STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ROZLICZEŃ PODATKU VAT Sulików oferta pracy Urząd Gminy w Sulikowie
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ROZLICZEŃ PODATKU VAT
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem. Szczegółowe informacje dot. zakresu czynności na stronie www.sulikow.pl
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy w Sulikowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 5, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem. Szczegółowe informacje dot. zakresu czynności na stronie www.sulikow.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ROZLICZEŃ PODATKU VAT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość budżetowa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe kierunek finanse, rachunkowość budżetowa, umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Excel, Word, Internet Exploer, znajomośc zagadnień związanych z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Sulikowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 5, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV- strona www.sulikow.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.04.2019
Oferta pracy ważna do: 15.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków
TRANS NOVA Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Poznań (wielkopolskie)
Kierowanie i organizowanie pracy opiekuńczo-wychowawczej w świetlicy. Zapewnienie dzieciom optymalnych warunków do spedzenia czasu wolnego po lekcjach, organizacja czasu wolnego, zabaw, zajęć ruchowych, oraz rozwój zainteresowań. Pomoc w nauce oraz organizowanie zajęć stałych, okresowych, okazjonalnych wynikających z potrzeb dzieci. Rozpoznanie trudności i problemów wychowawczych dziecka oraz opracowanie diagnozy dziecka. Ochrona podopiecznych przed demoralizacją i uzależnieniem poprzez prowadzenie zajęć profilaktycznych. Opracowanie planów pracy i funkcjonowania Świetlicy. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji pracy.Sporzadzanie sprawozdań dotyczących działności świetlicy. Systematyczna współpraca z rodzicami, nauczycielami oraz innymi specjalistami w celu organizowania właściwej opieki i pomocy w rozwiązywaniu problemów. Tworzenienaturalnej sieci wsparcia poprzez angażowanie do współpracy najbliższego otoczenia.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu - 2017-06-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Stróżowanie gospodarstwa ogrodniczego , szklarni w nocy oraz załadunek i transport opału.Drobne prace gospodarcze i porządkowe.
GOSPODARSTWO OGRODNICZE PIOTR KOCISZEWSKI - 2017-03-29 - Janów (mazowieckie)
Mechanik wózków widłowych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż, fakturowanie, obsługa klienta, marketing. Praca w godzinach: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00
Karcz Józef ZPH STOLARSTWO, TAPICERSTWO, EKSPORT-IMPORT - 2018-09-05 - Barwałd Górny (małopolskie)
-obsługa maszyny arkuszowej różnych typów stosownie do druku offesowego jedno-i wielobarwnego, -przygotowanie farb o odpowiedniej barwie i konsystencji,-uruchamianie próbne maszyny i sprawdzanie poszczególnych etapów pracy,-ocenianie próbnych odbitek pod względem jakości druku i zgodności z oryginałem,-korygowanie pracy maszyny i farb użytych do drukowania,-prowadzenie i nadzorowanie drukowania właściwego,-czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych maszyn
PRINBOX J. Pręgowska Spółka Jawna - 2018-03-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
szykowanie posiłków, zmywanie, krojenie obieranie warzyw, dbanie o czystość w kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Węgielnia (wielkopolskie)
zgodnie z zakresem obowiazków
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Białobrzegi (mazowieckie)
-obsługa klienta- przygotowanie sali do obsługi kelnerskiej-wydawanie napojów i potraw- nakrywanie stołów- przygotowanie sztućców,szkła itd.
