STANOWISKO DS. KOORDYNACJI W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DR脫G Che艂m oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. KOORDYNACJI W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DR脫G

Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. koordynacji w Wydziale Inwestycji i Dr贸g nale偶y :1.Koordynacja zada艅 wykonywanych przez Wydzia艂 Inwestycji i Dr贸g, w tym:1)delegowanie i egzekwowanie nale偶ytego wykonywania zada艅 przez pracownik贸w wydzia艂u,2)nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 i odbiorem zakres贸w rzeczowych um贸w zawartych na roboty budowlane i prace projektowe,3)koordynacja prac zespo艂u inspektor贸w nadzoru w zakresie rozliczenia rzeczowego i finansowego zawartych um贸w na roboty budowlane i prace projektowe,4)wykonywanie obowi膮zk贸w zarz膮dcy dr贸g publicznych i wewn臋trznych w granicach administracyjnych miasta Che艂m,5)wsp贸艂praca z instytucjami, samorz膮dami, organizacjami lub inwestorami zewn臋trznymi w zakresie niezb臋dnym do prawid艂owej realizacji i rozliczenia zada艅 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych (dotacji, porozumie艅, program贸w inwestycyjnych, 艣rodk贸w pomocowych, rezerw celowych i in.), m.in. poprzez: przygotowywanie projekt贸w um贸w lub porozumie艅, dotycz膮cych wsp贸艂pracy przy realizacji zamierze艅 inwestycyjnych na terenie miasta Che艂m, a tak偶e nadz贸r nad ich realizacj膮,6)przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urz臋du Miasta Che艂m,7)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,8)przygotowanie sprawozda艅 z realizacji zada艅 oraz stosownych dokument贸w dotycz膮cych kontroli, rozlicze艅 okresowych i ostatecznych,9)uczestnictwo w radach osiedli, sesjach Rady Miasta i in.,10)akceptacja dokument贸w sporz膮dzanych przez pracownik贸w wydzia艂u przed dalszym procedowaniem prowadzonych spraw.2. Opiniowanie opracowa艅 projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru rob贸t budowlanych, sporz膮dzonych w toku realizacji um贸w na prace projektowe.3. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:1)przygotowywanie oraz nadz贸r nad przygotowywaniem, prowadzeniem post臋powa艅 oraz odbiorem zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,2)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,3)sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane dostawy lub us艂ugi,5)przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,6)redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. euro.4. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2)przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.2)prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.6. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2)艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)pe艂nienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu wsp贸艂finansowanego ze 艣rodk贸w zewn臋trznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,5)wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym.7. W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji i Dr贸g oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Inwestycji i Rozwoju a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1)zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji i Dr贸g w czasie ich nieobecno艣ci,2)przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,3)przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.

Data publikacji: 2020-01-22

Lokalizacja: Che艂m (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: Che艂m, powiat: m. Che艂m, woj: lubelskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. koordynacji w Wydziale Inwestycji i Dr贸g nale偶y :1.Koordynacja zada艅 wykonywanych przez Wydzia艂 Inwestycji i Dr贸g, w tym:1)delegowanie i egzekwowanie nale偶ytego wykonywania zada艅 przez pracownik贸w wydzia艂u,2)nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 i odbiorem zakres贸w rzeczowych um贸w zawartych na roboty budowlane i prace projektowe,3)koordynacja prac zespo艂u inspektor贸w nadzoru w zakresie rozliczenia rzeczowego i finansowego zawartych um贸w na roboty budowlane i prace projektowe,4)wykonywanie obowi膮zk贸w zarz膮dcy dr贸g publicznych i wewn臋trznych w granicach administracyjnych miasta Che艂m,5)wsp贸艂praca z instytucjami, samorz膮dami, organizacjami lub inwestorami zewn臋trznymi w zakresie niezb臋dnym do prawid艂owej realizacji i rozliczenia zada艅 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych (dotacji, porozumie艅, program贸w inwestycyjnych, 艣rodk贸w pomocowych, rezerw celowych i in.), m.in. poprzez: przygotowywanie projekt贸w um贸w lub porozumie艅, dotycz膮cych wsp贸艂pracy przy realizacji zamierze艅 inwestycyjnych na terenie miasta Che艂m, a tak偶e nadz贸r nad ich realizacj膮,6)przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urz臋du Miasta Che艂m,7)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,8)przygotowanie sprawozda艅 z realizacji zada艅 oraz stosownych dokument贸w dotycz膮cych kontroli, rozlicze艅 okresowych i ostatecznych,9)uczestnictwo w radach osiedli, sesjach Rady Miasta i in.,10)akceptacja dokument贸w sporz膮dzanych przez pracownik贸w wydzia艂u przed dalszym procedowaniem prowadzonych spraw.2. Opiniowanie opracowa艅 projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru rob贸t budowlanych, sporz膮dzonych w toku realizacji um贸w na prace projektowe.3. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:1)przygotowywanie oraz nadz贸r nad przygotowywaniem, prowadzeniem post臋powa艅 oraz odbiorem zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,2)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,3)sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane dostawy lub us艂ugi,5)przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,6)redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. euro.4. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2)przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.2)prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.6. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2)艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)pe艂nienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu wsp贸艂finansowanego ze 艣rodk贸w zewn臋trznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,5)wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym.7. W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji i Dr贸g oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Inwestycji i Rozwoju a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1)zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji i Dr贸g w czasie ich nieobecno艣ci,2)przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,3)przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KOORDYNACJI W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE INWESTYCJI I DR脫G

