STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJW DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJW DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno -technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Data publikacji: 2020-07-10
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno -technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJW DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomia lub finanse/rachunk/finanse i rachunk/zarządz/zarządz i mark
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: Znajomość ustawy o rachunkowości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACYstanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.53.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing,lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing,2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,6) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,7) znajomość ustawy o rachunkowości,8) znajomość przepisów w zakresie rachunkowości budżetowej,9) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,10) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Do obowiązków Pracownika ds. księgowości budżetowej należy:1)sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,2)prowadzenie ewidencji sprzedaży: usług geodezyjnych, innych należności należnych dla Urzędu Miasta (opłaty za wycinkę drzew, zwrot kosztów procesu, zwrot czynszu zapłaconego do CHSM, kar umownych),3)bieżące wyjaśnianie nadpłat,4) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami (naliczanie odsetek, wezwania do zapłaty) oraz podejmowanie działań w celu egzekucji należności,5) terminowa i prawidłowa weryfikacja sald na kontach 221, 221-2, 226,6) sprawdzanie wyciągów bankowych rachunku bankowego gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym, rozdysponowywanie wpłat na poszczególne tytuły oraz przekazywanie właściwym pracownikom,7) dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych,8) potwierdzenie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,9) przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach do podania do publicznej wiadomości,10) prowadzenie postępowań o udzielenie ulg na podstawie obowiązujących przepisów,11) sprawdzanie zaległości w należnościach z tytułu dochodów windykowanych przez biuro,12) sporządzanie sprawozdania z zamówień publicznych,13) zastępowanie w obowiązkach pracowników biura księgowości budżetowej,14) dokonywanie odpisów aktualizujących należności,15) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych w szczególności do sprawozdań Rb-27S, Rb-N do sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej, o zaległości przedsiębiorców,16) terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,17) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,18) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,19) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,20) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,21) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,22) prawidłowe archiwizowanie dokumentów,23) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,24) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności:a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,52 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,7)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),11) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 20 lipca 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 09 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-07-09KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 09 lipca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//KB.pdf
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,7)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,8) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),11) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.07.2020
Data dodania oferty pracy: 10.07.2020
Oferta pracy ważna do: 20.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bcc713525206f0d7c7306c181ab2abe5
Podobne oferty pracy
Pomoc przy: Sporządzaniu dokumentacji do zgłoszeń robót budowlanych związanych z rozbudową sieci wodno-kanalizacyjnej i robót drogowych, wydawaniu decyzji celu publicznego oraz warunkach zabudowy, realizacji spraw z zakresu ewidencji zabytków na terenie gminy, realiozacji spraw związanych z numeracją porządkową budynków, realizacji spraw związanych z wynajmem lokali, realiozacji zadań związanych z gospodarka wyrobami azbestowymi. Pomoc przy archiwizacji dokumentacji.Wykonywanie innych czynności dotyczących prac zleconych przez kadrę zarządzającą.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Roźwienica (podkarpackie)
Praca na terenie lasów państwowych (możliwa praca na terenie całego kraju); ściąganie drewna z lasu, ścinka drzew i krzewów pod linie elektryczne itp. Obsługa pilarki oraz ciągnika typu LKT.Wynagrodzenie 2500,00 zł brutto + premia uznaniowa.Umodwa o prace na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
Sławomir Tomala KOMPLEKSOWE USŁUGI LEŚNE - 2018-02-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
produkchjia wyrobów piekarniczych i cukierniczych
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA - 2016-09-13 - Łuków (lubelskie)
pakowanie i znakowanie produktów wędliniarskich
Zakłady Mięsne MADEJ & WRÓBEL Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Ruda Śląska (śląskie)
W ZAWODZIEPRACA- TEREN POWIATU ZĄBKOWICKIEGO
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "DROGOWNICTWO" DARIUSZ LIS - 2018-04-06 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
1)kontakt z prasą, radiem i telewizją, w tym organizowania konferencji prasowych,2)udzielanie odpowiedzi na krytykę,3)informowanie o działaniach i zamierzeniach podejmowanych przez Prezydenta,4)koordynacja komunikacji wewnętrznej i działań informacyjnych Urzędu we współpracy ze wszystkimi Departamentami,5)współpraca z Departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie przepływu informacji medialnej oraz wdrażania i realizacja nowych zadań i przedsięwzięć związanych z ogólnie rozumianą kulturą i promocją Miasta,6)koordynowanie zadań związanych z tworzeniem i prowadzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej,7)prowadzenie strony internetowej miasta oraz sprawowanie w tym zakresie funkcji koordynacyjnej w stosunku do wszystkich Departamentów,8)zapewnienie asystentury Prezydentowi oraz Zastępcom Prezydenta.
