SPRZĄTACZKA Osinów Dolny oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPRZĄTACZKA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: utzrymywanie ładu i czystości w przydzielonych pomieszczeniach
Data publikacji: 2019-07-26
Lokalizacja: Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osinów Dolny, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
utzrymywanie ładu i czystości w przydzielonych pomieszczeniach
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Osinów Dolny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryfiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: podstawowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 3, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryfiński
Gmina pracodawcy: Chojna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojna
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2019
Data dodania oferty pracy: 25.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eba04639151868e1c0c27698157f7bdf
Podobne oferty pracy
Szycie przemysłowych mareriałów, szycie, obszywanie skóry
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Ruda Śląska (śląskie)
układanie izolacji przeciwwodnych, montaż taśm uszczelniających; praca w delegacji na terenie Polski
FORBUILD S.A. - 2019-01-11 - Końskie (świętokrzyskie)
pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Opole (opolskie)
wykształcenie zawodowe, doświadczenie bez znaczenia
P.W '' JUNIOR '' F.SZYCH - 2016-06-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Naprawa pojazdów
TRUCK-BOX SP.JAWANA - 2020-07-02 - Księginice (dolnośląskie)
j.w.
LOREK TADEUSZ FIRMA BUDOWLANA "LOREK" - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Zawiercie (śląskie)
Kompletowanie i porządkowanie dokumentów do archiwum, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych, przygotowanie dokumentacji archiwalnej.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Gnojnik (małopolskie)
Bieżąca obsluga sekretariatu firmy, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, dodawanie produktów znajdujących się w ofercie firmy, zbieranie zamówień, rozsyłanie i tworzenie ofert.
Enviklim Krzysztof Wysiecki - 2020-01-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera. Obsługa klienta w języku angielskim. Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań, korzystając z przygotowanych rozwiązań. Dostarczanie wysokiej jakości standardów obsługi klientów. Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami. - Godziny pracy: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń w szkole i terenu wokół szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Siennica Różana (lubelskie)
-wykonywanie przewozów międzynarodowych
"GLOBAL-CONSTRUKTION SERVIS" SYLWESTER MARCHLEWSKI - 2015-11-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Praca przy grillu, frytkownicach, tosterach; przygotowanie kanapek, sałatek, deserów; uzupełnianie zapasów; obsługa kasy fiskalnej; prace porządkowe, magazynowe i przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Częstochowa (śląskie)
poznanie aplikacji eWniosekPlus, nauka radzenia sobie z tzw. "trudnym klientem", rejestrowanie pism "przychodzących" i "wychodzących", uzyskanie wiedzy na temat wspólnej Polityki Rolnej
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowanie stolików w sali konsumpcyjnej,przygotowanie produktów do sporządzanie sałatek
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Zambrów (podlaskie)
Sprzedaż alkoholu
Przemysław Dzięglewski Delikatesy "U Grubego" - 2016-06-27 - Puławy (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów poprzez sprzedaz systemu GPS do samochodów osobowych, ciężarowych oraz innych pojazdów, podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami, bieżąca obsługa klientów w zakresie pomocy przy obsłudze systemu GPS, planowanie montaży klientów, szkolenie klientów z obsługi programu, organizowanie spotkań z klientami, raportowanie na potrzeby klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art.6 ustawy o pracownikach samorządowychb) wykształcenie średnie/wyższe c) znajomość Kodeksu Pracyd) co najmiej półroczne doświadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomość ustawy o pracownikach samorządowychc) znajomość ustawy o ochronie danych osobowychd) umiejętność planowania i sprawnej organizacji parcye) pożądane cechy: wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokumentów niezbędnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownikówc) redagowanie umów o pracę i innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie świadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporządzanie sprawozdań m.in.do GUSg) układanie grafików pracyh) nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecnościj) wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanejl) współpraca z organami zatrudnienia ł) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obsługi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materiały biurowe, wysyłanie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obsługa centrali telefonicznejp) udział w organizacji imprez kulturalnych
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2019-08-16 - Racibórz (śląskie)
x
Pionier Elektryk - Andrzej Kowalewski - 2019-05-15 - Choroszcz (podlaskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrowo-płacową pracowników, w tym:• prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z przyjęciem pracownika do firmy, przebiegiem pracy i zwolnieniem,• aktualizację dokumentów kadrowych oraz komputerowej bazy danych,• wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach,• kontrolowanie wygasających umów o pracę, badań lekarskich i szkoleń BHP,• sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON,• bieżące wsparcie działu.
BŁYSK SP. Z O.O. - 2018-09-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pomoc na kuchni, obieranie, krojenie, zmywanie naczyń, utrzymanie czystości na kuchni.
Niebanalna Pracownia Kulinarna Andrejs Stepanenko - 2019-11-21 - Gdańsk (pomorskie)
Zamawianie materiałów, sprzedaż, wysyłka, marketing, przetargi (branża metalowa - m.in. produkcja krążników, wyroby dla budownictwa); godziny 07.00 : 15:00; I umowa 3 m-ce okres próbny, potem czas okreś. lub nieokr.
P.H.U.P. KRAK-OLD Sp. z o.o. - 2021-04-28 - Zawidów (dolnośląskie)
Pomoc przy mechanice samochodów osobowych
Marek Greczkowski AUTO KOMPLEX - 2018-01-08 - Słupiec (małopolskie)
Obsługa połączeń wychodzących, oferowanie usług kredytowych i ubezpieczeniowych.
Contact Center Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)