STANOWISKO DS. KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI Nowy Dwór Gdański oferta pracy Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim

Stanowisko: STANOWISKO DS. KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków, m.in.: - prowadzenie kadr jednostki, w tym przy użyciu programu KADRY - obsługa programu PŁATNIK- naliczanie płac pracownikom w programie PŁACE- prowadzenie rozliczeń z US- dokonywanie płatności w systemie NBE NBP- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (poniżej 40 tyś euro) zakup usług, materiałów, sprzętów do Stacji - sporządzanie sprawozdań - Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny.Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 14.07.2017 do godz. 15.00Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane- zatrudnienie od 01.08.2017r.- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek - piątek w godz. 7:30- 15:00).

Data publikacji: 2017-07-04

Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków, m.in.: - prowadzenie kadr jednostki, w tym przy użyciu programu KADRY - obsługa programu PŁATNIK- naliczanie płac pracownikom w programie PŁACE- prowadzenie rozliczeń z US- dokonywanie płatności w systemie NBE NBP- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (poniżej 40 tyś euro) zakup usług, materiałów, sprzętów do Stacji - sporządzanie sprawozdań - Warunki pracy:- praca w pomieszczeniu biurowym (II piętro, budynek bez windy)- praca jednozmianowa, przy monitorze ekranowym - umowa o pracę poprzedzona umową na okres próbny.Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 14.07.2017 do godz. 15.00Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane- zatrudnienie od 01.08.2017r.- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek - piątek w godz. 7:30- 15:00).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+ do uzgodnienia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KADR, PŁAC I ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- obywatelstwo polskie - wykształcenie średnie lub wyższe i min. 6 miesięcy pracy w kadrach, płacach lub księgowości- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych- niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- dobra znajomość obsługi komputera- brak przeciwskazań do pracy na danym stanowisku. Wymagania dodatkowe:- znajomość zagadnień kadr, płac, umów zlecenia- znajomość przepisów: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy Kodeks pracy, - sumienność, odpowiedzialność, systematyczność- umiejętność pracy w zespole.

Nazwa pracodawcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Adres pracodawcy:
Morska 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Informacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 14.07.2017 do godz. 15.00Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane- zatrudnienie od 01.08.2017r.- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247- 57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek - piątek w godz. 7:30- 15:00).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: nowodworski

Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Gdański

Ulica pracodawcy: Morska

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 05.07.2017

Oferta pracy ważna do: 14.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. WYPŁAT I STATYSTYKI - od 2 200 PLN

Zapewnienie przygotowania dokumentacji dotyczącej wypłaty, oraz dokumentacji statystycznej świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPAWACZ ŚWIATŁOWODÓW ( 104 OP ) - od 2 500 PLN

spawanie światłowodów
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Glinianka (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA DŁUGIEM MIASTA W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą zadłużenia Masta Słupska w zakresie spłat rat kredytów i odsetek od zadłużenia, współpraca m.in. z bankami kredytującymi, Regionalną Izbą Obrachunkową, wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta w zakresie finansowania inwestycji kredytem, pożyczką oraz obligacjami.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: przestrzeganie terminów spłat odsetek i rat od kredytów, pożyczek oraz poszczególnych serii obligacji; kompletowanie wyciągów bankowych związanych z obsługą długu publicznego; sporządzanie naliczenia odsetek od kredytów, pożyczek i emisji obligacji; rozliczanie odsetek na podstawie sprawozdania z Referatu Wydatków; przygotowywanie danych w części dotyczącej długu publicznego na potrzeby Wieloletniej Prognozy Finansowej; przygotowywanie informacji o stanie finansowym Miasta Słupska do RIO, związanych z Uchwałą Rady na zaciągnięcie kredytów, emisji obligacji lub pożyczek; korespondencja z bankami związana z obsługą długu m.in. sprawozdawczość, analizy, ankiety; uzgadnianie oraz przygotowanie potwierdzenia sald zadłużenia z bankami na potrzeby sprawozdania finansowego (bilansu); przygotowywanie oraz przekazywanie bankom kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu; analiza umów kredytowych, przestrzeganie zawartych w nich terminów, uzgodnień, przygotowanie ewentualnych aneksów do umów; sporządzanie sprawozdania z przychodów i rozchodów; sporządzanie informacji o stanie zadłużenia i obsłudze długu do analizy z wykonania budżetumiasta(przychody, rozchody); współpraca przy opracowaniu projektu budżetu w części dotyczącej obsługi długu publicznego( przychody, rozchody, odsetki, prowizje); rozliczanie zaciągniętych kredytów, pożyczek, emisji obligacji związanych z finansowaniem inwestycji na potrzeby banku, radnych, realizacji budżetu; przygotowywanie procedur związanych z uruchomieniem kredytu, obligacji, pożyczki, przygotowanie uchwały, zarządzenia, wniosków, umowy, udzielanie odpowiedzi dla banków; przygotowywanie wniosków o emisję obligacji do organizatora, agenta emisji; współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości do Regionalnej Izby Obrachunkowej w zakresie długu; udzielanie odpowiedzi na wnioski, pytania, interpelacje radnych związane z obsługą zadłużenia.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)

KOSZTORYSANT BUDOWLANY - od 2 300 PLN

kosztorysowanie robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, sporządzanie zestawień materiałowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjne, Handlowe i Usługowe "DOMBUD" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Biała Podlaska (lubelskie)

TYFLOPEDAGOG - 1210 - 268 - 368 PLN

wg stanowiska
SZKOŁA PODSTAWOWA W DĄBROWIE - 2018-09-04 - Dąbrowa (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 300 PLN

