SPRZĄTACZKA / SPRZĄTANIE POKOI HOTELOWYCH Chełmno oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPRZĄTACZKA / SPRZĄTANIE POKOI HOTELOWYCH
Wynagrodzenie: od 12 PLN
Zakres obowiązków: SPRZĄTANIE POKOI HOTELOWYCH
Data publikacji: 2016-04-01
Lokalizacja: Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: SPRZĄTANIE POKOI HOTELOWYCH
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 12 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: WYNAGRODZENIE WYNOSI 12 zł brutto na godzinę
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA / SPRZĄTANIE POKOI HOTELOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 12 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
STATUS UCZNIA/ STUDENTA, AKTUALNA LEGITYMACJA UCZNIOWSKA/ STUDENCKA.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Chełmno
Adres pracodawcy:
Franciszkańska 10, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: chełmiński
Gmina pracodawcy: Chełmno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełmno
Ulica pracodawcy: Franciszkańska
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: pośrednictwo pracy
danePracodawcy_nrKraz: 364
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Chełmno
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne
Data dodania oferty pracy: 06.04.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań zawartych w zarządzeniu Prezydenta Miasta Słupska nr 1018/SC/2017 z 5 października 2017 r..Ważniejsze zadania: wdrażanie i nadzorowanie projektów z zakresu nowych technologii, a w szczególności koordynacja prac nad wdrożeniem Karty Miejskiej; inicjowanie działań obejmujących wdrażanie nowoczesnych technologii na terenie miasta; rozwój innowacyjności wpływającej na efektywność zarządczą, rozwój społeczny i gospodarczy; analizowanie struktur organizacyjnych miasta urzędu, jednostek i spółek miejskich ze wskazaniem obszarów mogących generować oszczędności korzyści; analizowanie realizowanych inwestycji, określanie priorytetów i rekomendowanie zakresów ujmujących dodatkowe elementy infrastrukturalne wpływające na komplementarność i dające wartość dodatnią z realizowanych zadań; analizowanie i rekomendowanie inwestycji pod kątem możliwości uzyskania efektu synergii, korzyści finansowych, ekonomicznych, społecznych; rekomendowanie działań opartych o nowoczesne rozwiązania mogące przynieść dodatkowe korzyści i usprawnić procesy zarządcze miasta; realizacja założeń strategii miasta; prowadzenie kampanii informacyjno edukacyjnych z zakresu korzyści stosowania nowoczesnych technologii; analizowanie posiadanych narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez urząd, jednostki, spółki miejskie; analizowanie potrzeb urzędu, jednostek i spółek miejskich z zakresu rozwoju narzędzi informatycznych, wskazywanie możliwości rozwojowych podnoszących efektywność; rekomendowanie działań rozwojowych w zakresie współpracy pomiędzy jednostkami, spółkami i urzędem; upraszczanie i ujednolicanie procesów zarządczych i decyzyjnych poprzez wdrażanie nowoczesnych narzędzi do zarządzania informacją; inicjowanie stworzenia zintegrowanego systemu informacji przestrzennej, będącego strategicznym narzędziem do pracy urzędu i jednostek, w oparciu o który będą udostępniane informacje mieszkańcom w formie otwartych danych z kluczowych obszarów życia miasta; opracowywanie koncepcji działań z zakresu smart city; udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystywania oraz prowadzenia postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji stanowiska.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie brutto od 1500 zł - 1/2 etatu, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-23 - Słupsk (pomorskie)
jw
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2018-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż w sklepie części do maszyn rolniczych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Lech" Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeńmożliwość pracy przez dłuższy okres
Stowarzyszenie "Nie lękaj się" - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, aneksów kuchennych,sprzątanie terenów zewnętrznych, koszenie i pielęgnacja zieleni, w okresie zimowym odśnieżanie,praca w Czarnej Białostockiej i Choroszczy
Inwemer System Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Białystok (podlaskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych w Tarnowie
Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych "MAAG" Krzysztof Buszko - 2016-12-23 - Tarnów (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca w Limanowej
Firma Handlowo Usługowa MC PERFEKT Mariola Cierniak - 2016-04-11 - Brzesko (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz sanitariatów. Praca w przedziale czasowym 13:00-20:00.
