STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta oraz jego Zastępcom,3)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) rganizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,5)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6)aktualizacja i monitorowanie realizacji strateii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego7)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,8)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,9)współdziałanie z Biurem Prasowym,10)współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm,11)współdziałanie z miejskimi jednostkami organizacyjnymi
Data publikacji: 2019-06-25
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta oraz jego Zastępcom,3)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4) rganizowanie spotkań, wizyt i posiedzeń z udziałem Prezydenta,5)podejmowanie współpracy z organizatorami wydarzeń istotnych dla Chełma,6)aktualizacja i monitorowanie realizacji strateii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego7)organizacja, wspieranie i określanie zasad procesów partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,8)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarządzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,9)współdziałanie z Biurem Prasowym,10)współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Chełm,11)współdziałanie z miejskimi jednostkami organizacyjnymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ASYSTOWANIA PREZYDENTOWI I JEGO ZASTĘPCOM W GABINECIE PREZYDENTA MIASTA W BIURZE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: zgodnie z posiadanymi upoważnieniami
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: umiejętność interpretacji przepisów prawa
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych, znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych.1)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie 2. Wymagania dodatkowe:1) umiejętność interpretacji przepisów prawa,2) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,3) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,4) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,5) znajomość kalendarza uroczystości patriotycznych,6) umiejętność pracy pod presją czasu, prawidłowa organizacja pracy własnej, kreatywność, lojalność, zdyscyplinowanie,7) umiejętności: redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, poprawności i estetyki wypowiedzi publicznej, interpersonalne.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)prowadzenie protokołu dyplomatycznego,2)zapewnienie asystentury Prezydentowi Miasta i Jego Zastępcom,3)koordynacja działań związanych z patronatem Prezydenta istotnych dla środowisk oraz organizacji społecznych,4)organizowanie spotkań, wizyt i kposiedzeń z udziałem Prezydenta,5)podejmowanie współpracy z oranizatorami wydarzeń istotnych dlaChełma,6)aktualizacja i monitorowanie realizacji strategii rozwoju miasta oraz Strategii Rozwoju Chełmskiego Obszaru Funkcjonalnego,7)organizacja, wspieranie i określanie zasad partycypacji społecznej, w tym konsultacji społecznych,8)prowadzenie spraw dotyczących budżetu obywatelskiego Miasta Chełm, w tym zarzadzanie zadaniami wybranymi do realizacji w tym procesie i realizowanymi przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta,9)współdzialanie z Biurem Prasowym,10)współdzialanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu iasta Chełm,11)współdziałanie miejskimi jednostkami oranizacyjnymi.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 7,87 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 04 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 24 czerwca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).Chełm, dnia 2019-06-24KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 24 czerwca 2019, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Urząd Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prasowym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 24 czerwca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących stażu pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 04 lipca 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. asystowania Prezydentowi i Jego Zastępcom w Gabinecie Prezydenta Miasta w Biurze Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 24 czerwca 2019 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260, z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 25.06.2019
Oferta pracy ważna do: 04.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f632e4dafb29b5d635587107f73e2c3f
Podobne oferty pracy
Praca na produkcji, pakowanie gotowych produktów do kartonów/opakowań, branża spożywcza
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Zabierzów (małopolskie)
przyrządzanie zdrowych i higienicznych posiłków pod nadzorem kucharki; dbanie o czystość sprzętu, naczyń oraz wszystkich pomieszczeń kuchennych, magazynków i stołówki; wykonywanie czynności zleconych przez intendenta wynikających z organizacji pracy stołówki
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Merytoryczne i techniczne przygotowywanie projektów, wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnetrznych, przygotowywanie wniosków o płatność, koordynacja i realizacja zadań współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, archiwizacja dokumentacji z realizacji programów finansowych ze środków UE, przygotowywanie postępowań przetargowych.
Urząd Gminy w Pszczółkach - 2015-12-21 - Pszczółki (pomorskie)
Praca opiekuńczo- wychowawczo-dydaktyczna, prowadzenie dokumentacji, kontakt z rodzicami. Praca wg grafiku w godzinach: 6:00-14:00 lub 7:00-15:00, lub 7:30-15:30, lub 8:00-16:00.
