STANOWISKO DS. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W WYDZIALE KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI W DEPARTAMENCIE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W WYDZIALE KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI W DEPARTAMENCIE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązkówDo obowiązków Pracownika ds. budżetu obywatelskiego należy:1.Koordynacja i obsługa spotkań z mieszkańcami w zakresie budżetu obywatelskiego, w tym przyjmowania mieszkańców oraz udzielanie poradnictwa,2.Prowadzenie spraw związanych z budżetem obywatelskim Miasta Chełm, w tym m.in.:1) przygotowywanie dokumentów dotyczących budżetu obywatelskiego,2) prowadzenie wykazu złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach budżetu,3) zamieszczanie informacji związanych z budżetem obywatelskim na stronie internetowej Miasta, BIP, na tablicy ogłoszeń oraz na dedykowanej stronie budżetu obywatelskiego,4) obsługa techniczno biurowa Zespołu Konsultacyjnego,5) współpraca z Komisją Wyborczą, w tym pomoc techniczno biurowa i organizacyjna związana z głosowaniem i wyborem zadań do realizacji,6) zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta.3.Badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd,4.Organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,5.Współpraca z Gabinetem Prezydenta Miasta w zakresie badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd,6.Redagowanie treści informacyjnych w systemie informatycznym e-urząd,7.Współpraca z Departamentami odpowiedzialnymi za realizację zadań budżetu obywatelskiego,8.Koordynacja kontaktów mieszkańców z właściwymi komórkami UM w zakresie zgłaszanych spraw,9.Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady w zakresie realizowanych zadań,10.Należyte prowadzenie akt, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i archiwalną,11.Opracowywanie sprawozdań z wykonanych zadań określonych w planach pracy, oraz sprawozdań, informacji wynikających z odrębnych przepisów bądź też na polecenie zwierzchników,12.Właściwe przyjmowanie interesantów,13.Prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej,14.Opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta,15.Samokontrola na stanowisku pracy,16.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego,17.Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych UM Chełm.
Data publikacji: 2021-06-21
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązkówDo obowiązków Pracownika ds. budżetu obywatelskiego należy:1.Koordynacja i obsługa spotkań z mieszkańcami w zakresie budżetu obywatelskiego, w tym przyjmowania mieszkańców oraz udzielanie poradnictwa,2.Prowadzenie spraw związanych z budżetem obywatelskim Miasta Chełm, w tym m.in.:1) przygotowywanie dokumentów dotyczących budżetu obywatelskiego,2) prowadzenie wykazu złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach budżetu,3) zamieszczanie informacji związanych z budżetem obywatelskim na stronie internetowej Miasta, BIP, na tablicy ogłoszeń oraz na dedykowanej stronie budżetu obywatelskiego,4) obsługa techniczno biurowa Zespołu Konsultacyjnego,5) współpraca z Komisją Wyborczą, w tym pomoc techniczno biurowa i organizacyjna związana z głosowaniem i wyborem zadań do realizacji,6) zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta.3.Badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd,4.Organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,5.Współpraca z Gabinetem Prezydenta Miasta w zakresie badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd,6.Redagowanie treści informacyjnych w systemie informatycznym e-urząd,7.Współpraca z Departamentami odpowiedzialnymi za realizację zadań budżetu obywatelskiego,8.Koordynacja kontaktów mieszkańców z właściwymi komórkami UM w zakresie zgłaszanych spraw,9.Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady w zakresie realizowanych zadań,10.Należyte prowadzenie akt, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i archiwalną,11.Opracowywanie sprawozdań z wykonanych zadań określonych w planach pracy, oraz sprawozdań, informacji wynikających z odrębnych przepisów bądź też na polecenie zwierzchników,12.Właściwe przyjmowanie interesantów,13.Prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej,14.Opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta,15.Samokontrola na stanowisku pracy,16.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego,17.Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych UM Chełm.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Okres zatrudnienia:na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Zatrudnienie od lipca 2021r.Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.Warunki pracy na stanowisku:1 praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W WYDZIALE KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI W DEPARTAMENCIE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: bardzo dobra organizacja pracy własnej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość ustawy Kodeks postepowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiemWymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej, Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,2) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,3) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,5) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,6) umiejętność sporządzania wniosków, informacji, raportów i analiz,6) umiejętność biegłej obsługi komputera w tym pakietów biurowych,7) umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, systematyczność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność.Pełna treść oferty: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10825
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty1.życiorys (CV),2.list motywacyjny,3.kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4.kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5.inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6.kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń poświadczających co najmniej roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej,7.referencje (kserokopia),8.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9.oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10.oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11.oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12.kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13.zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Miejsce składania dokumentówWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budżetu obywatelskiego w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 29 czerwca 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budżetu obywatelskiego w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 18 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budżetu obywatelskiego w Wydziale Kontaktów z Mieszkańcami w Departamencie Obsługi Mieszkańców w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 18 czerwca 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1.art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a.art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b.Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. W sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2.art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1.w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2.przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1.dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2.przenoszenia danych,3.wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4.pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5.wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1.obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2.dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2021
Data dodania oferty pracy: 21.06.2021
Oferta pracy ważna do: 29.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d064b3a82cf0ef8f4f5a00b9dc7b5bd9
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
F.H.U. "TEAM" Spólka Cywilna - 2020-01-14 - Mszana Dolna (małopolskie)
spawanie spoin
BBC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Chojnica (zachodniopomorskie)
Wykształcenie zawodowe; min. rok doświadczenia; uprawnienia do obsługi wózków widłowych; zakres obowiązków: prowadzenie pomocniczych prac w magazynie, załadunek i rozładunek towarów; obsługa wózka widłowego; dbanie o należyty stan techniczny sprzętu oraz jego konserwacja; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
Prace wykończeniowe pzy wykończeniach wnętrz mieszkań , domów oraz powierzchni biurowych. Pomoc przy pracach wykończeniowych oraz proste prace do wykonania np. malowanie. Miejsce pracy: ul. LG Biskupice Podgórne Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony w godz 8-16. Kontakt z pracodawcą: telefoniczny Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Przewożenie towaru
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Piaseczno (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Puławy (lubelskie)
nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami w tym z Ukrainy oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę. Udzielanie klientom informacji o usługach/produktach oferowanych przez firmę i wyjaśnianie im wszelkie wątpliwości. Przyjmowanie zlecenia, które po sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalnym, przekazuje do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia. Odpowiedzialność za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a działami przedsiębiorstwa powiązanymi z obsługą klienta. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i raportów, przyjmowanie reklamacji.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży. Wysokość wynagrodzenia podstawa + premia. Miejsce wykonywania pracy Bojano. Praca w godz. 6-14, 14-22 (sob do 23).
