STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Żary (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 07:00-15:00.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo) oraz minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o ubezpieczeniu zdrowotnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, komunikatywność, rzetelność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, odporność na stres.
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Kupiecka
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: ZUS
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb2e81eb8e1236d51545696bfeec866e
Podobne oferty pracy
jw
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-05-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału poczatkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Włynkówko (pomorskie)
Praca przy produkcji nawozów
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Działoszyn (łódzkie)
pobieranie krwi i preparatów do analiz, praca w rejestracji, obsługa programów medycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Zambrów (podlaskie)
pakowanie paczek, układanie towarów na regałach, zamawianie i kontrola stanu towaru
kontakt przez PUP - 2015-08-27 - Poznań (wielkopolskie)
praca w terenie, kreowanie wizerunku firmy poprzez roznoszenie ulotek i gadżetów reklamowych
PPUH HYGEA Czesław Golik - 2017-08-22 - Drezdenko (lubuskie)
1)przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji branży budowlanej zgodne z obowiązującymi przepisami,2)analiza projektów technicznych, kosztorysów inwestorskich zadań przyjętych do realizacji, 3)przygotowywanie materiałów przetargowych zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, 4)techniczna organizacja i przeprowadzanie przetargów w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,5)przygotowywanie umów z wykonawcami na wykonywanie projektów technicznych, usług i realizację zadań inwestycyjnych,6)egzekwowanie od wykonawcy wywiązania się z warunków zapisanych w umowie w czasie trwania realizacji zadania jak i w okresie gwarancji i rękojmi, 7)rozliczanie prowadzonych robót, kontrola prawidłowego stosowania cenników, sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, 8)sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do realizacji faktur wystawionych przez wykonawcę robót,9)realizacja inwestycji współfinansowanych przez fundusze pomocowe,10)opiniowanie wniosków składanych przez osoby fizyczne i prawne w zakresie robót branży budowlanej,11)przekazywanie wykonanych inwestycji na majątek miasta,12)udział w komisjach odbioru robót i w przeglądach gwarancyjnych wykonanych inwestycji,13)przygotowywanie materiałów do projektów związanych z pozyskiwaniem środków finansowych z funduszy pomocowych,14)przygotowywanie materiałów do projektu budżetu,15)rozpatrywanie interpelacji radnych, wniosków Komisji Rady Miasta oraz skarg i wniosków mieszkańców,16)przygotowywanie aktów normatywnych wydawanych przez Prezydenta Miasta oraz uchwał Rady Miasta w zakresie działania stanowiska pracy,17)wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału niebędących w sprzeczności z obowiązującymi przepisami,18)samokontrola na stanowisku pracy,19)współpraca z wydziałem Organizacji i Nadzoru w zakresie ubezpieczenia wykonywanych i oddanych do użytku inwestycji miejskich,20)współpraca z innymi wydziałami mającymi wpływ na prawidłowy przebieg realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Chełm - 2018-03-06 - Chełm (lubelskie)
projektowanie, wykonywanie elementów maszyn drogowych wg wytycznych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wysogotowo (wielkopolskie)
Obsługa drukarki fiskalnej; obsługa klienta; obsługa działu mięsnego
GERPOL - 2016-07-22 - Wronki (wielkopolskie)
Naprawa, konserwacja sprzętu na obiekcie handlowym
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
do uzgodnienia
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2017-05-12 - Trzebownisko (podkarpackie)
Kontrola jakościowa wyrobów i procesów.
ZAKŁADY MAGNEZYTOWE "ROPCZYCE" S.A. - 2016-11-24 - Ropczyce (podkarpackie)
pomoc w organizacji imprez, prowadzenie kalendarza imprez kulturalnych, redagowanie krótkich postów, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Wijewo (wielkopolskie)
Praca przy opiece nad zwierzętami hodowlanymi n afarmie, karmienie, czyszczenie, dojenie, obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w hodowli bydła.Pracodawca zapewnia: stałą pracę, terminowość wynagrodzeń, podstawowe narzędzia pracy.Wysokość wynagrodzenia 2000-4000 zł/brutto. Rozkład czasu pracy będzie ustalany podczas rozmowy z Pracodawcą.
Gospodarstwo Rolne Sławomir Kalinowski Nacpolsk - 2017-01-30 - Nacpolsk (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, sprzątanie produkcji, wyrzucanie śmieci, mycie okien 2x w roku
Marcon Avista Sp.z o.o. - 2017-11-22 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
wg.oferty
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Wieluń (łódzkie)
1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6)prowadzenie podatku VAT; umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony; godz. pracy wt-pt 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-05-08 - Potęgowo (pomorskie)
.
