od posiadanych kompetencji i kwalifikacji; Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-21 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI INTERESANTÓW - od 2 250 PLN

Zakres zadań:1. Szczegółowa informacja o zakresie działania Urzędu.2. Wydawanie druków i pomoc w ich prawidłowym wypełnianiu przez interesantów.3. Obsługa centrali telefonicznej i faksu.4. Przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrzUrzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji.5. Wprowadzenie i bieżąca kontrola elektronicznego obiegu dokumentów w UrzędzieGminy.6. Nadzór nad tablicą ogłoszeń Urzędu (wywieszanie przekazywanych ogłoszeńi obwieszczeń) oraz kluczami do pomieszczeń umieszczonymi w gablotach.7. Prowadzenie zbioru przepisów prawnych i gminnych oraz ich udostępnianiepetentom.8. Wykonywanie czynności z zakresu archiwum zakładowego.9. Dokonywanie zakupu materiałów materiałów kancelaryjnych, odzieży roboczej,współpraca w zakresie profesjonalnego niszczenia dokumentów.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnegoetatu, praca biurowa, współpraca z zespołem, bezpośredni kontakt interesantami,obsługa komputera.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych .Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze poniżej 6%.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Urząd Gminy Ustka - 2019-01-30 - Ustka (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. POLITYKI PARKINGOWEJW WYDZIALE POLITYKI TRANSPORTOWEJ - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Realizacja działań dotyczących spraw polityki parkingowej Wydziału Polityki Transportowej.Ważniejsze zadania: budowanie bazy wiedzy zawierającej informacje o: ilości miejsc parkingowych (samochodowych), rowerowych, stopniu ich wykorzystania, rotacji pojazdów oraz rozlokowaniu parkingów TIR, BUS, postojów taxi i stopniu ich wykorzystania; opracowywanie założeń optymalizacji ilości miejsc parkingowych na terenie miasta (nie tylko w pasach drogowych) w odniesieniu do polityki zrównoważonego rozwoju transportu; prowadzenie akcji informacyjnych określających zasady kształtowania polityki parkingowej na terenie miasta; rozbudowa parkingów rowerowych na terenie miasta; kształtowanie polityki parkingowej w zakresie MPZP określanie współczynników miejsc parkingowych, analiza zagrożenia wzrostu współczynnika, itp.; strefa płatnego parkowania monitorowanie efektywności, rozwój, (zarządzanie); likwidacja dzikich parkingów na terenie miasta.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w terenie; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-09 - Słupsk (pomorskie)

CUKIERNIK - od 2 000 PLN

Produkcja ciastek, produkcja ciast biszkoptowych
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Strzyżów (podkarpackie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 344,51 PLN

prace biuro-recepcja, obsługa komputera, kontakt z klientem, prace z social-media
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Ługwałd (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat