STANOWISKO DO SPRAW OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH Pruszcz Gdański oferta pracy POCZTA POLSKA S.A.
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
Data publikacji: 2020-04-18
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: POCZTA POLSKA S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Załadunek i rozładunek samochodów z przesyłkami, podział przesyłek na rejony, praca ze skanerem,-Czas pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą-Miejsce pracy: Pruszcz Gdański,Kontakt: telefon 58 326-61-24, 58 326-61-81, e-mail: rekrutacje-gdansk (at) gdansk.poczta-polska.pl lub edyta.niedziela (at) poczta-polska.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW POCZTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik sortowania przesyłek i towarów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Sumienność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA S.A.
danePracodawcy_nip: 5250007313
danePracodawcy_regon: 010684960
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Targ Rakowy
Numer budynku pracodawcy: 7
danePracodawcy_nrLokalu: 8
Profil działalności pracodawcy: Poczta Polska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|432105
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik sortowania przesyłek i towarów
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2020
Data dodania oferty pracy: 18.04.2020
Oferta pracy ważna do: 15.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bcf6bfe29419fce51aa33780f667cbc6
Podobne oferty pracy
Przewóz kamienia.
P.H.U. LEINAD DANIEL WIĄCEK - 2017-03-14 - Kielce (świętokrzyskie)
naprawa uszkodzonej blacharki, renowacja powierzchni i elementów karoserii, prace konserwacyjne
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp z o o - 2018-10-02 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; zakres obowiązków: prace montażowe (klejenie, składanie); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOLBOX Poland Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Legionowo (mazowieckie)
Do obowiązków Pracownika ds. usuwania pojazdów i zarządzania ruchem należy:1. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:1) zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchu,2) opiniowanie projektów w zakresie geometrii drogi,3) wyznaczanie miejsc przeznaczonych do parkowania pojazdów których kierowcy posiadają kartę parkingową osoby niepełnosprawnej w tym wyznaczanie zastrzeżonych stanowisk postojowych (tzw. kopert) w celu korzystania z nich na prawach wyłączności w określonych godzinach lub cało-dobowo,4) opracowywanie i przedkładanie do podpisu zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych - realizacja art.64 do 64i, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,5) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpie-czeństwa ruchu,6) wykonywanie nadzoru nad zarządzaniem ruchem, opracowywaniem, zatwierdzaniem projektów oznakowania dróg i oznakowania prowadzonych robót oraz dokonywanie oceny organizacji ruchu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego,7) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu z uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzają-cymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji, powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,9) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,10) przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzyma-nia wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwięko-wej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodno-ści z zatwierdzoną organizacją ruchu,11) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,12) udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanej z zadaniami inwestycyjnymi.2. Wykonywanie zadań związanych z transportem publicznym, a w szczególności wykonywanie zadań związanych z usuwaniem pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym:1) analiza uregulowań prawnych dotyczących usuwania i przechowywania pojazdów oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie,2) coroczne przygotowywanie projektu uchwały Rady Miasta Chełm w sprawie wysokości opłat, o których mowa w art.130a, ust. 5c ustawy Prawo o ruchu drogowym,3) organizacja, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych związanych z wyborem jednostki na wykonanie usługi usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów na parking strzeżony, wyceny pojazdów, ustalaniu kosztów przechowywania i holowania,4) prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,5) rozliczanie umów i zleceń związanych z usuwaniem i przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,6) kompletowanie dokumentacji związanej z usuniętymi pojazdami,7) współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie spraw związanych z usuniętymi pojazdami na podstawie art.130a i art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,8) przygotowywanie projektów decyzji o zapłacie oraz naliczanie kosztów w związku z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu powstałe od momentu wydania dyspozycji jego usunięcia do zakończenia postępowania,9) przygotowywanie projektów postanowień o zapłacie wynagrodzenia dozorcy na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym,10) przygotowywanie projektów postanowień i decyzji na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego,11) przygotowywanie wezwań do zapłaty kosztów związanych z wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu,12) przygotowywanie pism wzywających lub informujących o brakach formalnych oraz o toczącym się postępowaniu w sprawie,13) współpraca i przekazywanie kompletnej dokumentacji do komórki organizacyjnej zajmującej się obsługą prawną w celu skierowania wniosków do sądu o orzeczenie przepadku pojazdu,14) wykonywanie czynności związanych z wyrejestrowaniem pojazdów przejętych na podstawie prawomocnego postanowienia sądu,15) współdziałanie ze Strażą Miejską i Policją w usuwaniu pojazdów z ulic Miasta Chełm, spełniających przesłanki art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,16) prowadzenie spraw w zakresie przejmowania na własność wraków pojazdów mechanicznych w trybie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,17) prowadzenie rejestru spraw, nadzór i kontrola nad terminami związanymi z przechowywaniem pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych z dróg na podstawie art.50a i art.130a,18) czynności związane z wycofaniem pojazdów z eksploatacji, określone w art. 18-20 ustawy o recyklingu w celu przekazania pojazdów do demontażu, przekazywanie wraków pojazdów mechanicznych przejętych przez Miasto Chełm do stacji demontażu,19) prowadzenie postępowań w zakresie uzyskania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dofinansowania w zakresie zbierania porzuconych pojazdów wycofanych z eksploatacji.3. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.4. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.6. Wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego-wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.7. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)
Praca w magazynie , obsługa klienta.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2017-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa systemu moniotorawania
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w pracach montażowych , kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2017-09-05 - Tychy (śląskie)
Pomocnicze prace budowlane przy wykończeniach wnętrz i na zewnątrz budynków
PPHU HERMAX Grzegorz Herman - 2016-09-14 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przewóz materiałów sypkich (kruszywa, pospółka, ziemia itp.). Miejsce pracy: województwo opolskie.
