SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI Złotów oferta pracy KRZYSZTOF CHYŻY CONSULTING
Stanowisko: SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w branży informatycznej
Data publikacji: 2020-01-15
Lokalizacja: Złotów (wielkopolskie)
Pracodawca: KRZYSZTOF CHYŻY CONSULTING
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:77-400 Złotów, powiat: złotowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w branży informatycznej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praca zgodnie ze zleceniami na terenie całego powiatu złotowskiego, wymagane minimum 2 lata w prowadzeniu zajęć informatycznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: KRZYSZTOF CHYŻY CONSULTING
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Adres pracodawcy:
Szkolna 24, 64-700 Śmieszkowo, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: czarnkowsko-trzcianecki
Gmina pracodawcy: Czarnków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Śmieszkowo
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 15.01.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1f9592298f246a48eb6efbdeb63888b6
Podobne oferty pracy
konsultacje z medycyny niekonwencjonalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zielonki (mazowieckie)
Profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów zagranicznych, współpraca z działami firmy, badania potrzeb klientów, budowanie partnerskich relacji.
Vadain International Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Rozmowy z klientami i pozyskiwanie nowych, pisanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Elizówka (lubelskie)
Specjalista analizy i rozwoju rynku
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Kraśnik (lubelskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Kłodawa (lubuskie)
zatowarowanie stoiska, monitorowanie stanu towarów, terminów przydatności
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Humniska (podkarpackie)
- Wstępna kontrola jakości. Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Wsparcie techniczne. Kontakt z producentami z Japonii. Sprawdzanie poprawności etykiet.- Znajomość języka japońskiego jest wymagana do kontaktu i konsultacji z producentami części motoryzacyjnych z Japonii.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 2058 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość części motoryzacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Katowice (śląskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisu internetowego picodi.com; redagowanie tekstów i tworzenie artykułów reklamowych oraz informacji prasowych; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Kraków (małopolskie)
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI - 2019-09-12 - Tczew (pomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkoweej bądź istniejącej oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone. Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami. Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego. Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych. Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów. Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Kraków (małopolskie)
praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-07-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Profesjonalna obsługa klientów - doradztwo w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie oraz podpisywanie umów z klientami, realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych, raportowanie wykonanych zadań.
P.P.H.U. SOLO Marcin Sobota - 2016-06-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
współpraca zproducentami w zakresie zamówień,dostaw,monitorowanie stanów magaz.,kontrola,uzupełnianie zapasów,analiza sprzedaży.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2020-05-09 - Krosno (podkarpackie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat. B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-05-09 - Gliwice (śląskie)
administrowanie lokalną sieciąkomputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działąniakomputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-08-29 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad realizacją zapotrzebowania na zakup towarów handlowych, surowców i materiałów wynikających z planów produkcyjnych oraz bieżących zamówień Klientów.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A.S.G. - 2016-08-03 - Człuchów (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA ORAZ SPRZEDAŻSPRZĄTANIE PUNKTÓW HANDLOWO-GASTRONOMICZNYCHWSTEPNE ZAMAWIANIE I PRZYJMOWANIE TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Glewice (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień- kontrola terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa zleceń internetowych. obsługa systemu informatycznego, przygotowywanie dokumentów oraz towaru do wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Babice Nowe (mazowieckie)
Kelner
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PHU "Hatron Electronic" - 2016-07-18 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem w języku urdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-10-11 - Racibórz (śląskie)
- obsługa administracyjna urządzeń dozorowych- obsługa dokumentacyjna inwestycji, remontów, serwisów- formułowanie i składanie zapytań ofertowych oraz zestawienie i wstępna analiza otrzymanych ofert- współpraca z kooperantami Działu Utrzymania Ruchu oraz pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki- wspomaganie Kierownika Działu Utrzymania Ruchu w bieżącej pracy Działu
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-29 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych - wyszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, stały kontakt z zatrudnionymi pracownikami oraz wybrane czynności administracyjne związane z obsługą zatrudnienia pracowników, bieżąca współpraca z klientem i rozwój relacji biznesowej, docieranie do potencjalnych kandydatów poprzez publikowanie ogłoszeń oraz innymi, niestandardowymi metodami - plakatowanie, ulotkowanie, tworzenie raportów oraz zestawień dotyczących zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż powierzchni wystawienniczej na organizowanych targach, pozyskiwanie polskich i zagranicznych partnerów, bieżący kontakt oraz budowanie relacji z klientami firmy.
kontakt przez OHP - 2018-03-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)