SPECJALISTA W DZIALE INFORMATYKI Suszec oferta pracy JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE INFORMATYKI
Wynagrodzenie: 3 500 - 5 400 PLN
Zakres obowiązków: -wspieranie pracowników w zakresie IT;-monitorowanie i kontrola systemów informatycznych;-obsługa istniejących i wdrażanie nowych systemów informatycznych;-diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników;-konserwacja sprzętu komputerowego;-archiwizacja danych z serwerów;-przygotowanie programistyczne raportów i analiz;-czynny udział w procesie wdrażania nowych systemów informatycznych;-zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania;-nadzór nad funkcjonowaniem łączy internetowych.
Data publikacji: 2020-11-04
Lokalizacja: Suszec (śląskie)
Pracodawca: JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-264 Suszec, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wspieranie pracowników w zakresie IT;-monitorowanie i kontrola systemów informatycznych;-obsługa istniejących i wdrażanie nowych systemów informatycznych;-diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników;-konserwacja sprzętu komputerowego;-archiwizacja danych z serwerów;-przygotowanie programistyczne raportów i analiz;-czynny udział w procesie wdrażania nowych systemów informatycznych;-zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania;-nadzór nad funkcjonowaniem łączy internetowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 5 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Suszec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2410
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Suszec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 5 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
zdolność szybkiego przyswajania wiedzy w zakresie nowego oprogramowania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność archiwizowania danych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów IT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność administrowania siecią LAN i WAN
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
analizowania zagrożeń w sieciach komputerowych oraz monitorowania zabezpieczeń systemów i danych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość zagadnień informatycznych w zakresie oprogramowania MS Office i systemów operacyjnych Microsoft
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność organizacji pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość konfiguracji, konserwacji i zarządzania sprzętem informatycznym
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_8: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_9: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Spółka oferuje:zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w firmie należącej do Grupy Kapitałowej JSW, praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, miesięczne premie uznaniowe, coroczne nagrody z okazji Dnia Branżowego, profesjonalne szkolenia, możliwość uzyskania środków finansowych-PKZP, program grupowego ubezpieczenia dla pracowników JZR Sp. z o.o. oraz ich współmałżonków i dzieci, możliwość przynależenia do Programu Fundacji Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej.
Nazwa pracodawcy:
JASTRZĘBSKIE ZAKŁADY REMONTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6331971048
danePracodawcy_regon: 27605781300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: c.v
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodPowiatu: 2467
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940163
Adres strony pracodawcy: www.jzr.pl
Ulica pracodawcy: Węglowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|251902
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.11.2020
Oferta pracy ważna do: 02.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5429c85143cf6cda16258a18d1da5d0
Podobne oferty pracy
- wydawanie warunków technicznych i wydawanie zapewnień dostawy wody i odbioru ścieków w oparciu o zatwierdzone programy ogólne sieci wodno-kanalizacyjnej - wydawanie zgód na realizację sieci i przyłączy wod.-kan. - opracowywanie opinii stanu technicznego sieci i obiektów wod.-kan. - rozwiązywanie doraźnych problemów technicznych - opiniowanie dokumentacji technicznej
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN sp. z o.o. - 2019-05-31 - Księginice (dolnośląskie)
Dystrybucja ulotek w wyznaczonym rejonie
kontakt przez OHP - 2017-03-24 - Krzyworzeka (łódzkie)
aktualizowanie bazy danych w języku litewskim rozbudowa bazy danych w języku litewskim
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży elektrycznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; Planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; Zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; Nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientadoradztwo w zakresie sprzedaży materiałów budowlanychsporządzenie wycen
