SPECJALISTA STAŻYSTA Opole oferta pracy Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
Stanowisko: SPECJALISTA STAŻYSTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego;organizacja pokazów, demonstracji i szkoleń dla rolnikówudzielanie pomocy rolnikom i mieszkańcom wsi w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pomocy ze środków UE i innych instytucji. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 107, 45-837 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego;organizacja pokazów, demonstracji i szkoleń dla rolnikówudzielanie pomocy rolnikom i mieszkańcom wsi w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pomocy ze środków UE i innych instytucji. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie wyzsze rolnicze lub pokrewne
Nazwa pracodawcy: Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Główna 1, 49-330 Łosiów, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Lewin Brzeski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łosiów
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d9a10e777d89f29b8ee8ada5c15a61b
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
Miejskie Przedszkole nr 1 w Józefowie - 2017-08-28 - Józefów (mazowieckie)
Przygotowywanie i prowadzenie zajęć dydaktycznych w oparciu o nowatorskie programy. Doskonalenie swojej wiedzy i umiejętności pod kierunkiem wykwalifikowanej kadry. Aktywne udzielanie się w tworzeniu pomocy edukacyjnych do zajęć, dekoracji sal, okazjonalnych i sezonowych przedsięwzięć. Dbanie o czystość, ład i porządek w pomieszczeniach żłobka.Współpraca z wszystkimi pracownikami żłobka oraz rodzicami dzieci, pomoc dzieciom podczas wykonywania czynności higienicznych.
Ośrodek Organizacji Kształcenia Podyplomowego Sp. z o.o. - 2020-01-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie, prezentacja oferty, sporządzanie umów, rezerwacje w systemach obsługi turystycznej, przygotowywanie materiału geograficznego do promocji. Zatrudnienie od lipca. Praca w dni wolne. Pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na dwie zmiany: 9.00-17.00 oraz 13.00-21.00. Rekrutacja na e-mail: rekrutacja (at) suntravel.pila.pl
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2018-08-17 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie szkoleń dla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP. Praca 40 godz./tydz., od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Pruszków (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Strzałków (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz telefoniczna sprzedaż produktów firmy - umowy abonentowe dla firm BIG (biuro Informacji Gospodarczej), jedna zmiana, umowa o pracę.
OVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych;Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień;Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego;Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy;Koordynacja zamówień kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta, informowanie przełożonego o zgłoszonych wymaganiach;Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac wg. ustaleń z przełożonym.Proponowany okres zatrudnienia 3 lata.
ARCHITECTURE CENTER Sp. o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Administracja danymi dot. funduszy emerytalnych. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad kontami emerytalnymi.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów.
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej sporządzanie deklaracji ZUS, list płac, akt osobowych, obsługa programu PZ płatnik, monitorowanie przepisów KP
TWOJE BIURO RACHUNKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-03 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pomoc w wyrabianiu pizzy, obróbka ciasta, obsługa urządzeń kuchennych, dbanie o porządek w miejscu pracy.
Beata Jagoda - 2017-02-24 - Szczebrzeszyn (lubelskie)
utrzymanie czystosci podłóg u klienta, praca na maszynie czyszczącej z siedziskiem oraz mopowanie , wprowadzanie usprawnień do codziennej pracy, dbałość o wysoka jakość obsługi z uwzględnieniem standardów Firmy, współpraca ze wszystkimi pracownikami firmy oparta na szeroko rozumianym szacunku
Firma Handlowo-Usługowa FRESH Magdalena Smolińska-Kornowicz - 2016-12-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa linii produkcyjne przetwórstwa ryb
STAFF-UKRAINA Sp. z o.o. w organizacji - 2018-10-22 - Częstochowa (śląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pozostali operatorzy maszyn do produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Szarowola (lubelskie)
Rozwożenie części samochodowych i ich sprzedaż
P.H.U. "LUSI" Lucyna Paszylk - 2017-03-22 - Jaroszewy (pomorskie)
1. Sporządzanie dokumentacji magazynowej.2. Przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu.3. Konfekcjonowanie towarów.4. Wywóz towaru do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Ozorków (łódzkie)
obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Kunów (świętokrzyskie)
Wymagania: znajomość obsługi komputera (MS Office- szczególnie programu Excel) kultura języka łatwość w nawiązywaniu kontaktów handlowych, zaangażowanie w wykonywane obowiązki poczucie odpowiedzialności, sumienność, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole kreatywność, samodzielność i dokładność prawo jazdy kat. B doświadczenie w sprzedaży (model B2B) będzie dodatkowym atutem Odpo
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
wg załączonego programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
-Prace związane z obróbką profili PCV (frezowanie, cięcie, wiercenie),-Składanie profili PCV (składanie konstrukcji, okuwanie okien, etykietowanie itp.).Oferujemy: -umowę o pracę,-pracę od poniedziałku do piątku w systemie II zmian (6-14 i 14-22, tydzień na tydzień),14,70 zł brutto/h + premia zgodnie z systemem wynagrodzenia: przez pierwsze trzy miesiące do 215 zł brutto, po trzech miesiącach do 430 zł brutto,-pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-możliwość rozwoju kompetencji oraz stawiania czoła nowym wyzwaniom.-Kontakt: telefon: 661-313-140-Kandydatów prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: martyna.pawelec (at) actio-hr.pl
ACTIO HR SP. Z O.O. - 2019-04-05 - Tczew (pomorskie)
Praca na stanowisku tapicer. Wymagania: wykształcenie zawodowe, chęć do pracy. Wynagrodzenie w zależności od umiejętności i kwalifikacji kandydata.
PERFECTA AGNIESZKA GRUBA, Ankra Agnieszka Gruba (wspólnik spółki cywilnej) - 2017-01-18 - Wejherowo (pomorskie)
opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie kierunkowe - inżynieria środowiskowa. Praca na podobnym stanowisku - staż min. 3 lata. Podstawowa znajomość zasad projektu, wydawanie zgód na realizację sieci i przyłączy wod-kan, podstawowa znajomość procesu inwentaryzacji, znajomość czytania podkładów geodezyjnych, projektów technicznych, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomośc obsługi komputera w zakresie MS OFFICE, AUTOCAD Dodatkowe informacje : znajomość zagadnień hydrauliki i eksploatacji sieci i przyłączy wod- kan, biegła znajomośc przepisów prawa z zakresu ustaw i norm branży wod- kan. Ogólny zakres obowiązków: określanie war. do projektu i budowy infrastruktury wod-kan,tworzenie planów inwestycyjnych, analiza danych eksploatacyjnych oraz udział w opracowaniu koncepcji rozwoju systemu wodociągowego i kanalizacyjnego.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-05 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
transport (przewóz) wyrobów porcelanowych między działami
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SP. Z O. O. - 2017-09-29 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
•AKTYWNE PROWADZENIE REKRUTACJI BENEFICJENTÓW PROJEKTU;•WERYFIKACJĘ POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW;•PRZYGOTOWYWANIE I GROMADZENIE DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH (FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE);•PRZYGOTOWANIE KAMPANII INFORMACYJNEJ;•PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WYMAGANEJ NA TYM STANOWISKU;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2017-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw i dokumantacji kadrowo-płacowej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, uporządkowanie dokumentacji do ZUS, GUS,US, PFRON, Urzą Statystyczny.Sporządzanie raportów i analiz dotyczących administracji kadrowo-płacowej oraz inne prace zlecone.
"BRZOZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zgodnie z umową.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-03-22 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)