SPECJALISTA Stargard oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 7.00 do 15.00, naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie przelewów bankowych, rozliczeń z ZUS itp.
Data publikacji: 2017-05-05
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os Zachód A/7, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 7.00 do 15.00, naliczanie wynagrodzeń, dokonywanie przelewów bankowych, rozliczeń z ZUS itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów: FK Płace, Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obsługi komputera, Ms Office, szczególnie Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane minimum 5 lat doświadczenia w pracy w księgowości.Znajomość obsługi Systemu Bankowego.Wiedza merytoryczna z zakresu rachunkowości, podatków.Umiejetność pracy w zespole , komunikatywność, samodzielność.Umiejetność organizacji własnej pracy, dokładność, skrupulatność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
Os Zachód A/7, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV2. List motywacyjny3. Kserokopie dokumentów potwierdzajacych poziom i kierunek wykształcenia4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staz zawodowy5. Oswiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyslne przestepstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe6. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: stargardzki
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stargard
Ulica pracodawcy: Os Zachód
Numer budynku pracodawcy: A
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 05.05.2017
Oferta pracy ważna do: 02.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-03-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pomieszczeń sklepu Agata Meble.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- Administracja kadrowa pracowników- Naliczenie wynagrodzeń pracowników- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz umów cywilnoprawnych- Rozliczanie urlopów i chorobowych- Rozliczanie umów cywilnoprawnych- Współpraca z pozostałymi działami w firmie oraz z instytucjami zewnętrznymi tj. PUP, PIP, ZUS, US itp.
ATHLETIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-13 - Kluczbork (opolskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Łódź (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych, prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów, prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych, przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane, archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych, obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego, na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: 2100 do 2520 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od grudnia 2017r.- Praca na 3/4 etatu w godz: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu przy średnim 6 lata pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagana znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientem, zarzadzanie sprzedaż a, zaopatrzenie sklepu w towar
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kiczyce (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Białystok (podlaskie)
Stacjonarna lub mobilna sprzedaz usług HR.
"About You" Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Gdańsk (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Konin (wielkopolskie)
- Przyjmowanie i rejestrowanie umów kupna i sprzedaży płodów rolnych- Prowadzenie rejestrów obrazujących realizację umów- Rejestrowania odbiorców i dostawców w systemie- Sprawdzanie poprawności cen sprzedaży i zakupu ich zgodności z umowami- Sprawdzanie poprawności danych na fakturze w tym ceny sprzedaży, terminu płatności- Kontrola realizacji umów kupna i sprzedaży- Wystawianie niezbędnych dokumentów sprzedaży i zakupu (FV, WZ, PZ,MM) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami.- Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji od klientów
Agrochem Puławy Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Człuchów (pomorskie)
bezpośrednia obsługa klienta, wykładanie towaru na dziale warzywa - nabiał
ORKAN Sp. z o.o. - 2017-09-21 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie sekretariatu, obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych, organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów i hoteli, bieżąca współpraca ze wszystkimi działami Spólki w zakresie prawidłowej organizacji pracy oraz przepływu informacji. praca od poniedziałku do piatku, w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2100 zł brutto na okresie próbnym.
DLJM LAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Kraków (małopolskie)
przewożenie towaru po sklepie, układanie towaru na półkach
PH BOCIAN Julita Kulik - 2016-05-20 - Krynki (świętokrzyskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON.
Centrum Badań i Edukacji Statystycznej GUS - 2018-07-26 - Jachranka (mazowieckie)
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
Planowanie zdolności produkcyjnych, wspólpraca z działem zakupów, nadzór i kontrola postępu prac.
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach - 2018-01-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Marketing, reklama, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o wizerunek firmy, usługi administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Bronisze (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów o prace, umów cywilno-prawnych, sporządzanie i wydawanie dokumentów pracowniczych, sporządzanie listy płac, zestawień i raportów, prowadzenie ewidencji badań pracowniczych, sporządzanie deklaracji ZUS itp.
Trenkwalder & Partner Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa księgowości wspólnot mieszkaniowych. Mile widziana osoba niepełnosprawna.
GREMAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie techniczne; min. 10 lat doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z ceramiką; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość procesu produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów; zakres zadań: wdrażanie produkcji ceramicznych wkładów do katalizatorów, sporządzanie raportów dla przełożonych w Japonii, szkolenia polskich pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Stefanowo (mazowieckie)
Zakres zadań:- organizacja i realizacja sprzedaży biletów przy zachowaniu wyznaczonych limitów sprzedażowych,- utrzymanie bezpośrednich kontaktów z firmami, szkołami, stowarzyszeniami, urzędami itp. sprzedaż bezpośrednia, dostarczanie aktualnego repertuaru, kontakt telefoniczny itp.,- koordynacja kuponów rabatowych dla firm i instytucji w zakresie prowadzenia sprzedaży,- spotkania z przedstawicielami szeroko rozumianego biznesu w celu prezentowania materiałów reklamowych TPB, repertuaru oraz sprzedaży biletów,- marketing bezpośredni w tym telemarketing, akcje informacyjne, kampanie email-marketingowe masowe wysyłki, również personalizowane,- działania związane z event marketingiem, tj. promocja spektakli i oferty podczas konferencji branżowych i innych, imprez, wydarzeń,- organizacja stanowisk promocyjnych,- nawiązywanie współpracy z firmami (szkoły, uczelnie, inne) i tworzenie indywidualnych ofert promocyjno-sprzedażowychOferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- miłą atmosferę pracy w instytucji kultury
TEATR POLSKI IM. HIERONIMA KONIECZKI - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- organizacja procesów logistycznych- koordynowanie załadunku pociągów głównie na terenie Polski, Czech, Słowacji oraz Niemiec- kontrola jakości i ilości towaru- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- przygotowywanie dokumentów przewozowych-sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych.Praca na terenie całego kraju oraz Czech, Słowacji, Niemiec (delegacje max. 7 dni). Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. sporadycznie sobota/niedziela w zadaniowym systemie czasu pracy, w godzinach między 7.00 a 22.00.Wynagrodzenie 3486,00 zł brutto + premia uznaniowa; możlidwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)
jw.
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych do udziału w kursach i szkoleniach, praca zdalna
BLUE EDUCATION Krystian Żak - 2018-07-24 - Zawiercie (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-07-11 - Polkowice (dolnośląskie)