STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA W BIURZE OBSŁUGI INWESTORAW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA Chełm oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA W BIURZE OBSŁUGI INWESTORAW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1) prowadzenie Chełmskiego Centrum Informacji Gospodarczej oraz Chełmskiego Centrum Obsługi Inwestora,2) inicjowanie przedsięwzięć stymulujących rozwój przedsiębiorczości i pozyskiwanie inwestorów,3) udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Chełmie,4) koordynowanie prac związanych z tworzeniem i zapewnieniem pełnej funkcjonalności specjalnej strefy ekonomicznej z terenu miasta Chełm,5) tworzenie i aktualizacji bazy danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów,6) przygotowywanie katalogów i promocji terenów inwestycyjnych miasta Chełm,7)współpraca z podmiotami gospodarczymi, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania inwestorów oraz działań służących rozwojowi gospodarczemu miasta,8) aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego.
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie Chełmskiego Centrum Informacji Gospodarczej oraz Chełmskiego Centrum Obsługi Inwestora,2) inicjowanie przedsięwzięć stymulujących rozwój przedsiębiorczości i pozyskiwanie inwestorów,3) udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Chełmie,4) koordynowanie prac związanych z tworzeniem i zapewnieniem pełnej funkcjonalności specjalnej strefy ekonomicznej z terenu miasta Chełm,5) tworzenie i aktualizacji bazy danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów,6) przygotowywanie katalogów i promocji terenów inwestycyjnych miasta Chełm,7)współpraca z podmiotami gospodarczymi, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania inwestorów oraz działań służących rozwojowi gospodarczemu miasta,8) aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA W BIURZE OBSŁUGI INWESTORAW GABINECIE PREZYDENTA MIASTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia lub zarządzanie
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość zagadnień dotyczących strategii rozwoju miasta
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość zagadnień dotyczących promocji terenów inwestycyjnych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,5) znajomość zagadnień dotyczących strategii rozwoju miasta,6) znajomość zagadnień dotyczących promocji terenów inwestycyjnych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie Chełmskiego Centrum Informacji Gospodarczej oraz Chełmskiego Centrum Obsługi Inwestora,2) inicjowanie przedsięwzięć stymulujących rozwój przedsiębiorczości i pozyskiwanie inwestorów,3) udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Chełmie,4) koordynowanie prac związanych z tworzeniem i zapewnieniem pełnej funkcjonalności specjalnej strefy ekonomicznej z terenu miasta Chełm,5) tworzenie i aktualizacji bazy danych niezbędnych dla potrzeb inwestorów,6) przygotowywanie katalogów i promocji terenów inwestycyjnych miasta Chełm,7)współpraca z podmiotami gospodarczymi, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania inwestorów oraz działań służących rozwojowi gospodarczemu miasta,8) aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 8,51 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 28 czerwca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 18 czerwca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-06-18KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 czerwca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi inwestora w Biurze Obsługi Inwestora w Gabinecie Prezydenta Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 18 czerwca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9099
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Plac Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?91f994e3c3c0007c17a30c0ecd936ce9
Podobne oferty pracy
utrzymywanie czystości i porządku na obiektach zleceniodawców (pomieszczenia biurowe, strefy sanitarne, komunikacyjne, produkcyjno-magazynowe, możliwa praca na zewnątrz budynków).
PROF-US PRZEDS.USŁ.Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, przyjmowanie towaru, rozliczanie faktur.
FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWA "MARKUS" AGNIESZKA EWA BILSKA - 2016-07-14 - Smolanka (mazowieckie)
PRACE W MAGAZYNIE
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Waganiec (kujawsko-pomorskie)
- zgodnie ze stanowiskiem- konieczna znajomość obsługi agregatu tynkarskiego G4FC
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Łódź (łódzkie)
Montaż systemów suchej zabudowy
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Udorpie (pomorskie)
Szycie na maszynie stębnówce, overlock
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "PABIA" PAULINA BIAŁAS - 2016-08-24 - Konin (wielkopolskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Opoczno (łódzkie)
pomoc w kuchni przy przygotowywaniu posiłków, dań obiadowych, garmażeryjnych,
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Gorlice (małopolskie)
WEDŁUG STANOWISKA; godz. pracy 7-15
Hotel Słupsk s.c. - 2018-07-27 - Słupsk (pomorskie)
praca przy uboju i rozbiorze drobiu
Ubojnia Drobiu "Franek" - 2016-09-16 - Targoszyn (dolnośląskie)
1)komunikacja społeczna i public relations,2)prowadzenie oficjalnych profili na portalach społecznościowych,3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych,4)współpraca z Departamentem Promocji i Kultury dotyczącej promocji Miasta Chełm,5)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-31 - Chełm (lubelskie)
Wytapiacz tłuszczu
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "TOPIK" S.C. MAŁGORZATA JACHYM, MIECZYSŁAW JACHYM - 2016-03-17 - Świdrówka (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, podlewanie kwiatów, dbanie o czystość wokół budynku biura, obsadzanie kwiatami donic i rabat, pielenie rabat kwiatowych, zgrabianie skoszonej roślinności, dbanie o powierzone narzędzia do pracy poprzez odpowiednie ich czyszczenie i przechowywanie
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca
Przedsiębiorstwo Handlowe "Gipiura" Elżbieta Anna Kałuszewska - 2016-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Osoby zatrudnione na powyższych stanowiskach odpowiedzialne będą za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnoicze 2600 - 2800 zł brutto;Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-10-20 - Słupsk (pomorskie)
Wypełnianie dokumentacji biurowej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Diagnozowanie usterek, przeprowadzanie napraw zgodnie z technologią naprawy.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Kielce (świętokrzyskie)
zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
SOLID MCG Sp. z o. o. Regionalne Centrum Gotówki - 2019-05-21 - Kielce (świętokrzyskie)
praca stojąca, wymagająca dyspozycyjności z uwagi na zmiany obłożenia, zmiany w grafiku
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
odnoszenie gotowego wyrobu szklanego od hutnika do odprężarki
H.S.G.iA. "Finezja" Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Wolbórz (łódzkie)
Pakowanie pakietów torebek do kartonów, oklejanie i etykietowanie kartonów, kontrola jakości zgrzewów
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klienta restauracji, obsługa kasy fiskalnej
Rancho-Catering" Kazimiera Żegleń - 2017-03-31 - Skomielna Biała (małopolskie)
- wykonywanie bieżących konserwacji oraz napraw i regulacji mechanicznych poniżej wskazanych przędzarek:- SAVIO FTC-L,- ZINSER 421/450,- GAUDINIO FPT
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie udzielenia ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytorycznie właściwe do rozpatrzenia spraw.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2016-12-06 - Żary (lubuskie)
przewóz towarów na terenie UE + załadunek i rozładunek; system czasu pracy: 2 tygodnie na 2 tygodnie lub 2 tygodnie na 1 tydzień; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
EURO-FIX Załuska Wojciech - 2017-06-23 - Ustka (pomorskie)
prowadzenie zabaw ruchowych dla dzieci, praca powiat lęborski
AGENCJA TURYSTYCZNO-ARTYSTYCZNA "PRZYGODA"- ANNA GOŁĘBIOWSKA-RUSAK - 2016-03-18 - Lębork (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
produkcja wyrobów ciastkarskich, cukierniczych
"AGA" S.C. A.KOMINEK, K. WYDRO - 2015-11-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Obsługa wózków widłowych, w tym wózków ciągnikowych, dowożenie części z magazynu na linię produkcyjną, rozładunek i załadunek towarów, prace magazynowe.Praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6Miejsce pracy: Łódź, ul. Papiernicza 1, Łódź, ul. Lodowa 103
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Łódź (łódzkie)