STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH (PRACA W URZĘDZIE POCZTOWYM W POWIDZU NA 0,5 ETATU). Słupca oferta pracy POCZTA POLSKA S.A.

Stanowisko: STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH (PRACA W URZĘDZIE POCZTOWYM W POWIDZU NA 0,5 ETATU).

Wynagrodzenie: od 1 200 PLN

Zakres obowiązków: Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych, sporządzanie odsyłek, sporządzanie wiązanek listowych, opracowywanie ładuknków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.

Data publikacji: 2019-06-26

Lokalizacja: Słupca (wielkopolskie)

Pracodawca: POCZTA POLSKA S.A.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WARSZAWSKA 16, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych, sporządzanie odsyłek, sporządzanie wiązanek listowych, opracowywanie ładuknków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH (PRACA W URZĘDZIE POCZTOWYM W POWIDZU NA 0,5 ETATU).

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupca

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupca

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekspedient pocztowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Data zakończenia pracy: 30.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA S.A.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

Adres pracodawcy:
Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.Kontakt osobisty: Naczelnik Dariusz Kurowski, Urząd Pocztowy w Słupcy, ul. Warszawska 16.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Rodziny Hiszpańskich

Numer budynku pracodawcy: 8

Profil działalności pracodawcy:
Działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy

Data dodania oferty pracy: 26.06.2019

Oferta pracy ważna do: 26.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c85b7036fd1278d7e5390702894b09eb

Podobne oferty pracy

POMOC KRAWIECKA - od 2 100 PLN

obsługa dziurkarki i guzikarki
POLGAN S.C. - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR KOPARKI JEDNONACZYNIOWEJ - do 2 500 PLN

obsługa koparki na terenie kopalni bazaltu, pierwsza umowa okres próbny, dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00)
WALDORF & STATLER PROPERTIES SP. Z O.O. - 2017-05-19 - Gronów (dolnośląskie)

ELEKTRYK - od 1 900 PLN

Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

sprzątanie terenów zielonych, koszenie trawy, grabienie, odśnieżanie
Damian Kaliszuk - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)

SPECJALISTA DS.OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 800 - 3 000 PLN

bardzo dobra znajomość j.niemieckiego lub j. angielskiego
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA I SERWISU MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 870 PLN

utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn i urządzeń, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-06-18 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI (NR 4595) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- miejsce wykonywania pracy:Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych ul. M. Konopnickiej 18A, BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-08-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BETONIARZ - od 2 080 PLN

Przygotowywanie mieszanek betonowych, układanie jej w formach. Wykonywanie slementów betonowych i żelbetowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Częstochowa (śląskie)

POMOCNIK WYTAPIACZA/ODLEWACZA - do 3 493,21 PLN

• załadunek pieców topielnych, • proces wytopu i uszlachetniania stopów, • przygotowywanie materiałów wsadowych, • układanie gotowego wyrobu na paletach, pakowanie palet, • przygotowywanie maszyn do odlewania,[Praca na czas określony] : 2 lataPraca na czas określony 2 lata
PRODIGO ODLEWNIA SP. Z O.O. - 2018-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 3 000 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 1 850 PLN

Składanie towaru na magazynie zgodnie z zamówieniem. Praca w hurtowni warzyw i owoców w godz. 18-2.
PROMINEX Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO KIEROWNIKA WYDZIAŁU ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNEGO - od 3 200 PLN

1)sprawne kierowanie pracą Wydziału,2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania Wydziału określonych w: Regulaminie organizacyjnym Urzędu i szczegółowym zakresie działania Wydziału,3)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Wydziale,5)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu,6)opracowywanie kart opisu stanowiska dla pracowników Wydziału,7)nadzór nad tworzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie zadań przydzielonych podległym pracownikom,8)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Wydział,9)wyznaczanie pracownika zastępującego dyrektora w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Wydziału,11)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu miasta, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu,14)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział,15)przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,19)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,20)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-22 - Chełm (lubelskie)

REFERENT - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)

LABORANT - od 2 500 PLN

Badania laboratoryjne, pobieranie materiału biologicznego.
Diagnostyka Sp. z o. o. - 2017-11-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty dostępne są na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/318311/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_planowani
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-04-28 - Tczew (pomorskie)

FLORYSTA - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 100 PLN

przewóz samochodów, pojazdów uszkodzonych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Chmielnik (świętokrzyskie)

ELEKTRYK - 19 - 21 PLN

PRZEWIJANIE SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH, AWARYJNE USUWANIE USTEREK DO 1kV
FENICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - PROJEKTANT - od 2 500 PLN

Obsługa klientów w salonie sprzedażowym- sprzedaż płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek, wykonywanie dla klientów projektów łazienek
PHU "CER-GRES", Krystyna Gorzewska - 2015-12-11 - Bełchatów (łódzkie)

