STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE FINANSOWYM W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA Hażlach oferta pracy Urząd Gminy Hażlach
Stanowisko: STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE FINANSOWYM W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw księgowości w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Hażlach (śląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Hażlach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 57, 43-419 Hażlach, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw księgowości w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zgodnie z regulaminem wynagrodzeń Urzędu Gminy Hażlach
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI W REFERACIE FINANSOWYM W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hażlach
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hażlach
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stanowisko do spraw księgowości w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Hażlach, dostępnym na stronie internetowej Urzędu Gminy Hażlach hazlach.samorzady.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Hażlach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Główna 57, 43-419 Hażlach, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stanowisko do spraw księgowości w Referacie Finansowym w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu hazlach.samorzady.plWymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 28 stycznia 2019 r. do godz. 15:00 (liczy się data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy Hażlach) w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko do spraw księgowości" z podaniem imienia i nazwiska kandydata do pracy oraz miejsca jego zamieszkania (adres do korespondencji), w siedzibie Urzędu Gminy Hażlach, ul. Główna 57 - w sekretariacie na I piętrze pokój nr 5, w godz. pracy Urzędu Gminy Hażlach lub wysłać na adres: Urząd Gminy Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Hażlach
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Hażlach
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 57
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 18.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie stanowiska pracy, zapoznanie się z przepisami, przyjmowanie dostaw, obsługa komputera i kasy fiskalnej, przygotowanie produktów do sprzedaży, bezpośrednia obsługa klienta, organizowanie zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O ŚWIADCZENIACH PIENIĘŻNYCH Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO W RAZIE CHOROBY I MACIERZYŃSTWA, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ SAMODZIELNY REFERAT ZASIŁKÓW W ZAKRESIE: USTALANIA UPRAWNIEŃ DO ŚWIADCZEŃ, WYSYŁKI KORESPONDENCJI DO ŚWIADCZENIOBIORCÓW, PRZYGOTOWANIA KARTOTEK W CELU DOKONANIA POTWIERDZENIA. DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż artykułów
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Mełgiew (lubelskie)
Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych swiadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-06-22 - Hrubieszów (lubelskie)
praca w kuchni, prace pomocnicze przy przygotowywaniu posiłków, obróbka wstępna warzyw i owoców, krojenie wędlin, warzyw, przygotowywanie surówek, potraw, utrzymanie czystości w kuchniCu, Sala G
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
transport międzynarodowy
PHU AGRO BUD WIOLETA KORSUN - 2018-10-31 - Wolsztyn (wielkopolskie)
współpraca z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych, realizacja planów sprzedażowych oraz zwiększanie udziałów, wspólpracowanie w tworzeniu specjalnych ofert sprzedażowych dla klientów, monitorowanie i bieżąca analiza rynku, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży
"GLOBAL TRADERS" s.c. M.Pilecki, W.Michałowski - 2017-06-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Zakres zdań podstawowych1. nadzór pracy komórek Referatu organizacyjno- administracyjnego, 2. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu, 3. opracowywanie regulaminu pracy Urzędu, 4. projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w Urzędzie, 5. administrowanie majątkiem Urzędu,6 zabezpieczenie pracowników Urzędu w środki techniczno biurowe,7. dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,8. sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,9. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby Urzędu,10. prowadzenie zbioru aktów prawnych, 11. odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłegozarachowania, 12. należyte przechowywanie przed kradzieżą lub zniszczeniem druków ścisłego zarachowania,13. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, 14. kontrola dyscypliny pracy, 15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,16. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,17. organizowanie szkoleń, kursów i aplikacji dla pracowników Urzędu,18. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz informacji dotyczącej pracowników Urzędu,19. zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników,20. obsługa biurowa Powiatowej Rady Rynku Pracy21. prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,22. zawieranie umów : z dostawcami mediów , na usługi , dostawę materiałów. Wymagane dokumenty;- życiorys /CV/ i list motywacyjny, - kopia dowodu osobistego /potwierdzona przez kandydata/ - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie / potwierdzone przez kandydata/ - kopie świadectw pracy / potwierdzone przez kandydata,- oświadczenia własnoręcznie podpisane : a/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe b/- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych c/ - oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalające na zatrudnienie na ogłoszone stanowisko - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji / na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. / tj. Dz.Uz 2016 r. poz. 922 z póź. zm /Dokumenty należy składać w zamkniętej i zaadresowanej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Stanowisko ds. administracyjno organizacyjnych i kadr" w terminie do dnia 31 października 2017 r. do godz. 14.30 w sekretariacie /pokój nr 18/ w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Morskiej 1.- akceptowane są dokumenty w języku polskim, a w przypadku dokumentów w obcym języku winny być one przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.pupndg.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Dworze Gd. Przy ul. Morskiej 1.Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy .
Powiatowy Urząd Pracy Nowy Dwór Gd. - 2017-10-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Montaż drobnych elementówdo kabli światłowodowych; kontrola jakości gotowego wyrobu; pakowanie oraz etykietowanie; obsługa programu produkcyjnego
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Stryków (łódzkie)
Referent w dziale zakupów
AutoBast Sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-05-31 - Maków Podhalański (małopolskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Ziębice (dolnośląskie)
odpowiada za systematyczne rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta, a następnie podjęcie stosownych działań zmierzających do odzyskania należności bądź likwidacji nadpłat. W odniesieniu do należności przedawnionych, odpowiada za opracowanie wniosku o odpisanie zadłużenia - odpowiada za rozpatrywanie przydzielonych spraw oraz za przygotowanie odpowiedzi na wystąpienia płatników składek, uprawnionych podmiotów oraz komórek wewnętrznych odnośnie danych zaewidencjonowanych na koncie płatnika składek oraz stanu rozliczenia konta - odpowiada za prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych z błędami lub brakiem dokumentów rozliczeniowych, w tym za dokonywanie wymiaru składek z urzędu na podstawie art.48 ustawy z 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych- odpowiada za wystawianie płatnikom składek wezwań do zapłaty oraz upomnień, jak również za przygotowanie decyzji określającej wysokość zadłużenia na koncie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie - 2016-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Odbiór plastikowych elementów, kontrola wizualna
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
montaz urządzeń i osprzętu elektrycznego na terenie zakładu oraz w węzłach cieplnych na terenie Cieszyna, usuwanie usterek w obwodach zasilania i sterowania urządzeń elektrycznych, nazór nad urządzeniami i instalacjami elektrycznymi, odczyt liczników energii w węzłach cieplnych
Energetyka Cieszyńska Spółka z o.o. - 2019-01-10 - Cieszyn (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych i pozostałych znajdujących się w obiekcie budynku.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2018-03-07 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, analiza i kontrola rozrachunków, przygotowanie bieżących analiz, głównie pod kątem realizowanych projektów, wystawianie faktur, przygotowywanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych np. GUS, przygotowywanie przelewów. Praca w godz.: 7:00-15:00 (możliwość pracy także w godz.: 8:00-16:00 - do ustalenia). Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) dawg.pl
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa wózków widłowych, prace magazynowe, przyjmowanie wydawanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-10-02 - Gliwice (śląskie)
organizowanie pracy hurtowni, nadzorowanie realizowanych przez pracownika zadań
MANPOWER POLSKA SP. Z O.O. - 2015-11-18 - Strażów (podkarpackie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jabłonowo (mazowieckie)
- zapewnienie obsługi spraw ubezpieczonych. Wymagane dokumenty: - CV- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które ubiega się kandydat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)- kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane niezbędne wykształcenie i pożądane oraz pożądane doświadczenie zawodowe Więcej informacji na stronie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2018-08-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prace murarskie, prace ogólnobudowlane, prace remontowe.
FENIKS Usługi Pogrzebowe Wiesław Kuraszkiewicz/Włodawa - 2018-04-18 - Włodawa (lubelskie)
przygotowywanie ciast, obsługa urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, montaż instalacji wodnych, kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sianów (zachodniopomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Biała (łódzkie)
stolarz
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Słupno (mazowieckie)
Tworzenie wersji elektronicznych projektów sieci i przyłączy gazu oraz projektów tymczasowej organizacji ruchu.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Kraków (małopolskie)
Pomocnik ewent.do przeszkolenia -obsługa narzędzi pomiarowych (suwmiarka, miara, poziomica, itp.), -obsługa podstawowych elektronarzędzi(wkrętarka, wiertarka, szlifierka, oscylacja, itp.), -wiercenie otworów i ichpogłębianie, -gwintowanie, praca w godz. 6-14/14-21
ADAMIEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Opole (opolskie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, książeczka sanepidowska lub chęć jej wyrobienia, orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościZakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta Praca w DINO Krotoszyn, ul. 1-go Stycznia
DINO POLSKA SA - 2018-10-18 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, klientów
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Łomża (podlaskie)
prace porzadkowe i magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Gierzwałd (warmińsko-mazurskie)