BIPROWŁÓK SP.Z O.O. - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie czystości i porządku w przydzielonych pomieszczeniach, sprzątanie zgodne z wymogami higieny szkolnej. Praca dwuzmianowa w godz.: 6-14, 10-18. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 68 81 wew. 110, e-mail: mdkkopernik106 (at) wp.pl
ZESPÓŁ "CENTRUM EDUKACJI KULTURALNEJ DZIECI I MŁODZIEŻY" - 2016-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- prace porządkowe wewnatrz budynku oraz na terenie zewnętrznym przy galerii handlowej
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prace porządkowe na basenie kąpielowym
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Legnicy - 2018-06-28 - Legnica (dolnośląskie)
sprzątanie klatek schodowych, biur, utrzymanie czystości
BŁYSK ZPCHR Beata Maćkowiak - 2018-04-04 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń urzędu, mycie okien, sprzątanie wokół budynku urzędu.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Osieck (mazowieckie)
prace budowlane towarzyszące montażowi instalacji wodnych, kanalizacyjnych i grzewczych, przygotowywanie instalacji wodnych, grzewczych do odbioru technicznych, wykonywanie ręcznej i mechanicznej obróbki rur, w tym gięcie rur na zimno lub gorąco, łączenie rur śrubami i uszczelkami, zgrzewanie, spawanie, i klejenie rur, kolan i kołnierzy do spawania
ZIO-MAX MARCIN ZIOPAJA - 2018-01-09 - Poznań (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Żuromin (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. 3 miesiące doświadczenia zawodowego na ww. stanowisku; uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych; książeczka sanepidu lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: załadunek/ rozładunek towarów wewnątrz magazynu, przewożenie palet za pomocą wózka widłowego; jedna zmiana od 08: miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PULIRE WAREHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-22 - Gliwice (śląskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Opoczno (łódzkie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych poczty, sanitariatów
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Zator (małopolskie)
sprzątanie pomieszczeń
CLAR SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA POZNAŃ - 2017-08-18 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Sprzątanie zakładu, sprzątanie biura
P.P.H.U. "Maria-Iwona" Maria Iwona Zaleska vel Zele - 2018-02-16 - Dobroń (łódzkie)
Sprzątanie lokalu gastronomicznego od godziny 6, krojenie warzyw
PE&GL Eugeniusz Podsiewa - 2017-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzątanie marketu budowlanego, praca 7 dni w tygodniu, mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wysokość wynagrodzenia 10,25zł netto na godzinę. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie. Miejsce wykonywania pracy Castorama, Rumia.
AMLUX Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Rumia (pomorskie)
-Prace porządkowe w szkole,-Praca w godz. 14:00-22:00 (13:00-21:00)-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z kierownikiem administracji szkoły,-Kontakt telefoniczny 58-532-60-28 wew. 22
GIMNAZJUM NR 3 IM. KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO - 2016-10-21 - Tczew (pomorskie)
obsługa restauracji, imprez okolicznościowych, praca na dwie zmiany w godz. 7.00-22.00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "AMAZONKA" RYSZARD SOSNOWSKI - 2018-07-09 - Irządze (śląskie)
sprzątanie obiektów sanatoryjnych
"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. - 2017-08-14 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
sprzątanie biura pracodawcy
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowywanie samochodów do sprzedaży
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-07-04 - Skrzyszów (śląskie)
obsługa tokarek uniwersalnych i narzędzi pomiarowych
STAR SAN DUO PPHU - 2018-06-14 - Starachowice (świętokrzyskie)
Praca administracyjno-biurowa, podstawowe zagadnienia administracyjne, obsługiwanie urządzeń biurowych, podstawowe zagadnienia z zakresu rachunkowości i kadr.
"Bejur" sp. z o.o - 2016-01-12 - Nowa Sól (lubuskie)