SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 3 150 PLN
Zakres obowiązków: - sporządzanie polecenia księgowania, dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją wydatków i dochodów budżetowych;- bieżące i zgodne z dekretacją księgowanie dokumentów budżetowych w programie komputerowym Ft FK;- sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami: sprawozdań okresowych z dochodów i wydatków: miesięczne (w tym informacji o wykorzystaniu środków celowych), półroczne, roczne; bilansu rocznego z działalności budżetowej wg nakazanego terminu; sprawozdań towarzyszących bilansowi rocznemu (z wyjątkiem sprawozdania o stanie i ruchu podstawowych środków trwałych o stanie zapasów magazynowych) wg nakazanego terminu;- udział w sporządzaniu planów dochodów i wydatków budżetowych oraz korekt tych planów;- udział w opracowywaniu analizy gospodarki i wyników działalności budżetowej;- w nakazanym przepisami terminie przekazywanie sum podlegających odprowadzeniu na dochody budżetowe;- uzgadnianie planu wydatków oraz faktycznych wydatków z poszczególnymi wewnętrznymi komórkami zaopatrującymi Ośrodka;- codzienna kontrola wyciągów bankowych;- podczas nieobecności kierownika Sekcji Księgowości i Rozliczeń zastępowanie go w pełnym zakresie;- realizacja czynności uporządkowania akt powstałych w Sekcji przed przekazaniem do właściwego archiwum
Data publikacji: 2020-09-11
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sporządzanie polecenia księgowania, dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją wydatków i dochodów budżetowych;- bieżące i zgodne z dekretacją księgowanie dokumentów budżetowych w programie komputerowym Ft FK;- sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami: sprawozdań okresowych z dochodów i wydatków: miesięczne (w tym informacji o wykorzystaniu środków celowych), półroczne, roczne; bilansu rocznego z działalności budżetowej wg nakazanego terminu; sprawozdań towarzyszących bilansowi rocznemu (z wyjątkiem sprawozdania o stanie i ruchu podstawowych środków trwałych o stanie zapasów magazynowych) wg nakazanego terminu;- udział w sporządzaniu planów dochodów i wydatków budżetowych oraz korekt tych planów;- udział w opracowywaniu analizy gospodarki i wyników działalności budżetowej;- w nakazanym przepisami terminie przekazywanie sum podlegających odprowadzeniu na dochody budżetowe;- uzgadnianie planu wydatków oraz faktycznych wydatków z poszczególnymi wewnętrznymi komórkami zaopatrującymi Ośrodka;- codzienna kontrola wyciągów bankowych;- podczas nieobecności kierownika Sekcji Księgowości i Rozliczeń zastępowanie go w pełnym zakresie;- realizacja czynności uporządkowania akt powstałych w Sekcji przed przekazaniem do właściwego archiwum
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zasadnicze brutto 3000 zł + 5% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020
Data zakończenia pracy: 04.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie zalecane finanse, rachunkowość, staż pracy minimum: 3 lata w księgowości jednostek sektora finansów publicznych (wykształcenie średnie) lub 1 rok w księgowości jednostek sektora finansów publicznych (wykształcenie wyższe), doświadczenie w dekretowaniu i księgowaniu na kontach syntetycznych i analitycznych, sporządzeniu sprawozdań budżetowych i finansowych, itp., znajomość zagadnień i pojęć z zakresu rachunkowości i księgowości jednostek sektora finansów publicznych, znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, kreatywność i umiejętność pracy w zespole, przerwa od ostatniego zatrudnienia w księgowości jednostek sektora finansów publicznych do 12 miesięcy, szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl
Nazwa pracodawcy: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej
danePracodawcy_nip: 6690504424
danePracodawcy_regon: 330374742
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 -15:30, szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 92
Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.09.2020
Data dodania oferty pracy: 11.09.2020
Oferta pracy ważna do: 23.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7eb5637d782d2581ab80138b795b4308
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i opeka nad klientami anglojęzycznymi, poszukiwanie nowych klientów biznesowych (w tym z Indii i Bangladeszu)
STUFE Sp. z o.o. - 2020-06-24 - Poznań (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
,
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Opis stanowiska:-Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym,-Wprowadzanie oraz księgowanie dokumentów finansowych w systemie księgowym,-Bieżące wsparcie w realizacji zadań działu księgowości,-Rozliczanie na podstawie punktów NFZ umów B2B z lekarzami (po wcześniejszym wdrożeniu).Wymagania:- zaangażowanie i chęci do pracy,- doświadczenie w pracy w obszarze księgowości i rachunkowości,- Znajomość programu COMARCH OPTIMA (warunek konieczny).
