STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzanie i na bieżąco,2)sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,3)dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4)dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5)prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6)prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7)dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8)dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9)prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10)przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11)przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12)sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13)dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14)dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15)dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16)sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17)sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18)rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19)dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20)dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21)przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22)dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23)księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24)dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25)potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30)przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32)przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34)przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Data publikacji: 2020-02-14
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzanie i na bieżąco,2)sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,3)dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4)dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5)prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6)prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7)dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8)dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9)prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10)przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11)przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12)sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13)dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14)dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15)dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16)sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17)sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18)rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19)dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20)dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21)przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22)dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23)księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24)dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25)potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26)prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27)samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28)dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29)sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30)przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31)przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32)przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34)przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto do uzgodnienia. Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Ztrudnienie w miesiącu marcu 2020r..
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie:- wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanielub wyższe i studia podyplomowe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów ustawy o rachunkowości,5) znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej,6) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,7) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,9)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,10)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,11)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),12)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 24 lutego 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. księgowości budżetowej w Biurze Księgowości Budżetowej w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 13 lutego 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie Urzędu Miasta Chełm
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e03a65ea89b7cecaac1e2480bdd0b4a5
Podobne oferty pracy
obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów wazności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie.praca w godz. 6-14, 14-22
Stokrotka Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Diagnostyka, naprawy pojazdów samochodowych, wykonywanie robót ślusarskich (drobnych).OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce(docelowo na czas nieokreślony).MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Ornontowice (KWK BUDRYK).PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-ndz 6-14, 14-22, 22-6 (ruch ciągły)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Ekop" Sp. z o.o. - 2018-10-24 - Ornontowice (śląskie)
-
PIĄTEK Zakład Dociepleniowo-Budowlany Józef Piątek - 2015-11-30 - Sarnowy (pomorskie)
Transport towarowy na terenie UE.
OMB TRANS Piotr Cichowicz - 2016-05-19 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Pielęgnacja terenów zielonych, odśnieżanie chodników
Multiservice Sp. z o.o. - 2018-11-16 - Kraków (małopolskie)
- praca w działach produkcji ciast - prace związane z obróbkąciasta, wyrabianiem, formowaniem, wypiekiem i dekorowanie ciast-obsługa maszyn piekarniczo-cukierniczych.Mogą być osoby z doświadczeniem lub osoby do przyuczenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO PIEKARSKO-CUKIERNICZE MACHELA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
1. Instalacja, konfiguracja i koordynacja eksploatacji stacji roboczych i sprzętu komputerowego użytkowników.2. Konserwacja, archiwizacja i obsługa oprogramowania autorskiego i komercyjnego nieutrzymywane centralnie oraz systemy równoległe i systemy KSI wymagające bezpośredniego dostępu do elementów konfiguracji.3. Nadzór pomieszczeń stref bezpieczeństwa oraz funkcjonowanie urządzeń technicznych.4. Obsługa incydentów i realizacja zamówień w ramach obsługiwanych grup wsparcia.5. Ewidencja i raportowanie dotyczące realizowanych prac.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gorzów Wlkp - 2018-12-05 - Żary (lubuskie)
Montaż konstrukcji stalowej na wysokości w gospodarstwach ogrodniczych w kraju i zagrancą (kraje wschodnie)
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Rogoźnik (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Staszów (świętokrzyskie)
nauczyciel plastyki w szkole podstawowej klas IV-VI
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Czarnieckiego - 2017-01-02 - Brzeźnica (wielkopolskie)
Strzyżenie damskie i męskie. Wykonywanie zabiegów koloryzacji i pielęgnacji włosów. Praca w godz 11-19
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Opole (opolskie)
1. Sprawowanie nadzoru nad obiektami wodnymi.2. Prowadzenie kontroli obiektów wodnych.3. Sporzadzanie stosownej dokumentacji i pobór prób wody.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
piaskowanie elementów metalowych
Sławomir Bartosiewicz "BARTEKS" Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe - 2019-06-26 - Teresin (łódzkie)
Programowanie sterowników PLC. Wyskokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
Przedsiębiorstwo Prywatne KAJA R. Lendlewicz, J. Gołaszewski, J. Koska Sp. j. - 2020-01-15 - Bońki (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych
Z.P.H.U. "Regsonik" Tomasz Zygarlicki - 2019-04-04 - Rzemień (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-02-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
praca w terenie
USŁUGI HYDRAULICZNE Grzegorz Klankowski - 2019-08-26 - Lębork (pomorskie)
montaż poszczególnych podzespołów lamp samochodowych
OLSA POLAND - 2019-03-18 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
maszynowe obieranie ziemniaków, faszerowanie ryb, obieranie warzyw, sprzątanie, zmywanie
"TOMA" Zakład Produkcyjno Usługowy Maria Tomaszuk - 2019-08-05 - Zaścianki (podlaskie)
kierowca w transporcie krajowym.
