SPRZĄTACZKA Siedleczka oferta pracy Zakład Mięsno-Wędliniarski Stanisław Pakla
Stanowisko: SPRZĄTACZKA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: sprzątanie, mycie pojemników
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Siedleczka (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Mięsno-Wędliniarski Stanisław Pakla
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Siedleczka 251, 37-225 Siedleczka, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzątanie, mycie pojemników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedleczka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kańczuga
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: podstawowe
Nazwa pracodawcy: Zakład Mięsno-Wędliniarski Stanisław Pakla
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przeworski
Gmina pracodawcy: Przeworsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przeworsk
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzątanie pokoi, pranie, prasowanie i inne prace w pensjonacie
P.P.H.U. SABI Babińska Sonia - 2018-03-29 - Goczałkowice-Zdrój (śląskie)
prace porządkowe, utrzymanie czystości w budynku oraz wokół budynku.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Zegartowicach - 2018-10-01 - Zegartowice (małopolskie)
odpowiada za porządek, czystośc na powierzonyk odcinku, codziennie zamiata, odkurza.Praca na umowe o zastepstwo, praca w godzinach popołudniowych 13-21.sala B
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 - 2018-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie ciągów komunikacyjnych, sanitariatów, pomieszczeń socjalnych
ATA POLSKA Sp.z o.o. - 2016-04-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzątanie klas, korytarzy, łazienek
Szkoła Podstawowa nr 30 - 2016-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Urztynanie porządku na hali produkcyjnej, magazynie i pomieszczeniach biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Częstochowa (śląskie)
Sprzątanie bloku sportowego (szatnie, łazienki pokoje nauczycieli WF).
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Gdańsk (pomorskie)
znajomość i rozumienie rysunku technicznego w budownictwie, skrupulatność, staż na stanowisku mile widziany
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2017-09-06 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych oraz ciągów komunikacyjnych
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O. O. - 2017-04-18 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa sekretariatu, fakturowanie,czynności związane z księgowością
BROWARY REGIONALNE JAKUBIAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Tenczynek (małopolskie)
- sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Siemiatycze (podlaskie)
jw.
PGNiG Serwis Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie obiektu.
MATMAX SYSTEMY SPRZĄTAJĄCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Kalisz (wielkopolskie)
utrzymanie czystości w obiektach handlowych, biurowych, osiedlach mieszkaniowych, terenach zewnętrznych
kontakt przez OHP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Stanowisko związane z realizacją zakresu zadań ujętych w Regulaminie Wewnętrznym Wydziału, Z-czyni / Z-ca Dyrektora Wydziału; Ważniejsze zadania: nadzór i koordynacja działań w zakresie prowadzenia spraw dotyczących zarządzania mieniem Miasta i Skarbu Państwa, sprzedaży nieruchomości Miasta w szczególności: W zakresie gospodarki nieruchomościami: Nadzór i koordynacja nad:1.Prowadzeniem obrotu i zarządzaniem nieruchomościami, które mogą być przedmiotem sprzedaży, zamiany i zrzeczenia się, oddania w użytkowanie wieczyste, w najem lub dzierżawę, użyczenia, oddania w trwały zarząd, a także mogą być obciążane ograniczonymi prawami rzeczowymi, wnoszone jako wkłady niepieniężne (aporty) do spółek, przekazywane jako wyposażenie tworzonych przedsiębiorstw państwowych oraz jako majątek tworzonych fundacji;2.Przekazywaniem nieruchomości nieodpłatnie w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego;3.Przekazywaniem nieruchomości w drodze darowizny na cele publiczne, a także darowizny dokonywanej między Skarbem Państwa a jednostką samorządu terytorialnego, a także między tymi jednostkami;4.Przekazywaniem darowizny nieruchomości stanowiącej przedmiot własności Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego;5.Sprzedażą, zamianą, darowizną lub oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków, stanowiących własność Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego.6.Zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności: 1) ewidencją nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości;2) zapewnieniem wyceny tych nieruchomości;3) sporządzaniem planów realizacji polityki gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz przedkładanie ich wojewodzie - celem akceptacji - co najmniej na dwa miesiące przed zakończeniem okresu obowiązywania poprzedniego planu; 4) zabezpieczaniem nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem;5) wykonywaniem czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane z zasobu oraz prowadzanie windykacji tych należności;6) współpracą z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego;7) zbywaniem oraz nabywaniem, za zgodą wojewody, nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 8) wydzierżawianiem, najmem i użyczaniem nieruchomości wchodzących w skład zasobu, 9) składaniem wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości Skarbu Państwa oraz wpisem w księdze wieczystej.7.Ustalaniem warunków zbycia nieruchomości (gruntowych zabudowanych i niezabudowanych, budynkowych i lokalowych - niemieszkalnych) w drodze przetargu, rokowań lub w drodze bez przetargowej; 8.Określaniem warunków wynikających z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do przetargów nieruchomości będących własnością Miasta i Skarbu Państwa oraz do ich zagospodarowania i porządkowania; 9.Regulowaniem stanów prawnych nieruchomości; 10.Sprzedażą lokali użytkowych na rzecz najemców w drodze bez przetargowej wraz z ustanowieniem w oznaczonym udziale prawa do gruntu oraz sprzedaż lokali wolnych w trybie przetargu; 11.Ujawnianiem w księgach wieczystych praw i innych ograniczeń, badanie zgodności treści ksiąg wieczystych z rzeczywistym stanem prawnym nieruchomości; 12.Prowadzeniem spraw spadkowych, gdy spadkobiercą ustawowym do nieruchomości jest Miasto lub Skarb Państwa; W zakresie współpracy z biznesem: 1.Inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu miasta;2.Współpraca ze Stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 3.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowemu Urzędowi Pracy;4.Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania przez Miasto nowych inwestorów, w tym przygotowywanie i aktualizacja ofert inwestycyjnych;Szczegółowy zakres zadań określa Regulamin Wewnętrzny Wydziału. 4. Warunki pracy na stanowisku: a.wysiłek umysłowy,b.odporność na stres,c.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością,d.budynek jest wyposażony w windę, pomieszczenia higieniczno - sanitarne przystosowane osób niepełnosprawnych;Wysokość wynagrodzenia podstawa + dodatek funkcyjny w wysokości 240 zł
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych i korytarzy
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Częstochowa (śląskie)
- Sprzatanie pomieszczeń magazynowychh hurtoeni farmaceutycznej-Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Umowa o pracę na 9 miesięcy.-CV - Kontakt osobisty z Pośrednikiem Pracy w PUP Katowice w celu wydania skierowania.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
"IMPEL CLEANING" Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Łosice (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomieszczeń socjalnych
"BEMEX" Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Zambrów (podlaskie)
prace porządkowe i gosodrcze
Czyścioszek Marzena Merta-Turkiewicz - 2017-03-08 - Lubań (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych,miejsce wykonywania pracy Wleń ,Poczta Polska ul. Pocztowa 1,Wleń, oraz Mirsk Poczta Polska ul.Bohaterów Znad Nysy 5, godz.rozpoczęcia pracy 7:00 lub 8:00
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Wleń (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ścieranie kurzu, zamiatanie, mycie i pastowanie podłóg, wyrzucanie śmieci,utrzymywanie czystości na korytarzach. Umwa zlecenie. Praca dwuzmianowa 9-17, 17-23
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Brwinów (mazowieckie)
Sprzątanie szwalni i pomieszczeń biurowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe AWER Rosiakowie Sp. Jawna - 2016-07-26 - Sieradz (łódzkie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; sprzątanie; pomoc przy hodowli małych piesków; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
IRENA BUSZKA - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
pełna obsługa gości, przyjmowanie i realziacja zamówień, dbałośc o utrzymanie czystosci w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa pieca topialnego, rafinacja stopu i obsługa cel odlewniczych; kontrolowanie i korygowanie procesu odlewania; wymiana i konserwacja form; prowadzenie kontroli wizualnej detali; prowadzenie czynności konserwacyjnych maszyn; przezbrajanie maszyn; transport wewnętrzny na obszarze odlewni.
SPINKO MOTO SPÓŁKA Z O. O. - 2018-09-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzątanie biur, korytarzy, szatni. Umowa o pracę na czas określony - 11 miesięcy. Praca na terenie Ujścia. Rozpoczęcie pracy od 10.02.2018r. Praca w godzinach 06.00-14.00, 10.00-18.00. Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
SGP POSZWA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-01 - Piła (wielkopolskie)
dbanie o czystość obiektu, zmiana pościeli, przyjmowanie gości, zgłaszanie usterek technicznych
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Tychy (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kościerzyna (pomorskie)