NOWOCZESNE CENTRUM MEDYCZNE OKOKLINIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-16 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa klientów hurtowych, reprezentowanie na targach
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Chrzanów (małopolskie)
-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2017-09-07 - Jędrzychów (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
segregacja towaru wg przydatności, obsługa klienta, eksponowanie towaru, zapoznanie się z obsługa kasy i terminala, zapoznanie się z dostawami towaru
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Ropica Polska (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
montaż okien
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Bytów (pomorskie)
wystawianie faktur/korekt, sporządzanie i weryfikacja raportów billingowych, wprowadzanie danych do systemów bilingowych, weryfikacja poprawności wprowadzonych danych i wystawionych dokumentów
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalisty do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Bieżąca obsługa pracowników z zakresu kadr- zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami- sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy)- prowadzenie ewidencji urlopów i innych absencji- wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego oraz ewidencjonowanie zmian- prowadzenie rozliczeń ZUS - prowadzenie dziennika korespondencji- wprowadzanie faktur i Wb do systemu księgowego- sporządzanie raportów kasowych- rozliczenia i kompensaty z kontrahentami- kontrola terminowości i zgodności dokonywanych płatnościpraca w godz. 8-16
JAL Zakład Produkcyjno-Handlowy s.j A.Jasiński, L.Guz, J.Kowal - 2016-11-03 - Kępa (opolskie)
poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)
kolportaż ulotek reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Brzezówka (małopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Węgrzce (małopolskie)
praca wykonywana przy komputerze
DALC I OCHOCKI - DORADCY SP. Z O.O. SP. K. - 2020-05-21 - Poznań (wielkopolskie)
Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkachcu, sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami, wsparcie informacyjne klientów dotyczące oferowanych przez firmę produktów. Podtrzymywanie dobrych i profesjonalnych relacji z klientami, Dokładne i skrupulatne prowadzenie dokumentacji sprzedaowej, prace biurowe wspierające działalnośc firmy.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Hrubieszów (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Sprzedaż produktów wyposażenia łazienek ( armatura, ceramika, płytki ceramiczne ). Przygotowanie wizualizacji projektowej w programie Cad Decor.
AGA Zbigniew Sadowski Sp.J. - 2019-03-04 - Białystok (podlaskie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy.
Erontrans Sp. z o.o. - 2020-03-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- bezpośredni kontakt z klientem angielskojęzycznym i tureckojęzycznym - dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja, dokonywanie transakcji- pozyskiwanie nowych producentów Umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-11-08 - Łódź (łódzkie)
Kontrola jakoci surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, przyjęcie surowców pod wzgłędem wymagań jakościowych, prowadzenie dokumentacji systemy HACCP, kontrola dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kamienica Polska (śląskie)
analiza cen i marż, tworzenie i prowadzenie sprawozdań na temat cen i marż, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych w zakresie polityki cenowej i marżowej, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Nadarzyn (mazowieckie)
Planowanie i realizowanie kampanii reklamowych, raportowanie i analiza danych pokampanijnych, fakturowanie przeprowadzonych działań reklamowych / mediowych, kontakt z klientem / podwykonawcą, nadzór i kontrolowanie realizacji projektów reklamowych / mediowych.
IQ Media Sp. z o.o. - 2019-08-13 - Rząska (małopolskie)
Sporządzanie zamówień wg obowiązujących procedur, tworzenie zamówień na podstawie analiz dotyczących stanów magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień i stanów magazynowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, umiejętności interpersonalne. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)