STANOWISKO DS. KOORDYNACJI PROCESU INKUBACJI I TRANSFERU TECHNOLOGII Olsztyn oferta pracy Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
Stanowisko: STANOWISKO DS. KOORDYNACJI PROCESU INKUBACJI I TRANSFERU TECHNOLOGII
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie biura projektu Warmińsko-Mazurski Start'up Inkubator, przyjmowanie i ocena aplikacji, obsługa organizacyjno-administracyjna, analiza ryzyka w projekcie RPO WiM, inicjowanie współpracy z potencjalnymi lokatorami Centrum Transferu Technologii. Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30
Data publikacji: 2020-09-04
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie biura projektu Warmińsko-Mazurski Start'up Inkubator, przyjmowanie i ocena aplikacji, obsługa organizacyjno-administracyjna, analiza ryzyka w projekcie RPO WiM, inicjowanie współpracy z potencjalnymi lokatorami Centrum Transferu Technologii. Godziny pracy 7:15 lub 7:30-15:30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. KOORDYNACJI PROCESU INKUBACJI I TRANSFERU TECHNOLOGII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe- zarządzanie, administracja, dopuszczalne inne potwierdzone doświadczeniem zawodowym w zakresie wymienionych obowiązków. Wiedza i umiejętności w zakresie obsługi projektów dofinansowanych z UE.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny
danePracodawcy_nip: 7393862209
danePracodawcy_regon: 281524001
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje oraz sposób aplikowania na stronie: https://opnt.olsztyn.pl/onas/praca-w-opn-t/
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Trylińskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 04.09.2020
Oferta pracy ważna do: 15.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?137c2d622ec2aa1a515d1a7b0deca93f
Podobne oferty pracy
Tokarz / frezer obrabiarek sterowanych numerycznie
PPUH "JUGEMA" MACIEJ KRĘŻELEWSKI - 2016-03-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Pomocnik budowlany
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "TARIZOLACJA" Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Tarnów (małopolskie)
wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-06-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedawca
Handel Artykułami Spożywczo-Przemysłowymi Anna Grabowska - 2019-08-12 - Dębno (podkarpackie)
Zmywanie naczyń i sprzętów kuchennych, krojenie warzyw i owoców, porcjowanie i dekorowanie wyrobów kulinarnych, utrzymywanie porządku, wykonywanie poleceń kucharza. Zatrudnienie na umowę zlecenie na okresie próbnym (3 m-ce). Praca w godz. 6-20 wg grafiku w Dźwirzynie, również w sobotę i niedzielę. Pracodawca zapewnia wyżywienie i zakwaterowanie.
GEOVITA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-12 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
pomoc przy przygotowywaniu posiłków, obsługa zmywaka
OŚRODEK WYPOCZYNKOWY "MERKURY" W MRZEŻYNIE - 2017-04-04 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Wystawianie faktur sprzedaży. Analiza i uzgadnianie rozrachunków z odbiorcami. Windykacja należności. Inne czynności związane z pracą działu finansowo-ksiegowego. Umowa na czas określony, jedna zmiana 7:00-15:00.Szczegóły oferty na stronie:http://bip.mcs.wroc.pl/index.php?app=nabor&nid=62&y=2017&status=1
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klientów bieżących i telefonicznych, dobór części na podstawie programu TECDOC. Praca w godzinach: 08.00-16.00; 09.00-17.00; 10.00-18.00.
Auto Partner S.A - 2015-12-29 - Opole (opolskie)
praca na produkcji - konfekcjonowanie osłonek naturalnych
Jelcom Trade Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Tychy (śląskie)
oferta w ramach robót publicznych tylko dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Brzuze (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziećmi na szkolnej świtelicy
SZKOŁA PODSTAWOWA w Starym Laskowcu - 2018-09-14 - Stary Laskowiec (podlaskie)
pon- pt 9-17 lub 12-20
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Niemodlin (opolskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów, kompletowanie i paletowanie towaru, transport wydziałowy, załądunek aut
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "VITBIS" Sp. z o.o. - 2020-07-23 - Złotoryja (dolnośląskie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU, PRZYGOTOWANIE OFERT NA REALIZACJĘ ZADAŃ PUBLICZNYCH, PRZYGOTOWANIE SPRAWOZDAŃ I ROZLICZEŃ W TYM ZAKRESIE, KLASYFIKOWANIE DOKUMENTÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE PRAC BIUROWYCH,
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapewnia obsługę i realizację zamówień publicznych w ramach przydzielonych postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi aktami prawnymi. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Stanowisko ds. osób migrujących - Wydział Ubezpieczeń i Składek
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klienta, serwowanie potraw i napojów, pomoc na kuchni oraz prace porządkowe
WOJCIECH RABKA "CYBUCH" - 2016-04-25 - Myślenice (małopolskie)
Ekspozycja towaru na regałach, przyjmowanie towaru od dostawców. Obsługa klienta. Dbanie o porządek miejsca pracy. Praca w godzinach 7:00 - 21:00 w systemie dwuzmianowym. Oferta skierowana dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gnojnik (małopolskie)
-Obsługa maszyn i urządzeń sterowanych numerycznie (frezarki, wykrawarki, tłoczniki, prasy mimośrodowe/hydrauliczne),-Kontakt telefoniczny: 58 535-20-59-Kontakt e-mail: tczew (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-15 - Tczew (pomorskie)
.