AMBIT Jan Zielonkowski i wspólnicy spólka jawna - 2016-04-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
koordynowanie procesów realizacji zobowiązańz klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
obsługa telefonicznai e-mailowa hurtowni oraz bazy klientów, doradztwo techniczne
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Stare Babice (mazowieckie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zestawu komputerowego posiadającego licencjonowane do konstrukcji, modyfikacji oraz tworzenia układów kroju.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
- praca w godz. 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO "CARGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie dostawców i organizowanie transportu, analizowanie ofert transportowych, negocjowanie cen i warunków dostaw
PPU Agroenergetyk Sp. z o.o. - 2019-09-09 - Opole (opolskie)
I.Obowiązki ogólneWykonywanie zadań określonych w obowiązkach szczególnych, zgodnie z wymogami wiedzy fachowej i przepisami prawa.Znajomość przepisów niezbędnych dla prawidłowego wykonywania zadań.Przedstawianie przełożonym sprawozdań i planów działań obiektywnie, zgodnie z posiadaną wiedzą.Rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji we właściwym porządku.Zachowywanie tajemnicy państwowej i służbowej.Sporządzanie list płac i przygotowywanie pakietów do wypłaty wynagrodzeń.Sporządzanie i składanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS ( obsługa programu Płatnik).Dokonywanie rejestracji w ZUS wszystkich osób podlegających ubezpieczeniom oraz wyrejestrowania w przypadku wygaśnięcia tytułu ubezpieczeń.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie i rozliczanie urlopów. Rozliczanie listy płac, wspieranie działu księgowości. Poszukiwanie pracowników z UA. Współpraca z PUP, DUW. Przewidywany okres zatrudnienia 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, doba organizacja pracy; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, zamawianie materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)
Poszukiwanie kandydatów do pracy poprzez publikację ogłoszenia i headhunting, pozyskiwanie kandydatów z portali społecznościowych.
PROGUEST Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Sulejówek (mazowieckie)
według załącznika
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Jastrowie (wielkopolskie)
- prowadzenie rozliczeń energii elektrycznej i cieplnej- prowadzenie statystyk energii elektrycznej- opisywanie faktur - obsługiwanie kontrolingu wewnętrznego- zastępowanie głównego energetyka podczas jego nieobecności- zarządzanie grupą elektryczna
WODOCIĄGI PŁOCKIE Sp. z o.o. - 2019-03-26 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Najdziszów (śląskie)
przyjmowanie towaru pod względem ilościowym i jakościowym,wprowadzanie faktur zakupu do programu sprzedażowego,obsługa klienta i kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Zambrów (podlaskie)
rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Opiekun stażsyty - Katarzybna Szudy- obsługa klienta w biurze, przez telefon,- przygotowywanie umów, ofert,- wysyłanie zamówień do producentów,- wyjaśnianie reklamacji,- ustalanie montażu z klientem i przygotowywanie dokumentów monitorowych,- obsłu7ga programów do wycen i ofert,- wypisywanie faktur.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Ruda Śląska (śląskie)
Organizacja, dokonywanie zakupów, nadzór nad zakupami, negocjowanie cen i warunków dostaw, poszukiwanie dostawców, koordynacja i kontrola dostaw, nadzór nad realizacją reklamacji
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-08-22 - Zawadzkie (opolskie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
kontrola jakości produkowanych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- Pozyskiwanie informacji z rynków w celu rozwoju sprzedaży produktów na rynkach eksportowych zgodnie z polityką handlową przedsiębiorstwa. Biegła znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana w związku z koniecznością działania na rynkach rosyjskim, ukraińskim oraz byłych państw ZSRR, a także działania na branżowych targach międzynarodowych.- Wynagrodzenie: 2508 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca od 4 do 8 godzin dziennie w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe finansowo - ekonomiczne. Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
- pomoc pracownikom zagranicznym w sprawach codziennych (wizyty w banku, u lekarza)- dowóz pracowników do miejsca zakwaterowania- kwaterowanie pracowników- rekrutacja i selekcja pracowników- tworzenie zestawień i raportowanie- współpraca z działem administracji i działem realizacji- współpraca z kontrahentami
GRUPA APN SP. Z O.O. SP.K. - 2020-04-07 - Opole (opolskie)