STANOWISKO DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU Chorzów oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu oraz sporządzanie sprawozdawczości finansowej w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi

Data publikacji: 2019-07-16

Lokalizacja: Chorzów (śląskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 45, 41-503 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu oraz sporządzanie sprawozdawczości finansowej w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: minimum 1 rok w pracy w obszarze rachunkowości

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, ekonomia, finanse

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
minimum 3 lata pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Znajomość ustawy o finansach publicznych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: umiejętność obsługi komputera MS Office

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: umiejętność współpracy z innymi

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3:
umiejętność radzenia sobie w sytuacjiach trudnych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_4: znajomość ustawy o VAT

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_5: znajomość ustawy o rachunkowości

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_6: znajomość struktury organizacyjnej Oddziału

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_7:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_8:
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_9:
orientacja w stosowaniu i interpretacji przepisów prawnych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_10: terminowość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Termin składania dokumentów: 26.07.2019

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- cv - odręcznie podpisany list motywacyjny ze wskazanime komórki organizacyjnej i stanowiska pracy, o które ubiega się kandydat- oświadczenie z odręcznie podpisaną klauzulą dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenei zawodowe

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : Termin składania dokumentów: 26.07.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Chorzów

Gmina pracodawcy: Chorzów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chorzów

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 45

Profil działalności pracodawcy: OBOWIĄZKOWE ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNE

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 16.07.2019

Oferta pracy ważna do: 26.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bd7997ace36b75c088159624e54fd2e1

Podobne oferty pracy

KIEROWCA C+E (TEREN KRAJU I EUROPY) - 3 500 - 5 000 PLN

Praca na terenie kraju i Europy.
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Borowina (lubuskie)

STANOWISKO DS. PAKOWANIA, WORKOWANIA I WYDAWANIA MATERIAŁÓW - od 2 250 PLN

workowanie i wydawanie towaru, rozróżnianie pod względem rodzaju i gatunku węgla i kruszyw oraz ich pochodnych, obsługa urządzeń do workowania, przesiewania i zszywania. Transport materiałów do klienta oraz jego rozładowanie
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Lubliniec (śląskie)

PILARZ (ELEMENTY METALOWE) - od 2 100 PLN

Cięcie na piłach taśmowych wg rysunków technicznych. Godz. pracy 6-14.
Mobilna Stocznia Jachtowa - 2018-01-18 - Włynkówko (pomorskie)

KONSERWATOR BUDYNKU (NR 3554) - od 2 600 PLN

biezące (drobne) naprawy w obiekcie hotelowym, dbanie o stan techniczny, prace porządkowe
HOTEL BAST SZCZYGŁOWSCY ANDRZEJ ALICJA SC - 2019-12-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 1 687,5 PLN

obsługa klienta, układanie towaru na półkach w sklepie i magazyni, przyjmowanie dostaw, praca na kasie
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

INWENTARYZATOR - 16 - 18 PLN

Według umowy (liczenie towaru za pomocą skanera)
kontakt przez OHP - 2019-05-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)

DOZORCA/STRÓŻ - od 2 000 PLN

pilnowanie mienia, prace porządkowe
"STYRNOL" FHU BUDZOWSKI WITOLD - 2017-08-14 - Zawoja (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO (NR 0798) - od 2 600 PLN

Zapewnienie obsługi postępowań o wydanie orzeczenia lub opinii przez lekarza orzecznika lub komisję lekarską Zakładu oraz postępowań o nadanie, cofnięcie i wygaszenie upoważnienia do wystawiania zaświadczeń lekarskich, współpraca z konsultantami, zwrot kosztów przejazdu osobom wezwanym na badanie, obsługa skierowań na rehabilitację leczniczą oraz obsługa zadań z zakresu prewencji wypadkowej.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 5 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ ZAUTOMATYZOWANYCH SPAWALNICZYCH - od 22,5 PLN

Obsługa robota spawalniczego/ automatu spawalniczego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Lębork (pomorskie)

