SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-EKONOMICZNYM Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-EKONOMICZNYM
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów zakupu usług zgodnie z przepisami w tym zakresie; Kontrola faktur VAT i rachunków pod względem formalno-rachunkowym ;Deklaracja i księgowanie faktur i rachunków od dostawców usług; Sporządzanie zleceń przelewów na zobowiązania z tytułu usług ;Prowadzenie spraw i korespondencji w zakresie zobowiązań ; Uzgadnianie sald z zakresu rachunków z pracownikami i potrąceń z list płac ;Uzgadnianie sald z zakresu rachunków z budżetem; Rozliczanie i sporżadzaniu sprawozdań okresowych i rocznych. Miejsce pracy: 50-502 Wrocław ul. Hubska 6Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.plOferta w sali: E
Data publikacji: 2019-11-12
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rejestrów zakupu usług zgodnie z przepisami w tym zakresie; Kontrola faktur VAT i rachunków pod względem formalno-rachunkowym ;Deklaracja i księgowanie faktur i rachunków od dostawców usług; Sporządzanie zleceń przelewów na zobowiązania z tytułu usług ;Prowadzenie spraw i korespondencji w zakresie zobowiązań ; Uzgadnianie sald z zakresu rachunków z pracownikami i potrąceń z list płac ;Uzgadnianie sald z zakresu rachunków z budżetem; Rozliczanie i sporżadzaniu sprawozdań okresowych i rocznych. Miejsce pracy: 50-502 Wrocław ul. Hubska 6Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.plOferta w sali: E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-EKONOMICZNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne doświadczenie w dziale finansowym lub rachunkowymznajomość przepisów podatkowych (CIT,VAT) i rachunkowości przedsiębiorstw rzetelność i sumienność.
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 12.11.2019
Oferta pracy ważna do: 11.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d6b095c32908074466c45c7f13f3eff2
Podobne oferty pracy
Współpraca z kierownikiem budowy, weryfikacja dokumentacji, przygot. i prowadzenie budowy od strony formalnej, przygotowanie raportów z prowadzenych robót, odpowiedzialność za przepływ dokumentów podczas realizacji budowy. Przygotowywanie dokumentacji - do przetargów, w trakcie i po zakończeniu budowy.
GRUPA BUDOWLANA WCS Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, oferty handlowe, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentacji - Weryfikowanie danych w systemie z danymi zawartymi na dokumentach w języku niemieckim- Prowadzenie skutecznej komunikacji z klientami
WNS Global Services (UK) LIMITED (SP. Z O.O.) Oddział w Polsce - 2019-01-28 - Gdynia (pomorskie)
koordynowanie pracy magazynierów
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż, kontakt z klientem, promocja oferowanych produktów
BS KLIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- Codzienne kontakty z dziennikarzami z mediów lokalnych,- Prowadzenie prezentacji , czasem lekcji w szkole z zakresu Programu,- Przygotowywanie i umieszczanie tekstów na naszej www,- Nadzór nad zamówieniami materiałów marketingowych ( znajomość programów graficznych, ksiąg znaków, pikseli itp.),- Prowadzenie nadzoru nad ankietami satysfakcji w ramach ISO,- Pomoc w przygotowywaniu różnych statystyk znajomość Excela,- Codzienne rozmowy telefoniczne z partnerami badań.
LUX MED DIAGNOSTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-31 - Gdynia (pomorskie)
- wprowadzanie danych osobowych z dokumentów do systemów informatycznych;-przygotowywanie pism do wysyłki-kopertowanie, adresowanie;-archiwizacja dokumentów;
URZĄD SKARBOWY W TCZEWIE - 2016-04-04 - Tczew (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widzianeZakres obowiązków: montaż instalacji elektrycznych, tras kablowychpraca: Krotoszyn i okolice
Instalatorstwo Elektryczne Sebastian Bazak - 2018-06-21 - Kobylin (wielkopolskie)
- kontakt z klientami w języku ukraińskim i niemieckim- obsługa klientów, doradztwo, wyszukiwanie ofert- prowadzenie dokumentacji klientów- godziny pracy 8-16; 14-22
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Łódź (łódzkie)
Prace administracyjno-biurowe i korespondencja z klientem, wyszukiwanie informacji o dotacjach i funduszach unijnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie dla klienta, prowadzenie i koordynowanie projektów unijnych, prowadzenie szkoleń z zakresu pozyskiwania dotacji do projektów unijnych, koordynowania projektów, prowadzenie szkoleń informacyjnych, prowadzenie szkoleń dot. rozliczenia projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie zawodowe, umiejętność: wykonywania potraw kuchni tajskiej, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata na w/w stanowisku, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie oraz wydawanie dań z zakresu kuchni tajskiej.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Lublin (lubelskie)
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Opole, Brzeg, Jastrzębie, Kędzierzyn-Koźle,prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,dokonywanie odczytów wskazań liczników,rozliczanie kosztów dostawy mediów,opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,bieżący kontakt z lokatorami,bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami. Praca w godz. 7:30-15:30.