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Bojano (pomorskie)
Prace geodezyjne. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 na terenie powiatu kołobrzeskiego.
GEODEZJA Sp. z o.o - 2016-01-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Diagnozowanie i naprawa awarii, konserwacja pojazdów, konserwacja układów zainstalowanych w pojazdach.
Mieczysław Pabian TRANSPORT TOWAROWY I SPEDYCJA - 2021-03-16 - Niedźwiedza (małopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3300 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Katowice (śląskie)
ochrona
PW KARABELA - 2019-10-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa programu CAD KUCHNIE, sprzedaż mebli na wymiar
Usługi Stolarskie "ARNET" Artur Tarazewicz Gryfów Śl. - 2018-10-19 - Ubocze (dolnośląskie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH I OSOBOWYCH
POLMAX NATALIA BUSZTA - 2017-03-16 - Rogoźnica (podkarpackie)
pakowanie,przezbrajanie urządzenia,podczas trwania procesu, obsługa maszyn do pakowania do pakowania blistów typu IMAC-80 ,IMA C80R, IMA C80-A81,UHLMANN BE C500,zgrzewarki XBF-500A,blistrzarki JU-28/35
kontakt przez PUP - 2020-05-11 - Stryków (łódzkie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Wietnamu, budowanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace stolarskie i prace pomocnicze na stolarni
Zimmer Józef Stolarstwo Tapicerstwo Wzorcownia Mebli - 2018-10-02 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
transport krajowy towarów
"DASTRANS" Rafał Bogacz - 2017-09-18 - Miechów (małopolskie)
eksploatacja urządzeń i instalacji energatycznych w Browarze, w tym: kotłowni, maszynowni chłodniczej, stacji uzdaniania wody, oczyszczalni ścieków, sprężonego powietrza, CO2, węzłów cieplnych, systemów wentylacji mechanicznej;Efektywne zarządzanie pracą podległych instalacji telechnologicznych;Utrzymanie, na określonym poziomie, stanu technicznego urządzeń instalacji technologicznych. - Mile widziane uprawnienia energetyczne E grupa I, II, III;
GRUPA ŻYWIEC S.A - 2016-07-22 - Warka (mazowieckie)
Stylizacja brwi metodą nitkowania i woskowania oraz stylizacji rzęs metodą 1,2,3,4,5D, KIM KARDASHIAN i MEGAVOLIUM
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Łódź (łódzkie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Matejki 22GODZ.PR.: 7/8-15/16WYMAGANIA ORGANIZATORA: umiejetność pracy w zespole, organizacji i zarządzania czasem w ramach wyznaczonych zadań, obsługa urządzeń biurowych, systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2018-03-04 - Konin (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obróbka kamienia, montaż nagrobków
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Swojczany (małopolskie)
obsługa lady mięsno- wędliniarskiej, kontakt z klientami, dbałość o ekspozycję towaru oraz wszystkie elementy z z nią związane, pilnowanie zgodności cen, przestrzeganie zasad higieny,
Ledi Sp. z o.o. - 2019-08-26 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa informatyczna klientów, praca zdalna oraz w terenie u klienta.
AFNET Sp. z o.o. - 2019-07-18 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku księgowa:- sporządzanie naliczeń i rozliczeń w zakresie opłata mieszkaniowych i czynszowych-pełna obsługa włąciceli i użytkowników mieszkań i lokali użytkowych-wystawianie faktur oraz rozliczeń sprzedaży- windykacja należności- prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących księgowości
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2018-02-02 - Zabierzów (małopolskie)
Sprawowanie opieki nad grupą podopiecznych, udzielanie pomocy i wsparcia w rozwiązywaniu trudnych życiowych sytuacji. Organizowanie zajęć mającyh na celu propagowanie zdrowego stylu życia, zapobieganie osamotnieniu osób starszych i niepełnosprawnych, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów interpersonalnych, propagowanie aktywnego wykorzystania czasu, podtrzymywanie aktywności psychoruchowej. Współpraca z innymi pracownikami oraz placówkami ŚCP, współpraca z rodziną oraz instytucjami działającymi na rzecz podopiecznych, współpraca ze środowiskiem lokalnym. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 w Bielsku-Białej.
ŚRODOWISKOWE CENTRUM POMOCY - 2018-11-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Segregacja, rozwijanie i belowanie makulatury, praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
ZAKŁAD LAKIERNICTWA POJAZDOWEGO - 2016-02-11 - Wielogóra (mazowieckie)