STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI Sztum oferta pracy Bank Spółdzielczy w Sztumie
Stanowisko: STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługa bankowa
Data publikacji: 2017-06-30
Lokalizacja: Sztum (pomorskie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Sztumie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 36, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługa bankowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ prowizja od sprzedaży produktów bankowych oraz premia kwartalna
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sztum
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sztumski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sztum
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kasjerzy bankowi i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera, znajomość MS Office, Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 1 rok pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta w instytucji finansowej bądź w branży handlowej, usługowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Sztumie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 36, 82-400 Sztum, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: sztumski
Gmina pracodawcy: Sztum
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sztum
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kasjerzy bankowi i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 03.07.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
ofertowanie i kosztorysowanie robót instalacyjnych, elektrycznych, budowlanych, nadzór nad pracami montażowymi i serwisowymi, sporządzanie i archiwizowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej, nadzór nad magazynem części zamiennych
FTS Sp.z o.o. - 2016-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Spawanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Bełchatów (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Karpacz (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m. in. prowadzeniem spraw związanych z przygotowaniem projektu budżetu w zakresie Wydziału Inwestycji i wszelkich zmian w trakcie roku budżetowego, oraz prowadzeniem spraw finansowania inwestycji i sprawozdawczości.Ważniejsze zadania: opracowywanie materiałów do projektu budżetu Miasta oraz zmiany w budżecie prowadzenie spraw dotyczących finansowania inwestycji; współpraca z Wydziałem Zarządzania Funduszami przy rozliczaniu dotacji opracowywanie sprawozdań i informacji z realizacji inwestycji; sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-02 - Słupsk (pomorskie)
Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu.Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony- 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-28 - Słupsk (pomorskie)
Układanie, naprawianie nawierzchni z kostki brukowej, płyt chodnikowych, wykonywanie prac przy budowie linii energetycznych. Wymagania: wykształcenie zawodowe, staż minimum 1 rok, mile widziana znajomość języka niemieckiego, doświadczenie w pracy w firmie drogowej, sumienność, zdyscyplinowanie, chęci do pracy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Miejsce wykonywania pracy cała Polska - delegacja, Niemcy - delegacja.
EL-MARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-10 - Wejherowo (pomorskie)
Obsługa klientów baru, dbałość o asortyment baru, sporządzanie zamówień, rozliczanie kasy po zakończeniu pracy, przygotowywanie utargu, prygotowywanie drinków, koktajli i innych napojów.Praca na umowę o pracę w równoważnym systemie czasu pracy w godz.07:00-22:00 w Grzybowie.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-04-27 - Żary (lubuskie)
- Księgowanie dokumentów, miesięczne rozliczanie konserwatorów, gospodarzy, transportu, księgowanie operacji związanych z miesięcznym zamknięciem kont i ustaleniem wyników poszczególnych rodzajów działalności, sporządzanie miesięcznego zestawienia obrotów i sald, sporządzanie sprawozdań kwartalnych i rocznych do GUS, uzgadnianie wszystkich rejestrów VAT zakupu i sprzedaży i sprzedaży oraz przygotowanie zestawień do deklaracji VAT, terminowe sporządzenie i składanie w Urzędzie Skarbowym deklaracji podatku od towarów i usług. Sporządzanie dokumentacji płacowej - list płac: sporządzanie kart wynagrodzeń pracowników, dokonywanie z Urzędami Skarbowymi rozliczeń z tytułu podatków od osób fizycznych (od wynagrodzeń, umów zlecenia i o dzieło oraz posiedzeń organów samorządowych) za dany rok oraz za czas zatrudnienia krótszy niż 1 rok sporządzanie deklaracji podatkowej PIT-4R, PIT-11, PIT-40, dokonywanie rozliczeń z tytułu ubezpieczenia społecznego, terminowe przekazywanie składek na podstawie sporządzonych deklaracji ZUS, opracowywanie okresowych analiz.- Wynagrodzenie: od 2300 do 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Finanse lub Rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat, w tym min. 2 lata na analogicznym stanowisku. Wymagana dobra znajomość środowiska MS Office (w szczególności Excel). Mile widziana znajomość programu PROBIT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-14:00) (Tel. 32-258-94-05 w.16, 32-259-65-76 w.16) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jana III Sobieskiego 10, 40-082 Katowice) lub lub pocztowy e-mail: sbmwspolnapraca (at) wp.pl
SPÓŁDZIELNIA BUDOWLANO-MIESZKANIOWA "WSPÓLNA PRACA" - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru, oznaczanie towaru, dostarczanie detali na produkcję, prace magazynowe. Wymagane wykształcenie zawodowe, doświadczenie, uprawnienia na wózek widłowy. Praca na 3 zmiany. Miejsce wykonywania pracy Mysłowice- BrzezinkaZatrudnienie przez APT 6 miesięcy, następnie zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę, wynagrodzenie wzrasta co 3 miesiące, zatrudnienie od zaraz, w każdy wtorek i czwartek.
Interkadra Sp. z o.o. - 2018-06-06 - Mysłowice (śląskie)
Spawanie metodą MAG i WIG
Busse Personal-Leasing GmbH - 2018-03-01 - Niemcy (Niemcy)
-OBSŁUGA KASY FISKALNEJ-ROZLICZANIE KASY PO SKOŃCZONYM DNIU
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Gdańsk (pomorskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-03-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przyjmowanie zamówień telefonicznych. Wypisywanie FV, Wypisywanie listów przewozowych,
Majster Market TW - Łukasz Wnęk - 2017-06-29 - Olesno (małopolskie)
kierowca kat. C+E
PPH Kancelaria Nr 10 M. Polak, R. Dudelas S.C. - 2018-04-06 - Tarnów (małopolskie)
Organizacja czasu wolnego dla gości ośrodka - prowadzenie zajęć sportowych, tanecznych, zabaw z dziećmi, organizowanie konkursów, turniejów.
kontakt przez OHP - 2016-02-18 - Jurata (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Pulire Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
sładanie komponentów i wprowadzanie danych w system, opiasanie i odłożenie na regały, praca stojąca
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, utrzymanie czystości
"Karczma w Parku" Marcin Seliga - 2016-08-03 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
obszar produkcji, obszar sprzedaży,prace magazynowe i prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Transport międzynarodowy (UE) na busie do 3,5 T.Wymagane jest rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
DROMADER Grzegorz Zuska - 2016-04-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prace biurowe, organizacja transportu.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kalisz (wielkopolskie)
monter spawacz
Przedsiębiorstwo Techniczne inż. Stanisław Snela - 2017-03-23 - Śmigiel (wielkopolskie)
Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz procedur konkurencyjnych poniżej 30 tyś. euro
MAGURSKI PARK NARODOWY - 2018-08-03 - Krempna (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sanok (podkarpackie)
Prace pomocnicze przy montażu instalacji sanitarnych i wodno-kanalizacyjnych wewnątrz i na zewnątrz budynków
Z.H.U. "MONTER" Sławomir Matyja - 2016-07-26 - Złoczew (łódzkie)
Ślusarz - montażysta balustrad ( praca na wysokości ) oraz dorywczo praca na ślusarni. Praca na terenie województwa Małopolskiego od poniedziałku do piątku.
"Mesla" Produkcja-Usługi-Handel, Antoni i Jadwiga Franczyk - 2016-01-13 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przyrządzanie pizzyPraca od poniedziałku do piątku
Hotel Polski Sp. z o.o. - 2018-02-19 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie posiłków
RESTAURACJA POD RYBKĄ SZKATULSKA HELENA - 2017-11-20 - Pakość (kujawsko-pomorskie)