STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH (PRACA W URZĘDZIE POCZTOWYM W POWIDZU NA 0,5 ETATU). Słupca oferta pracy POCZTA POLSKA S.A.
Stanowisko: STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH (PRACA W URZĘDZIE POCZTOWYM W POWIDZU NA 0,5 ETATU).
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych, sporządzanie odsyłek, sporządzanie wiązanek listowych, opracowywanie ładuknków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
Data publikacji: 2019-06-26
Lokalizacja: Słupca (wielkopolskie)
Pracodawca: POCZTA POLSKA S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WARSZAWSKA 16, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ręczne lub maszynowe dzielenie przesyłek pocztowych, sporządzanie odsyłek, sporządzanie wiązanek listowych, opracowywanie ładuknków pocztowych w magazynie, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej, obsługa komputera i programów ekspedycyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH (PRACA W URZĘDZIE POCZTOWYM W POWIDZU NA 0,5 ETATU).
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekspedient pocztowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + zgoda na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.Kontakt osobisty: Naczelnik Dariusz Kurowski, Urząd Pocztowy w Słupcy, ul. Warszawska 16.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Rodziny Hiszpańskich
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy:
Działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy ważna do: 26.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c85b7036fd1278d7e5390702894b09eb
Podobne oferty pracy
obsługa dziurkarki i guzikarki
POLGAN S.C. - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa koparki na terenie kopalni bazaltu, pierwsza umowa okres próbny, dwie zmiany (6.00-14.00, 14.00-22.00)
WALDORF & STATLER PROPERTIES SP. Z O.O. - 2017-05-19 - Gronów (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie terenów zielonych, koszenie trawy, grabienie, odśnieżanie
Damian Kaliszuk - 2017-11-03 - Chełm (lubelskie)
bardzo dobra znajomość j.niemieckiego lub j. angielskiego
COROPLAST SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elementów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn i urządzeń, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-06-18 - Komorniki (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- złożonych dokumentów nie zwracamy- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana - do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- miejsce wykonywania pracy:Wydział Świadczeń Emerytalno-Rentowych ul. M. Konopnickiej 18A, BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-08-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie mieszanek betonowych, układanie jej w formach. Wykonywanie slementów betonowych i żelbetowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Częstochowa (śląskie)
jw.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-07 - Warszawa (mazowieckie)
• załadunek pieców topielnych, • proces wytopu i uszlachetniania stopów, • przygotowywanie materiałów wsadowych, • układanie gotowego wyrobu na paletach, pakowanie palet, • przygotowywanie maszyn do odlewania,[Praca na czas określony] : 2 lataPraca na czas określony 2 lata
PRODIGO ODLEWNIA SP. Z O.O. - 2018-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie towaru na magazynie zgodnie z zamówieniem. Praca w hurtowni warzyw i owoców w godz. 18-2.
PROMINEX Sp. z o.o. - 2016-01-28 - Kraków (małopolskie)
1)sprawne kierowanie pracą Wydziału,2)nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania Wydziału określonych w: Regulaminie organizacyjnym Urzędu i szczegółowym zakresie działania Wydziału,3)zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Wydziale,5)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu,6)opracowywanie kart opisu stanowiska dla pracowników Wydziału,7)nadzór nad tworzeniem urzędowego publikatora teleinformatycznego Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie zadań przydzielonych podległym pracownikom,8)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Wydział,9)wyznaczanie pracownika zastępującego dyrektora w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny,10)dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej Wydziału,11)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,12)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,13)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności: Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu miasta, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy Urzędu,14)przestrzeganie przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez Wydział,15)przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia,19)wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,20)samokontrola na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-22 - Chełm (lubelskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Lębork (pomorskie)
Ochrona mienia.
HUNTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Niepołomice (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Badania laboratoryjne, pobieranie materiału biologicznego.
Diagnostyka Sp. z o. o. - 2017-11-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Szczegóły oferty dostępne są na stronie:http://www.bip.tczew.pl/wiadomosci/1151/wiadomosc/318311/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_ds_planowani
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2016-04-28 - Tczew (pomorskie)
Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
przewóz samochodów, pojazdów uszkodzonych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Chmielnik (świętokrzyskie)
PRZEWIJANIE SILNIKÓW ELEKTRYCZNYCH, AWARYJNE USUWANIE USTEREK DO 1kV
FENICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów w salonie sprzedażowym- sprzedaż płytek ceramicznych i wyposażenia łazienek, wykonywanie dla klientów projektów łazienek
PHU "CER-GRES", Krystyna Gorzewska - 2015-12-11 - Bełchatów (łódzkie)
- prace stolarskie przy budowie jachtów- wykonywanie zabudowy jachtów ( w tym na podstawie rysunku technicznego)- inne prace szkutnicze
ODYSSEYA YACHTS S.C. - 2018-10-08 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Szycie koszul, sukienek, spodni itp. Szycie produktu na gotowo.
