STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ROZLICZEŃ PODATKU VAT Sulików oferta pracy Urząd Gminy w Sulikowie

Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ROZLICZEŃ PODATKU VAT

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem. Szczegółowe informacje dot. zakresu czynności na stronie www.sulikow.pl

Data publikacji: 2019-04-05

Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)

Pracodawca: Urząd Gminy w Sulikowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dworcowa 5, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem. Szczegółowe informacje dot. zakresu czynności na stronie www.sulikow.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ROZLICZEŃ PODATKU VAT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse, rachunkowość budżetowa

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe kierunek finanse, rachunkowość budżetowa, umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Excel, Word, Internet Exploer, znajomośc zagadnień związanych z przepisami ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy w Sulikowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Adres pracodawcy:
Dworcowa 5, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV- strona www.sulikow.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: zgorzelecki

Gmina pracodawcy: Sulików

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Sulików

Ulica pracodawcy: Dworcowa

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 05.04.2019

Oferta pracy ważna do: 15.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KUCHARZ - od 1 850 PLN

przygotowywanie posiłków
TRANS NOVA Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Poznań (wielkopolskie)

NN/ WYCHOWAWCA W ŚWIETLICY - od 1 900 PLN

Kierowanie i organizowanie pracy opiekuńczo-wychowawczej w świetlicy. Zapewnienie dzieciom optymalnych warunków do spedzenia czasu wolnego po lekcjach, organizacja czasu wolnego, zabaw, zajęć ruchowych, oraz rozwój zainteresowań. Pomoc w nauce oraz organizowanie zajęć stałych, okresowych, okazjonalnych wynikających z potrzeb dzieci. Rozpoznanie trudności i problemów wychowawczych dziecka oraz opracowanie diagnozy dziecka. Ochrona podopiecznych przed demoralizacją i uzależnieniem poprzez prowadzenie zajęć profilaktycznych. Opracowanie planów pracy i funkcjonowania Świetlicy. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji pracy.Sporzadzanie sprawozdań dotyczących działności świetlicy. Systematyczna współpraca z rodzicami, nauczycielami oraz innymi specjalistami w celu organizowania właściwej opieki i pomocy w rozwiązywaniu problemów. Tworzenienaturalnej sieci wsparcia poprzez angażowanie do współpracy najbliższego otoczenia.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałbrzychu - 2017-06-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)

STRÓŻ NOCNY/ROBOTNIK GOSPODARCZY (206J) - od 2 000 PLN

Stróżowanie gospodarstwa ogrodniczego , szklarni w nocy oraz załadunek i transport opału.Drobne prace gospodarcze i porządkowe.
GOSPODARSTWO OGRODNICZE PIOTR KOCISZEWSKI - 2017-03-29 - Janów (mazowieckie)

MECHANIK WÓZKÓW WIDŁOWYCH - do 2 100 PLN

Mechanik wózków widłowych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KLIENTA - od 2 100 PLN

Sprzedaż, fakturowanie, obsługa klienta, marketing. Praca w godzinach: 07:00-15:00 lub 08:00-16:00
Karcz Józef ZPH STOLARSTWO, TAPICERSTWO, EKSPORT-IMPORT - 2018-09-05 - Barwałd Górny (małopolskie)

MASZYNISTA MASZYN OFFSETOWYCH R50/0949-290/18 - od 2 100 PLN

-obsługa maszyny arkuszowej różnych typów stosownie do druku offesowego jedno-i wielobarwnego, -przygotowanie farb o odpowiedniej barwie i konsystencji,-uruchamianie próbne maszyny i sprawdzanie poszczególnych etapów pracy,-ocenianie próbnych odbitek pod względem jakości druku i zgodności z oryginałem,-korygowanie pracy maszyny i farb użytych do drukowania,-prowadzenie i nadzorowanie drukowania właściwego,-czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych maszyn
PRINBOX J. Pręgowska Spółka Jawna - 2018-03-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

szykowanie posiłków, zmywanie, krojenie obieranie warzyw, dbanie o czystość w kuchni.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Węgielnia (wielkopolskie)

KELNER - od 2 500 PLN

-obsługa klienta- przygotowanie sali do obsługi kelnerskiej-wydawanie napojów i potraw- nakrywanie stołów- przygotowanie sztućców,szkła itd.
ANNA HASZCZYN "GWAREK MAZURY" - 2018-07-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

