REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Data publikacji: 2019-01-18
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Data zakończenia pracy: 10.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie - wyższe.2) Wymagana specjalność nie dotyczy3) Obowiązkowe uprawnienia nie dotyczy4) Doświadczenie zawodowe:- minimum roczne doświadczenie w pracy administracyjnej; - doświadczenie w pracy w zespołach zadaniowych,- mile widziane doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł europejskich5) Umiejętności zawodowe:- bardzo dobra znajomość programów Excel oraz Word;- dobra znajomość języka angielskiego.Dodatkowe wymagania:- systematyczność,- skrupulatność,- bardzo dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny na stronie internetowej Uczelni: bip.pwszplock.pl- Wnioski i dokumenty- pkt 3. Dokumenty osobowe (kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie).3) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (dostępna na stronie internetowej Uczelni: bip.pwszplock.pl - Wnioski i dokumenty pkt 4. Konkurs/Rekrutacja Zgoda na przetwarzanie danych osobowych).Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Ogólnej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, lub przesłać na adres e-mail: kadry (at) pwszplock.pl, lub pocztą tradycyjną na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock z dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. administracyjnych do dnia 25 stycznia 2019 r. liczy się data wpływu do PWSZ w Płocku. Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny lub unieważniony.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru. Po zakończonym naborze, dokumenty kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone.Klauzula informacyjnaZgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa z siedzibą w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2.2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku - e-mail: iod (at) pwszplock.pl, tel. 24/366 54 00 wew. 290, 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu Pracy Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r., (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917), ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2183 z późn. zm.) w celu rekrutacji do pracy/postępowania konkursowego w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej z siedzibą w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego/postępowania konkursowego oraz przechowywane przez okres pięciu lat w archiwum zakładowym. 5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące w tym zakresie przepisy.7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędnym warunkiem przystąpienia do rekrutacji/postępowania konkursowego.8. Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że dane określone w art. 221 Kodeksu Pracy - Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r., (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917), nie wymagają uzyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w tym przepisie.Warunkiem przystąpienia do rekrutacji jest załączenie podpisanej zgody na przetwarzanie danych osobowych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 19.01.2019
Oferta pracy ważna do: 25.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzenie pism, dokumentów metodą komputerową zgodnie z zasadami pracy biurowej w resorcie obrony narodowej,bieżące prowadzenie dokumentów ewidencyjnych związanych z użytkowaniem sprzętu informatycznego i wytwarzeniem wydruków
1 BATALION DOWODZENIA I ZABEZPIECZENIA W BYDGOSZCZY (JW Nr 1190) - 2018-10-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Słubice (lubuskie)
Pomoc pzry pracach stolarskich
P.P.D. "STOLMAT" EWA WYSOCKA - 2016-07-29 - Szybowice (opolskie)
Kompletowanie akt, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Żary (lubuskie)
obsługa klienta w zakresie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wąsewo (mazowieckie)
Asystowanie podczas realizacji technicznej audycji telewizyjnej,przygotowanie rozwiązań technicznych w procesie realizacji audycji TV,bierząca konserwacja telewizyjnych urządzeń,wykonywanie nagrań i kontrola parametrów technicznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Warszawa (mazowieckie)
księgowość budżetowa-płace ,ZUS,obsługa bankowa
Zespół Szkół Technicznych - 2016-01-12 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
współudział w opracowywaniu dokumentacji sekcji, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji, sporządzanie analiz,meldunków, sprawozdańMIEJSCE PRACY JEDNOSTKA WOJSKOWA JAROCIN
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2016-01-21 - Jarocin (wielkopolskie)
Szczegóły dot oferty znajdują się na BIP KRUS praca Gdańsk nr 0400-OP.110.20.2017 z dn 31.08.2017r. Wymagania: wykształcenie średnie.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-09-01 - Wejherowo (pomorskie)