Z.P.H. "MUNDUR II" Krystyna Skwara - 2017-11-14 - Poręba (śląskie)
rozbieranie drobiu1/2 etatu, 20 h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa maszyn poligraficznych, prace manualne, odbiór wyrobów z maszyn, konfekcjonowanie broszur.
SONAR Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1) rozpatrywanie wniosków wpływających od najemców lokali mieszkalnych stanowiących własność Miasta oraz stanowiących własność osób fizycznych w sprawie stawek czynszu najmu zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem,2) rozpatrywanie wniosków dotyczących zwrotu zwaloryzowanych kaucji mieszkaniowych,3) współpraca z odpowiednio merytorycznym departamentem w zakresie przekazywania nowo przyjętych nieruchomości od osób fizycznych i prawnych w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,4) przekazywanie nieruchomości w administrowanie zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,5) przekazywanie wniosków osób fizycznych dotyczących zwrotu nieruchomości w ich ponowny zarząd, zarządcy prowadzącemu cudze sprawy bez zlecenia,6) ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7) ewidencjonowanie mieszkaniowego zasobu miasta Chełm,8) ewidencjonowanie aktów notarialnych,9) rozpatrywanie wniosków złożonych przez właścicieli nieruchomości dotyczących spłaty zadłużeń hipotecznych powstałych z tytułu remontów kapitalnych wykonanych ze środków państwowych,10) ustalanie wysokości zadłużenia wraz z odsetkami przypadającymi na dzień spłaty wierzytelności hipotecznej,11) występowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie z wnioskami o wykreślenie zadłużeń hipotecznych,12) gospodarowanie lokalami użytkowymi w zakresie:a) prowadzenia ewidencji wynajmowanych i wolnych lokali,b) organizowania przetargów i negocjacji czynszowych,c) przygotowania projektów umów najmu, występowania z wnioskami dotyczącymi rozwiązywania umów najmu, zmiany najemcy lub zmiany sposobu użytkowania lokalu,d) współpracy z odpowiednim merytorycznie departamentem w zakresie uiszczania należności czynszowych za lokale,e) wzywanie najemców lokali użytkowych do zapłaty zaległości czynszowych powstałych więcej niż za dwa kolejne okresy płatności,13) prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam, plansz i innych ogłoszeń o charakterze reklam na budynkach stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Chełm,14) współpraca z zarządcą mieszkaniowego zasobu miasta Chełm w zakresie:a) rozpatrywania wniosków otrzymanych od zarządcy dotyczących rozwiązywanych umów najmu lokali mieszkalnych,b) prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności,15) prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego o opróżnienie lokali użytkowych,16) opracowywanie wieloletnich programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Chełm w zakresie:a) zasad polityki czynszowej oraz warunków obniżania czynszów,b) sposobu i zasad zarządzania lokalami i budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu gminy oraz przewidywane zmiany w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem gminy w kolejnych latach,17) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm przy realizacji przydzielonych zadań,18) sporządzanie sprawozdań i informacji do celów wewnętrznych oraz statystycznych,19) współdziałanie z Radami Osiedla w zakresie utrzymania w należytym stanie techniczno-porządkowym budynków mieszkalnych i użytkowych,20) sprawowanie nadzoru nad zarządcą mieszkaniowego zasobu Miasta Chełm w zakresie sprawnego działania urządzeń technicznych budynku,21) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zawieranych i wypowiadanych umów, naliczania czynszów i opłat niezależnych od właściciela oraz windykacji tych należności jako jednego z mechanizmu kontroli zarządczej,22) dokonywanie kontroli w zakresie: Uchwały Nr XXXV/420/18 Rady Miasta Chełm z dnia 25 stycznia 2018 roku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Chełma oraz uchwały Nr XXXIII/307/09 Rady Miasta Chełm z dnia 31 marca 2009 roku w sprawie określenia zasad polityki czynszowej dla lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób miasta Chełm, a także ustawy z dnia 24.06.1994r. o własności lokali (Dz.U. z 2018 r. poz. 716 z późn. zm.),23) publikacja informacji publicznej w BIP,24) samokontrola na stanowisku pracy,25) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-17 - Chełm (lubelskie)
prace porządkowe, gospodarcze i konserwacyjne na urządzeniach wodnych, drogach, placach, cmentarzach i obiektach gminnych, praca dość ciężka
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Głogów (dolnośląskie)
w zakresie mechanika pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Kołdowo (pomorskie)
obsługa wózka widłowego, przygotowanie towaru do sprzedaży, sprawdzenie towaru pod względem jakościowym,
Owoce - Warzywa L. Wilk, S. Czech spółka jawna - 2018-07-31 - Karwin (małopolskie)