STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNEJ I GEOLOGII W DEPARTAMENCIE KOMUNALNYM W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNEJ I GEOLOGII W DEPARTAMENCIE KOMUNALNYM W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Współudział w przygotowaniu projektów miejskich programów ochrony środowiska.Współudział w sporządzaniu okresowych raportów z wykonania miejskiego programu ochrony środowiska.Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm.Udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska.Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.Współpraca z Wydziałem Projektów i Funduszy Europejskich Departamentu Inwestycji i Rozwoju w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu zajmowanego stanowiska.Pozyskiwanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Lublinie na dofinansowanie zadań z zakresu zajmowanego stanowiska.Prowadzenie postępowań z zakresu prawa geologicznego.Prowadzenie postępowań w zakresie zmian stosunków wodnych na gruncie.Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.Rejestracja sprzętu pływającego do amatorskiego połowu ryb.Wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego. Edukacja ekologiczna.Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji na usuwanie, odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z posesji z terenu miasta Chełm.Przygotowywanie dokumentacji do postępowań oraz realizacji procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zajmowanego stanowiska.Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.Samokontrola na stanowisku pracy.Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.Samokontrola na stanowisku pracy.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Data publikacji: 2020-10-29
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współudział w przygotowaniu projektów miejskich programów ochrony środowiska.Współudział w sporządzaniu okresowych raportów z wykonania miejskiego programu ochrony środowiska.Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm.Udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska.Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.Współpraca z Wydziałem Projektów i Funduszy Europejskich Departamentu Inwestycji i Rozwoju w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu zajmowanego stanowiska.Pozyskiwanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Lublinie na dofinansowanie zadań z zakresu zajmowanego stanowiska.Prowadzenie postępowań z zakresu prawa geologicznego.Prowadzenie postępowań w zakresie zmian stosunków wodnych na gruncie.Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.Rejestracja sprzętu pływającego do amatorskiego połowu ryb.Wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego. Edukacja ekologiczna.Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji na usuwanie, odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z posesji z terenu miasta Chełm.Przygotowywanie dokumentacji do postępowań oraz realizacji procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zajmowanego stanowiska.Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.Samokontrola na stanowisku pracy.Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.Samokontrola na stanowisku pracy.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. GOSPODARKI WODNEJ I GEOLOGII W DEPARTAMENCIE KOMUNALNYM W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy Prawo wodne, ustawy Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy Prawo ochrony środowiska
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, staranność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość norm i przepisów technicznych z dziedziny ochrony środowiska
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10290stanowisko ds. gospodarki wodnej i geologii w Departamencie Komunalnym w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 63 i 65WOA-I.2110.82.2020 Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm 2020-10-29 Termin składania dokumentów 2020-11-09 Wymagane wykształcenie wykształcenie wyższeWymagania związane ze stanowiskiem 1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe. 2. Wymagania dodatkowe:1) wykształcenie wyższe na kierunku: ochrona środowiska lub inżynieria środowiska lub zarządzanie w ochronie środowiska lub biologia lub chemia lub geologia lub rolnictwo lub administracja lub prawo lub studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji publicznej lub ochrony środowiska,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) znajomość ustawy Prawo wodne, ustawy Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy Prawo ochrony środowiska,7) znajomość norm i przepisów technicznych z dziedziny ochrony środowiska, 8) umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, sumienność, staranność,9) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office.Zakres obowiązków Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Współudział w przygotowaniu projektów miejskich programów ochrony środowiska.Współudział w sporządzaniu okresowych raportów z wykonania miejskiego programu ochrony środowiska.Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Miasta Chełm.Udzielanie pomocy organizacjom ekologicznym w ich działalności w dziedzinie ochrony środowiska.Sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.Współpraca z Wydziałem Projektów i Funduszy Europejskich Departamentu Inwestycji i Rozwoju w zakresie przygotowywania projektów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków pomocowych z zakresu zajmowanego stanowiska.Pozyskiwanie środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Lublinie na dofinansowanie zadań z zakresu zajmowanego stanowiska.Prowadzenie postępowań z zakresu prawa geologicznego.Prowadzenie postępowań w zakresie zmian stosunków wodnych na gruncie.Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.Rejestracja sprzętu pływającego do amatorskiego połowu ryb.Wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego. Edukacja ekologiczna.Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji na usuwanie, odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z posesji z terenu miasta Chełm.Przygotowywanie dokumentacji do postępowań oraz realizacji procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zajmowanego stanowiska.Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.Samokontrola na stanowisku pracy.Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.Samokontrola na stanowisku pracy.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.Wymagane dokumenty Wymagane dokumenty aplikacyjne:życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarki wodnej i geologii w Departamencie Komunalnym w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 29 października 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Warunki pracy Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,29 %. Miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki wodnej i geologii w Departamencie Komunalnym w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 09 listopada 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. gospodarki wodnej i geologii w Departamencie Komunalnym w Wydziale Ochrony Środowiska w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 29 października 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). Przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,przenoszenia danych,wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys (CV),list motywacyjny,kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),referencje (kserokopia),oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.10.2020
Data dodania oferty pracy: 29.10.2020
Oferta pracy ważna do: 09.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?98de73462f70cd318cc2d0aa4ba0d94c
Podobne oferty pracy
sporządzanie różnego rodzaju potraw, ciast, napoi i deserów
Centrum Fiszer - 2017-05-15 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z przygotowaniem do montażu, montażem, kontrolą działania i regulacją urządzeń różnych gałęzi przemysłu. Praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniających wnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu oraz wypadków drogowych, 2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta do zatwierdzenia, 3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu, 4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji, 5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji, 6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej, 8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami, 9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny, 10)prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingów strzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przez właścicieli w ustawowym terminie.