ANNA HASZCZYN "GWAREK MAZURY" - 2018-07-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zajęć /kursów/ z języka angielskiego dla dorosłych
Zakład Usług Informatycznych Teresa Kotek - 2017-03-13 - Przemyśl (podkarpackie)
Opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM. Przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-02-25 - Biłgoraj (lubelskie)
wydawanie i przyjmowanie towaru (materiałów budowlanych), pilnowane porządku na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Chełm (lubelskie)
przetwarzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Suwałki (podlaskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno finansowych wydziału.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie wszelkich spraw dotyczących rozliczenia finansowego dokonywanych dostaw, usług i robót budowlanych (przyjmowanie i przekazywanie do księgowości, ewidencjonowanie rozdzielanie na poszczególne stanowiska w wydziale i sprawdzanie poprawności opisu faktur) Wydziału AT; 2. przygotowywanie wszelkich sprawozdań finansowych, wniosków o zmianę w budżecie, planów Wydziału AT; 3. prowadzenie i monitorowanie budżetu wydziału, określanie klasyfikacji kosztów oraz przeprowadzanie szczegółowej analizy kosztów ponoszonych z tytułu działalności Wydziału AT; 4. informowanie bezpośredniego przełożonego o przewidywanym wyczerpaniu środków finansowych i ewentualne ich zwiększenia w planie finansowym; 5. prowadzenie całokształtu spraw związanych z: zabezpieczeniem usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, w których są realizowane zadania Urzędu Miejskiego w Słupsku, z wynajmem parkingu będącego w dyspozycji urzędu oraz pomieszczeń ratusza, prowadzeniem spraw związanych z wynajmem pomieszczeń na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz spraw związanych z administrowaniem lokalu przy ul. Starzyńskiego 8, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, zabezpieczeniem urzędu w dostawę wody, odprowadzanie ścieków i rozliczanie faktur z tego tytułu, prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku będącego na stanie urzędu oraz wyboru brokera; 6. realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Administracyjno Technicznego poprzez: obsługę sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska), prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału, prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników, prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji, prowadzenie rejestru odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej, obsługa strony wydziału na BIP, prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników wydziału, prowadzenie ewidencji umów i porozumień, prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; 7. prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych urzędu; 8. wystawianie faktur oraz innych dokumentów finansowych (not księgowych, korygujących itp.) związanych z działalnością Wydziału AT; 9. kompletowanie rocznych zapotrzebowań urzędu dla potrzeb tworzenia projektu budżetu; 10. przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdania z wykonania budżetu, do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-28 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie instalacji, modernizacji, uruchomienie urządzeń stacji bazowych GSM, raportowanie postępu, przygotowanie dokumentacji powykonawczej i zdjęciowej
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków dla gości restauracyjnych
Józef Podlach Zakłady Mechaniczne - 2017-09-04 - Świątniki (świętokrzyskie)
wyksz. wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,wynagrodzenie uzależnione od stopnia awansu zawodowego
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH IM.JÓZEFA GNIAZDOWSKIEGO - 2018-07-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Oryszew-Osada (mazowieckie)
Ewidencjonowanie dokumentacji przychodzacej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, poznawanie specyfiki zadań w zakresie kadr.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)
Prace fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Grójec (mazowieckie)
Koordynacja dokum. dot. stanu tech. budynkówSporządzanie i analiza zużycia mediówPrzygotowanie dok. do przetargówProwadzenie dokumentacji p.poż.
AMW REWITA Sp. z o.o - 2018-06-13 - Hel (pomorskie)
realizacja zleceń produkcyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Zgierz (łódzkie)
przygotowywanie tras kablowych - praca w Warszawie (pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd z Żyrardowa)
Instalacje Elektryczne, Paweł Stankiewicz - 2016-06-14 - Piekary (mazowieckie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE MECHANICZNE, ZNAJOMOŚĆ DIAGNOSTYKI, ZNAJOMOŚĆ UKŁADÓW ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, 5 LAT PRAKTYKI NA STANOWISKU
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:ważenie dostarczonych tusz, prowadzenie kosmetyki do sprzedaży, ocena miejsca strzału i przygotowanie klasy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Terapia w formie zajęć indywidualnych i w grupie ukierunkowana na rozwój procesów poznawczych. Podnoszenie sprawności fizycznej, intelektualnej. Podnoszenie jakości zachowań społecznych. Uczestniczenie w pracach zespołów opiekuńczo-terapeutycznych. Udział w opracowaniu indywidualnych planów opieki, prowadzenie treningów społecznych.
Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach - 2018-01-30 - Miłowice (lubuskie)
diagnostyka i naprawa samochodów ciężarowych
USŁUGI SPEDYCYJNE DAKO-SPED KATARZYNA PYCLIK - 2016-01-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)