SPECJALISTA W PUNKCIE INFORMACYJNYM Lądek-Zdrój oferta pracy "Uzdrowisko Lądek-Długopole" S.A
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na brodziki.
Stanowisko: SPECJALISTA W PUNKCIE INFORMACYJNYM
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów i usług Spółki. Udzielanie informacji dotyczącej działalności Spółki.
Data publikacji: 2019-05-29
Lokalizacja: Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: "Uzdrowisko Lądek-Długopole" S.A
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów i usług Spółki. Udzielanie informacji dotyczącej działalności Spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W PUNKCIE INFORMACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: recepcjonista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych ( ważna książeczka zdrowia)
Nazwa pracodawcy: "Uzdrowisko Lądek-Długopole" S.A
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Lądek-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lądek-Zdrój
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista
Data dodania oferty pracy: 29.05.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?826dd4fe832f4ecf9a309d6e77759df7
Podobne oferty pracy
REF PI RPO WM Zakres: -zawieranie transakcji sprzedaży,-obsługa klienta,-przygotowanie produktów do sprzedaży,-obsługa kasy fiskalnej,-obsługa komputera,,-przyjmowanie reklamacji.
Home Gallery Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Janki (mazowieckie)
rekrutacja personelu
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozliczania list płac, sporządzanie umów o prace, zakladanie akt osobowych.
KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA "SALDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów, budowanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2019-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż lodów, sprzedaż kawy, herbaty, sprzedaż ciast, utrzymanie porządku w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Gołańcz (wielkopolskie)
Przygotowywanie zapytań handlowych, wyszukiwanie dostawców, koordynacja realizacji zamówień i dostaw, organizacja i nadzór nad dokumentacją celną oraz jakościową, kontrolowanie i analiza bieżących stanów magazynowych, import z Anglii
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)
w/g potrzeb
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-30 - Bliżyn (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu:- wsłtworzenie strategii marketingowej firmy- przygotowywanie i wdrażanie akcji promocyjnych
RAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna - 2018-07-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
PRZEDSZKOLE NR 191 IM. MARII KOWNACKIEJ - 2019-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa zagadnień technicznych, nadzór nad robotami konserwatorskimi, przeglądy itp.Rozkład czasu pracy: pn 9.30-17.30; wt-pt 7.30-15.30
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-12-06 - Sopot (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-01-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
-kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami-obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz)-obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej-prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji)-pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek)-windykacja klientów (telefonicznie i mailowo)
italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO SPRZEDAŻ POPRZEZ SERWISY AUKCYJNE WPROWADZANIE TOWARÓW DO SKLEPU , OBRÓBKA ZDJĘĆ PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO WYSYŁKI
Firma Handlowo Usługowa DEKORTEX Barbara Kuźma - 2017-08-01 - Rzeszów (podkarpackie)
szpachlowanie, suche zabudowy;
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Podlesie Wysokie (wielkopolskie)
prace gospodarcze
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta. sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, praca w godz. 9-17. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2018-09-04 - Opole (opolskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa próśb kierowanych drogą mailową, telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klienta w zakresie realizacji i stanu zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
praca na stanowisku pomocnika piekarza
Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna TAD Pisarek Tadeusz - 2019-03-08 - Pawłowice (śląskie)
Prace na hali produkcyjnej, prace monterskie,wynagrodzenie 15 zł brutto na godz.miejsce pracy Elbląg, PasłękIII zmiany 6-14/14-22/22-06
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zakładanie akt osobowych, naliczanie i rozliczanie płac do księgowania, sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych; naliczanie i rozliczanie podatków do urzędów skarbowych
KUJAWSKO-POMORSKA SZKOŁA WYŻSZA W BYDGOSZCZY - 2017-11-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DOŚWIADCZEŃ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI, PRACE PIELĘGNACYJNE, PRACE ADMINISTRACYJNE, GOSPODARCZE, DROBNE REMONTYWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE ROLNICZE, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: 78-200 BIAŁOGARD
STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SZCZECINIE DĄBIU - 2017-07-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie rynku zbytu
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2019-01-25 - Augustów (podlaskie)
dokonywanie zakupów materiałów i usług do produkcji, nadzór nad dostawą
"VITKOVICE MILMET" S.A. - 2017-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
Przyjmowanie zapytań dotyczących zobowiązań i należności, klasyfikacja zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w dziedzinie księgowości, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami oraz klientami w języku niemieckim, rosyjskim i angielskim, koordynowanie linii wsparcia wraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi księgowo-finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowywanie oraz analiza raportów.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż wyrobów gastronomicznych w kraju jak i za granicą, zarządzanie, organizacja imprez okolicznościowych. Praca na umowę o prace lub umowę zlecenie. Godziny oraz dni pracy do ustalenia z pracodawcą.
"POD GRUNWALDEM" Sp. z o.o. - 2018-04-18 - Brzesko (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Sprzedaż przez telefon do przychodni i szpitali asortymentu medycznego, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy, poszukiwanie nowych klientów, pilnowanie płatności przeterminowanych faktur sprzedaży.
CMS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)