Urząd Miasta Chełm - 2016-07-05 - Chełm (lubelskie)
Praca na instalacji centralnego ogrzewania oraz na instalacji ciepłej i zimnej wody
Herzog - 2016-01-07 - Niemcy (Niemcy)
Operator maszyn paczkujących, prace przy załadunku i wyładunku towarów.
Gdańskie Młyny-Spółka z o.o. w Gdańsku - 2017-08-29 - Gdańsk (pomorskie)
produkcja ogrodzeń
IB s.c J. Domachowska, P. Domachowski - 2017-02-23 - Ruda Śląska (śląskie)
Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie , preferowane wyższe administracyjne lub prawnicze, znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o ochronie środowiska, ustawy o odpadach, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), dobra znajomość obsługi komputera.3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przyjmowanie deklaracji, przyjmowanie oraz rozpatrywanie wniosków o odroczenie terminów płatności , rozłożenia na raty spłaty należności za odpady komunalne, prowadzenie rejestru odpisów i przypisów, prowadzenie spraw z zakresu zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami , odroczeń, zwolnień, dopłat do opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie bieżącej kontroli w terenie w zakresie składanych deklaracji, rozpatrywanie skarg i wniosków oraz ich realizacja, prowadzenie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązków, prowadzenie postępowań podatkowych w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, obsługa techniczna zebrań wiejskich sołectwa Kąty Rybackie oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,praca w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie,w miesiącu maju 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
-Po szkoleniu i okresie próbnym umowa na czas nieokreślony,-Praca w Tczewie.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Tczew (pomorskie)
pomiar i regulacja geometrii kół samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Ostrołęka (mazowieckie)
doświadczenie zawodowe mile widziane w transporcie międzynarodowym,
IGIECEBIS GUSTAW DYBIZBAŃSKI P.W. - 2016-08-02 - Karpicko (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć z zakresu nauki pływania na poziomie elementarnym, średniozaawansowanym i zaawansowanym, zajęcia indywidualne i grupowe, dla dzieci, młodzieży i dorosłych, prowadzenie zajęć aqua fitness w różnej formie.
Stacja NOWA GDYNIA Sp. z o. o. - 2016-04-26 - Zgierz (łódzkie)
praca na terenie Białegostoku
BAMAR USŁUGI OGÓLNOBUDOWELANE MAREK BAWERNA - 2019-02-22 - Krynice (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
STREFA EWELINA BEJGROWICZ - 2016-08-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozwożenie i dostarczanie pizzy klientom
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Turek (podlaskie)
przygotowanie i podawanie śniadań
Dobry Czas Anita Woźniak - 2018-04-23 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Oferta stażu. Prowadzenie dziennika korespondencji (j. polski, j. angielski), redagowanie pism urzędowych, sporządzanie sprawozdań z posiedzeń, spotkań roboczych. Poznanie nowoczesnych urządzeń techniki biurowej, obsługa urządzeń.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, DORADZTWO SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW, ZAMAWIANIE TOWARÓW U DOSTAWCÓW, PRZYJĘCIE TOWARU, OBSŁUGA PROGRAMU KOMPUTEROWEGO, KASY FISKALNEJ, OBRÓT DOKUMENTÓW, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W MAGAZYNIE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ MECHANIZACJI ROLNICTWA, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I INTERNETU, KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY LUB TELEFONICZNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH: 7.00 - 15.00 LUB PRZESŁAĆ CV NA MAILA: serwis (at) agromasa.com
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU SPRZĘTEM ROLNICZYM AGROMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Nysa (opolskie)
sprzedaż w sklepie odzieżowym
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Zgierz (łódzkie)
jw
K.TEAM GRZEGORZ KOSTKA - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w obsłudze administracyjno - biurowej sekretariatu, pisanie i redagowanie pism urzędowych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Żuromin (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Zielona Góra (lubuskie)
rozwożenie towaru
P.P.H.U. "LEDRÓB" Jolanta Filipek - 2019-10-15 - Długowola (lubelskie)
Produkcja pizzy. Odbieranie telefonów, przyjmowanie zamówień.Praca w godz. 13-23 w równowaznym systemie czasu pracy w TELEPIZZA w Kołobrzegu (Galeria MOLO) na umowę zlecenie. Praca również w soboty i niedziele.
FIRMA USŁUGOWA "SAMI" Szymon Klus - 2018-04-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kompleksowe sprzątanie klatek schodowych; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-10 po wcześniejszym umówieniu telefonicznym
Fundacja na Rzecz Rewitalizacji Miasta Słupska pn. Moje Miasto Słupsk - 2017-05-29 - Słupsk (pomorskie)
spawanie elementów do montażu konstrukcji stalowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe UTECH-SYSTEM Ryszard Malman - 2017-09-14 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów w zakresie spraw odszkodowawczych, praca mobilna na terenie powiatu, od pon. do pt. - 8:00-16:00
ARBITER SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-12 - Limanowa (małopolskie)
kontrola stanu sanitarnego i technicznego nieruchomości oraz terenówprzynależnych, współpraca z firmami sprzątającym. godziny pracy: 09:00-13:00
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-04-21 - Opole (opolskie)