STANOWISKO DS. KOORDYNACJI PROCESU INKUBACJI I TRANSFERU TECHNOLOGII Olsztyn oferta pracy Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. KOORDYNACJI PROCESU INKUBACJI I TRANSFERU TECHNOLOGII

Wynagrodzenie: 3 500 - 4 200 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie biura projektu Warmińsko-Mazurski Start'up Inkubator, przyjmowanie i ocena aplikacji, obsługa organizacyjno-administracyjna, analiza ryzyka w projekcie RPO WiM, inicjowanie współpracy z potencjalnymi lokatorami Centrum Transferu Technologii. Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30

Data publikacji: 2020-09-04

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura projektu Warmińsko-Mazurski Start'up Inkubator, przyjmowanie i ocena aplikacji, obsługa organizacyjno-administracyjna, analiza ryzyka w projekcie RPO WiM, inicjowanie współpracy z potencjalnymi lokatorami Centrum Transferu Technologii. Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KOORDYNACJI PROCESU INKUBACJI I TRANSFERU TECHNOLOGII

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe- zarządzanie, administracja, dopuszczalne inne potwierdzone doświadczeniem zawodowym w zakresie wymienionych obowiązków. Wiedza i umiejętności w zakresie obsługi projektów dofinansowanych z UE.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny

danePracodawcy_nip: 7393862209

danePracodawcy_regon: 281524001

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje oraz sposób aplikowania na stronie: https://opnt.olsztyn.pl/onas/praca-w-opn-t/

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

danePracodawcy_kodPowiatu: 2862

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465

Ulica pracodawcy: Trylińskiego

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 04.09.2020

Oferta pracy ważna do: 15.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?137c2d622ec2aa1a515d1a7b0deca93f

Podobne oferty pracy

TOKARZ / FREZER OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 1 850 PLN

Tokarz / frezer obrabiarek sterowanych numerycznie
PPUH "JUGEMA" MACIEJ KRĘŻELEWSKI - 2016-03-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 3 - od 2 000 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 16 PLN

Zmywanie naczyń i sprzętów kuchennych, krojenie warzyw i owoców, porcjowanie i dekorowanie wyrobów kulinarnych, utrzymywanie porządku, wykonywanie poleceń kucharza. Zatrudnienie na umowę zlecenie na okresie próbnym (3 m-ce). Praca w godz. 6-20 wg grafiku w Dźwirzynie, również w sobotę i niedzielę. Pracodawca zapewnia wyżywienie i zakwaterowanie.
GEOVITA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-12 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA/ ZMYWAK - od 1 800 PLN

pomoc przy przygotowywaniu posiłków, obsługa zmywaka
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY "MERKURY" W MRZEŻYNIE - 2017-04-04 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH - 2 700 - 3 200 PLN

Wystawianie faktur sprzedaży. Analiza i uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami. Windykacja należności. Inne czynności związane z pracą działu finansowo-ksiegowego. Umowa na czas określony, jedna zmiana 7:00-15:00.Szczegóły oferty na stronie:http://bip.mcs.wroc.pl/index.php?app=nabor&nid=62&y=2017&status=1
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)

894S - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Radom (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 350 PLN

Obsługa klientów bieżących i telefonicznych, dobór części na podstawie programu TECDOC. Praca w godzinach: 08.00-16.00; 09.00-17.00; 10.00-18.00.
Auto Partner S.A - 2015-12-29 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

praca na produkcji - konfekcjonowanie osłonek naturalnych
Jelcom Trade Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Tychy (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

oferta w ramach robót publicznych tylko dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Brzuze (kujawsko-pomorskie)

WYCHOWAWCA W ŚWIETLICY - od 830 PLN

opieka nad dziećmi na szkolnej świtelicy
SZKOŁA PODSTAWOWA w Starym Laskowcu - 2018-09-14 - Stary Laskowiec (podlaskie)

STAŻ - KASJER- SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

pon- pt 9-17 lub 12-20
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Niemodlin (opolskie)

MAGAZYNIER - TRANSPORT WYDZIAŁOWY - od 13 PLN

przyjmowanie i wydawanie towarów, kompletowanie i paletowanie towaru, transport wydziałowy, załądunek aut
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "VITBIS" Sp. z o.o. - 2020-07-23 - Złotoryja (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

PROWADZENIE SEKRETARIATU, PRZYGOTOWANIE OFERT NA REALIZACJĘ ZADAŃ PUBLICZNYCH, PRZYGOTOWANIE SPRAWOZDAŃ I ROZLICZEŃ W TYM ZAKRESIE, KLASYFIKOWANIE DOKUMENTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE PRAC BIUROWYCH,
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH(NR 3084) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OSÓB MIGRUJĄCYCH - WYDZIAŁ UBEZPIECZEŃ I SKŁADEK - 997,4 PLN

