SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII Racibórz oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii oraz co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
Data publikacji: 2017-09-25
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.plWykształcenie: wyższe z zakresu psychologii oraz co najmniej 3 letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżąspołecznie niedostosowaną albo posiadanie 3 letniej praktyki klinicznej; miejsce pracy: I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Raciborzu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W ZAKRESIE PSYCHOLOGII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: psycholog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Psycholog (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w terminie do 16.010.2017r. w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w pok. 227 lub przesłać pocztą na adres Sądu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 16.10.2017r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Wymiar sprawiedliwości
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: psycholog
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.09.2017
Data dodania oferty pracy: 25.09.2017
Oferta pracy ważna do: 16.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe dotyczące zatrudnienia płac
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Topólka (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert, negocjacje, pakowanie i wysyłka towaru, wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie dostaw, przygotowanie i udział w targach, kontakty z klientami, posuzkiwanie nowych klientów. Praca stacjonarna z PC i telefonem.
Nowimex s.c A. i G. Ramotowscy - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa, eksploatacja, konserwacja urządzeń automatyzacji,- prowadzenie dokumentacji w zakresie automatyzacji
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-01-17 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów hiszpańsko- i angielskojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.Umowa zlecenia, 20h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Łódź (łódzkie)
organizacja i realizacja produkcji materiałów reklamowych, obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Sarbinowo (kujawsko-pomorskie)
analiza kosztów związanych z zakupami zagranicznymi oraz wybór ofert, harmonogramowanie zleceń, dokonywanie zakupów zagranicznych, prowadzenie rozliczeń, kontakt z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
w/g stanowiska
NATIONALE NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE S.A. - 2017-09-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-01-26 - Otyń (lubuskie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Dbałość o sprawny przeplyw informacji w ramach realizowanego procesu.Monitorowanie zamowień, umow oraz faktur, rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami.
GRILL-IMPEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-23 - Sieluń (mazowieckie)
bieżące śledzenie na wszystkich komunikacyjnych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klientów w zakresi kredytów i leasingów, prace księgowe
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2016-12-15 - Rokocin (pomorskie)
realizacja planów sprzedaży, monitorowanie sytuacji rynkowej, poszukiwanie nowych klientów prowadzenie rozmów i korespondencji w j.angielskim; mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta, gotowość do wyjazdów służbowych
PPO PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE STRZELCE OPOLSKIE - 2017-06-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, obsługa klienta, organizacja pracy, kreatywność; zakres obowiązków: wystawianie faktur, obsługa klienta, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie materiałów biurowych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
- nadzorowanie i przygotowywanie raportów dla członków zespołu- nadzorowanie wpłat pracowników - bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Negocjacje dotyczące cen i terminowości dostaw, składanie zamówień
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2017-10-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
współprowadzenie portalu picodi.com/id w tym dbanie o kontent ruch i monetyzację.
International Coupons SA - 2016-08-12 - Kraków (małopolskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Osiek Wielki (wielkopolskie)
Dbanie o porządek na terenie obiektów handlowych a w szczególności mycie schodów, korytarzy, witryn i podłóg; dbałość o czystość w strefie resteuracyjnej i handlowej; bieżące prace porządkowe.
JOBS PLUS KRZYSZTOF RAJTAR - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie wnętrz obiektów na terenie Lublina.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO - 2016-06-27 - Lublin (lubelskie)
diagnozowanie, prowadzenie terapii grupowej, indywidualnej
Stowarzyszenie MONAR Ośrodek Leczenie, Terapii i Rehabilitacji Uzależnień - 2018-07-26 - Rożnowice (wielkopolskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-21 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
wg program
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowejkoordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in.przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń,i dokładna rejestracja danych w HR2U).-zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie,zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów,monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności i skuteczności procesów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi -przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniami międzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie -przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowań międzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacji kosztów dla nowych i bieżących oddelegowań -wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowań międzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot. czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)