SZKUTNIK - od 3 000 PLN

- prace stolarskie przy budowie jachtów- wykonywanie zabudowy jachtów ( w tym na podstawie rysunku technicznego)- inne prace szkutnicze
ODYSSEYA YACHTS S.C. - 2018-10-08 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA RĘCZNA - od 2 000 PLN

Szycie koszul, sukienek, spodni itp. Szycie produktu na gotowo.
Z.P.H. "MUNDUR II" Krystyna Skwara - 2017-11-14 - Poręba (śląskie)

ROZBIERACZ DROBIU - od 1 125 PLN

rozbieranie drobiu1/2 etatu, 20 h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR MASZYN- INTROLIGATOR PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 100 PLN

Obsługa maszyn poligraficznych, prace manualne, odbiór wyrobów z maszyn, konfekcjonowanie broszur.
SONAR Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STANOWISKO DS. ZASAD GOSPODAROWANIA MIESZKANIOWYM ZASOBEM MIASTA CHEŁM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ W DEPARTAMENCIE KOMUNALNYM - od 2 450 PLN

1) rozpatrywanie wniosków wpływających od najemców lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta oraz stanowiących własność osób fizycznych w sprawie stawek czynszu najmu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem,2) rozpatrywanie wniosków dotyczących zwrotu zwaloryzowanych kaucji mieszkaniowych,3) współpraca z odpowiednio merytorycznym departamentem w zakresie przekazywania nowo przyjętych nieruchomości od osób fizycznych i prawnych w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,4) przekazywanie nieruchomości w administrowanie zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,5) przekazywanie wniosków osób fizycznych dotyczących zwrotu nieruchomości w ich ponowny zarząd, zarządcy prowadzącemu cudze sprawy bez zlecenia,6) ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7) ewidencjonowanie mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,8) ewidencjonowanie aktów notarialnych,9) rozpatrywanie wniosków złożonych przez właścicieli nieruchomości dotyczących spłaty zadłużeń hipotecznych powstałych z tytułu remontów kapitalnych wykonanych ze środków państwowych,10) ustalanie wysokości zadłużenia wraz z odsetkami przypadającymi na dzień spłaty wierzytelności hipotecznej,11) występowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie z wnioskami o wykreślenie zadłużeń hipotecznych,12) gospodarowanie lokalami użytkowymi w zakresie:a) prowadzenia ewidencji wynajmowanych i wolnych lokali,b) organizowania przetargów i negocjacji czynszowych,c) przygotowania projektów umów najmu, występowania z wnioskami dotyczącymi rozwiązywania umów najmu, zmiany najemcy lub zmiany sposobu użytkowania lokalu,d) współpracy z odpowiednim merytorycznie departamentem w zakresie uiszczania należności czynszowych za lokale,e) wzywanie najemców lokali użytkowych do zapłaty zaległości czynszowych powstałych więcej niż za dwa kolejne okresy płatności,13) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklam na budynkach stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm,14) współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie:a) rozpatrywania wniosków otrzymanych od zarządcy dotyczących rozwiązywanych umów najmu lokali mieszkalnych,b) prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności,15) prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego o opróżnienie lokali użytkowych,16) opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w zakresie:a) zasad polityki czynszowej oraz warunków obniżania czynszów,b) sposobu i zasad zarządzania lokalami i budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu gminy oraz przewidywane zmiany w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem gminy w kolejnych latach,17) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm przy realizacji przydzielonych zadań,18) sporządzanie sprawozdań i informacji do celów wewnętrznych oraz statystycznych,19) współdziałanie z Radami Osiedla w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych,20) sprawowanie nadzoru nad zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm w zakresie sprawnego działania urządzeń technicznych budynku,21) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,22) dokonywanie kontroli w zakresie: Uchwały Nr XXXV/420/18 Rady Miasta Chełm z dnia 25 stycznia 2018 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Chełma oraz uchwały Nr XXXIII/307/09 Rady Miasta Chełm z dnia 31 marca 2009 roku w sprawie określenia zasad polityki czynszowej dla lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm, a także ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U. z 2018 r. poz. 716 z późn. zm.),23) publikacja informacji publicznej w BIP,24) samokontrola na stanowisku pracy,25) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-17 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 250 PLN

prace porządkowe, gospodarcze i konserwacyjne na urządzeniach wodnych, drogach, placach, cmentarzach i obiektach gminnych, praca dość ciężka
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Głogów (dolnośląskie)

MECHANIK - do 1 900 PLN

w zakresie mechanika pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Kołdowo (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 3 500 PLN

obsługa wózka widłowego, przygotowanie towaru do sprzedaży, sprawdzenie towaru pod względem jakościowym,
Owoce - Warzywa L. Wilk, S. Czech spółka jawna - 2018-07-31 - Karwin (małopolskie)


Wybierz powiat