Urząd Miasta Chełm - 2019-02-19 - Chełm (lubelskie)
zarzadzanie polityką bezpieczeństwa informacji w firmie
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Brużyczka Mała (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana godz 09:00-17:00 lub 12:00-20:00
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i przygotowywanie kebabów , obsługa rożna z kurczakami, godz. pracy 08.30-20.00
PPU ART- STYL - ARKADIUSZ WENTA - 2016-12-12 - Słupsk (pomorskie)
- Wykonywanie usług czystościowo-porządkowych, mycie i sprzątanie biur, zaplecza socjalnego i powierzchni ekspozycyjnej salonu sprzedaży oraz szyb. - Wynagrodzenie: 2550 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 14:00-22:00 od poniedziałku do piątku + co druga sobota w godzinach.: 13:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Katowice (śląskie)
-nauka tworzenia, prowadzenia oraz aktualizowania bazy danych klienta Ośrodka-nauka prowadzenia poczty-nauka prowadzenia wymaganej dokumentacji dotyczącej przyznawanych świadczeń z pomocy społecznej-nauka wydawania zaświadczeń -nauka obsługi administracyjnej Dzielnicowego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz innych jednoste współpracujących-zapoznanie z obiegiem dokumentacji w placówce-nauka przygotowywania akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Gdynia (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych. Praca na 1/2 etatu, jednozmianowa w godz. 16.00-20.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (Komorowice).
Firma Usługowa "KOMFORT" Grzegorz Legierski - 2017-05-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Branża-sprzedaż opakowań jednorazowych. Załadunek towarów, rozładunek towarów, dowóz do klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Łódź (łódzkie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi.
Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Czarnej Wodzie - 2017-11-28 - Czarna Woda (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA I PROCESU SPRZEDAŻY (WSPÓŁPRACA Z INSTALATORAMI, FIRMAMI WYKONAWCZYMI, WYKONYWANIE WYCEN)BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI I PARTNERAMI HANDLOWYMI,PROFESJONALNE DORADZTWO TECHNICZNE DLA KLIENTÓW,MONITOROWANIE RYNKU POD KĄTEM PROWADZONYCH I PLANOWANYCH INWESTYCJI
PRZEDSIĘBIORSTWO "FERRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie prac górniczych pod ziemią
ANTRO Sp. z o. o. - 2018-11-06 - Ruda Śląska (śląskie)
wykonywanie drobnych prac konserwacyjno-naprawczych wzakresie różnych prac ślusarskich, stolarskich, malarskich orazogólnobudowlanych związanych z infrastrukturą budynkówwłasnych oraz lokali najmowanych, -usuwanie awarii instalacjielektrycznych niskiego napięcia zgodnie z posiadanymiuprawnieniami, -konserwacja i naprawa wózków peronowych itransportu wewnętrznego, -wykonywanie prac w zakresie napraw irenowacji mebli i sprzętu znajdującego się w nieruchomościach,zarządzanych przez PI, -konserwacja i naprawy w zakresie instalacjiwod. kan., o.c. oraz poszczególnych jej elementów i urządzeń,-wykonywanie prac związanych z montażem i instalacją nowegosprzętu i wyposażenia. Praca w godzinach 8-16
Poczta Polska S. A. - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
Montaż części i podzespołów w gotowy produkt, kontrola działania i regulacja gotowego produktu
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- komplekoswa obsługa klientów w zakresie czynności kredytowych, depozytowych, kasowych
BANK SPÓŁDZIELCZY SIEDLEC - 2019-06-12 - Świebodzin (lubuskie)
szczegóły w ogłoszeniu o naborze na stronie bip.powiat.slupsk.pl
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2020-03-04 - Słupsk (pomorskie)
Utrzymanie w czystości pomieszczeń szpitalnych, mycie i dezynfekcja, Praca na terenie szpitali w Bielsku-Białej od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku, w godzinach 6-14 oraz 14-22. Praca w ramach umowy o prace na okres próbny (1 miesiąc).
"IZAN +" SP. Z O. O. - 2018-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie prac dekarskich
BLACHARSTWO BUDOWLANE - DEKARSTWO TADEUSZ SUSZKA - 2017-10-03 - Istebna (śląskie)
czyszczenie materiałow spawalniczych
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Starzno (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Charzykowy (pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych i księgowości w firmie budowlanej
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2019-01-02 - Lubin (dolnośląskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetyki pielęgnacyjnej z uwzględnieniem pielęgnacji kończyn górnych i dolnych,w tym zabiegi manicure i pediicure,pielęgnowanie cery,usuwanie zbędnego owłosienia
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
przygotoywanie sali konsumpcyjnej oraz szkła, naczyń i sztućców; przygotowyanie śniadań dla gości;
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Cedynia (zachodniopomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-05-15 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie dostaw art. spożywczych, obsługa kasy fiskalnej. Oferta stażu skierowana do osób powyżej 30 roku życia w ramach programu RPO WM. Praca w godz. 6.00-20.00
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Porąbka Uszewska (małopolskie)
Utrzymywanie kontaktów z klientami, wysyłanie ofert, negocjacje handlowe, realizacja zamówień.
BEPPE Jolanta Marjańska - 2019-09-10 - Zawiercie (śląskie)