Gospodarstwo Rolne Paweł Andrzejak - 2016-06-29 - Sarbinowo (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-08-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca na wtryskarkach
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe TOREL sp.z.o.o Augustów - 2019-05-13 - Augustów (podlaskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, przyjęcie towaru, utrzymanie porządku w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Lubań (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z budową infrastruktury telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej. Praca na terenie kraju.
Przedsiębiorstwo Usługowe M-TEL Sieci Wojciech Straszkiewicz - 2016-06-28 - Sulechów (lubuskie)
Ogólna charakterystyka: Stanowisko ds. środków trwałych zajmuje się między innymi prowadzeniem całokształtu spraw związanych z ewidencją środków trwałych i innych przedmiotów oraz odpowiedzialność za ich właściwą gospodarkę wraz z wyposażeniem będącym w użyczeniu. Ważniejsze zadania: 1.sporządzanie sprawozdań i zestawień środków trwałych i przedmiotów niskocennych;2.dokonywanie zmian stanu wyposażenia znajdującego się w pomieszczeniach urzędu; 3.nadawanie numerów inwentarzowych na zakupiony sprzęt i wyposażenie;4.wystawianie dokumentów przesunięć środków trwałych oraz protokołów przekazania dla wydziałów urzędu;5.sporządzanie umów użyczenia, przekazania sprzętu i wszelkich środków trwałych na stan urzędu oraz jednostkom organizacyjnym w ich posiadanie;6.przyjmowanie na stan wyposażenia od zlikwidowanych jednostek organizacyjnych;7.potwierdzanie stanu sald w zakresie składników majątkowych będących własnością innych jednostek;8.zapewnienie właściwej informacji wizualnej w urzędzie;9.przeprowadzanie procesu likwidacji środka trwałego/przedmiotu nietrwałego;10.zabezpieczenie wszystkich wydziałów urzędu w meble biurowe i inne środki trwałe niezbędne do ich funkcjonowania oraz dbanie o ich prawidłowe wykorzystanie;11.przeprowadzanie procesu związanego z utylizacją sprzętu i urządzeń; 12.konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz zapewnienie dostawy materiałów eksploatacyjnych;13.zabezpieczenie miejsc parkingowych na dziedzińcu urzędu;14.prowadzenie całokształtu spraw związanych z niszczeniem dokumentów;15.prowadzenie całokształtu spraw związanych z wywozem nieczystości; 16.zapewnienie łączności telefonicznej: stacjonarnej i komórkowej pracownikom urzędu poprzez wybór operatora oraz rozliczanie faktur z tego tytułu;17.przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy, w czasie zapewniającym ciągłość realizowanych zadań;18.koordynacja prac grupy zakupowej w zakresie realizacji zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków;19.monitorowanie, w cyklu miesięcznym, realizacji umowy zawartej w grupie zakupowej przez wszystkie jednostki w zakresie zamówień dostaw i usług objętych zakresem obowiązków. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI NA STANOWISKU:•PLANOWANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH W OPARCIU O WYMAGANIA KONTRAKTU,•NADZÓR NAD TERMINOWĄ REALIZACJĄ WYKONYWANYCH PRAC,•NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ORAZ JAKOŚCIĄ WYKONYWANYCH ROBÓT,•ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM OKOŁO 20 PRACOWNIKÓW,•WERYFIKACJA DOKUMENTACJI POD WZGLĘDEM TECHNICZNO-KOSZTOWYM,•PROWADZENIE NEGOCJACJI Z PODWYKONAWCAMI,•ROZLICZANIE ROBÓT INSTALACYJNYCH I UCZESTNICTWO W ODBIORACH;
P.P.H."EKO-SYSTEM-POLSKA" - 2018-01-19 - Jasionka (podkarpackie)
- aktywne pozyskiwanie Klientów, - promowanie oferty i Marki GENOPLAST BIOCHEMICALS oraz Marki w portfelu Frmy,- realizacja celów sprzedażowych,- skuteczne doradztwo odpowiadające na potrzeby Klientów.
GenoPlast Biochemicals - 2016-08-16 - Rokocin (pomorskie)
szlifowanie elementów metalowych I zmiana 6-14 pn-pt ewentualnie sob. Wynagrodzenie 2000-3000 tyś zł brutto Praca w Stokocie ul. Niska
MOTOUSŁUGA Genowefa Socha - 2016-08-31 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Dębowiec (wielkopolskie)