Praca STANOWISKO DS. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W WYDZIALE KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI W DEPARTAMENCIE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - oferty pracy


Największy wybór odzieży

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy STANOWISKO DS. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W WYDZIALE KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI W DEPARTAMENCIE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy STANOWISKO DS. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W WYDZIALE KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI W DEPARTAMENCIE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM.

STANOWISKO DS. BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W WYDZIALE KONTAKTÓW Z MIESZKAŃCAMI W DEPARTAMENCIE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM - od 3 000 PLN

Zakres obowiązkówDo obowiązków Pracownika ds. budżetu obywatelskiego należy:1.Koordynacja i obsługa spotkań z mieszkańcami w zakresie budżetu obywatelskiego, w tym przyjmowania mieszkańców oraz udzielanie poradnictwa,2.Prowadzenie spraw związanych z budżetem obywatelskim Miasta Chełm, w tym m.in.:1) przygotowywanie dokumentów dotyczących budżetu obywatelskiego,2) prowadzenie wykazu złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach budżetu,3) zamieszczanie informacji związanych z budżetem obywatelskim na stronie internetowej Miasta, BIP, na tablicy ogłoszeń oraz na dedykowanej stronie budżetu obywatelskiego,4) obsługa techniczno biurowa Zespołu Konsultacyjnego,5) współpraca z Komisją Wyborczą, w tym pomoc techniczno biurowa i organizacyjna związana z głosowaniem i wyborem zadań do realizacji,6) zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta.3.Badanie satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd,4.Organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,5.Współpraca z Gabinetem Prezydenta Miasta w zakresie badania satysfakcji klientów z usług świadczonych przez Urząd,6.Redagowanie treści informacyjnych w systemie informatycznym e-urząd,7.Współpraca z Departamentami odpowiedzialnymi za realizację zadań budżetu obywatelskiego,8.Koordynacja kontaktów mieszkańców z właściwymi komórkami UM w zakresie zgłaszanych spraw,9.Opracowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje oraz wnioski radnych i Komisji Rady w zakresie realizowanych zadań,10.Należyte prowadzenie akt, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, instrukcją kancelaryjną i archiwalną,11.Opracowywanie sprawozdań z wykonanych zadań określonych w planach pracy, oraz sprawozdań, informacji wynikających z odrębnych przepisów bądź też na polecenie zwierzchników,12.Właściwe przyjmowanie interesantów,13.Prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej,14.Opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta,15.Samokontrola na stanowisku pracy,16.Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego,17.Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, procedury opracowywania budżetu, zarządzenia w sprawie obiegu dokumentów księgowych, Regulaminu Pracy, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych UM Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2021-06-21 - Chełm (lubelskie)