Przedszkole - Ochronka p.w. Św. Elżbiety - 2018-06-26 - Kożuchów (lubuskie)
Poszukiwanie klientów, organizacja funkcjonowania salonu.
kontakt przez PUP - 2018-11-05 - Kraków (małopolskie)
Prace magazynowe, składanie zamówień, rozkładanie towarów - przesyłki do 30 kg
"EDYP"- HURTOWNIA KSIĄŻEK- Tomasz Pudełko - 2018-11-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Obsługa klientów samoobsługowej hurtowni instalacyjnej, dbałość o prawidłowość funkcjonowania hurtowni, obsługa zamówień, wykładanie towaru, współpraca z działem handlowym, współpraca z magazynem centralnym i logistyką, dbanie o wizerunek firmy.
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-25 - Nysa (opolskie)
produkcja przekładek typu "plaster miodu", cięcie, układanie na paletach
kontakt przez OHP - 2017-05-23 - Chełm (lubelskie)
Spawanie elementów i konstrukcji stalowych metodą MAG 135/138. Wymagane doświadczenie min. 3 lata oraz aktualne uprawnienia spawalnicze. Atrakcyjne wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy z pracodawcą. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
SOLDAR MARCIN MALCHER - 2017-01-20 - Rybnik (śląskie)
Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki. Sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych. Prowadzenie stosownej dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-10-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z zawodem
Publiczna Szkoła Podstawowa w Sieczychach im. T. Zawadzkiego - 2018-08-06 - Sieczychy (mazowieckie)
opieka nad dziecmi w wieku do 3 lat, prowadzenie zajęć dydaktyczno wychowawczych
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Siedlce (mazowieckie)
Współpraca z kadrą naukową na etapie tworzenia konsorcjów oraz pisania wniosków, w tym sporządzanie kalkulacji; realizacja zadań administracyjnych wynikających z umów międzynarodowych i krajowych; współudział w opracowywaniu projektów porozumień i umów, przygotowywanie sprawozdań , rozliczeń i wniosków o płatność, monitorowanie dostępności międzynarodowych i krajowych programów badawczych.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-11-03 - Łódź (łódzkie)
samodzielna praca w zespole termoizolacji dachowej( blacha, dachówka,papa, styropapa, wdmuch wełny mineralnej
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Brzeszcze (małopolskie)
Prace wysokościowe, montaż blachy i dachówki, malowanie dachów. Praca na terenie Małopolski
Warpacha Tomasz Firma Budowlana Multibeton - 2018-09-12 - Wadowice (małopolskie)
Praca na budowie, montaż szalunków, robienie zbrojenia .Praca od 7-15
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Opole (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
sprzatanie sal lekcyjnych i łazienek oraz terenu wokół budynku szkoły
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wyszyny Kościelne (mazowieckie)
jw.
POLSKI ZWIĄZEK WĘDKARSKI - 2017-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
monter instalacji i urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Łomianki (mazowieckie)
prace ogólnobudowlane
USŁUGI BUDOWLANE TOMASZ KWIATKOWSKI - 2018-08-20 - Jarocin (wielkopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Golasowice (śląskie)
INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY. ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU. PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI. ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOT. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH. ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ KANCELARYJNĄ I INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS. UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, PŁATNIKA SKŁADEK I UBEZPIECZONEGO: WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZENI I ZWROTÓW. REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK. WŁĄCZENI DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM ODSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM I POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ZBIGNIEW ORCZYKOWSKI - 2017-05-12 - Pleszew (wielkopolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenieSzczegóły oferty: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji-/738545
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W GDAŃSKU - 2019-05-14 - Tczew (pomorskie)
wg stanowiska. praca w Kasince Małej, praca na 2 zmiany.
P.P.H.U."MARKAM"- Andrzej Marek Skolarus Kasinka Mała 539 - 2017-04-24 - Kasinka Mała (małopolskie)
Prace ciesielskie + ogólnobudowlaneJedna zmiana 7-15Pracodawca zapewnia transport z Elbląga do miejsca pracyOferta pracy dla osób do 30r.ż
LESZEK LEWANDOWSKI USŁUGI BUDOWLANE LG LEWANDOWSKI - 2019-05-20 - Dzierzgoń (pomorskie)
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Dodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną- miejsce wykonywania pracy: Oddział ZUS w Bydgoszczyul. Konopnickiej 18a, 85-124 Bydgoszcz
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie powierzchni do murowanie, wykonywania tynków na zewnątrz i wewnatrz budynków, przygotowywanie zapraw murarskich
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Łosice (mazowieckie)
Oferta stażu. Obsługa klienta w księgarni.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łosice (mazowieckie)