SPRZĄTACZKA Katowice oferta pracy DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPRZĄTACZKA

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: - Prace porządkowe wewnątrz marketu budowlanego OBI, mycie ręczne i maszynowe posadzki.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 13:00-21:00. Wykształcenie Bez znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 500-237-876) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Rolna 4, 40-555 Katowice).

Data publikacji: 2019-04-05

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rolna 4, 40-555 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Prace porządkowe wewnątrz marketu budowlanego OBI, mycie ręczne i maszynowe posadzki.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 13:00-21:00. Wykształcenie Bez znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 500-237-876) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Rolna 4, 40-555 Katowice).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie Bez znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane.

Nazwa pracodawcy:
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Rolna 4, 40-555 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 500-237-876) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Rolna 4, 40-555 Katowice).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą., Godziny : 8:00-16:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.dako-pt.com

Ulica pracodawcy: Rolna

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
SPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostałe pomoce i sprzątaczki biurowe, hotelowe i podobne

Data dodania oferty pracy: 05.04.2019

Oferta pracy ważna do: 30.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie apartamentów; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
Sun & Snow Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Ustka (pomorskie)

SPRZĄTACZ/SPRZĄTACZKA OBIEKTU - od 2 100 PLN

Sprzątanie obiektu
HS CLEANING Sp. z .o.o. - 2018-06-19 - Mielec (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA 3/4 ETATU - od 1 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; miejsce pracy Słupsk; umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 15.00- 20.00; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu ustalenia miejsca i terminu spotkania
Luxor-Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Piłat - 2017-03-17 - Słupsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

utrzymywanie w czystosci pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Piła (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Brajniki (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZ / SPRZĄTACZKA - 462 - od 2 100 PLN

sprzątanie hali produkcyjnej pomieszczeń biurowych, praca w Świdnicy na ul. Szarych Szeregów
"IPT" AKROMAR SP.Z O.O. SP. K. - 2018-04-05 - Świdnica (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie domków, prace porządkowe
Ruszewski Spółka Jawna - 2017-03-23 - Nowęcin (pomorskie)

SPRZĄTACZKA 1/2 ETATU - do 925 PLN

SPRZĄTANIE KLATEK SCHODOWYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH ORAZ TERENU ZEWNĘTRZNEGO PRZYNALEŻNEGO DO BUDYNKÓW; WYMAGANIA: MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA; MIEJSCE PRACY: SZCZECIN - NIEBUSZEWO, POGODNO;
FILWOJ FILIKS, BARANOWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2016-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA 3/4 ETATU - od 1 500 PLN

utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych
"QUAVO" Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Sosnowiec (śląskie)

SPRZĄTACZKA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - 1 950 - 2 050 PLN

- Sprzątanie obiektu służby zdrowia. Sprzątanie korytarzy, sanitariatów, oddziałów, pokoi, biur. Praca na terenie Katowic (PIOTROWICE - OCHOJEC).- Wynagrodzenie: 1950 do 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 lub 6:00-18:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Wymagane szczepienia WZW (przeciw żółtaczce) lub w trakcie ich wyrabiania. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-201-15-14, 32-209-31-34) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: katowice2 (at) dozorbud.pl
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Katowice (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 050 PLN

Sprzątanie pomieszczenia apteki
Przedsiębiorstwo Usługowe WaKaT Kelm sp.j. - 2018-08-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie biura - teren Radymno.Oferta dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.
Monika Gierczak "LUXOR" - 2017-09-04 - Jarosław (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 1 017,4 PLN

określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Łobez (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - od 2 000 PLN

I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)

SPRZĄTACZKA ( OS.NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 1 850 PLN

Utrzymanie porządku w pomieszczeniach biurowych, ciągu komunikacyjnego, toalet
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2016-12-13 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta, zaopatrzenie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - 2 500 - 2 900 PLN

Dbanie o czystość oraz wykonywanie obowiązków przełożonych.System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 (do ustalenia), od pn. do pt. w Ustroniu. Umowa o pracę na okres próbny 1 m-ca z możliwością przedłużenia.
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY ARTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Ustroń (śląskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

przestrzeganie przepisów bhp i higieny pracy, codzienne zamiatanie pomieszczeń , odkurzanie i zmywanie wykładzin, płytek, wycieranie kurzu, mycie urządzeń sanitarnych i luster, opróżnianie koszy ze śmieci, wynoszenie nieczystości, raz w tygodniu mycie parapetów, scian, pastowanie posadzek, raz na kwartał mycie okien
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA(NR 2837) - od 1 850 PLN

Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, salach lekcyjnych, korytarzy
Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy - 2016-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA M/K - od 15 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

Czyszczenie i odkurzanie podłóg. Mycie parapetów i okien. Wyrzucanie śmieci. Ustawianie krzeseł.
"OCHRONA JUWENTUS-BIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Katowice (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 997,4 PLN

pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Radomsko (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 388 PLN

utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych i sanitariatach
DOMENA NOWA SP. Z O.O. - 2016-02-22 - Oświęcim (małopolskie)

MONTER URZĄDZEŃ ELEKTROMECHANICZNYCH - do 2 000 PLN

Składanie i selekcja elementów, montaż i demontaż form wtryskowych i przełączników, pakowanie, przemieszczanie i układanie opakowań w wyznaczone miejsce, dostarczanie detali na wyznaczone stanowisko, obsługa pras i zgrzewarek oraz lutowanie przy użyciu lutownicy.
EWLIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA/PRACOWNIK DO SPRZĄTANIA - od 1 100 PLN

praca na budowie: mycie klatek schodowych, mycie okien na wysokości, zamiatanie garaży podziemnych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 925 PLN

Sprzątanie w UM
F.H.U."Perfekt" Edward Gondek - 2016-04-01 - Jasło (podkarpackie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 000 PLN

kontrola jakości części samochodowych zgodnie z instrukcją, - raportowanie do przełożonego, - obsługa narzędzi kontrolno - pomiarowych, - utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy.
Formel D Polska Sp. z o. o. - 2017-02-17 - Września (wielkopolskie)