Aktualizowanie zdjęć produktów.Uzupełnianie danych w kartotece towarowej i kontrahentów.Weryfikacja poprawności danych.Dodawanie nowych indeksów do bazy.Dodawanie nowych kontrahentów do bazy.Zarządzanie gospodarką indeksową i kontrahentów
Bać - Pol S.A. - 2017-06-13 - Świlcza (podkarpackie)
OPIEKA NAD OBIEGIEM I DYSTRYBUCJĄ MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH, WERYFIKACJA PRZYGOTOWANIA SAL SZKOLENIOWYCH I KONFERENCYJNYCH DO ODBYWAJĄCYCH SIĘ W NICH FORM DOSKONALENIA, ROZSZERZENIE BAZY TRENERÓW WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z INSTYTUCJĄ, WSPÓŁPRACA Z TRENERAMI ZEWNĘTRZNYMI PRZY ORGANIZACJI FORM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI, ORGANIZOWANIE FORM DOSKONALENIA W OPARCIU O ZDIAGNOZOWANE POTRZEBY NAUCZYCIELI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO ORGANIZACJI FORM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI, WSPARCIE WYDANICTWA W REALIZACJI PROJEKTÓW WYDAWNICZYCH, UDZIAŁ W REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ O CHARAKTERZE PONADNARODOWYM, AGREGOWANIE DANYCH Z BADAŃ EWALUACYJNYCH, TWORZENIE ZESTAWIEŃ, RAPORTÓW, PREZENTOWANIE WYNIKÓW, UDZIAŁ W TWORZENIU I REDAGOWANIU TREŚCI NA STRONIE WWW ORAZ W TWORZENIU I REALIZACJI STRATEGII SOCJAL MEDIA, WSPIERANIE PRACOWNIKA ORGANIZACJI SZKOLEŃ W DZIAŁALNOŚCI SPRAWOZDAWCZEJ, ARCHIWIZACJI DOKUEMNTÓW I AKTUALIZACJI OFERTY W INTERNETOWYM SYSTEMIE OBSŁUGI SZKOLEŃ, WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z ORGANIZACJĄ SZKOLEŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PEDAGOGIKA, PSYCHOLOGIA, SOCJOLOGIA, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, DOŚWIADCZENIE PRZY REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ/PROJEKTÓW O CHARAKTERZE SZKOLENIOWYM, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO;CZAS PRACY RÓWNOWAŻNY
ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI - 2017-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Weryfikacja dokumentów sprzedażowych / fakturowanie
SULIMAR SP Z.O.O. - 2016-07-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia; umiejętność obsługi programu Symfonia; bardzo dobra znajomość programu Excell; zdolności analityczne; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: bieżąca obsługa księgowa, wprowadzanie dokumentów księgowych, poleceń księgowania; sporządzanie raportów i zestawień księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, wystawianie faktur, uzgadnianie kont, potwierdzanie sald, archiwizacja dokumentów.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-06-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
praca na dziale produkcyjnym masarni;obsluga komputera,wystawianie faktur sprzedażowych,przyjmowanie zamówień
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "Samopomoc Chłopska" Wielichowo - 2018-09-06 - Wielichowo (wielkopolskie)
prace leśne
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Drzewiany (zachodniopomorskie)
NAPRAWA SAMOCHODÓW, DIAGNOZOWANIE USTEREK, WYMIANA OPON W POJAZDACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU NA STANOWISKU PRACY.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wschowa (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wilkasy (warmińsko-mazurskie)
Praca na budowie, montaż wentylacji i hydrauliki.
MACHOL Usługi hydrauliczno-wentylacyjne Michał Machol - 2018-09-11 - Wejherowo (pomorskie)
utrzymanie ternów zielonów
GrupaHDJ Piotr Chadaj - 2018-12-21 - Dęblin (lubelskie)
Utrzymanie ruchu na lini uboju i rozbioru
Pini Beef Sp. z o.o. - 2017-12-13 - Końskowola (lubelskie)
Sporządzanie wezwań i zawiadomień, zszywanie akt sądowych, obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie poczty sądowej, podłączanie zwrotek, wykonywanie różnych zarządzeń.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Zapoznanie się w przepisami obowiązującymi na stanowisku ds. księgowości, pomoc przy obsłudze programów: Sigid i Płatnik, pomoc przy rozliczenu podatkowym, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Żukowice (dolnośląskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Brzozów (podkarpackie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej. Praca w Delikatesach Centrum w Dobrej.
FHC-2 Sp. z o.o. Krosno - 2018-04-10 - Dobra (małopolskie)
- Obsługa narzędzi biurowych (skaner, ksero), rejestracja pism przychodzących i wychodzących, przygotowanie dokumentów na potrzeby biura, koordynacja spraw administracyjnych, współpraca z innymi działami firmy. - Wynagrodzenie: 2600-2900 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Niekaralność. Kontakt e-mail: dz.katowice (at) solidsecurity.pl
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)
wg zawodu
BIURO RACHUNKOWE MAŁEK BOLESŁAW - 2016-05-09 - Gubin (lubuskie)
praca w księgowości, wystawianie faktur, wprowadzanie danych do komputera
SED-HUT Przedsiębiorstwo Usługowe S.A. - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Puck (pomorskie)