SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: od 2 700 PLN

Zakres obowiązków: a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j)prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.

Data publikacji: 2019-05-15

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat,j)prowadzenie dziennika korespondencji ( wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej składanie wniosków oraz innych dokumentów na nowy okres zasiłkowy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b)znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych,c)umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d)umiejętność obsługi komputera, e)predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Miejsce pracy: ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.

Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.),jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 28 maja 2019 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przyul. Niepodległości 9. Dokumenty kandydata wybranego i zatrudnionego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru.W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu kwietniu 2019 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszcza Gdańskim z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Niepodległości 9. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować pod adresem e-mail iod (at) mopspruszczgdanski.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na poszczególne stanowiska pracy na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych , zgodnie z art. 6 ust 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przesyłu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą Kadry i Komisja rekrutacyjna oraz Kierownik MOPS. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: w przypadku kandydatów którzy nie zostali przyjęci w procesie rekrutacji- przez okres 7 dni od dnia zakończenia rekrutacji, w przypadku kandydatów którzy zostali zatrudnieni - przez okres przewidziany w Instrukcji kancelaryjnej, - ustawa z dnia z dnia 20 marca 2015 r. o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W przypadku gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz obowiązujących regulacji wewnętrznych (Zarządzenie Nr 17/2017 Kierownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim). Jest Pani/Pan zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uwzględnienia Pani/Pana kandydatury w procesie rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: gdański

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 15.05.2019

Oferta pracy ważna do: 28.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c63b7f31d266d993d6ad26a02fcff037

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA (OS. NIEPEŁNOSPRAWNA) - od 1 850 PLN

Sprzedaż materiałów instalacyjnych drobnych, prasy, papierosów. Wymagane wykształcenie średnie, minimum 5-letni staż pracy oraz obsługa komputera. Zgłoszenia osobiste lub telefoniczne do pracodawcy.
TOM ZPHU - 2016-06-16 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 1 017,4 PLN

przygotowanie kampanii reklamowych, ofert handlowych, sprzedaz powierzchni reklamowych, obsługa klienta, pomoc przy obsłudze eventów firmowych, wyszukiwanie nowości w branży reklamowej
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - do 3 000 PLN

pozyskiwanie kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sampława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA INŻYNIERII ŚRODOWISKA - od 2 100 PLN

uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-01-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 1 017,4 PLN

ZGODNIE Z ZAWODEM
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

CUKIERNIK - POMOC PRZY PRODUKCJI CIAST - od 2 100 PLN

składanie ciast,robienie mas, przygotowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Trojany (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ GWARANCYJNYCH - od 1 750 PLN

cv z zaznaczeniem stanowiska pracy należy składać osobiście w recepcji salonu BMW w godz. 8-19kompleksowa obsługa spraw gwarancyjnych
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-13 - Świlcza (podkarpackie)

SPECJALISTA ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 500 PLN

Organizowanie szkoleń i realizacja projektów unijnych. Praca w Toruniu w godz. 7.30-15.30.
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA" - 2018-12-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISYA DO SPRAW ORGANIZACJI OCHRONY PRAWNEJ - od 1 850 PLN

BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI ORAZ ICH POZYSKIWANIE, RAPORTOWANIE, POZNANIE PRODUKTÓW ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA TECHNIK SPRZEDAŻY, ZDOBYWANIE NOWEJ WIEDZY I DOKSZTAŁCANIE SIĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANI STUDENCI PRAWA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z INNYMI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail:info (at) bst-partners.pl;
B.S.T. PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

nadzór nad dokumentacją systemu HCCP, GHP, GMP; zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu jakości; prowadzenie szkoleń pracowników; wspólpraca z działem produkcji' udział w audytach oraz reprezentowanie przed organami kontroli
DROMICO SP. Z O.O. SP.K. - 2016-04-29 - Kaliszkowice Ołobockie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.BHP I PPOŻ - 2 000 - 2 500 PLN

Realizacja zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w sektorze energetycznym, praca w godz. 7-15
ELTUR - SERWIS SP. ZO. O. - 2017-10-20 - Opole (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 200 PLN

Pozyskiwanie klientów z Bliskiego Wschodu, bezpośredni kontakt z producentami z bliskiego wschodu, negocjowanie warunków umów w języku urdu, wyjazdy służbowe za granice
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI I ORGANIZACJI EVENTÓW - od 2 500 PLN

Osoba zatrudniona na w/w stanowisku będzie odpowiedzialna za:- tworzenie nowych programów i ofert turystycznych dla gości polskich i zagranicznych- organizację eventów (imprez plenerowych, firmowych, integracyjnych, pikników)- obsługę klienta, sprzedaż wycieczek, ubezpieczeń turystycznych, biletów- sporządzanie comiesięcznych raportów sprzedaży i działalności biura- przygotowywanie szczegółowych kalkulacji i rozliczanie imprez- kompleksowy nadzór nad prowadzonymi projektami- sporządzanie oraz wysyłanie ofert do kontrahentów- utrzymywanie kontaktu ze stałymi kontrahentami i aktywne pozyskiwanie nowych
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. EKSPOTRU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA Sp. zo.o. - 2016-02-26 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TURYSTYKI ( 3 REF. DO 30 R.Ż.) - od 2 100 PLN

oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Józefów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI ODPADAMI - od 2 500 PLN

•PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z ZAKRESU GOSPODARKI ODPADOWEJ (SUROWCE WTÓRNE - TWORZYWA SZTUCZNE)- WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW (KPO)- PROWADZENIE EWIDENCJI KPO (WŁASNYCH I OBCYCH)- PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW (KEO)- EWIDENCJA PRZETWARZANIA ODPADÓW (PPO)- WYSTAWIANIE, PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW O POTWIERDZENIE RECYKLINGU/ODZYSKU- WYSTAWIANIE DOKUMENTU POTWIERDZAJĄCEGO RECYKLING/ODZYSK•UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PARTNERAMI•PRZYGOTOWANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z EKSPORTEM ODPADÓW (SUROWCÓW WTÓRNYCH)
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

Organizacja projektów rekrutacyjnych, wprowadzanie danych i rozliczeń, konsultacja i oraganizacja noclegów dla pracowników
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

bieżąca obsługa klienta
"MERGER" Andrzej Margiel - 2017-08-31 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRAWOZDAWCZOŚCI - od 4 500 PLN

Sprawozdawczość obligatoryjna, administrator merytoryczny systemu bankowego.
Bank Spółdzielczy w Trzebielu - 2018-08-02 - Żary (lubuskie)

SPECJALISTA ROZWOJU RYNKU - 2 200 - 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych kontrahentów, w szczególności podwykonawców, tłumaczenie umów i zakresu realizacji prac.
JAROCKI ARKADIUSZ ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "ARBUD" - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

kontakt z partnerem handlowym, prowadzenie negocjacji, umawianie spotkań, przygotowywanie umów, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 600 PLN

Zapewnienie wsparcia użytkownika w obszarze infrastruktury IT, konfiguracja oraz serwis sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, zarządzanie sprzętem IT; konfiguracja sieci komputerowych, obsługa, konfiguracja i instalacja usług katalogowych Microsoft Active Directory
12. Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu - 2018-04-20 - Leszno (wielkopolskie)