ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Stanowisko: ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie procedur windykacji należności Skarbu Państwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, zmierzających do wyegzekwowania należności od dłużników.Przygotowywanie dokumentów dotyczących wszczęcia i prowadzenia windykacji i ich przesyłanie do dłużników, sądów, komorników sądowych (w tym konsultacje z komornikami).Naliczanie odsetek od niezapłaconych bądź uregulowanych po terminie należności zgodniez obowiązującymi przepisami oraz wystawianie i przesyłanie do dłużników not odsetkowych, w celu właściwego ewidencjonowania zaległości oraz informowania dłużników o stanie zadłużenia.Dokonywanie analizy należności ujętych na kontach 201,221, 226 w zakresie windykacji.Sporządzanie planów przychodów i wydatków dotyczących Funduszu Wsparcia, prowadzenie rejestru umów dotyczących Funduszu Wsparcia.Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych i innych dokumentów dotyczących Funduszu Wsparcia oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących Funduszu Wsparcia.Prowadzenie rejestru darowizn rzeczowych, sporządzanie kwartalnych informacjio darowiznach rzeczowych.Uczestniczenie w sporządzaniu planu dochodów i wydatków, analiz z wykonania planu dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania dochodów budżetowych i realizacji należności z tytułu dochodów budżetowych.
Data publikacji: 2019-06-06
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie procedur windykacji należności Skarbu Państwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, zmierzających do wyegzekwowania należności od dłużników.Przygotowywanie dokumentów dotyczących wszczęcia i prowadzenia windykacji i ich przesyłanie do dłużników, sądów, komorników sądowych (w tym konsultacje z komornikami).Naliczanie odsetek od niezapłaconych bądź uregulowanych po terminie należności zgodniez obowiązującymi przepisami oraz wystawianie i przesyłanie do dłużników not odsetkowych, w celu właściwego ewidencjonowania zaległości oraz informowania dłużników o stanie zadłużenia.Dokonywanie analizy należności ujętych na kontach 201,221, 226 w zakresie windykacji.Sporządzanie planów przychodów i wydatków dotyczących Funduszu Wsparcia, prowadzenie rejestru umów dotyczących Funduszu Wsparcia.Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych i innych dokumentów dotyczących Funduszu Wsparcia oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących Funduszu Wsparcia.Prowadzenie rejestru darowizn rzeczowych, sporządzanie kwartalnych informacjio darowiznach rzeczowych.Uczestniczenie w sporządzaniu planu dochodów i wydatków, analiz z wykonania planu dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania dochodów budżetowych i realizacji należności z tytułu dochodów budżetowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: bruto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ST. INSPEKTOR SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość kodeksu cywilnego księga I, tytuł VI, księga III, tytuł I-X oraz przepisów wykonawczych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymiar etatu: 1Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2 Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2 WARUNKI PRACYPraca administracyjno biurowa powyżej 4 godz. przy obsłudze komputera, praca samodzielna,wymagająca dokładności i skrupulatności. Praca w podstawowym systemie czasu pracy,od poniedziałku do piątku w godzinach: 07.30 15.30. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kontakty zewnętrzne: z dłużnikami oraz komornikami sądowymi, Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.ZAKRES ZADAŃProwadzenie procedur windykacji należności Skarbu Państwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, zmierzających do wyegzekwowania należności od dłużników.Przygotowywanie dokumentów dotyczących wszczęcia i prowadzenia windykacji i ich przesyłanie do dłużników, sądów, komorników sądowych (w tym konsultacje z komornikami).Naliczanie odsetek od niezapłaconych bądź uregulowanych po terminie należności zgodniez obowiązującymi przepisami oraz wystawianie i przesyłanie do dłużników not odsetkowych, w celu właściwego ewidencjonowania zaległości oraz informowania dłużników o stanie zadłużenia.Dokonywanie analizy należności ujętych na kontach 201,221, 226 w zakresie windykacji.Sporządzanie planów przychodów i wydatków dotyczących Funduszu Wsparcia, prowadzenie rejestru umów dotyczących Funduszu Wsparcia.Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych i innych dokumentów dotyczących Funduszu Wsparcia oraz sporządzanie sprawozdań dotyczących Funduszu Wsparcia.Prowadzenie rejestru darowizn rzeczowych, sporządzanie kwartalnych informacjio darowiznach rzeczowych.Uczestniczenie w sporządzaniu planu dochodów i wydatków, analiz z wykonania planu dochodów i wydatków, sprawozdań z wykonania dochodów budżetowych i realizacji należności z tytułu dochodów budżetowych.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie.Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w administracji lub w pracy biurowej.Znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych.Znajomość kodeksu cywilnego księga I, tytuł VI, księga III, tytuł I-X oraz przepisów wykonawczych. Znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe w zakresie nauk ekonomicznych/prawa/administracji.Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego (świadectwo szkoły).Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dyplomu ukończenia studiów wyższych na kierunku ekonomicznym /prawa/administracji.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 15.06.2019r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 ChełmKlauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: około 2 300 zł. Planowana data zatrudnienia: 01.07.2019 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia średniego (świadectwo szkoły).Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Trubakowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 06.06.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?81e2a5f0b1402f648ee39e7c92c4bdc5
Podobne oferty pracy
osoba do przyuczenia,praca w firmie kamieniarskiej- cięcie granitu1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2000 zł brutto
Beata Kneisel KAMIENIARSTWO "KAM-BET" - 2017-10-16 - Janków Przygodzki (wielkopolskie)
spawanie konstrukcji stalowych metodą MIG-MAG
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWY ZAWMET ZAWIERUCHA JAROSŁAW - 2018-10-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca na terenie Małopolski, kontakt osobisty w godz. 8-10 lub kontakt tel.: 501 484 126
SUBADOM s. c. Artur Batko, Łukasz Suski - 2016-01-27 - Chocznia (małopolskie)
telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Trzebinia (małopolskie)
Spawanie, cięcie złomu
Skup Złomu METAL ZŁOM Irena Bazyluk - 2017-03-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Obsługa klienta na dziale nabiałowym, dbanie o porządek i asortyment w regale nabiałowym i komorze chłodniczej.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Tyszowce (lubelskie)
praca w magazynie w siedzibie firmy od poniedziałku do piątku, przyjmowanie dostaw, wydawanie towaru zgodnie z dokumentacją magazynową,załadunek i rozładunek pojazdu dostawczego,1-2 x w tygodniu dostarczanie towaru do klientów (samochodem dostawczym, kat. B)
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-18 - Płock (mazowieckie)
przygotowanie elementów metalowych do lakierowania proszkowego - osoba do przyuczenia. Bez nałogów.
