SPECJALISTA SEO Sanok oferta pracy CASHCROWN.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA SEO
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: - pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: CASHCROWN.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzemieślnicza 17/17, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SEO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista sprzedaży technologii i usług informatycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Grafika komputerowa (Projektowanie stron www HTML, CSS, PHP, MySQL)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Arkusz kalkulacyjny Excel - poziom zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
CASHCROWN.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
RZEMIEŚLNICZA 17 17, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sanok
Ulica pracodawcy: RZEMIEŚLNICZA 17
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista sprzedaży technologii i usług informatycznych
Data dodania oferty pracy: 02.10.2019
Oferta pracy ważna do: 04.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?df12fed496315636ee523fd698174eac
Podobne oferty pracy
Staż w firmie MANIX. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
obsługa i kontakt bz klientami w języku niemieckim lub angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2017-01-02 - Zawadzkie (opolskie)
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)- Rozliczanie wykonywanych robót budowlanych- Sprawdzanie dokumentacji technicznej- Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych- Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-05-26 - Chełm (lubelskie)
Dekarz-cieśla
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zajmowanie sie ofertami pracy, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych z potencjalnymi pracownikami ze wschodu
FOTON SP. Z O. O. - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
wg. wniosku
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Gniezno (wielkopolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-03-04 - Kęty (małopolskie)
Staż organziowany przez GUP.Organizacaja eventów, targów, prowadzenie social media, organizacja dni otwartych szkoły, uzupełnianie informacji na stronę www, prowadzenie dokumentacji związanej z marketingiem szkoły.
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz współpraca przy organizacji szkoleń okresowych,Dokonywanie analiz stanu BHP, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,Zarządzanie odpadami, Nadzorowanie zarządzania chemicznego w firmie, Gromadzenie uprawnień w dziedzinie ochrony środowiska i nadzorowanie ich realizacji, Przeprowadzanie bieżących audytów, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, prowadzenie dochodzeń powypadkowych oraz sporządzanie raportów powypadkowych. Organizowanie badań lekarskich, prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich i szkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochrony indywidualnej. Prowadzenie badań i pomiarów środowiska pracy Opiniowanie w kwestii bezpieczeństwa i pomoc w przypadku jakichkolwiek zmian w procesie produkcyjnym
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Mława (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu, dbałość o prawidłowy przepływ informacji oraz obieg dokumentów, prowadzenie bieżących spraw administracyjno-finansowych, współpraca z działem księgowości (miejsce pracy: biuro budowy DW323 Radoszyce- Brodowice)
MAX BOGL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Brodowice (dolnośląskie)
- Analiza umów i dokumentacji kontraktu prowadzonego w oparciu o zapisy umowy; Rozpoznawanie zmian przedmiotu umowy; Analiza i ocena odstępstw między zobowiązaniem umownym a robotami wykonanymi; Nadzór nad sporządzaniem roszczeń, ocena należności; Udział w negocjacjach, współpraca z Działem Umów; Raportowanie, nadzór na harmonogramami; Współpraca z Inwestorami. - Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunek - Energetyka lub pokrewne (wymagane). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie w firmach budownictwa energetycznego, przemysłowego lub konstrukcji stalowych. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Adriana S.A. - 2017-04-27 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji i urządzeń, usuwanie awarii i usterek urządzeń, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych, kontrola pracy maszyn i urządzeń, raportowanie stanu technicznego, nadzór nad podległym personelem, planowanie postojów technologicznych i remontów, zarządzanie personelem.
PORT SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie kalkulacji wynajmu autokarów dla grup turystycznych
RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż internetowa towaru, robienie zdjęć, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przestrzeganie przepisów BHP i higieny pracy.
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2019-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w wykonywaniu instalacji elektrycznych
B.IJ. Spółka zo.o. Pustelinik Jan - 2017-07-14 - Chybie (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bhp, ppoż i środowiska. Aktywny udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, a także dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego. Organizowanie i przeprowadzanie badań i pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy. Prowadzenie szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż i środowiska. Udział w przekazywaniu do użytku obiektów, maszyn i stanowisk pracy. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej dla organów państwowych i samorządowych (PIP, PIS, WIOŚ, UM i inne). Nadzorowanie stanu i organizowanie przeglądów sprzętu ochrony przeciwpożarowej. Administrowanie bazą danych środków chemicznych oraz odpadów. Inicjowanie działań mających na celu poprawę stanu BHP, ppoż i środowiska.
INTERTEK Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-02 - Helenów (mazowieckie)
Przygotowywanie potraw kuchni wegańskiej.
Avocado Joanna Krupicka - Jaroć - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa aktualnych klientów- Koordynacja prac kilku działów- Szukanie nowych klientów- Negocjacje kontraktówKonatkt kandydatów z pracodawcą: 713843573
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRANSMAS" SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ I ANDRZEJ STEFANIAK - 2016-09-15 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń pakujących, obsługa szczotkarek, wtryskarek, maszyn do produkcji mopu sznurowego, parowanie ręczne.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę stałych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami opracowywanie zapytań ofertowych tworzenie planów sprzedaży i ich realizacja raportowanie wyników sprzedażowych
"JAGRAM-PRO" S.A. - 2017-01-25 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Współtworzenie planu produkcyjnego firmy, organizacja pracy, a także prowadzenie projektów i kontrola dokumentacji technicznej, raportowanie w jęz. koreańskim.Umowa na czas określony - 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-06-21 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pozyskiwanie miejsc reklamowych, tworzenie reklam na portalach internetowych, dokonywanie doboru treści reklamowych, określanie celu reklamy i jej adresatów.WYMAGANIA:- wykształcenie średnie- prawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość programów COREL, PHOTO - SHOPKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY: 884 006 771
P.H.U. JACEK TOMASZEWSKI - 2017-12-14 - Chotyniec (podkarpackie)
realizowanie założeń strategii firmy w zakresie zakupów,dokonywanie zakupów na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania, rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami-monitowanie i prowadzenie działań zapewniających terminową realizację dostaw, praca w międzynarodowym zespole, współpraca z wieloma funkcjami w firmie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmymile widziana znajomość SAP, mile widziana znajomość drugiego języka obcego, znajomosć programu Excel
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochorny ppoż. ergonomii i ochrony środowiska; koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji; koordynowanie procesów transportowych; zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych i transportowych. Trzy zmiany w godz.: 5:00-13:00, 13:00-21:00, 21:00-5:00.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)