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Che艂m

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubelskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Che艂m

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 17.02.2020

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania w specjalno艣ciach drogowej lub mostowej lub konstrukcyjno budowlanej lub w zakresie sieci i urz膮dze艅 sanitarnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomo艣膰 Ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, wysoka kultura osobista oraz komunikatywno艣膰

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomo艣膰 ustawy o samorz膮dzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiej臋tno艣膰 samodzielnego podejmowania decyzji oraz samodyscyplina na stanowisku pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomo艣膰 ustawy o samorz膮dzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomo艣膰 ustawy prawo budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: znajomo艣膰 Ustawy o pracownikach samorz膮dowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomo艣膰 obowi膮zuj膮cych norm i bran偶owych warunk贸w technicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
znajomo艣膰 kodeksu post臋powania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomo艣膰 ustawy o drogach publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11:
bieg艂a obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych, znajomo艣膰 obs艂ugi pakiet贸w Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12: znajomo艣膰 Ustawy o finansach publicznych

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
WOA-I.2110.1.20201)Wymagania niezb臋dne:1) obywatelstwo polskie,2) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykszta艂cenie: wy偶sze techniczne na kierunku budownictwo.2. Wymagania dodatkowe:1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania w specjalno艣ciach drogowej lub mostowej lub konstrukcyjno budowlanej lub w zakresie sieci i urz膮dze艅 sanitarnych,2) znajomo艣膰 ustawy o samorz膮dzie gminnym,3) znajomo艣膰 ustawy o samorz膮dzie powiatowym,4) znajomo艣膰 ustawy o pracownikach samorz膮dowych,5) znajomo艣膰 kodeksu post臋powania administracyjnego,6) znajomo艣膰 ustawy prawo budowlane,7) znajomo艣膰 ustawy o drogach publicznych8) znajomo艣膰 ustawy o finansach publicznych, 9) znajomo艣膰 ustawy prawo zam贸wie艅 publicznych,10) znajomo艣膰 obowi膮zuj膮cych norm i bran偶owych warunk贸w technicznych,11) bieg艂a obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych, znajomo艣膰 obs艂ugi pakiet贸w Office,12) umiej臋tno艣膰 samodzielnego podejmowania decyzji oraz samodyscyplina na stanowisku pracy,13) umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, wysoka kultura osobista oraz komunikatywno艣膰.3. Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Do obowi膮zk贸w Pracownika ds. koordynacji w Wydziale Inwestycji i Dr贸g nale偶y :1.Koordynacja zada艅 wykonywanych przez Wydzia艂 Inwestycji i Dr贸g, w tym:1)delegowanie i egzekwowanie nale偶ytego wykonywania zada艅 przez pracownik贸w wydzia艂u,2)nadz贸r nad prawid艂ow膮 realizacj膮 i odbiorem zakres贸w rzeczowych um贸w zawartych na roboty budowlane i prace projektowe,3)koordynacja prac zespo艂u inspektor贸w nadzoru w zakresie rozliczenia rzeczowego i finansowego zawartych um贸w na roboty budowlane i prace projektowe,4)wykonywanie obowi膮zk贸w zarz膮dcy dr贸g publicznych i wewn臋trznych w granicach administracyjnych miasta Che艂m,5)wsp贸艂praca z instytucjami, samorz膮dami, organizacjami lub inwestorami zewn臋trznymi w zakresie niezb臋dnym do prawid艂owej realizacji i rozliczenia zada艅 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych (dotacji, porozumie艅, program贸w inwestycyjnych, 艣rodk贸w pomocowych, rezerw celowych i in.), m.in. poprzez: przygotowywanie projekt贸w um贸w lub porozumie艅, dotycz膮cych wsp贸艂pracy przy realizacji zamierze艅 inwestycyjnych na terenie miasta Che艂m, a tak偶e nadz贸r nad ich