SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j) prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lata przy wyższym 2 lata, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 02.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fe8fd8562d81cd09e49fbdd74786cdc8
Podobne oferty pracy
utrzymywanie kontaktów z klientem niemieckojęzycznym, tworzenie pism i ofert w języku niemieckim, obsługa biura
InterPrep S. C. - 2016-10-10 - Police (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;Kontakt tylko przez formularz dostępny na stronie interentowej www.blueducation.pl
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Radom (mazowieckie)
szkolenie z jazdy w terenie, konserwacja sprzętu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wojcieszów (dolnośląskie)
bieżąca obsługa prawna Spółki, wydawanie opinii prawnych, kontrola zgodności umów i dokumentów z aktualnymi przepisami prawa, tworzenie umów, dokumentów prawnych, sporządzanie pism procesowych, udział w negocjowaniu warunków umów, reprezentowanie Spółki przed sądami i instytucjami prawnymi,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-20 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Budowanie długofalowej współpracy z aktualnymi, kluczowymi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi oraz ich kompleksowa obsługa,poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych (rowerowych i mleczarskich), budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2015-11-27 - Nysa (opolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH I ZASOBÓW TBS Z ZAKRESU SPRAW TECHNICZNO-BUDOWLANYCH, OPRACOWYWANIE PLANÓW REMONTOWYCH, NADZÓR NA PRAWIDŁOWĄ REALIZACJĄ PROWADZONYCH SPRAW, CZYNNY UDZIAŁ W PRZEGLĄDACH SERWISOWYCH, TECHNICZNYCH, BUDOWLANYCH, PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH, WSPÓŁUDZIAŁ W DZIAŁANIACH INSPEKCYJNO-KONTROLNYCH W ZAKRESIE ZGODNOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH, OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ REKLAMACJI/AWARII.
Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-06-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Naprawa samochodów ciężarowych
BETONIARNIA NOWAK SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Wronki (wielkopolskie)
Utrzymanie w czystości chodników, uliczek, terenów zielonych, koszenie trawy
KRZESIWO KRZYSZTOF KARWOWSKI - 2018-10-19 - Wołomin (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klientów, telefoniczna oraz mailowa, utrzymanie pozytywnych relacji zklientami. Praca w języku urdu. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon.
JABEEN ENTERPRISES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa zapytań graczy (głównie graczy online) w języku portugalskim (odmiana brazylijska). Obsługa zapytań graczy z Portugalii i Brazylii. Praca na komputerze w systemie ticketowym. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz Socjal Media.- Wynagrodzenie: 5200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie w branży gier komputerowych lub obsłudze klienta mile widziane, ale nie wymagane. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość języka portugalskiego w stopniu C1 w piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Uwagi: Znajomość języków obcych będzie sprawdzana wewnętrznymi testami językowymi firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa sieci telekomunikacyjnej Orange na terenie powiatu mińskiego, wykonywanie napraw i instalacji łączy.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Miejsce pracy: powiat miński.
ELMO S.A. - 2018-07-04 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: obsługa komputera, znajomość rynków UE (branża przemysłowa), doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, znajomość j. hiszpańskiego, angielskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa klientów na rynkach hiszpańskojęzycznych, wystawianie dokumentów dostawy, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw, uzgodnienia handlowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Lublin (lubelskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej www.cnbop.pl w zakładce oferty pracy.
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2016-12-07 - Józefów (mazowieckie)
..
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych oraz prowadzenie sekretariatu.
MTB-GROUP BARGIEL SZYMONIAK MALINA SP. J. - 2017-04-27 - Myślenice (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-10-24 - Rusiec (łódzkie)
Obsługa spedycyjna istniejącej bazy klientów firmy, pozyskiwanie nowych, kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych, planowanie przewozów międzynarodowych, zarządzanie flotą transportową oraz monitorowanie realizacji zleceń
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Ząbki (mazowieckie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych),rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym, koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych,prowadzenie procesów rekrutacyjnych, prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego, prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych. Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, dokumenty należy składać do 31.03.2017 r.Praca na okres próbny: trzy miesięczny okres próbny, umowa na czas okreslKontakt przez pocztę: ul. Zwycięska 8, 53-033 WrocławGodzina zakończenia pracy: 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe; mile widziane doświadczenie w obszarze logistyki; komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej; bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office; prawo jazdy kat.B; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: współpraca z kontrahentem, przygotowywanie i obsługa dokumentów transportowych, bieżąca praca w systemie TLS, wykonywanie prac biurowych, tworzenie różnego rodzaju prezentacji oraz raportów, nadzór nad jakością oraz terminowością procesów transportowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ADAMPOL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-08 - Gliwice (śląskie)
PRACE PRODUKCYJNE, PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I WYROBÓW GOTOWYCH, KONTROLA JAKOŚCI
kontakt przez OHP - 2018-01-31 - Żary (lubuskie)
praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat od 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Naprawa i serwis elektromechaniki pojazdowej, montaż instalacji gazowych
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Trzcianka (wielkopolskie)
Telefoniczne pozyskiwanie darczyńców, obsługa komputera.Celem Fundacji Szlachetny Bohater jest działalność w zakresie ochrony i promocji zdrowia oraz pomocy społecznej, ukierunkowana przede wszystkim na rzecz osób, których przypadki mają charakter szczególny, dzieci przedwcześnie urodzonych i niepełnosprawnych. Wraz z poszerzaniem działalności fundacyjnej oraz tworzeniem nowych projektów, Fundacja Szlachetny Bohater poszukuje osób do pracy w nowym oddziale we Wrześni.
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-08-29 - Września (wielkopolskie)
procesowanie zamówień w systemie SAP; kontakt z pracownikami oraz zewnętrznymi dostawcami; koordynowanie procesu dostarczenia towaru do jednostki ABB; współpraca z dziełem finansowym; inicjowanie zamówień dostaw w systemie, potwierdzanie dostarczenia zamówienia z dostawcami, monitorowanie i śledzenie prawidłowego wykonania zamówień; codzienna współpraca z zatwierdzonymi dostawcami międzynarodowymi, zaspokajanie potrzeb klientów wewnętrznych i zewnętrznych, wdrażanie strategii scm; sprawdzanie dostarczonych towarów w celu weryfikacji właściwej dostawy i zapewnienia procesu fakturowania; nadzorowanie dostawców (terminowość, jakość) i rozwiązywanie problemów z wykonaniem zadań.
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie biura obsługi klienta w agencji reklamowej, projektowanie graficzne w CorelDraw, wykonywanie drobnych prac plastycznych na pracowni reklamowej, prowadzenie dokumentacji firmy, kontak z klientem
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Chrzanów (małopolskie)
Sprzedaż hurtowa art. kosmetycznych, kontakt z klientami.Giodziny: 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Piła (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)