LEKTOR JĘZYKA OBCEGO ANGIELSKIEGO - od 30 PLN

Prowadzenie zajęć /kursów/ z języka angielskiego dla dorosłych
Zakład Usług Informatycznych Teresa Kotek - 2017-03-13 - Przemyśl (podkarpackie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW - od 2 300 PLN

Opracowywanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład z wyjatkiem zasiłków pogrzebowych należących do właścicwości WRUM. Przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2019-02-25 - Biłgoraj (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 3 200 PLN

wydawanie i przyjmowanie towaru (materiałów budowlanych), pilnowane porządku na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Chełm (lubelskie)

REFERENT DS.TECHNICZNYCH - 997,4 PLN

przetwarzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Suwałki (podlaskie)

STANOWISKO PRACY DS. ORGANIZACYJNO FINANSOWYCH W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za całokształt spraw organizacyjno finansowych wydziału.Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie wszelkich spraw dotyczących rozliczenia finansowego dokonywanych dostaw, usług i robót budowlanych (przyjmowanie i przekazywanie do księgowości, ewidencjonowanie rozdzielanie na poszczególne stanowiska w wydziale i sprawdzanie poprawności opisu faktur) Wydziału AT; 2. przygotowywanie wszelkich sprawozdań finansowych, wniosków o zmianę w budżecie, planów Wydziału AT; 3. prowadzenie i monitorowanie budżetu wydziału, określanie klasyfikacji kosztów oraz przeprowadzanie szczegółowej analizy kosztów ponoszonych z tytułu działalności Wydziału AT; 4. informowanie bezpośredniego przełożonego o przewidywanym wyczerpaniu środków finansowych i ewentualne ich zwiększenia w planie finansowym; 5. prowadzenie całokształtu spraw związanych z: zabezpieczeniem usługi sprzątania przez firmy zewnętrzne budynków i lokali, w których są realizowane zadania Urzędu Miejskiego w Słupsku, z wynajmem parkingu będącego w dyspozycji urzędu oraz pomieszczeń ratusza, prowadzeniem spraw związanych z wynajmem pomieszczeń na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz spraw związanych z administrowaniem lokalu przy ul. Starzyńskiego 8, publikacją ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu lokalnym oraz ogłoszeń w prasie krajowej, zabezpieczeniem urzędu w dostawę wody, odprowadzanie ścieków i rozliczanie faktur z tego tytułu, prowadzenie całokształtu spraw związanych z ubezpieczeniem majątku będącego na stanie urzędu oraz wyboru brokera; 6. realizacja działań organizacyjno administracyjnych Wydziału Administracyjno Technicznego poprzez: obsługę sekretariatu Wydziału i systemu MDOK (w tym: prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wydawanie korespondencji na poszczególne stanowiska), prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz realizacją skarg i wniosków związanych z pracą Wydziału, prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych pracowników, prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji, prowadzenie rejestru odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych oraz wnioski Komisji Rady Miejskiej, obsługa strony wydziału na BIP, prowadzenie spraw kancelaryjnych wydziału, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników wydziału, prowadzenie ewidencji umów i porozumień, prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej; 7. prowadzenie centralnego rejestru terminarza narad i posiedzeń w salach konferencyjnych urzędu; 8. wystawianie faktur oraz innych dokumentów finansowych (not księgowych, korygujących itp.) związanych z działalnością Wydziału AT; 9. kompletowanie rocznych zapotrzebowań urzędu dla potrzeb tworzenia projektu budżetu; 10. przygotowywanie wszelkiej dokumentacji na etapie projektowania budżetu, sprawozdania z wykonania budżetu, do planu zamówień publicznych w zakresie objętym zadaniami wynikającymi z zakresu obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-02-28 - Słupsk (pomorskie)

MONTER URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH - od 2 750 PLN

wykonywanie instalacji, modernizacji, uruchomienie urządzeń stacji bazowych GSM, raportowanie postępu, przygotowanie dokumentacji powykonawczej i zdjęciowej
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)