TRANSPORT LOGISTYKA "S&G" Ryszard Spyrka - 2018-07-20 - Świdnica (dolnośląskie)
praca w ramach brygady zakładu sieci kanalizacyjnej
MIEJSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
szczegółowe informacje na stronie http://ug.damnica.ibip.pl w zakładce nabór; godziny pracy w pon. 7:30-16:30, wt. - czw. 7:30-15:30, pt. 7:30-14:30umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
URZĄD GMINY DAMNICA - 2019-11-12 - Damnica (pomorskie)
udzielanie informacji w zakresie działania referatów, samodzielnych stanowisk i jednostek organizacyjnych gminy,1)udzielanie informacji o rodzaju, miejscu i trybie załatwiania poszczególnych spraw oraz związanymi z nimi opłatami,2)wydawanie klientom Urzędu druków i formularzy,3)udzielanie informacji publicznej i prowadzenie rejestru wniosków o udzielenie informacji publicznej zgodnie z zasadami określonymi w ustawie,4)prowadzenie rejestru wypełnionych ankiet badawczych,5)rejestracja wniosków uczniów szkół i studentów o udostępnienie informacji do przygotowywanych przez nich prac kontrolnych, referatów, prac dyplomowych,6)aktualizacja informacji umieszczanych na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Gminy,7)znajomość protokołu flagowego,8)znajomość obowiązujących przepisów prawa związanych z wykonywanymi czynnościami służbowymi oraz znajomość i przestrzeganie Kodeksu Etycznego pracowników Urzędu Gminy.9) współpraca z innymi Referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie dotyczącym realizowanych zadań.
Gmina Kobylnica - 2020-02-19 - Kobylnica (pomorskie)
Szczegóły w ogłoszonym przez Wójta Gminy Potęgowo PONOWNYM naborze na stronie BIP www.bip.potegowo.pl; praca w poniedziałki w godz. 8.30-16.30, od wtorku do piątku w godz. 7.30-15.30; wynagrodzenie 1850 zł brutto do uzgodnienia; kontakt osobisty z pracodawcą w poniedziałki w godz. 8.30-16.30, wt.-pt. 7.30-15.30
Urząd Gminy Potęgowo - 2016-04-20 - Potęgowo (pomorskie)
Transport towarów
SKUZA TRANSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa sprzętu informatycznego- czynny udział w wykonywaniu bieżących zadań Wydziału w zakresie zleconym przez Kierownika Sekcji Prezydialnej i Naczelnika Wydziału Koordynacji Działań- udziałw w obsłudze uroczystości organizowanych przez oddział- tworzenie prezentacji multimedialnych dla Komendanta Oddziału jego zastępców oraz Naczelnika Wydziału na spotkania, konferencje, odprawy itp,- przygotowywanie i wykonywanie projektów graficznych materiałów promocyjno - informacyjnych - przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych, przetwarzania danych osobowych, przepisów przeciwpożarowych i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy- wykonywanie innych zadań służbowych zleconych przez przełożonych oraz wynikających z zadań Wydziału koordynacji Działań.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-07-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Udzielanie informacji w zakresie przepisów prawnych dotyczacych zasad podlegania ubezpieczeniom.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Białystok - 2016-08-09 - Kolno (podlaskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności: elektrotechnika, górnictwo; doświadczenie: brak wymagań; komunikatywna znajomość języka angielskiego; podstawowa znajomość zagadnień metrologicznych oraz zagadnień z dziedziny hydrauliki siłowej, obsługa programu CAD; prowadzenie badań i pomiarów maszyn i urządzeń, prowadzenie prac przygotowawczych do realizacji powierzonych zadań, udział w tworzeniu stanowisk badawczych, współudział w realizacji prac badawczo-rozwojowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-09-28 - Gliwice (śląskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, udział w komisjach odbiorurobót remontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej (w tymrozliczanie kosztów remontów, prowadzenie książek obiektówbudowlanych), zlecanie napraw i konserwacji.Praca w godz. 7-15.
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2019-05-08 - Opole (opolskie)