SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Koszalin oferta pracy Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej

Stanowisko: SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Wynagrodzenie: od 3 150 PLN

Zakres obowiązków: - sporządzanie polecenia księgowania, dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją wydatków i dochodów budżetowych;- bieżące i zgodne z dekretacją księgowanie dokumentów budżetowych w programie komputerowym Ft FK;- sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami: sprawozdań okresowych z dochodów i wydatków: miesięczne (w tym informacji o wykorzystaniu środków celowych), półroczne, roczne; bilansu rocznego z działalności budżetowej wg nakazanego terminu; sprawozdań towarzyszących bilansowi rocznemu (z wyjątkiem sprawozdania o stanie i ruchu podstawowych środków trwałych o stanie zapasów magazynowych) wg nakazanego terminu;- udział w sporządzaniu planów dochodów i wydatków budżetowych oraz korekt tych planów;- udział w opracowywaniu analizy gospodarki i wyników działalności budżetowej;- w nakazanym przepisami terminie przekazywanie sum podlegających odprowadzeniu na dochody budżetowe;- uzgadnianie planu wydatków oraz faktycznych wydatków z poszczególnymi wewnętrznymi komórkami zaopatrującymi Ośrodka;- codzienna kontrola wyciągów bankowych;- podczas nieobecności kierownika Sekcji Księgowości i Rozliczeń zastępowanie go w pełnym zakresie;- realizacja czynności uporządkowania akt powstałych w Sekcji przed przekazaniem do właściwego archiwum

Data publikacji: 2020-09-11

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- sporządzanie polecenia księgowania, dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z klasyfikacją wydatków i dochodów budżetowych;- bieżące i zgodne z dekretacją księgowanie dokumentów budżetowych w programie komputerowym Ft FK;- sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami: sprawozdań okresowych z dochodów i wydatków: miesięczne (w tym informacji o wykorzystaniu środków celowych), półroczne, roczne; bilansu rocznego z działalności budżetowej wg nakazanego terminu; sprawozdań towarzyszących bilansowi rocznemu (z wyjątkiem sprawozdania o stanie i ruchu podstawowych środków trwałych o stanie zapasów magazynowych) wg nakazanego terminu;- udział w sporządzaniu planów dochodów i wydatków budżetowych oraz korekt tych planów;- udział w opracowywaniu analizy gospodarki i wyników działalności budżetowej;- w nakazanym przepisami terminie przekazywanie sum podlegających odprowadzeniu na dochody budżetowe;- uzgadnianie planu wydatków oraz faktycznych wydatków z poszczególnymi wewnętrznymi komórkami zaopatrującymi Ośrodka;- codzienna kontrola wyciągów bankowych;- podczas nieobecności kierownika Sekcji Księgowości i Rozliczeń zastępowanie go w pełnym zakresie;- realizacja czynności uporządkowania akt powstałych w Sekcji przed przekazaniem do właściwego archiwum

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zasadnicze brutto 3000 zł + 5% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 150 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020

Data zakończenia pracy: 04.01.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie zalecane finanse, rachunkowość, staż pracy minimum: 3 lata w księgowości jednostek sektora finansów publicznych (wykształcenie średnie) lub 1 rok w księgowości jednostek sektora finansów publicznych (wykształcenie wyższe), doświadczenie w dekretowaniu i księgowaniu na kontach syntetycznych i analitycznych, sporządzeniu sprawozdań budżetowych i finansowych, itp., znajomość zagadnień i pojęć z zakresu rachunkowości i księgowości jednostek sektora finansów publicznych, znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych, obsługa komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, kreatywność i umiejętność pracy w zespole, przerwa od ostatniego zatrudnienia w księgowości jednostek sektora finansów publicznych do 12 miesięcy, szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl

Nazwa pracodawcy: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej

danePracodawcy_nip: 6690504424

danePracodawcy_regon: 330374742

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 -15:30, szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie www.cos.strazgraniczna.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

danePracodawcy_kodPowiatu: 3261

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448

Ulica pracodawcy: Marszałka Józefa Piłsudskiego

Numer budynku pracodawcy: 92

Profil działalności pracodawcy: szkolenie funkcjonariuszy Straży Granicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.09.2020

Data dodania oferty pracy: 11.09.2020

Oferta pracy ważna do: 23.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7eb5637d782d2581ab80138b795b4308

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. KLIENTÓW BIZNESOWYCH/CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST - od 5 550 PLN

pozyskiwanie i opeka nad klientami anglojęzycznymi, poszukiwanie nowych klientów biznesowych (w tym z Indii i Bangladeszu)
STUFE Sp. z o.o. - 2020-06-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Z J. CZESKIM LUB SŁOWACKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS FINANSOWYCH/ ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI - od 3 600 PLN

Opis stanowiska:-Weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym,-Wprowadzanie oraz księgowanie dokumentów finansowych w systemie księgowym,-Bieżące wsparcie w realizacji zadań działu księgowości,-Rozliczanie na podstawie punktów NFZ umów B2B z lekarzami (po wcześniejszym wdrożeniu).Wymagania:- zaangażowanie i chęci do pracy,- doświadczenie w pracy w obszarze księgowości i rachunkowości,- Znajomość programu COMARCH OPTIMA (warunek konieczny).
NOWOCZESNE CENTRUM MEDYCZNE OKOKLINIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-16 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 900 PLN

obsługa klientów hurtowych, reprezentowanie na targach
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Chrzanów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