realizacj膮,6)przygotowywanie projekt贸w odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodnicz膮cych Rad Osiedli i mieszka艅c贸w miasta dotycz膮ce realizacji zada艅 Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urz臋du Miasta Che艂m,7)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,8)przygotowanie sprawozda艅 z realizacji zada艅 oraz stosownych dokument贸w dotycz膮cych kontroli, rozlicze艅 okresowych i ostatecznych,9)uczestnictwo w radach osiedli, sesjach Rady Miasta i in.,10)akceptacja dokument贸w sporz膮dzanych przez pracownik贸w wydzia艂u przed dalszym procedowaniem prowadzonych spraw.2. Opiniowanie opracowa艅 projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru rob贸t budowlanych, sporz膮dzonych w toku realizacji um贸w na prace projektowe.3. W zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych:1)przygotowywanie oraz nadz贸r nad przygotowywaniem, prowadzeniem post臋powa艅 oraz odbiorem zam贸wie艅 na roboty, dostawy i us艂ugi o warto艣ci do 30 tys. euro zgodnie z wewn臋trznymi uregulowaniami Urz臋du Miasta Che艂m,2)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,3)sporz膮dzanie opisu przedmiotu zam贸wienia na roboty budowlane, dostawy i us艂ugi zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie,4)przygotowywanie istotnych postanowie艅 umowy na roboty budowlane dostawy lub us艂ugi,5)przygotowywanie propozycji warunk贸w udzia艂u wykonawc贸w w post臋powaniach o udzielenie zam贸wienia publicznego,6)redagowanie wyja艣nie艅 do zapyta艅 wykonawc贸w, z艂o偶onych w trakcie prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego i dotycz膮cych zagadnie艅 merytorycznych prowadzonej sprawy,7)udzia艂 w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w post臋powaniach do 30 tys. euro.4. W zakresie planowania bud偶etu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie warto艣ci zam贸wie艅 na us艂ugi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych rob贸t bran偶owych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami,2)przedk艂adanie propozycji cz臋艣ci opisowej zada艅 inwestycyjnych, zg艂aszanych do projektu uchwa艂y bud偶etowej Miasta Che艂m lub innych materia艂贸w planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw a偶 do ich zako艅czenia, w tym przygotowywanie projekt贸w korespondencji, protoko艂贸w i notatek, redagowanie dokument贸w sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 Instrukcj膮 Kancelaryjn膮.2)prowadzenie powierzonych spraw z do艂o偶eniem nale偶ytej staranno艣ci, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i poleceniami prze艂o偶onego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez prze艂o偶onego, o ile dotycz膮 tre艣ci danego stosunku pracy i nie s膮 sprzeczne z prawem.6. W zakresie wsp贸艂pracy z innymi kom贸rkami Urz臋du Miasta Che艂m:1)wsp贸艂praca z Departamentem Finans贸w w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zada艅, w tym przygotowywania dowod贸w OT po zako艅czeniu ich realizacji,2)艣cis艂a wsp贸艂praca z Wydzia艂em Wydzia艂 Projekt贸w i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie cz臋艣ci merytorycznej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 inwestycyjnych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych,3)realizacja inwestycji wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,4)pe艂nienie funkcji asystenta Koordynatora Projektu wsp贸艂finansowanego ze 艣rodk贸w zewn臋trznych na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju,5)wykonywanie innych zada艅 i prac na rzecz innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wy艂膮cznie w uzgodnieniu z bezpo艣rednim prze艂o偶onym.7. W zakresie wsp贸艂pracy w Wydziale Inwestycji i Dr贸g oraz w stosunku do pracownik贸w Departamentu Inwestycji i Rozwoju a tak偶e innych kom贸rek Urz臋du Miasta Che艂m:1)zast臋powanie innych pracownik贸w Wydzia艂u Inwestycji i Dr贸g w czasie ich nieobecno艣ci,2)przestrzeganie zasad wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego,3)przestrzeganie postanowie艅 Kodeksu Etyki pracownik贸w samorz膮dowych Urz臋du Miasta Che艂m.