KMS Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Krapkowice (opolskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo- wychowawczych i dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, sprzątanie sali.
PPUH Szpiczakowski Stanisław Akademia Malucha - 2017-10-30 - Kożuchów (lubuskie)
Strzyżenie damskie, męskie, koloryzacja, trwała, baleyage, fryzury okoliczniościowe, stylizacja dzienna, koki wieczorowe.
Śmietańska Sylwia Salon Fryzjerski & Kosmetyczny - 2019-02-25 - Pszów (śląskie)
Prace ślusarskie , warsztatowe , obsługa maszyn do sortowania kamienia.Wymagany staż pracy - minimum 2 lata w dowolnym zawodzie.
DKSM Mirosław Hałdys sp. K. - 2018-08-06 - Damianowo (dolnośląskie)
Obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowychAktywna sprzedaż usług i towarów handlowychSporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
kontakt przez OHP - 2017-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.Ważniejsze zadania:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego;koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych;rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami;przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim.Warunki pracy na stanowisku:uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
profesjonalna obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwj ekspozycji towarów, udzielanie informacji odnośnie oferty handlowej
"ARHELAN" Burzyńscy Spółka z o.o. sp.k. w Bielsku Podlaskim - 2017-07-28 - Hajnówka (podlaskie)
Zapewnia zabezpieczenie nalezności z tytułu składek i nienaleznie pobranych swiadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinarnych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
wyksz. zawodowe- gastronomiczne,może być osoba do przyuczenia,książeczka sanepidowska,
MARIA DUCZMAL USŁUGI KUCHARSKIE U KLIENTA - 2016-06-22 - Wierzbno (wielkopolskie)
wychowanie i opieka nad dziećmi, prowadzenie zajęć dydaktycznych, dbanie o wystrój przedszkola, przygotowywanie przedstawień
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Cieszyn (śląskie)
utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku, utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu budynku, obsługiwanie i konserwacja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy, dozorowanie instalacji dostarczających media do obiektu, wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynku, pielęgnowanie zieleni na terenie placówek GOKIS, naprawy konserwatorskie w placówkach GOKIS, prace malarskie, koszenie terenów zielonych, drobne prace remontowo-naprawcze (niewymagajace specjalnych uprawnień), pomoc przy przygotowywaniu imprez organizowanych przez GOKIS Kunice, prace porządkowe związane z przygotowaniem terenu do imprez, prace porządkowe po zakończonych imprezach, przeglądy sprzętu po imprezach (przewody, reflektory, podesty, scena, kosiarki), prace zwiazane z promocją (rozklejanie plakatów, rozwieszanie banerów reklamowych)
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu Kunice - 2016-06-10 - Kunice (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-12-24 - Nowy Targ (małopolskie)
odpowiedzialność za jakość spakowanego makaronu, praca przy paletowaniu makaronu, wykonywanie procesu pakowania zgodnie z dokumentacją techniczną.
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Rudniki (śląskie)
- prowadzenie i aktualizowanie ewidencji stowarzyszeń.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Sulęcin (lubuskie)
wykonywanie prac budowlanych
MICHAŁ DROZD "DROZD-BUD" - 2020-02-12 - Kwidzyn (pomorskie)
opieka dydaktyczno-wychowawcza nad dziećmi od 4rż do 6rż
MARAT Markowska Karolina - 2016-09-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca administracyjno-biurowa w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji-informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze.
Urząd Miejski w Łebie - 2016-08-23 - Łeba (pomorskie)
media/prowadzenie programu radiowego
Radio Parada Sp. z o. o. - 2016-02-22 - Łódź (łódzkie)
prace porządkowe i gospodarcze na terenie gminy Wapno
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Wapno (wielkopolskie)
Do obowiązków osoby pracującej na stanowisku młodszego psychologa działu penitencjarnego będzie należeć między innymi:- sporządzanie opinii psychologicznych oraz weryfikowanie w miarę potrzeby zawartych w nich wskazań i ustaleń,- wnioskowanie w sprawie kierowania skazanych wymagających oddziaływań specjalistycznych do systemu terapeutycznego oraz realizacja oddziaływań terapeutycznych w przypadku skazanych odbywających karę pozbawienia wolnościw systemie terapeutycznym poza oddziałem terapeutycznym,- podejmowanie oddziaływań psychokorekcyjnych wobec skazanych wykazujących szczególne trudności w przystosowaniu się do warunków odbywania kary, osadzonych zagrożonych zachowaniami suicydalnymi, itp.,- prowadzenie grupowych oddziaływań psychokorekcyjnych oraz edukacyjnych,- poradnictwo psychologiczne oraz interwencja kryzysowa,- współpraca z wychowawcami oraz innymi funkcjonariuszami w zakresie: kształtowania właściwej atmosfery, zapobiegania wzajemnej demoralizacji skazanych, zapobiegania aktom autoagresji skazanych;- diagnoza psychologiczna w zakresie: uzależnienia, diagnozy aktualnego stanu psychicznego, ryzyka samobójstwa oraz formułowania zaleceń dotyczących postępowania z osadzonymi,- prowadzenie dokumentacji wynikającej z realizowanego zakresu obowiązków.
Zakład Karny we Włodawie - 2016-08-30 - Włodawa (lubelskie)