SPECJALISTA Z ZAKRESU PSYCHOLOGII Przemyśl oferta pracy Sąd Okręgowy w Przemyślu
Stanowisko: SPECJALISTA Z ZAKRESU PSYCHOLOGII
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki psychologa-wydawanie opinii w sprawach rodzinnych
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisława Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki psychologa-wydawanie opinii w sprawach rodzinnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA Z ZAKRESU PSYCHOLOGII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: psycholog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Psycholog (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: psychologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnia praktyka klinicznia.
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Przemyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Stanisława Konarskiego 6, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Stanisława Konarskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: psycholog
Data dodania oferty pracy: 22.11.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3b82e55f13a7def9d7855ebbca756ecd
Podobne oferty pracy
obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wyżnianka-Kolonia (lubelskie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania), fakturowanie sprzedaży, prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do kierowników zakładów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla biura rachunkowegoWYMAGANIA: wykształcenie średnie, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiego, zdolność szybkiego uczenia sięKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-10-10 - Widna Góra (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji księgowej ksiąg rachunkowych dla pełnej księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Polkowice (dolnośląskie)
-Praca w godzinach 07:00-15:00,-Utrzymanie porządku w pomieszczeniach socjalnych i pomieszczeniach wydawania wyrobów gotowych,-Telefon 660-203-767-E-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2017-03-09 - Bielawki (pomorskie)
doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; utrzymywanie dobrej relacji z klientami; aktywne pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji; reprezentowanie firmy na zewnątrz
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE STAL-SERWIS S.C. JAN STRUSIŃSKI, RAFAŁ STRUSIŃSKI - 2016-12-07 - Olsztynek (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie produkcji oraz wdrażanie technologii chemicznych- wykonywanie analiz i badań chemicznych- prowadzenie dokumentacji wykonywanych procesów i badań- współtworzenie dokumentacji systemowej laboratorium- wdrażanie planu jakości
JAKUSZ SPACETECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-08 - Szymbark (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Tworzenie zamówień na potrzeby produkcji. Utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami. Monitorowanie terminowości dostaw. Bieżąca analiza stanów magazynowych, towarów i surowców. Wynagrodzenie + nagrody.
VOSTER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. - 2017-11-24 - Zarzecze (podkarpackie)
koordynacja pracy kontrola jakości, szkolenie personelu
kontakt przez OHP - 2016-05-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa programu magazynowo-księgowego
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2017-02-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Obsługa sieci informatycznych, strony internetowej, wdrażanie,opracowywanie dokumentacji, przygotowywanie nowych rozwiązań (oferta dla osób bezrobotnych po 30 roku życia).
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw.
XXLGASTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Naprawy bieżące samochodów osobowych, wymiana części, diagnostyka pojazdowa, pranie i czyszczenie aut.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Kowalewek (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż części samochodowych, obsługa komputera
CENTRUM WYMIANY OPON "MARJAN" JAN MATIJCZAK - 2016-03-02 - Osiek (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie procedur związanych z dystrybucją produktów (handel towarami przemysłowymi). Odpowiedzialność za dokumenty związane z importem danego surowca (wypełnianie, przekazywanie, kontakty logistyczne).
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik, 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym,4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów.Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w oparciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej,Termin składania zgłoszeń: 19 lipca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury: www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Wymagane dokumenty:1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury oraz umieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Współpraca przy tworzenium projektów graficznych opakowań, ulotek, folderów, itp.; 2. Organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktu i marki firmy; 3. Koordynowanie działań marketingowych zmierzających do wypromowania produktu; 4. Obsługa strony internetowej firmy i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Teresin (łódzkie)
przyjmowanie zamóweiń tel emailowych, telefoniczna obsługa klientów, przygotowywanie kalkulacji, ofert oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Realizacja operacji kasowych, tworzenie dokumentyacji WZ i PZ, realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów indywidualnych.
Mistal Accessories Sp.j. - 2016-01-12 - Świdnica (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprawdzanie zasadność składników wyceny funduszu, porównywanie sald kont, badanie rozbieżności, ocena i przegląd funduszy, przygotowywanie dokumentacji, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz współpracownikami.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-11-06 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie mile widziane, obsługa programów kosztorysowych.
PPU "PRO-MET" H.Kobusiński i wspólnicy Sp. j. - 2016-06-15 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
kontakt przez PUP - 2019-07-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Świebodzice (dolnośląskie)
- biegła obsługa systemu S4H - gastronomia (system ofertowo-spredazowo-magazynowy w tym obsługa kas fiskalnych)- obsługa konferencji, szkoleń, imprez okolicznościowych- obsługa i organizacja śniadań dla gości hotelowych- organizacja konferencji i szkoleń i innych imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Łódź (łódzkie)
PRACA PRZY SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE OFERT PORTALI WWW.NADMORZE.PL, WWW.SPANIENAMAZURACH.PL, WWW.WPOLSKICHGORACH.PL, TELEFONICZNA I OSOBISTA PREZENTACJA OFERTY, OBSŁUGA KLIENTA, AKTYWNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTOW, POWIĘKSZTANIE BAZY KLIENTÓW, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG, REPREZENTOWANIE PORTALI NA TARGACH TURYSTYCZNYCH I W OBIEKTACH NOCLEGOWYCH;WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE ŚREDNIE, PRAWO JAZDY B, BIEGŁA OBSŁUGA KOMUTERA, SPRAWNE WYSZUKIWANIE INFORMACJI W INTERNECIE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ J. NIEMIECKIEGO,
POLSKIEPORTALE.PL SP. Z O.O. - 2016-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)