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedz膮cej, wymagaj膮ca sprawno艣ci obu r膮k, dobrej ostro艣ci wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy o艣wietleniu sztucznym i naturalnym, 4) obs艂uga komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi: 7,11%.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)偶yciorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu po艣wiadczaj膮cego wykszta艂cenie (dyplom),4)kserokopie 艣wiadectw pracy i za艣wiadcze艅 ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiej臋tno艣ciach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)o艣wiadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem do艂膮czy膰 nale偶y zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych,10)o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)o艣wiadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z ni偶ej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. o艣wiadczeniach i innych dokumentach b臋dzie uznany za brak wymaga艅 formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie (w zaklejonej kopercie) w Urz臋dzie Miasta Che艂m, ul. Lubelska 65, pok贸j 28 lub poczt膮 na adres Urz臋du z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. koordynacji w Wydziale Inwestycji i Dr贸g w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urz臋dzie Miasta Che艂m w terminie do dnia 31 stycznia 2020 r.Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do Urz臋du po wy偶ej okre艣lonym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.W przypadku ofert wys艂anych poczt膮 decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczeg贸艂owe CV (z uwzgl臋dnieniem dok艂adnego przebiegu kariery zawodowej), powinny by膰 podpisane wraz z podpisana zgod膮 na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. koordynacji w Wydziale Inwestycji i Dr贸g w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urz臋dzie Miasta Che艂m og艂oszonej dnia 21 stycznia 2020 roku, prowadzonej przez Urz膮d Miasta Che艂m.Jednocze艣nie o艣wiadczam, 偶e udzielam zgody dobrowolnie oraz 偶e zapozna艂em/艂am si臋 z klauzul膮 informacyjn膮 dla kandydata do pracy w Urz臋dzie Miasta Che艂m.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorz膮dowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Che艂m, dnia 2020-01-21KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZ臉DZIE MIASTA CHE艁MZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuj臋, 偶e:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz膮d Miasta Che艂m z siedzib膮 w Che艂mie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. koordynacji w Wydziale Inwestycji i Dr贸g w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urz臋dzie Miasta Che艂m og艂oszonej dnia 21 stycznia 2020, prowadzonej przez Urz膮d Miasta Che艂m,3) odbiorc膮 Pani/Pana danych osobowych b臋dzie Urz膮d Miasta Che艂m,4) Pani/Pana dane osobowe b臋d膮 przechowywane przez okres zgodny z instrukcj膮 kancelaryjn膮 obowi膮zuj膮c膮 w Urz臋dzie Miasta Che艂m dla akt dotycz膮cych naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przys艂uguje Pani/Panu prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usuni臋cia, ograniczenia przetwarzania, a tak偶e prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofni臋cia zgody w dowolnym momencie bez wp艂ywu na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni臋ciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, je艣li stwierdzi Pan/Pani 偶e przetwarzanie danych osobowych dotycz膮cych Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Pani膮 danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemo偶no艣膰 Pana/Pani udzia艂u w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. koordynacji w Wydziale Inwestycji i Dr贸g w Departamencie Inwestycji i Rozwoju w Urz臋dzie Miasta Che艂m og艂oszonej dnia 21 stycznia 2020roku, prowadzonej przez Urz膮d Miasta Che艂m.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Che艂mie