Wojskowe Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Kwatera" Sp. z o.o. - 2019-08-26 - Opole (opolskie)
mile widziane doświadczenie na ww stanowiskumiejsce pracy: Ostrów Wielkopolski i okolice - pracodawca dowozi
PHU Graben - Artur Grabowski - 2019-05-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rejestracja zapytań ofertowych w systemie, kontakt z klientem na etapie przygotowania oferty, sporządzanie kosztorysu zadania według wzoru, przygotowanie zapytań ofertowych do wyceny materiałów, analiza otrzymanych ofert, analiza dokumentacji przetargowej, przygotowanie ofert.
Przedsiębiorstwo Robót Montażowo Inwestycyjnych Promontin sp zo.o. - 2017-03-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych; zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności z obowiązującymi przepisami.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2018-04-10 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo i sprzedaż w hurtownii instalacyjnej
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów na terenie Polski, Ukrainy, pisanie ofert, telemarketing, rozmowy handlowe
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Trzebinia (małopolskie)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej- prowadzenie księgowania operacji finansowych- rozliczanie środków unijnych i dofinansowań- naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2018-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU TUNINGOWEGO, WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUR, DODAWANIE PRODUKTÓW DO SKLEPU INTERNETOWEGO
MTUNING MATEUSZ WRZESIEŃ - 2018-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej windykacji należności do Sądu i komornika we współpracy z Radcą Prawnym. Sporządzanie sprawozdawczości. Umowa na rok. Godziny pracy pon. 8-16, wt.-pt. 7-15
SŁUPSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CZYN" - 2019-11-13 - Słupsk (pomorskie)
- przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;- prowadzenie akt osobowych;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Koteże (pomorskie)
-
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2018-08-08 - Kłodawa (wielkopolskie)
przyjmowanie zwrotów od klientów sklepu internetowego, reklamacje produktów do producentów, przygotowanie korekt systemowychpraca na umowe na czas określony ( 1 rok, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali G
Fera Sp. z o.o. - 2018-12-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
WSPÓŁUDZIAŁ W TWORZENIU I REALIZACJI PLANU MARKETINGOWEGO,KOORDYNACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W INTERNECIE, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI HANDLOWYCH DLA KIENTÓW, TWORZENIE KATALOGÓW, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PROMOCYJNYCH PLACÓWKI, ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ ORAZ PROFILAMI FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, OPRACOWYWANIE TREŚCI ZAMIESZCZANYCH NA STRONIE I W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, MONITOROWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH KONKURENCJI I TRENDÓW NA RYNKU, ORGANIZACJA I WSPARCIE AKCJI PROMOCYJNYCH, AKTYWNY UDZIAŁ W BUDOWANIU I ROZWOJU OFERTY, MONITORING RYNKU I DZIAŁAŃ KONKURENCJI, DEFINIOWANIE POTRZEB W ZAKRESIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, NADZÓR NAD ICH PRZYGOTOWANIEM I ZAMAWIANIE ORAZ ROZDYSPONOWANIE WŚRÓD KONTRAHENTÓW, DBANIE O JEDNOLITY WIZERUNEK FIRMY ZGODNY Z WYTYCZNYMI I STRATEGIĄ MARKETINGOWO-PROMOCYJNĄ
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Bieżące rozliczenia budowy poprzez sporządzanie niezbędnych zestawień i analiz
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT WODNYCH I EKOLOGICZNYCH "EKO - WOD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-24 - Boboszów (dolnośląskie)
ROZLICZANIE ZUS, ROZLICZANIE PODATKÓW.ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWYCH PRZEPISÓW PODATKOWYCH I ZUS. ZNAJOMOŚĆ ROZLICZANIA ZASIŁKÓW
BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA - 2018-03-23 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Rozliczanie produkcjiPrzyjmowanie i wprowadzanie faktur zakupu do systemuPrzekazywanie faktur do księgowościPrzygotowywanie dokumentów sprzedaży (faktury,refaktury, proformy)Sporządzanie korekt, not, kompensat oraz faktur korygującychRaportowanie dotyczące sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Gdynia (pomorskie)