P.P.H.U. BEDO TECHNOLOGY Sebastian Bednarek - 2018-11-16 - Bystrzyca Górna (dolnośląskie)
Praca w zawodzie fryzjera damsko - męskiego.Miejsce pracy: Kraków, ul. Bajana 8 lub ul. Wrocławska 47A.
BOGUMIŁA STĘPIEŃ SALON FRYZJERSKO - KOSMETYCZNY - 2016-04-14 - Kraków (małopolskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ODDZIAŁU- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI I PROCEDURAMI OBOWIĄZUJĄCYMI W WYDZIALE OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI- WYDAWANIE DRUKÓW, FORMULARZY, MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH- UCZESTNICZENIE I WSPARCIE W REALIZACJI ZADAŃ WYDZIAŁU
ODDZIAŁ ZUS W SZCZECINIE - 2015-12-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace na magazynie przy pakowaniu towarów oraz sortowaniu towarów, przenoszenie ciężkich paczek, praca w pozycji stojącej przy. Praca ze skanerami marek: symbol nr mc3090; symbol LS2208.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Goleniów (zachodniopomorskie)
- wykonywanie połączeń do klientów Plusa- umawianie spotkań do salonów Plusa
COMTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie z przepisami BHP, wykonywanie kompozycji kwiatowych, florystyka pogrzebowa, dbanie o ekspozycję sklepu, czyszczenie kwiatów, wymiana wody w wazonach, wykonywanie dekoracji kościołów
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Łuków (lubelskie)
Pomoc w realizowaniu zadań działu marketingu. Działania promocyjne, reklama, przygotowanie kampanii. Praca w zespole.
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZĄTANIE TERENÓW ZEWNĘTRZYCH, SPRZĄTANIE MAGAZYNÓW, SPRZĄTANIE POZOSTAŁYCH POMIESZCZEŃWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, CHĘCI DO PRACY, UMIEJĘTNOŚĆ SPRZĄTANIA, DOBRA ORGANIZAJA PRACY, MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM LEKARSKIM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI BEZ PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH DO PRACY NA WYSOKOŚCI I DŹWIGANIA DO 5KG. MIEJSCE PRACY: MIERZYN (BEZPŁATNY DOJAZD AUTOBUSEM PRACOWNICZYM
DEWA WALDEMAR RYBARCZYK - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie lekcji w zakresie j. polskiego5 GODZIN TYGODNIOWO (KODEKS PRACY)
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I MAŁEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH - 2019-02-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- wsparcie pracownika sekretariatu przy realizacji bieżących i różnorodnych czynności,- wspomaganie pracowników administracyjnych i działu księgowości,- prowadzenie dokumentacji,- bieżąca komunikacja w zakresie dokumentacji księgowej.Staż odbywać się będzie w gminie: Sicienko.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Sicienko (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie biura
La-sad Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Borzęcin (mazowieckie)
montaż instalacji elektrycznych i APKiA na prowadzonych przez firmę inwestycjach
INTROL - ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Chorzów (śląskie)
- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2019-01-06 - Zabrze (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; miejsce pracy: woj. pomorskie, godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Remontowo-Budowlany Glazbud - 2017-11-09 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa magla. Składanie ręczników. Pakowanie prania. Obsługa pralek i suszarek.
EKO LAGUNA S.C. - 2016-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
transport ciężarowy na terenie gminy Strzegom, kierowanie samochodem ciężarowym Iveco o ładowności do 15 ton
K.R. MICHALSCY Przerób i Obróbka Kamienia - 2018-09-06 - Strzegom (dolnośląskie)
murowanie ścian, tynkowanie, gipsowanie, szalowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Żuromin (mazowieckie)
Pełen zakres prac budowlanych w tym sztukatorstwo, prace tynkarskie, renowacja i obróbka gzymsów, szpachlowanie ścian, tworzenie elementów dekoracyjnych i zdobniczych, montowanie odlewu i elementów sztukaterii
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Tuczno (zachodniopomorskie)
- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,- wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2019-05-14 - Zabrze (śląskie)
wg zgłoszenia
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Marcelin (zachodniopomorskie)
Obsługa maszyn CNC, czytanie dokumentacji technicznej
MEDEN-INMED Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)