Adres pracodawcy:
Plac Niepodleg艂o艣ci 1, 22-100 Che艂m, powiat: m. Che艂m, woj: lubelskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)偶yciorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu po艣wiadczaj膮cego wykszta艂cenie (dyplom),4)kserokopie 艣wiadectw pracy i za艣wiadcze艅 ,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiej臋tno艣ciach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)o艣wiadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem do艂膮czy膰 nale偶y zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)o艣wiadczenie o posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych,10)o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)o艣wiadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z ni偶ej podanym wzorem.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Che艂m

Gmina pracodawcy: Che艂m

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Che艂m

Ulica pracodawcy: Plac Niepodleg艂o艣ci

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: dzia艂alno艣膰 publiczna

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Che艂mie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 22.01.2020

Oferta pracy wa偶na do: 31.01.2020

Data udost臋pnienia oferty pracy: 22.01.2020

Data przyj臋cia oferty pracy: 22.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8e535898c07e6b06fd074f4cdb2ec7eb

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 14,7 PLN

Przew贸z towar贸w wed艂ug zlece艅
VERAPL SP. Z O.O. - 2019-11-12 - 艢wiecino (pomorskie)

PRACOWNIK SERWISU - od 1聽221 PLN

Drobne naprawy urz膮dze艅 elektrycznych, pakowanie urzadze艅 elektrycznych.
GP PEOPLE SP. Z O.O. TORU艃 - 2015-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ - od 2聽250 PLN

Monta偶 stolarki aluminiowej, fasad, PCV, czytanie rysunku techniczego
MONT-AL JANUSZ KO艁ODZIEJCZYK - 2019-02-05 - M臋t贸w (lubelskie)

MECHANIK MASZYN PRZEMYS艁OWYCH - od 2聽488,41 PLN

wykszta艂cenie i do艣wiadczenie bez znaczenia, obs艂uga maszyn przemys艂owych
TRANSNET SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-10-04 - Sulmierzyce (wielkopolskie)

POMOC KONTROLI JAKO艢CI - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)

POMOCNIK MONTERA INSTALACJI C.O. - od 2聽000 PLN

do uzgodnienia
KAZ-SANIT - 2017-02-10 - Bratkowice (podkarpackie)

FREZER - od 3聽000 PLN

do uzgodnienia
ZREMBUD PPHU - 2017-03-20 - Radom (mazowieckie)

KIEROWCA POJAZDU POWY呕EJ 3,5 TONY - od 2聽900 PLN

przew贸z towar贸w na terenie Unii Europejskiej
ADRA-TRANS TRANSPORT - SPEDYCJA PAWE艁 ADRANOWICZ - 2017-09-14 - Kwidzyn (pomorskie)

MONTER INSTALACJI WEWN臉TRZNYCH - od 2聽700 PLN

- Monter instalacji wewn臋trznych: wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania. Praca na terenie Katowic i 艣l膮ska. - Wynagrodzenie: 2700 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony powy偶ej 6 miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie min. zawodowe. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata jako monter instalacji wewn臋trznych. Wymagana umiej臋tno艣膰 wykonywania instalacji wewn臋trznych.
TKS SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-06-05 - Katowice (艣l膮skie)

POMOC KUCHARZA-KIEROWCA - od 1聽850 PLN

pomoc w przygotowywaniu tradycyjnych posi艂k贸w kuchni arabskiej, indyjskiej i bengalskiej, dbanie o porz膮dek i higien臋 w miejscu pracy, dowo偶enie posi艂k贸w do klienta
DHAKA FOOD SERVICE MD. RUBEL HOSSAIN - 2016-11-17 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)

KELNERKA - od 1聽125 PLN

Sprawna i szybka obs艂uga klient贸w baru.1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Krak贸w (ma艂opolskie)

PAKOWACZ Z UPRAWNIENIAMI DO OBS艁UGI W脫ZK脫W WID艁OWYCH - od 2聽000 PLN

Pakowanie pieczywa; odrzucanie wadliwego pieczywa; obs艂uga w贸zka wid艂owego; klejenie karton贸w; uk艂adanie karton贸w na paletach; przyklejanie etykiet; prace pomocnicze przy linii produkcyjnej; utrzymywanie porz膮dku w miejscu pracy.
Nowel Piekarnia Nowakowski Sp. z o.o. Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2017-04-07 - Legionowo (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 4聽200 PLN

-Prace magazynowe,-Kontakt telefoniczny 602-72-44-36, 600-012-691, e-mail: carokowalstwo (at) wp.pl-Praca na terenie Tczewskich 艁膮k,-Wynagordznie 3000 z艂 netto-Praca w godzinach 7-15.
Firma Handlowo-Produkcyjno-Us艂ugowa "CARO" Zbigniew Rutkowski - 2020-12-01 - Tczewskie 艁膮ki (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW GLOBALNYCH RELOKACJI/ GLOBAL MOBILITY EXECUTIVE - od 6聽968 PLN