Stanowisko: pomocniczy robotnik budowlany.Wymagania pracodawcy:Wykształcenie - zasadnicze zawodowe/pożądane. Doświadczenie zawodowe - 0,06 mile widziane. Zakres obowiązków: prace budowlane przy nowowznoszonych obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej. Miejsce wykonywania pracy: teren Polski.Pracodawca zapewnia dojazd oraz zakwaterowanie.
Łukasz Twardowski PROinwest - 2018-02-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

KAMIENIARZ - od 1 850 PLN

Cięcie, szlifowanie kamienia naturalnego. Pierwsza umowa na okres próbny, później na czas nieokreślony.
Zakład Kamieniarsko-Handlowy IMPALA s.c. Bartłomiej Brańka, Małgorzata Brańka - 2016-03-24 - Wadowice (małopolskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Szycie ciężkie, inne prace zależnie od potrzeb.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Zabrze (śląskie)

PRACOWNIK HALI - od 2 200 PLN

Zapobieganie stratom, obsługa klienta, zatowarowanie działu, oznakowanie działu, kontrola etykiet cenowych.Rozkład czasu pracy do ustalenia indywidualnego.
AUCHAN Polska Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Łomianki (mazowieckie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA, DRÓG I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) prowadzenie całokształtu postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym: a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym, b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę, c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji, d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania, e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a) przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6) wyposażania gruntów w urządzenia komunalne,7) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a) projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg,b) zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym: 1) nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych, 2)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)c) określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanied) realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,e) prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola nad świadczącymi w tym zakresie usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych) w tym zakresie,8) Współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy,9) Sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,10) Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,11) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych tj,, świetlice wiejskie, remizy, budynki komunalne i socjalne wraz z towarzyszącymi, budynek Urzędu Miejskiego.12) Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-03-27 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI - od 2 800 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługa kasowa
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2018-03-07 - Sztum (pomorskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

obsługa korespondencji, zakładanie teczek aktowych, pomoc przy archiwizacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Sulęcin (lubuskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-03-14 - Żary (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 200 PLN

Rozwożenie towaru (piwa) po okolicznych sklepach.
Firma Handlowo Usługowa ZAGŁOBA Szostek Andrzej - 2017-03-22 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 1 900 PLN

Sprzedaż paliw,obsługa klienta,czynności porządkowe np. koszenie trawy,zamiatanie podjazdu.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Żurawieniec (łódzkie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA (3669) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia stosowanie jednolitych zasad dotyczących podlegania ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, ustalania podstawy wymiaru, wysokości i zasady finansowania składek na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych i Fundusz Emerytur Pomostowych oraz zasady i terminy ich opłacania.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-06-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

załadunek, rozładunek, transport międzynarodowy; doświadczenie zawodowe jako kierowca samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Dolna (opolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO, OBRONY CYWILNEJ, OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH, OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I OCHRONY PPOŻ - od 2 000 PLN

Realizowanie wszelkich spraw z zakresu powszechnego obowiązku obrony, planowania obronnego, wojskowych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. Organizowanie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych. Realizacja zadań wynikających z ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy oraz pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji. Realizacja zadań Gminy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, współpraca z OSP.
Urząd Gminy Mała Wieś - 2017-11-10 - Mała Wieś (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA REFERATU W REFERACIE INFORMATYCZNYM WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: 1.nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu;2.tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji;3.nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;4.określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta;5.nadzorowanie prowadzonych projektów IT;6.kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych;7.nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych;8.nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie;9.współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego;10.nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji;11.przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy;12.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT;13.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu;14.nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;15.prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji;16.zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji;17.przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług;18.nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań;19.opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego;20.koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta;21.współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City;22.realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;5.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-27 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI - 1 760 - 2 700 PLN

Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami będącymi w dyspozycji jednostki, zakup wyposażenia budnków, koordynacja umów z firmami zewnętrznymi, prowadzenie archiwum, zapewnienie obsługi cateringowej spotkań, zastępstwo w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)

OPERATOR MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA - od 2 000 PLN

obsługa maszyn do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kurów (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 000 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe
SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg - 2017-01-19 - Wolbrom (małopolskie)

OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - od 2 800 PLN

Praca związana z produkcją granulatu cementowego, obsługa wózka widłowego
Mo-BRUK S.A. - 2018-09-06 - Skarbimierz (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 200 PLN

pomocniczy robotnik budowlany
Feniks Piotr Gajewski - 2018-07-03 - Mielec (podkarpackie)

RECEPCJONISTA/-KA - od 2 600 PLN

dbałość o prawidłowe funkcjonowanie recepcji, rozliczanie usług hotelowych, przyjmowanie płatności i rozliczanie utargów hotelu, prezentowanie oferty i sprzedaż usług hotelowo-gastronomicznych. Praca w dni wolne i robocze, pomiędzy 7.00-19.00 i 19.00-7.00.
QUBUS HOTEL SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

KRAWCOWA - do 1 860 PLN

Szycie firan.
Brygida Bratek P.P.H.U. "B.B." - 2016-01-12 - Bochnia (małopolskie)

ELEKTRYK - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 400 PLN

Transport wewnętrznych kontenerów z materiałem pocztowym. Sprawdzanie zgodności ładunków z dokumentami zdawczymi. Sporządzanie dokumentów zdawczych zgodnie z obowiązującym planem wymiany. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjne.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2017-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MERCHANDISER (WYKŁADANIE TOWARU) - od 13 PLN

wykładanie towaru naszego Klienta w wyznaczonym sklepie, dbanie o właściwą ekspozycję oraz odpowiedni zapas produktów
kontakt przez OHP - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)