Stanowisko ds. osób migrujących - Wydział Ubezpieczeń i Składek
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)

BARMAN - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, serwowanie potraw i napojów, pomoc na kuchni oraz prace porządkowe
WOJCIECH RABKA "CYBUCH" - 2016-04-25 - Myślenice (małopolskie)

SPRZEDAWCA - do 1 850 PLN

Ekspozycja towaru na regałach, przyjmowanie towaru od dostawców. Obsługa klienta. Dbanie o porządek miejsca pracy. Praca w godzinach 7:00 - 21:00 w systemie dwuzmianowym. Oferta skierowana dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gnojnik (małopolskie)

OPERATOR MASZYN - 2 500 - 3 000 PLN

-Obsługa maszyn i urządzeń sterowanych numerycznie (frezarki, wykrawarki, tłoczniki, prasy mimośrodowe/hydrauliczne),-Kontakt telefoniczny: 58 535-20-59-Kontakt e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-15 - Tczew (pomorskie)

KASJER-SPRZEDAWCA R99/2272-1101/20 - od 2 600 PLN

sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA FENIX - GRZEGORZ JANKOWSKI - 2020-09-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 1 850 PLN

obsługa programu kasowego, obsługa kart płatniczych i paliwowych, obsługa stanowiska tankowania gazem płynnym, obsługa klienta
Najem Pomieszczeń Stacje Paliw Mariusz Kurzymski - 2016-12-09 - Słupca (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 143,75 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzeilanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej, w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-27 - Świdnik (lubelskie)

SALOWA (266J) - od 9 PLN

Sprzątanie sal chorych, pomoc przy czynnosciach samoobsługowych i higienicznych pacjentów. Praca w szpitalu w Otwocku i Józefowie.Praca również dla osób niepełnosprawnych z umową o pracę i wynagrodzeniem 1850zł.
Spółdzielnia Inwalidów Naprzód - 2016-04-13 - Otwock (mazowieckie)

WULKANIZATOR - od 2 200 PLN

wulkanizacja samochód osobowych i dostawczych naprawa drobnych usterek w zakresie wulkanizacji (wymiana klocków itp)
P.W. A.K.A. ADAM PETRYSZAK - 2017-03-01 - Elizówka (lubelskie)

RECEPCJONISTA - od 12 PLN

Bieżąca obsługa recepcji.
Centrum Zdrowia "EUROMED" Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Krosno (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 3 500 PLN

Zakres obowiązków – praca przy produkcji stolarki Pvc
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2019-02-06 - Zawadzkie (opolskie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 700 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za: 1. prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; 2. uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:Realizując swoje obowiązki, w sposób sumienny, sprawny i bezstronny, osoba zatrudniona na tym stanowisku:W zakresie zarządzania i rozwoju: 1. współtworzy i realizuje programy adaptacyjne i rekrutacyjne; 2. nadzoruje i prowadzi sprawy z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; 3. aktualizuje struktury organizacyjne wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku w sprawach dotyczących przesunięć pracowniczych oraz sprawuje nadzór nad zmianami dokonywanymi przez podległych pracowników; 4. podejmuje proaktywne działania na rzecz wspierania różnorodności, promuje i uczestniczy w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych.W zakresie administracji kadrowej: 1. nadzoruje i prowadzi sprawy kadrowe (w tym akta osobowe) pracowników Urzędu Miejskiego i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych z wyłączeniem pracowników oświaty; 2. przygotowuje dokumentację niezbędną do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalne, rentowe i rehabilitacyjne); 3. współpracuje ze stanowiskiem ds. BHP w zakresie kierowania na badania medycyny pracy; 4. współpracuje i konsultuje z organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie działania kadrowe w zakresie zadań określonych ustawą o związkach zawodowych i ustawą Kodeks pracy; 5. prowadzi sprawy związane z obsługą ZFŚS; 6. nadzoruje bieżącą archiwizację dokumentacji kadrowej; 7. nadzoruje prawidłowość prowadzenia spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników.W zakresie kontrolingu personalnego: 1. współtworzy plany etatowe oraz analizuje wskaźniki i parametry do planu funduszu płac oraz nadzoruje racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy z komórką płac; 2. prowadzi analitykę i sprawozdawczość z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; 3. analizuje zewnętrzny rynek pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-20 - Słupsk (pomorskie)

SZWACZKA - REF. DOP. FP - UZUPEŁNIENIE (ŻAGAŃ) - od 2 100 PLN

Szycie elementów materacy i poduszek
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Żagań (lubuskie)