STANOWISKO DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO Jaraczewo oferta pracy URZĄD GMINY SZYDŁOWO
Stanowisko: STANOWISKO DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
Data publikacji: 2020-11-20
Lokalizacja: Jaraczewo (wielkopolskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY SZYDŁOWO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-930 Jaraczewo 2, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaraczewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3019
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szydłowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY SZYDŁOWO
danePracodawcy_nip: 7641412639
danePracodawcy_regon: 000545509
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
Azaliowa 2, 64-930 Szydłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: pilski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3019
Gmina pracodawcy: Szydłowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szydłowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0530063
Ulica pracodawcy: Azaliowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242109
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.11.2020
Oferta pracy ważna do: 20.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d12377dfa7fd65b88d1c26e5d0ed8fa7
Podobne oferty pracy
Pakowanie produktów z taśmy produkcyjnej do opakowań zbiorczych, utrzymanie porządku na miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Stare Węgorzynko (zachodniopomorskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za finalne rezultaty realizowanych projektów E2E zgodnie z zasadami efektywności kosztowej, zakresu oraz jakości finalnych rezultatów projektu; kontakt z klientami wewnętrznymi oraz za analizę dostarczanych produktów w celu przeprowadzenia SME wykonywanie zadań projektowych zgodnie z ustalonymi celami projektu, które zostały zakomunikowane zespołowi projektowemu; ścisła współpraca z partnerami biznesowymi ważnymi z punktu widzenia interesów projektu.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Chechło (małopolskie)
rozładunej i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeńśtwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-04-25 - Komorniki (wielkopolskie)
Wykonywanie masaży. Praca na umowę zlecenie w godz. 9-21 w Marine Hotel w równoważnym systemie czasu pracy. Praca również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-01-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
Spawanie konstrukcji stalowych
"REMO-TRACK" Maks Jacek - 2016-02-16 - Kobiele Wielkie (łódzkie)
Utrzymanie czystości na terenie sklepu, w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitarnych oraz na terenie parkingu. Wynagrodzenie w systemie miesięcznym. Miejsce pracy: Careffour w Rybniku. Wymagana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-17 - Rybnik (śląskie)
Pomoc przy przygotowaniu ukraińskich dań domowych i garmażeryjnych, potrawy gorące i zimne. Praca na pół etatu w godz. 11-15.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowanie standardów, przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno- sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-16 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż.
BAUSTOFF + METALL COLOR SP. Z O.O. - 2016-02-18 - Chojnice (pomorskie)
PROGRAMOWANIE APLIKACJI I SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH, TWORZENIE DOKUMENTACJI SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, ANALIZA WYMAGAŃ SYSTEMOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac elektrycznych, demontaż i montaż urządzeń,, praca powyżej 3 m, obsługa elektronarzędzi, czytanie projektów, praca w brygadzie ukraińskiej.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Łodygowice (śląskie)
Montaż konstrukcji z blachy.
PPHU Wenta - 2018-10-23 - Nysa (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnienia zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek II-piętrowy bez windy,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie (ok 50 m) wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa transportu wewnętrznego
Remprodex Sp. z o.o. - 2018-08-22 - Człuchów (pomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych.
Instalacje Elektryczne Sławomir Sobkowicz - 2020-08-13 - Sokolnik (mazowieckie)
- Montaż instalacji sanitarnych- Praca na terenie Tczewa, możliwe wyjazdy w ciągu dnia na terenie województwa pomorskiego,Kontakt: telefon 697-022-588, e-mail: wzwiernik (at) o2.pl
OZEKAM KAMIL LAMEK - 2020-01-22 - Tczew (pomorskie)
Samodzielne wykonywanie dzieła z powierzonych materiałów i sprzętu.
