STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M Warszawa oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - analiza tytułów wykonawczych i dokonywanie zajęć kont bankowych, wynagrodzeń oraz innych świadczeń i wierzytelności dłużników- monitorowanie prowadzonych postępowań egzekucyjnych- przekazywanie akt do innych organów egzekucyjnych- opracowywanie wniosków dłużników i wydawanie postanowień w prowadzonych postępowaniach
Data publikacji: 2019-11-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11 Listopada 15a, 03-446 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- analiza tytułów wykonawczych i dokonywanie zajęć kont bankowych, wynagrodzeń oraz innych świadczeń i wierzytelności dłużników- monitorowanie prowadzonych postępowań egzekucyjnych- przekazywanie akt do innych organów egzekucyjnych- opracowywanie wniosków dłużników i wydawanie postanowień w prowadzonych postępowaniach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość pakietu MS Office.Obowiązki:- analiza tytułów wykonawczych i dokonywanie zajęć kont bankowych, wynagrodzeń oraz innych świadczeń i wierzytelności dłużników- monitorowanie prowadzonych postępowań egzekucyjnych- przekazywanie akt do innych organów egzekucyjnych- opracowywanie wniosków dłużników i wydawanie postanowień w prowadzonych postępowaniachSZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL, ZAKŁADKA PRACA W ZUS, II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE TEJ OFERTY PRACY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ WWW.ZUS.PL, ZAKŁADKA PRACA W ZUS, II ODDZIAŁ W WARSZAWIE.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Podskarbińska
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 3
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 23.11.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ac33ffae897c24cd71de55d3b766a5d0
Podobne oferty pracy
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-05-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż roślin w Centrum Ogrodniczym "AGAWA"
Wektor WLM Korolewicz Spółka Jawna - 2020-02-11 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa teczek spraw w obiegu bieżącym
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Piła (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań dotyczących współpracy ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem Miasta.Ważniejsze zadania: współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem Miasta; opiniowanie oraz podpisywanie (w zakresie posiadanego pełnomocnictwa) uchwał podejmowanych przez wspólnoty z udziałem Miasta; prowadzenie spraw dotyczących wspólnot mieszkaniowych, a także redagowanie odpowiedzi na skargi i zapytania właścicieli lokali; prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych i bieżąca aktualizacja udziałów Miasta we wspólnotach w związku ze sprzedażą lokali komunalnych; udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Miasto jest jednym ze współwłaścicieli; nadzór nad prawidłową realizacją zadań Zarządcy we wspólnotach mieszkaniowych z udziałem Miasta.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2850 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/716.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2020-05-13 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie biur, korytarzy, szatni, łazienek. Praca w systemie 2 zmianowym.
CLAR SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-weryfikacja dostawy towaru-odnotowanie niezgodności-pobieranie należności-bezpośrednia obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnejoferta dla osób po 30 r.ż
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktu
SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Radom (mazowieckie)
praca z dziećmi - pomoc nauczycielowi w czynnościach sanitarnych, obsługowych, organizowaniu zabaw i zajęć dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Hażlach (śląskie)
praca na budowie przy szalunkach
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
Lupus Specjalistyczne Usługi Remontowo Budowlane Dominik Polsakiewicz - 2016-10-18 - Leszno (wielkopolskie)
•Opracowywanie harmonogramów pracy kierowców,•Codzienna weryfikacja czasu pracy kierowców, zużycia paliwa, stanu realizacji harmonogramów pracy,•Monitorowanie lokalizacji pojazdów za pomocą aplikacji GPS,•Nadzorowanie realizacji przyjętych zleceń i dziennych harmonogramów pracy,•Optymalizacja logistyczna tras pojazdów,•Prowadzenie dokumentacji wykonanych usług,•Przygotowanie miesięcznych raportów,•Kontrola pracowników pod względem spełniania przepisów bhp przed dopuszczeniem do pracy,
Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2019-12-24 - Legnica (dolnośląskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu fizjoterapii
UZDROWISKO WIENIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-17 - Wieniec-Zdrój (kujawsko-pomorskie)
1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6) podatek VAT.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Godz. pracy wt. - pt. 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30. Wynagrodzenie miesięczne powyżej 2100 zł brutto.
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-09-03 - Potęgowo (pomorskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
sporządzanie deklaracji celnych w eksporcie i imporcie, sporządzanie dokumentacji transportowych typu CMR
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Export-Import Wajdlejt E.R.A. Braniewo - 2016-02-19 - Grzechotki (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie średniemile widziana znajomość podstaw księgowości, rachunkowości oraz kadrmile widziana znajomość języka angielskiego1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: od 2200 zł brutto
EUROMA s.c. - 2017-11-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przewóz pracowników pojazdem do 3,5 tonyPrzewóz towarów pojazdem powyżej 3,5 tony
Wirings Sp.z.o.o - 2016-04-04 - Stare Pieścirogi (mazowieckie)
zgodnie z dołaczonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Żywiec (śląskie)
Załadunek odpadów stałych, pielęgnacja zieleni, sortowanie odpadów, zamiatanie ulic i placów.
Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2019-11-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn do pakowania rolek i maszyny zgrzewającej; pakowanie towaru do kartonów
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Gorlice (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondencji wpływającej do KM PSP Sopot;obsługa petetntów - przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji; kompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpływającej dokumentacji; prowadzenie spraw w zakresie biurowości - obsługa urządzeń biurowych; współpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo-gaśniczą; prace w zakresie archiwizacji dokumentacji KM PSP Sopot.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Sopot (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe JURKOP Kozińczak Jerzy - 2017-08-09 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Zapewnia prawidłową i terminową obsługę wniosków o wydanie pisemnych interpretacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-03-15 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych i bieżące ich wprowadzanie do wewnątrzzakładowego systemu komputerowego, udzielanie informacji klientom, wprowadzanie do systemu rezerwacji mailowych
BRACIAKTRANS ANDRZEJ KOT - 2016-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
ochrona w obiekcie handlowym, przemysłowym i budowlanyMiejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasowa klientów, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Miechów (małopolskie)
konserwator zieleni
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Maniszewo (lubuskie)
Pomoc cukiernika
Cukiernia "TARGOWA" Bańbor Spółka Jawna - 2019-09-16 - Tarnów (małopolskie)
1. Prowadzenie miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru miasta Chełm w tym w zakresie:1) części opisowej Ewidencji Gruntów i Budynków,2) rejestru cen i wartości nieruchomości,3) gleboznawczej klasyfikacji gruntów.2. Orzekanie w drodze decyzji o zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków z urzędu i na wniosek osób fizycznych i prawnych.3.Utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności a także aktualizację i modernizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków w drodze zamówień publicznych oraz czynności materialno technicznych na podstawie:1) przepisów prawa,2) wpisów w księgach wieczystych,3) prawomocnych orzeczeń sądu, a w przypadkach dotyczących europejskiego poświadczenia spadkowego orzeczeń sądu,4) ostatecznych decyzji administracyjnych,5) aktów notarialnych,6) aktów poświadczenia dziedziczenia oraz europejskich poświadczeń spadkowych,7) zgłoszeń budowy budynku, zawiadomień o zakończeniu budowy budynku oraz zgłoszeń rozbiórki budynku,8) wpisów w innych rejestrach publicznych,9) wniosku zainteresowanego podmiotu ewidencyjnego i wskazanej w tym wniosku dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.4. Zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych:1) organów podatkowych w wypadku zmian danych mających znaczenie dla wymiaru podatków: od nieruchomości, rolnego i leśnego2) wydziału ksiąg wieczystych w wypadku zmian danych objętych działem I ksiąg wieczystych,3) jednostki statystyki publicznej w wypadku zmian w cechach adresowych nieruchomości oraz dopisywania i wykreślania budynków,4) właściwych podmiotów ewidencyjnych oraz osób, jednostek organizacyjnych i organów.5. Udostępnianie wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów, wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego oraz innych informacji zawartych w operacie ewidencyjnym na żądanie:1) właścicieli oraz osób i jednostek organizacyjnych władających gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,2) organów administracji publicznej albo podmiotów niebędących organami administracji publicznej, realizujących, na skutek powierzenia lub zlecenia przez organ administracji publicznej, zadania publiczne związane z gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,3) operatorów sieci w rozumieniu ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych innych podmiotów, które mają interes prawny w tym zakresie.6. Naliczanie opłat za:1) sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów i innych dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków,2) wysłanie materiałów zasobu pod wskazany adres,3) udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym do wglądu zbiorów aktów notarialnych oraz orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych będących podstawą wpisów w ewidencji gruntów i budynków.7. Archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych.8. Ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem.9. Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie:1) zgodności tych danych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji,2) zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,10. Sporządzanie i przekazywanie marszałkowi województwa zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją, zwane dalej na podstawie wykazów gruntów, wykazów budynków i wykazów lokali na dzień 1 stycznia każdego roku.11. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.12. Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.13. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakt posiadania gospodarstwa rolnego przez osoby fizyczne i prawne.14. Aktualizacja klasyfikacji gleboznawczej gruntów.15. Realizacja zamówień publicznych z zakresu działania Wydziału.16. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.17. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2019-09-04 - Chełm (lubelskie)