SPRZĄTACZKA Rybnik oferta pracy KRASIŃSKA IRENA PEGAZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Stanowisko: SPRZĄTACZKA
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane doświadczenie. Mile widziane osoby z centrum Rybnika. Wynagrodzenie miesięczne. Sprzątanie bloków na osiedlu Nowiny. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy, stawka miesięczna. Kontakt telefoniczny z pracodawcą od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30-14:00; 16:00-19:00.
Data publikacji: 2019-04-04
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: KRASIŃSKA IRENA PEGAZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane doświadczenie. Mile widziane osoby z centrum Rybnika. Wynagrodzenie miesięczne. Sprzątanie bloków na osiedlu Nowiny. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy, stawka miesięczna. Kontakt telefoniczny z pracodawcą od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30-14:00; 16:00-19:00.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: KRASIŃSKA IRENA PEGAZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
-, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: sprzątanie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 04.04.2019
Oferta pracy ważna do: 02.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Utrzymanie czystości w klubie fitness oraz okresowe doczyszczanie.
ANNFIL Filip Goeldner - 2018-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, utrzymanie czystości na terenie zakładu pracy
FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Przyborki (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Polik (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeńw szkole
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Trzcianka (wielkopolskie)
odkurzanie wykładzin, wycieranie kurzu z urządzeń, mebli, zamiatanie, mycie klatki schodowej, opróżnianie niszczarki
Kancelaria Radcy Prawnego Beata Komarbicka-Nowak - 2017-02-10 - Złotniki (wielkopolskie)
Sprzątanie terenów szkoły
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH TOWARZYSTWA SALEZJAŃSKIEGO W OŚWIĘCIMIU - 2018-12-10 - Oświęcim (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
JAN FEDOROWICZ USŁUGI TRANSPORTOWE - 2016-01-26 - Góreczno (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych. Wykształcenie min. podstawowe, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Praca na jedną zmianę 6:30-14:30.
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. - 2017-10-07 - Mysłowice (śląskie)
dbanie o czystość i porządek w obiekcie
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Borów (dolnośląskie)
Przygotowywanie surowca do obróbki, obsługa urządzeń produkcyjnych kuchennych, przygotowanie dań kuchni polskiej i kuchni ukraińskiej, przygotowywanie dań obiadowych od surowca. Produkcja pierogów, krokietów, klusek i innych wyrobów garmażeryjnych, prace porządkowe w miejscu pracy, pakowanie dań. Obsługa pieca konwekcyjno-parowego. Praca w dwóch punktach: w Nowej Soli oraz na terenie Nowego Żabna.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Nowe Żabno (lubuskie)
koordynacja i bieżący nadzór nad realizacją prac obwodu utrzymania autostrady, rejestrowanie i obsługa zdarzeń drogowych, wzywanie służb ratowniczych na miejsce zdarzenia, koordynacja i nadzór prac personelu drogowego, zapewnienie pomocy użytkownikom autostrady w zakresie zobowiązań kontraktowych, monitorowanie podległych systemów drogowych i warunków pogodowych
INTERTOLL CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Pikutkowo (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pozostałych pomieszczeń znajdujących się w obiekcie oraz terenu przed budynkiem.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Sławków (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kłodzko (dolnośląskie)
dbanie o ład i porządek w firmie (sprzątanie, mycie pojemników)
Rudaś Sławomir Zakład Usług Masarskich - 2017-06-01 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
dbanie o czystość i porządek na terenie pływalni ze szczególnym uwzględnieniem szatni, toalet, holi i innych pomieszczeń
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-06-01 - Sosnowiec (śląskie)
obowiązki związane ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH INODROG SP. Z O. O. - 2018-02-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe na obiektach.
Clean-eco 2000 Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)
dbanie i utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE "KAROS" H. OLCHOWSKI A. OLCHOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Dbanie o czystość na terenie obiektu handlowego; zamiatanie, zmywanie posadzki, opróżnianie koszy na śmieci;
FIRMA OCHRONIARSKA "OMEGA NOW-KOLT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
ze skierowaniem; sprzątanie pomieszczeń socjalno - biurowych, praca w Boelsławcu - pracodawca zapewnia dojazd z Lwówka Śląskiego -Rakowice Wlk, Rakowice Małe; wymagania pracodawcy: chęci do pracy; umowa na okres próbny, praca dwuzmianowa w godzinach od 06.00 do 14.00 i od 14.00 do 22.00; wynagrodzenie 2200,00 zł brutto
"BUDKOM" Firma Wielobranżowa Ewa i Tadeusz Bugaj s.c. - 2018-09-20 - Bolesławiec (łódzkie)
j.w
Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych "MAAG" Krzysztof Buszko - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie hali produkcji spożywczej (mięso)
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Sprzatanie klatek schodowych, chodników, dojśc do klatek, mycie okien, drzwi wejściowych, mycie lamperii i balustrad. Praca na jedną zmianę w godzinach 9-13
Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ul. Michałowicza 15 w Czechowicach-Dziedzicach - 2016-05-23 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
sprzątanie klatek schodowych w zasobach Sp-ni Mieszkaniowej "Jaroty"
Clinex Sprzątanie i Konserwacja Zieleni s.c.Jadwiga Tylman,Łukasz Tylman - 2016-02-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie łazienek, toalet, pokoi biurowych i hal magazynowych, ciężka praca fizyczna, szybkość, precyzyjnosć. Praca 20 godzin tygodniowo od środy do niedzieli w godzinach 5-9, 14-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) zapoznanie się z dokumentacją techniczną oraz umowami na wykonanie robót budowlanych prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych branży sanitarnej; 3) podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych budowy w ramach dokumentacji projektowej na podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, oraz w oparciu o umowę na realizację przedsięwzięcia; 4) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową; 5) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalno- prawnym; 6) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych; 7) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem inwestycji; 8) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji; 9) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości; 10) zawiadamianie organu nadzoru urbanistyczno- budowlanego, lub nadzoru technicznobudowlanego o przypadkach naruszeń ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących robót budowlanych i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach technicznych; 11) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawców dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia technicznego odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych; 12) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku; 13) dokonywanie bieżącej i okresowej analizy kosztów inwestycji, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich zgodnie z obowiązującymi przepisami; 14) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego; 15) sprawdzanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej, wydawanie opinii, sugestii projektantom w toku procesu projektowego, aktualizowanie wycen na realizowanych zadaniach inwestycyjnych; 16) wykonywanie czynności i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących inspektora nadzoru inwestorskiego; 17) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku; 18) współdziałania w opracowaniu planów rocznych i wieloletnich w zakresie robót inwestycyjnych i remontowych; 19) współpraca w zakresie bieżącej analizy kosztów robót budowlanych; 20) przygotowanie kompletu dokumentów do wszczęcia przetargów na roboty inwestycyjne i remontowe zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi; 21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych; 22) rozpatrywanie skarg; 23) rozpatrywanie wniosków; 24) sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt do archiwum; 25) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową na roboty budowlane; 26) kontrola wpisów w książkach obiektów po przeprowadzonych robotach i oględzinach; 27) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacji wynikające z zadań Wydziału i regulaminu organizacyjnego urzędu.
Urząd Miasta - 2019-02-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzątanie pomieszczeń biur
GRAN MARMI Zakład Kamieniarski Stanisław Zielke - 2016-07-15 - Jazowa (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń (sklep). Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Praca w obiekcie handlowym w Pile.
"IPT" AKROMAR SP.Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-27 - Piła (wielkopolskie)
sprzątanie biur, dbanie o czystość w firmie
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Ruda Śląska (śląskie)