MONTER REKLAM K/M - od 14 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

przygotowywanie posiłków dla gości restauracyjnych
Józef Podlach Zakłady Mechaniczne - 2017-09-04 - Świątniki (świętokrzyskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW LOGISTYCZNYCH - od 2 417 PLN

wyksz. wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym,wynagrodzenie uzależnione od stopnia awansu zawodowego
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH IM.JÓZEFA GNIAZDOWSKIEGO - 2018-07-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACYJNOOKADROWYCH - 1 017,4 PLN

Ewidencjonowanie dokumentacji przychodzacej i wychodzącej, obsługa sekretariatu, poznawanie specyfiki zadań w zakresie kadr.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Mława (mazowieckie)

STANOWISKO DS. WINDYKACJI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB FIZYCZNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - do 2 000 PLN

prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów, bezbłędnie w sposób chronologiczny i bieżący,księgowanie wpłat na kontach podatników,sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno - rachunkowym,prowadzenie ewidencji podatku od nieruchomości od osób fizycznych wg nazwisk podatników w zakresie od litery M do R oraz litery T, Ż (z wyłączeniem podatników na literę N),prawidłowa i bieżąca weryfikacja konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych, poprzez uzgodnienia ewidencji szczegółowej z ewidencją analityczną,dokonywanie rozliczeń sum do wyjaśnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,kontrola terminowych wpłat należności przez podatników,naliczanie odsetek oraz rozliczanie wpłat w przypadku nieterminowego regulowania należnego podatku,wystawianie postanowień dotyczących zarachowania wpłat,terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych, tj. upomnienia, tytuły wykonawcze,prowadzenie ewidencji upomnień i tytułów wykonawczych,bieżąca analiza zaległości w celu prowadzenia egzekucji lub dokonania odpisów zaległości przedawnionych,terminowe, bieżące zwracanie i rozliczanie nadpłat,dokonywanie miesięcznych uzgodnień obrotów i sald,opracowywanie danych do sprawozdań dotyczących całokształtu stanowiska pracy,ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o wysokości zaległości podatkowych,prowadzenie postępowania w sprawie przeniesienia odpowiedzialności za zaległości podatkowe.
Urząd Miasta Chełm - 2017-06-29 - Chełm (lubelskie)

FRYZJER - od 2 100 PLN

Prace fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Grójec (mazowieckie)

SPECJALISTA W DZIALE TECHNICZNYM - od 3 300 PLN

Koordynacja dokum. dot. stanu tech. budynkówSporządzanie i analiza zużycia mediówPrzygotowanie dok. do przetargówProwadzenie dokumentacji p.poż.
AMW REWITA Sp. z o.o - 2018-06-13 - Hel (pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO CIĘCIA PIANKI - od 2 400 PLN

realizacja zleceń produkcyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Zgierz (łódzkie)

POMOCNIK ELEKTROMONTERA 131 - od 2 000 PLN

przygotowywanie tras kablowych - praca w Warszawie (pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd z Żyrardowa)
Instalacje Elektryczne, Paweł Stankiewicz - 2016-06-14 - Piekary (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODÓW OSOBOWYCH - od 3 000 PLN

NAPRAWA SAMOCHODÓW OSOBOWYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE MECHANICZNE, ZNAJOMOŚĆ DIAGNOSTYKI, ZNAJOMOŚĆ UKŁADÓW ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B, 5 LAT PRAKTYKI NA STANOWISKU
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KLASYFIKATOR DZICZYZNY - od 2 000 PLN

Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:ważenie dostarczonych tusz, prowadzenie kosmetyki do sprzedaży, ocena miejsca strzału i przygotowanie klasy
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - od 2 750 PLN

Terapia w formie zajęć indywidualnych i w grupie ukierunkowana na rozwój procesów poznawczych. Podnoszenie sprawności fizycznej, intelektualnej. Podnoszenie jakości zachowań społecznych. Uczestniczenie w pracach zespołów opiekuńczo-terapeutycznych. Udział w opracowaniu indywidualnych planów opieki, prowadzenie treningów społecznych.
Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach - 2018-01-30 - Miłowice (lubuskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 000 PLN

diagnostyka i naprawa samochodów ciężarowych
USŁUGI SPEDYCYJNE DAKO-SPED KATARZYNA PYCLIK - 2016-01-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)


Wybierz powiat