Koordynowanie i monitorowanie transfer贸w Global Mobility mi臋dzy zaanga偶owanymi stronami. Utrzymywanie sta艂ego kontaktu ze wszystkimi osobami / kierownikami HR podczas relokacji i po rozliczeniu w miejscu odbioru. Monitorowanie terminowo艣ci i dok艂adno艣ci zewn臋trznych dostawc贸wodpowiedzialnych za wysy艂k臋 / pozwolenie na prac臋 / us艂ugi podatkowe w celu zapewnienia zgodno艣ci z przepisami prawnymi / migracyjnymi. Wykrywanie, eskalowanie, dokumentowanie i 艣ledzenie potencjalnychwyj膮tk贸w. Koordynowanie i weryfikowanie poprawno艣ci dzia艂a艅 administracyjnych przygotowanych dla Cesjonariuszy. Zapewnianie ci膮g艂ego doskonalenia proces贸w i dzia艂a艅 Global Mobility.
kontakt przez PUP - 2020-11-10 - Krak贸w (ma艂opolskie)

PIEL臉GNIARZ ZWIERZ膭T - od 2聽000 PLN

Sprz膮tanie u zwierz膮t, podawanie lekarstw, transport do i z lecznicy, karmienie zwierz膮t
Stowarzyszenie Inicjatywa Dla Zwierz膮t - 2017-04-12 - Zielona G贸ra (lubuskie)

OPERATOR MASZYN INTROLIGATORSKICH - do 3聽000 PLN

Sprawdzanie mechanizm贸w maszyn i urz膮dze艅 introligatorskich, obs艂ugiwanie krajarki do ci臋cia arkuszy, obs艂ugiwanie maszyny do z艂amywania arkuszy wg zadanej liczby z艂om贸w, obs艂ugiwanie urz膮dze艅 zbieraj膮cych, obs艂uga kopertowarek.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJ膭CY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - do 2聽800 PLN

Rzetelne wykonywanie obowi膮zk贸w i polece艅; proste i rutynowe prace na r贸偶nych etapach budowy.Praca na terenie wojew贸dztwa ma艂opolskiego.
kontakt przez PUP - 2020-12-01 - Polany (ma艂opolskie)

HUTNIK - FORMOWACZ - od 4聽000 PLN

Praca polega na r臋cznym formowaniu szk艂a p艂askiego poprzez wt艂aczanie powietrza do cylindr贸w szklanych, a nastepnie ich dalsze prostowanie i prasowanie w procesie produkcji p艂askiego - witra偶owego.
"HUTA SZK艁A W JA艢LE" S.A. - 2018-11-16 - Jas艂o (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1聽850 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

DORADCA ZAWODOWY - od 3聽000 PLN

- indywidualne spotkania z osobami bezrobotnymi- spotkania grupowe z osobami bezrobotnymi - przeprowadzanie diagnoz os贸b bezrobotnych- tworzenie indywidualnych plan贸w kariery
KRAJOWE CENTRUM PRACY SP Z O O - 2016-11-24 - J臋drzej贸w (艣wi臋tokrzyskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - 1聽033,7 PLN

Obs艂uga klient贸w - wnioskodawc贸w ubiegaj膮cych si臋 o 艣wiadczenia 500+, dobry start 300+. Wydawanie druk贸w, przyjmowanie wniosk贸w, prowadzenie ewidencji sk艂adanych wniosk贸w, prowadzenie rejestru wydanych decyzji. Wydawanie formularzy o ustalenie prawa do zasi艂ku rodzinnego i do funduszu alimentacyjnego, wprowadzanie danych do system贸w informatycznych. Obs艂uga poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej. Rejestrowanie pism. Obs艂uga telefoniczna interesant贸w.Sta偶 EFS POWER dla os. bezrobotnych do 30 r.偶.ub EFS RPO WD dlaos. bezrobotnych od 30 r.偶.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Kondratowice (dolno艣l膮skie)

POMOCNIK TECHNIKA POJAZD脫W ELEKTRYCZNYCH - od 2聽600 PLN

pomoc w serwisowaniu samochod贸w elektrycznych
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)

PRZETW脫RCA OWOC脫W I WARZYW (NR 8324) - od 2聽000 PLN

przetw贸rstwo owoc贸w i warzyw
PD Solidbud Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Sul臋cin (lubuskie)

TYNKARZ - od 2聽500 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)

KASJER BANKOWY/DORADCA - od 2聽800 PLN

obs艂uga klienta,wp艂ata,wyp艂ata got贸wki,sprzeda偶 i obs艂uga klienta,samodzielna realizacja za艂o偶onych cel贸w,budowanie relacji biznesowych z klientami,kszta艂towanie pozytywnego wizerunku Banku
PHU Maciej 艁atka - 2018-03-26 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - do 2聽100 PLN

prace remontowe i porz膮dkowe
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)


Wybierz powiat