SPECJALISTĘ DS. PROWADZENIA SEKRETARIATU Gdańsk oferta pracy SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL"
Stanowisko: SPECJALISTĘ DS. PROWADZENIA SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie pracy sekretariatu i zarządu firmy. Opieka nad obiegiem dokumentów w firmie, kontakt z klientami, kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi. Dbałość o wyposażenie biura. Bieżące wsparcie i współpraca z wszystkimi działami w firmie. Kontakty z firmami zagranicznymi.
Data publikacji: 2020-03-20
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Bażyńskiego 32, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie pracy sekretariatu i zarządu firmy. Opieka nad obiegiem dokumentów w firmie, kontakt z klientami, kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi. Dbałość o wyposażenie biura. Bieżące wsparcie i współpraca z wszystkimi działami w firmie. Kontakty z firmami zagranicznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTĘ DS. PROWADZENIA SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2-3 letni staż pracy jako pracownik zatrudniony w obsłudze problematyki biurowej, znajomość obsługi Pakietu Microsoft Office, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL"
danePracodawcy_nip: 5840203127
danePracodawcy_regon: 000451783
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Jana Bażyńskiego 32, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV. Prosimy o dodanie klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Jana Bażyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|412001
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|151
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.03.2020
Data dodania oferty pracy: 20.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?781f20d2f35c912d0f3aa395b3fe19bd
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sieradz (łódzkie)
Wspieranie mniej doświadczonych kolegów w procesowaniu transakcji i zapewnieniu spełnienia oczekiwań klienta, przygotowywanie raportow dziennych i tygodniowych, wprowadzanie usprawnień w procesach administrowanie planami emerytalnymi, administrowanie planami emerytalnymi dla klientów zagranicznych.Godzina zakończenia pracy: 17:00
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja faktur, wystawianie faktur rozliczeniowych oraz prowadzenie zestawień, windykacja zaległych płatności, rozliczenia delegacji
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
staż w biurze komornika sądowego
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa ubezpieczeniowo-usługowa, rozliczanie agentów terenowych, kontrola prowizji i zestawień prowizyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Żychlin (łódzkie)
zarządzanie systemem jakości, tworzenie dokumentacji, pobieranie prób wysyłanego towaru, realizowanie procedur i norm jakości
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sucha Wola (podkarpackie)
Negocjowanie warunków handlowych, odpowiedzialność za optymalizację kosztów. Aktywne pozyskiwanie oraz weryfikacja dostaw.
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-14 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
1. Realizowanie zadań wynikających z ustawy Prawo Zamówień Publicznych,2. Nadzór techniczny nad przygotowywaniem i zabezpieczaniem imprez kulturalnych,3. Organizowanie okresowych przeglądów stanu technicznego urządzeń i instalacji w budynku CKiS,4. Zarządzanie budynkiem i zabezpieczenie posiadanego mienia,5. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz biurowego,6. Możliwość przedłużenia umowy,7. Kontakt telefoniczny 58-531-07-078. Kontakt e-mail: ckis (at) ckis.tczew.pl
CENTRUM KULTURY I SZTUKI - 2017-03-31 - Tczew (pomorskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, zamawianie towarów,wyszukiwanie nowych dostawców,powiększanie oferty sklepu materiałów i narzędzi budowlanych
BRUK Sylwester Dziatzko - 2016-10-10 - Jasienica (śląskie)
Odpowiedzialność za pełen proces obsługi zapotrzebowań na zakupy towarów i usług dla jednostek Maersk Drilling, Odpowiedzialność za wybór dostawców oraz pełen proces wprowadzania nowego dostawcy do struktur zakupowych,Odpowiedzialność za realizację dostaw w ujęciu czasowym i jakościowym, Kontrola kosztów i dokumentów księgowych potwierdzających zakup towarów i usług, Zarządzanie reklamacjami w zakresie łańcucha dostaw.
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
- realizacja kompleksowego procesu sprzedaży sprzętu drukującego, komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach zamówień publicznych- analiza rynku zamówień publicznych pod kątem nowych ogłoszeń- przygotowanie ofert przetargowych i prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów- spotkanie z działami zakupów, informatyki- monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert- realizacja umów o zamówienie publiczne pod kątem przygotowania pełnej dokumentacji oraz wydania samego przedmiotu zamówienia w tym nadzór nad przygotowanie przedmiotu zamówienia do wydania- regularne raportowanie własnych działań- współpraca z działem zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Śrem (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż artykułów do restauracji i sklepów detalicznych, pozyskiwanie nowych i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Tender Meat Sp. z o.o. - 2019-09-24 - Płońsk (mazowieckie)
Budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez Agencję Pracy Tymczasowej, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Gliwice (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, dekretowanie dokumentów bankowych
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
..
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Przygotowywanie maszyn do produkcji. Realizacja planu produkcji na dziale ekstruzji. Planowanie i realizacja serwisów, przeglądów, napraw maszyn, wdażanie działań optymalizacyjnych, raportowanie.
RENA POLSKA Spz o.o. - 2016-09-19 - Wykroty (dolnośląskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
Współtworzenie oraz realizacja strategii marketingowej firmy w tym: - współpraca z grafikami i agencjami reklamowymi- organizacja wydarzeń i projektów specjalnych m. in. targi branżowe- dbanie o "employer branding" wewnątrz i na zewnątrz firmy- opracowywanie kampanii promocyjnych i informacyjnych we współpracy z Działem Sprzedaży- administrowanie strony internetowej- analiza efektywności i optymalizacja prowadzonych działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Łomża (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
j,w
Stabil Future Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
karmienie, pielęgnacja i higiena, utrzymanie czystości.
SILVER MEDICA Grzegorz Wrona - 2019-01-09 - Lisia Góra (małopolskie)
praca w dziale księgowości
"SOLANKI" UZDROWISKO INOWROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANIOCZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE PODADKOWYCH KSIĘG PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, ORAZ EWIDENCJI RYCZAŁTOWYCH, PROWADZENIE REJESTRÓW VAT, OBSŁUGA PŁAC,PROWADZENIE PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ornontowice (śląskie)
obsługa imprez, pozyskiwanie odbiorców , reklama firmy, sporządzanie planu marketingowego
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Tomaszkowo (warmińsko-mazurskie)
rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracownika.Prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji czasu pracy.Sporządzanie list płac.Sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT dla pracowników
Zakład Aktywności Zawodowej Caritas Diecezji Kieleckiej - 2019-06-10 - Kielce (świętokrzyskie)