Usługi Transportowe Produkcja i Handel Przemysław Skowroński - 2017-11-08 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA FENIX - GRZEGORZ JANKOWSKI - 2020-09-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu kasowego, obsługa kart płatniczych i paliwowych, obsługa stanowiska tankowania gazem płynnym, obsługa klienta
Najem Pomieszczeń Stacje Paliw Mariusz Kurzymski - 2016-12-09 - Słupca (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych, udzeilanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej, w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-27 - Świdnik (lubelskie)
Sprzątanie sal chorych, pomoc przy czynnosciach samoobsługowych i higienicznych pacjentów. Praca w szpitalu w Otwocku i Józefowie.Praca również dla osób niepełnosprawnych z umową o pracę i wynagrodzeniem 1850zł.
Spółdzielnia Inwalidów Naprzód - 2016-04-13 - Otwock (mazowieckie)
wulkanizacja samochód osobowych i dostawczych naprawa drobnych usterek w zakresie wulkanizacji (wymiana klocków itp)
P.W. A.K.A. ADAM PETRYSZAK - 2017-03-01 - Elizówka (lubelskie)
Bieżąca obsługa recepcji.
Centrum Zdrowia "EUROMED" Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Krosno (podkarpackie)
Zakres obowiązków – praca przy produkcji stolarki Pvc
KAPICA SP. Z O.O. SP. K. - 2019-02-06 - Zawadzkie (opolskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za: 1. prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; 2. uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:Realizując swoje obowiązki, w sposób sumienny, sprawny i bezstronny, osoba zatrudniona na tym stanowisku:W zakresie zarządzania i rozwoju: 1. współtworzy i realizuje programy adaptacyjne i rekrutacyjne; 2. nadzoruje i prowadzi sprawy z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku; 3. aktualizuje struktury organizacyjne wydziałów Urzędu Miejskiego w Słupsku w sprawach dotyczących przesunięć pracowniczych oraz sprawuje nadzór nad zmianami dokonywanymi przez podległych pracowników; 4. podejmuje proaktywne działania na rzecz wspierania różnorodności, promuje i uczestniczy w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych.W zakresie administracji kadrowej: 1. nadzoruje i prowadzi sprawy kadrowe (w tym akta osobowe) pracowników Urzędu Miejskiego i kierowników miejskich jednostek organizacyjnych z wyłączeniem pracowników oświaty; 2. przygotowuje dokumentację niezbędną do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalne, rentowe i rehabilitacyjne); 3. współpracuje ze stanowiskiem ds. BHP w zakresie kierowania na badania medycyny pracy; 4. współpracuje i konsultuje z organizacjami związkowymi działającymi w Urzędzie działania kadrowe w zakresie zadań określonych ustawą o związkach zawodowych i ustawą Kodeks pracy; 5. prowadzi sprawy związane z obsługą ZFŚS; 6. nadzoruje bieżącą archiwizację dokumentacji kadrowej; 7. nadzoruje prawidłowość prowadzenia spraw związanych z oświadczeniami o prowadzeniu działalności pracowników.W zakresie kontrolingu personalnego: 1. współtworzy plany etatowe oraz analizuje wskaźniki i parametry do planu funduszu płac oraz nadzoruje racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy z komórką płac; 2. prowadzi analitykę i sprawozdawczość z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; 3. analizuje zewnętrzny rynek pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2700 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-12-20 - Słupsk (pomorskie)
Szycie elementów materacy i poduszek
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Żagań (lubuskie)