-sprzedaż produktów firmy, -doradztwo techniczne w zakresieoferowanych produktów, -przygotowywanie ofert handlowych orazprowadzenie rozmów handlowych, -współpraca oraz utrzymywaniepozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami firmy,-pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, -reprezentacja firmy narynku i w kontaktach z klientami, -negocjacje warunków handlowych zproducentami i dostawcami.
STALSERWIS-Network-Marketing - 2017-09-07 - Jędrzychów (opolskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

segregacja towaru wg przydatności, obsługa klienta, eksponowanie towaru, zapoznanie się z obsługa kasy i terminala, zapoznanie się z dostawami towaru
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Ropica Polska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BILLINGU (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ROSYJSKIEGO) - od 3 600 PLN

wystawianie faktur/korekt, sporządzanie i weryfikacja raportów billingowych, wprowadzanie danych do systemów bilingowych, weryfikacja poprawności wprowadzonych danych i wystawionych dokumentów
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Specjalisty do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA DS KADR I KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

Bieżąca obsługa pracowników z zakresu kadr- zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami- sporządzanie dokumentacji personalnej (umowy, aneksy, porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy)- prowadzenie ewidencji urlopów i innych absencji- wprowadzanie danych pracowników do systemu kadrowego oraz ewidencjonowanie zmian- prowadzenie rozliczeń ZUS - prowadzenie dziennika korespondencji- wprowadzanie faktur i Wb do systemu księgowego- sporządzanie raportów kasowych- rozliczenia i kompensaty z kontrahentami- kontrola terminowości i zgodności dokonywanych płatnościpraca w godz. 8-16
JAL Zakład Produkcyjno-Handlowy s.j A.Jasiński, L.Guz, J.Kowal - 2016-11-03 - Kępa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU (KLINET ZAGRANICZNY) - od 2 000 PLN

poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)

KOLPORTER - od 2 000 PLN

kolportaż ulotek reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Brzezówka (małopolskie)

SPRZEDAWCA NA SKŁAD BUDOWLANY - od 1 850 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Węgrzce (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 3 500 - 4 000 PLN

praca wykonywana przy komputerze
DALC I OCHOCKI - DORADCY SP. Z O.O. SP. K. - 2020-05-21 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA APLIKACJI - od 5 700 PLN

Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów, tworzenie i dokumentowanie scenariuszy testowych, automatyzacja testów w tym pisanie skryptów i testów automatycznych, tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym, rozwiązywanie problemów wykrytych w aplikacjach/systemach, pomoc w przygotowaniu dokumentacji technicznej, wsparcie działu Internal IT w codziennych obowiązkachcu, sala H
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 1 850 PLN

Sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami, wsparcie informacyjne klientów dotyczące oferowanych przez firmę produktów. Podtrzymywanie dobrych i profesjonalnych relacji z klientami, Dokładne i skrupulatne prowadzenie dokumentacji sprzedaowej, prace biurowe wspierające działalnośc firmy.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Hrubieszów (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

Sprzedaż produktów wyposażenia łazienek ( armatura, ceramika, płytki ceramiczne ). Przygotowanie wizualizacji projektowej w programie Cad Decor.
AGA Zbigniew Sadowski Sp.J. - 2019-03-04 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 600 PLN

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy.
Erontrans Sp. z o.o. - 2020-03-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 2 400 PLN

- bezpośredni kontakt z klientem angielskojęzycznym i tureckojęzycznym - dokonywanie zakupów w imieniu klienta- konsultacja, dokonywanie transakcji- pozyskiwanie nowych producentów Umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PASZPORTYZACJI OBIEKTÓW ELEKTROENERGETYCZNYCH - od 1 850 PLN

Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-11-08 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI I HACCP - od 2 000 PLN

Kontrola jakoci surowców produkcyjnych i wyrobu gotowego, przyjęcie surowców pod wzgłędem wymagań jakościowych, prowadzenie dokumentacji systemy HACCP, kontrola dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kamienica Polska (śląskie)

SPECJALISTA DS CEN/PRICING LEADER - NADARZYN - od 10 000 PLN

analiza cen i marż, tworzenie i prowadzenie sprawozdań na temat cen i marż, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych w zakresie polityki cenowej i marżowej, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Nadarzyn (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S KSIĘGOWOŚCI ORAZ PLANOWANIA I ROZLICZENIA MEDIÓW - od 4 211 PLN

Planowanie i realizowanie kampanii reklamowych, raportowanie i analiza danych pokampanijnych, fakturowanie przeprowadzonych działań reklamowych / mediowych, kontakt z klientem / podwykonawcą, nadzór i kontrolowanie realizacji projektów reklamowych / mediowych.
IQ Media Sp. z o.o. - 2019-08-13 - Rząska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ - od 3 200 PLN

Sporządzanie zamówień wg obowiązujących procedur, tworzenie zamówień na podstawie analiz dotyczących stanów magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień i stanów magazynowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, umiejętności interpersonalne. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)