KM Design Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie KPiR, Ryczałt, kadry, płace, ZUSPraca w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, od pn. do pt. w godz.: 7.00-15.00.Wynagrodzenie 2100,00 zł brutto + premia
BIURO RACHUNKOWE "KAS" Andrzej Szydłowski - 2018-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obliczanie wynagrodzeń oraz innych swiadczeń pieniężnych, obliczanie, prowadzenie dokumentacji oraz rozliczeń dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, Funduszu Pracy i składki zdrowotnej, wystawianie dokumentacji płacowej do spraw emerytalno-rentowych, zasiłków, itp., prowadenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2019-06-03 - Siedlce (mazowieckie)
specjalistyczne i kompleksowe czyszczenie elementów linii produkcyjnej oraz hali Lakiernia
Leadec Sp. z o.o. Oddział Gliwice - 2017-10-18 - Gliwice (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie instalacji na jednostkach remontowanych i nowobudowanych - układanie kabli, upinanie, zamykanie przejść kablowych; montaż urządzeń; podłączanie urządzeń.
Remontowa Electrical Solutions Sp. z o.o. - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
PRZYJMOWANIE I OPRACOWANIE PRZESYŁEK, ROZDZIAŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWANIA, ZAPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, PODSTAWOWA UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEMMIEJSCE PRACY: DWORCOWA 20, MIERZYN UL. WELECKA 2A
POCZTA POLSKA SA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. zawodowe (kierunkowe: asystent osoby niepełnosprawnej, pracownik socjalny mile widziane), mile widziana osoba po kursie (może być bez doświadczenia)od nowego roku wzrost stawki godzinowej
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - 2016-12-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)
1) weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;2) organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu;3) udział w pracach komisji przetargowej w zakresie określonym w Regulaminie udzielania zamówień publicznych oraz zarządzeniu powołującym komisję;4) opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych oraz wzorów umów w zakresie dotyczącym zamówień publicznych. Przedkładanie wzoru umowy radcy prawnemu do akceptacji;5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu wyjaśnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ, przygotowywanie projektów odpowiedzi i udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, prowadzenie innej korespondencji z wykonawcami;6) przedstawianie Dyrektorowi Pogotowia Ratunkowego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania, po sprawdzeniu ofert przez Komisję przetargową;7) informowanie wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania; 8) wnioskowania do Działu Finansowo - Księgowego o zwrot wadium;9) dokumentowanie podejmowanych w postępowaniu czynności polegające na sporządzaniu protokołów wraz z załącznikami;10) weryfikowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne;11) archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych postępowań; 12) koordynowanie czynności prowadzących do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą;13) prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych, Rejestru Umów zawieranych pomiędzy Pogotowiem Ratunkowym a wykonawcami zawartymi w ramach przeprowadzonych postępowań;14) przygotowywaniem planu zamówień publicznych i ogłoszeń o planowanych w danym roku kalendarzowym zamówieniach publicznych;15) sporządzaniem i przesyłaniem do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych rocznych sprawozdań o udzielonych przez Pogotowie zamówieniach publicznych;16) publikacja ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, Dzienniku Urzędowym UE, Biuletynie Zamówień Publicznych i na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego.17) prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadry kierowniczej Pogotowia Ratunkowego.18) tworzenie procedur i wdrażanie rozwiązań usprawniających realizację zadań działu;19) sporządzeniem przy współpracy ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi, okresowych i rocznych sprawozdań dotyczących inwestycji i remontów prowadzonych przez Pogotowie;20) przygotowywanie i rozstrzyganie zapytań ofertowych w postępowaniach, w tym do 30 tys. euro;21) monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży oraz składanie ofert w postępowaniach przetargowych, w tym do 30 tys. euro,22) sporządzanie raportów z przetargów wsparcie w monitorowaniu przebiegu umów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z Zamawiającym,23) wykonywaniem innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 77 31 521, osobisty. Oferujemy:Interesującą pracę,Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia,Pracę w przyjaznej atmosferze.Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie CV oraz listu motywacyjnego w terminie do 24 stycznia 2019 r. w Sekretariacie Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu ul. Ziębicka 34-38 , 50-507 Wrocław lub na adres mailowy: j.jankowska (at) pogotowie-ratunkowe.pl z dopiskiem: Oferta pracy Kierownik Działu Zamówień PublicznychProsimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu - 2019-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta hotelowego
Hotel "MARIA"-Maria Jurewicz /Strzelin - 2016-11-10 - Strzelin (dolnośląskie)
Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Słupsk - 2018-11-08 - Człuchów (pomorskie)
utrzymanie czystości na terenie wewnętrznym i zewnętrznym nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)