SPECJALISTA PRODUKCJI OGRODNICZEJ (NR 1773) Dąbrowa Chełmińska oferta pracy Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Rutkowski
Stanowisko: SPECJALISTA PRODUKCJI OGRODNICZEJ (NR 1773)
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie produkcji kwiatów , nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych , szkolenie jakościowe pracowników , reprezentowanie firmy w kontaktach z współpracującymi podmiotami.Praca w wymiarze 1/2 etatu
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Rutkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 6A, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie produkcji kwiatów , nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych , szkolenie jakościowe pracowników , reprezentowanie firmy w kontaktach z współpracującymi podmiotami.Praca w wymiarze 1/2 etatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PRODUKCJI OGRODNICZEJ (NR 1773)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Chełmińska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0403
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Chełmińska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: ogrodnik - uprawa roślin ozdobnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Data zakończenia pracy: 30.09.2023
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik ogrodnik*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ogrodnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. T
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: analityczne myślenie, sprawność fiz.
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Gospodarstwo Ogrodnicze Piotr Rutkowski
danePracodawcy_nip: 5542220858
danePracodawcy_regon: 369954280
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Szkolna 6A, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesyłać na adres: ogrodnictwo.rutkowski (at) wp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: bydgoski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0403
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Chełmińska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Chełmińska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0084132
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 6A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|611308
Zawód wykonywany przez pracownika: ogrodnik - uprawa roślin ozdobnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.06.2020
Oferta pracy ważna do: 07.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?01610f01a5e119bc95885220dfde8c21
Podobne oferty pracy
SPECJALISTA DS.TRANSPORTU I ROZLICZEŃROZLICZANIE CZASU PRACY KIEROWCÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
JACEK BIESZCZAD FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO TRANSPORTOWA BACATRANS - 2017-01-27 - Dębica (podkarpackie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Pelplin (pomorskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
tworzenie i realizowanie założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientaem, koordynowanie procesu sprzedaży produktów, organizacja szkoleń branżowych i fryzjerskich, obsługa strony internetowej oraz sklepu internetowego, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa ocecnych i przyszłych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi klientami z Armenii; bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalanie warunków współpracy); min 2 lata udokumentowanego doświadczenia na w/w stanowisku; zaawansowana znajomość j.rosyjskiego, j. ormiańskiego
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń, drobne prace biurowe
"MARYŚ" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO -USŁUGOWE Hanna Duda - 2016-04-21 - Malbork (pomorskie)
obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników, prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych,urlopów itp. sporządzanie dokumentów w programie płatnik, sporządzanie deklaracji PFRON,US,GUS,PIT, kontakty z instytucjami zewnętrznymi, raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych.
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
Pełna księgowość
BLASTRAC POLAND SP Z O.O. - 2016-09-09 - Golina (wielkopolskie)
bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży usług rachunkowych i księgowych, aktywne pozyskiwanie nowychklientów dla firmy, realizacja planów sprzedażowych, dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowaniei prezentacja ofert biznesowych, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie
BEST.BUSINESS SP.Z O.O. - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
Praca w Sądzie Okręgowym w Płocku I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2019-01-15 - Płock (mazowieckie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów tureckojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
- Wiecej informacji na stronie: www.sum.edu.pl --> BIP -- > Oferty pracy w SUM.- Obsługa formalno-administracyjna procesu inwestycyjnego po stronie inwestora, w tym kontakty z Organami Administracji Państwowej i Nadzoru Budowlanego. Weryfikacja dokumentacji technicznej. Bieżąca współpraca z Projektantami, Wykonawcami Robót, Inspektorami Nadzoru. Prowadzenie procesów inwestycyjnych przydzielonych do realizacji zadań w pełnym zakresie (przekazanie placów budów, kontrola postępu prac, uczestnictwo w odbiorze prac, rozliczenie zadania). Przygotowywanie programów funkcjonalno-użytkowych, kosztorysów.- Wynagrodzenie: 4000 - 5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Następna umowa na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne budowlane lub pokrewne. Wymagane minimum 3 letnie doświadczenie przy przygotowywaniu, koordynacji i w uczestnictwie w projektach inwestycyjnych. Wymagana umiejętność sporządzania programów funkcjonalno-użytkowych dla planowanych prac budowlanych i projektowych, praktyczna znajomość Ustawy Prawo Budowlane i Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur administracyjnych, obsługa pakietu MS Office, programów kosztorysowych NORMA i ZUZIA, programu projektowego Auto-Cad (w podstawowym zakresie).
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2019-01-25 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac ślusarskich
ZAMER Zdzisław Żuromski Spółka Komandytowa - 2019-07-29 - Kraszewo (warmińsko-mazurskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-05-17 - Rososzyca (wielkopolskie)
- przygotowanie oraz realizacja planu działalności klubu,- nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy w instytucjami, firmami i innymi organizacjami,- opracowywanie scenariuszy oraz organizowanie przedsięwzięć kulturalnych i środowiskowych,- udział w działalności edukacyjnej, kulturalnej i rekreacyjnej klubu,- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu,- prowadzenie klubowej kawiarenki,- koordynowanie zamówień publicznych w zakresie działalności miejskich klubów seniora ,- dokonywanie zakupów na potrzeby klubowej kawiarenki.
CENTRUM AKTYWNOŚCI SENIORA - 2017-03-22 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż mieszkań, i lokali usługowych,przygotowanie i prezentacjia oferty sprzedażowej, obsluga systemu informatycznego i wspierającego sprzedaż mieszkań
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów firmy drogą mailową oraz na portalach internetowych.
Staff Service Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Rudziczka (śląskie)
Pracownik magazynowy
Zakład Produkcyjno Usługowy Kazimierz Jońca Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Międzyrzecz (lubuskie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 1750 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie towarów do magazynu, załadunek samochodów, wypełnianie dokumentów eksportowych na magazynie, sortowanie owoców, tłumaczenie rozmów z kierowcami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Broniszew (mazowieckie)
realizacja bieżących działań działu marketingu,uczestnictwo przy tworzeniu oraz realizacja strategii marketingowej firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Katowice (śląskie)
wykonywanie dociepleń budynków, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Przystajń (śląskie)
- nawiązywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim, obsługa klientów i biura
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ART-CHEM Bogdan Widacki, Wojciech Zalewski Spółka Jawna - 2018-02-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewniamy:- możliwość rozwoju zawodowego- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- elastyczny czas pracyZakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie dobrych relacji z klientem- negocjacje z klientem- tworzenie ofert sprzedażowych- doradztwo w zakresie doboru szkoleń- realizacja celów sprzedażowych- raportowanie przełożonemu efektów pracy i wyników sprzedaży
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W TCZEWIE - 2018-07-10 - Tczew (pomorskie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE ELEMENTÓW DO PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIE I PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH, ROZLICZANIE PRODUKCJI.
ALBERTINA JERZY KUSTRA - 2019-01-29 - Krasne (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, obsługa reklamacjui
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Świdwin (zachodniopomorskie)