FRYZJER DAMSKI - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem II zmiany 8-13/13-19
SALON FRYZJERSKI DAMSKO - MĘSKI Katarzyna Nowosielska - 2017-05-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 14,7 PLN

szycie pokrowców do mebli
TRION Sp. z o.o. - 2019-02-06 - Krzywaczka (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużena na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 800 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-05-14 - Żary (lubuskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - 997,4 PLN

udział w dokonywaniu wymian przesyłek pocztowych, rozbiór przesyłek pocztowych, podział przesyłek listowych i paczkowych na rejony doręczeń, segregowanie przesyłek i innych przedmiotów ładunku zgodnie z planem kierowania, skanowanie przesyłek rejetrowanych do kart doreczeń, wprowadzanie danych do przesyłek rejestrowanych, stemplowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek pocztowych, przygotowanie przesyłek do wymiany, wydawanie przesyłek listowych i paczkowych do doręczenia, rozliczanie listonoszy po powrocie z rejonów doręczeń z wydawanych przesyłek rejestrownaych.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

STARSZY INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH - 2 250 - 2 400 PLN

Zamawianie materiałów biurowych, sprzętu, druków itp., rzetelne iterminowe zaopatrywanie pracowników w materiały biurowe, środkiczystości i w inne materiały i sprzęt niezbędne do wykonywania pracy,nadzorowanie urządzeń, sprzętu, zamków, oświetlenia i usuwanie bieżącychawarii. Przygotowywanie sprawozdań. Pełnienie obowiązków kasjera wtutejszej Stacji. Prowadzenie archiwum zakładowego. Zastępstwo wsekretariacie podczas nieobecności sekretarki
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2019-05-15 - Opole (opolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 5 000 PLN

przewóz towarów różnych
M&D Cargo S.C. - 2017-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Żuromin (mazowieckie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń szpitalnych zgodnie z procedurami, utrzymanie czystości w poszczególnych rejonach szpitala
JLS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Bytom (śląskie)

OPERATOR MASZYN OBRÓBKI SKRAWANIEM - od 13 PLN

obsługa i konserwacja maszyn i urządzeń obróbki skrawaniem, przygotowywanie materiałów do obrobki wg dokumentacji technicznej; praca w delegacjach; praca w wymiarze 68-154 godz./miesięcznie
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. USTALANIA ŚWIADCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH I KORESPONDENCJI(NR 5276) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnia opracowywanie spraw w ramach realizacji procesów dotyczących obsługi wniosków i korespondencji osób posiadających polskie i zagraniczne okresy ubezpieczenia, zainteresowanych uzyskaniem lub zmianą świadczeń emerytalno-rentowych podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych.Umowa na czas zastępstwa.Miejsce wykonywania pracy:Wydział Realizacji Umów Międzynarodowychul. M. Konopnickiej 18 A, BydgoszczWarunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy,- sprzęt biurowy.Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,- konieczność poruszania się po całym obiekcie,- konieczność wykonywania pracy poza biurem,- konieczność odbywania podróży służbowych,- budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymidostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowychna 2 piętrze,- miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocywózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lubtransporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują sięmiejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW - od 3 000 PLN

Konserwacja budynków mieszkalnych na osiedlu (wymiana żarówek, drzwi, sprawdzanie okien, uszkodzenia klatek schodowych). Praca na terenie województwa mazowieckiego (głównie Warszawa Ząbki).
JAROTECH Jarosław Dzik - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)

TECHNIK ANALITYKI - od 2 500 PLN

przygotowanie preparatów cytologicznych i histopatologicznych. Praca w Akademickim Ośrodku Diagnostyki Patomorfologicznej i Genetyczno- Molekularnej ul. Waszyngtona 13
FUNDACJA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W BIAŁYMSTOKU - 2018-08-07 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 700 PLN

Praca na określonych odcinku linii produkcyjnejWłaściwe i terminowe realizowanie planów produkcyjnychprzestrzeganie standardów produkcyjnych i jakościowych
kontakt przez OHP - 2018-10-11 - Pyskowice (śląskie)

BRUKARZ - 997,4 PLN

w stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Łubnica (wielkopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY W GOSPODARSTWIE - 4 500 - 5 000 PLN

-utrzymywanie stałych kontaktów/klientów-nabywanie nowych klientów-wystawianie faktur-wymagany własny samochód (koszty utrzymania spoczywają na jego osobie)
Gospodarstwo Rolne Sebastian Bednarek - 2019-12-30 - Błoto (kujawsko-pomorskie)