SPECJALISTA MONTAŻU CYFROWYCH MATERIAŁÓW DO DRUKU (UMDOP/19/0007) Pelplin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA MONTAŻU CYFROWYCH MATERIAŁÓW DO DRUKU (UMDOP/19/0007)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie materiałów do druku (montaż, skład, grafika)
Data publikacji: 2019-03-20
Lokalizacja: Pelplin (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Pelplin, powiat: tczewski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie materiałów do druku (montaż, skład, grafika)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA MONTAŻU CYFROWYCH MATERIAŁÓW DO DRUKU (UMDOP/19/0007)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pelplin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: montażysta reprodukcyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Al. Solidarności 14a, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: 1
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Al. Solidarności
Numer budynku pracodawcy: 14a
Profil działalności pracodawcy: http://www.bernardinum.com.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: montażysta reprodukcyjny
Data dodania oferty pracy: 22.03.2019
Oferta pracy ważna do: 21.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
współpraca z obecnymi dostawcami, zakup towarów, analiza zapasów magazynowych, poszukiwanie dostawców, kontrola dostaw;
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Grójec (mazowieckie)
Rozmowy telefoniczne z klientami ,pozyskiwanie nowych klientów,komunikatywność
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
doradztwo i kontrola w zakreskie BHP i PPOŻ, kontrola warunków pracy oraz zaopatrzenie, wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
1. Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: 1) Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą 2) Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), 3) Udział w pracach komisji przetargowych, 4) Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, 5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, 6) Archiwizacja dokumentacji przetargowej, 7) Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą 8) Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych 9) Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie 10) Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne.Okres zatrudnienia marzec-maj. Godz. pracy 7.30-15.30.
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-02-07 - Słupsk (pomorskie)
Gromadzenie, przetwarzanie i analiza informacji finansowych oraz niefinansowych.Wykonywanie rachunku kosztów. Prognozowanie przyszłych przychodów i wyników. Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych z uwzględnieniem ryzyka gospodarczego.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw handlowych. Opieka i pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Piastów (mazowieckie)
prowadzenie działu kadr i plac
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)
Aktywne poszukiwanie klientów; budowanie bazy klientów; obsługa przed, w trakcie i posprzedażowa; realizacja bieżących zadań; prowadzenie dokumentacji; przygotowywanie pionów sprzedażowych; wyjazdy w delegacje
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2017-03-29 - Tąpkowice (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych pracowników, - prowadzenie kart czasu pracy, wynagrodzeń, zasiłkowych,- naliczanie wynagrodzeń i pochodnych, - współpraca z ZUS, US, PFRON, - sporządzanie kalkulacji i zestawień kosztów
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca sekatorem i palnikiem.
STAL-BUD-MED - 2018-10-11 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie procesem wynajmu pojazdów, budowa i rozwój strukturywynajmu w segmencie B2B, zarządzanie stokiem pojazdów, aktywnymarketing, praca wgodz. 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
Obsługa mailowa i telefoniczna, realizacja zamówień, przygotoywanie ofert eksportowych, analizę raportów sprzedaży.
"CONSALNET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wiechlice (lubuskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawca
Sklep Spożywczo - Przemysłowy Jacek Sarat - 2017-12-12 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
jw.
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
POSZUKIWANIE I REKRUTACJA PRACOWNIKÓW W JĘZYKU UKRAIŃSKIMTWORZENIE I PUBLIKOWANIE OGŁOSZEŃ REKRUTACYJNYCHPLANOWANIE STRATEGII REKRUTACYJNEJ DANEJ FIRMY
INTRASERVIS JOB SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Goleniów (zachodniopomorskie)
prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży perfum i kosmetyków oraz odzieży i obuwia na terenie Ukrainy, Polski i Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Przemyśl (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie ofert dla klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami firmy, opracowywanie wpływających zamówień, prowadzenie negocjacji z dostawcami.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 21/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnejfinansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowychPredyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, samodzielność, dokładność, odporność na stres.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
-przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie-przeprowadzanie szkoleń nowo zatrudnianych pracowników-współpraca z kierownikami poszczególnych działów-opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. BHP- inne zagadnienia wynikające z karty stanowiskowej.
HOMANIT KROSNO ODRZAŃSKIE Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2017-07-21 - Ryki (lubelskie)
Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej ukierunkowanej na pozyskanie leadów (dobór odpowiednich kanałów, wdrażanie, analiza i raportowanie efektów kampanii)Współpraca przy tworzeniu serwisu firmy ukierunkowanego na e-commerce (praca nad wyglądem serwisu, zawartości merytorycznej, obsługa techniczna)Generowania pomysłów na działania o wysokiej efektywności i poszukiwanie nowych form reklamy (social media, newslettery, promocje, optymalizacja landing pages)Content marketing: tworzenie i redagowanie tekstówObsługa systemów: Google Analitics, Google Adwords, GTM, Monitorowanie trendów sprzedaży, uzyskiwanych wyników i raportowanie efektywności poszczególnych kampanii promocyjnychPraca na cms MagentoZarządzanie i optymalizacja strony www pod kątem SEO, dbanie o wygląd, bieżąca analiza wyników serwisów, współpraca z wytypowaną agencją SEO, itp.Współpraca z działami wewnątrz organizacjiUdział w imprezach branżowych i eventach firmowych
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-11 - Ozorków (łódzkie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wróble (kujawsko-pomorskie)
jw
Omed-Mese Mensure Karatas - 2017-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa programu sprzedażowego Subiekt, przyjmowanie zamówień, obsługa biura handlowego. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 w Bielsku-Białej.
HASIO Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Sprzątanie magazynów i terenów zewnętrznych - Obsługa maszyn
ATUT Sp. z o.o. - 2018-12-07 - Gdynia (pomorskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO RELIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;WYNAGRODZENIE: 2700ZŁ+DODATEK STAŻOWY;C.V+L.M Z KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL.DWORCOWEJ 19 W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TUTYŁEM:"NABÓR-SPECJALISTA DS LOGISTYKI"-POK.313;TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: DO 21.08.2017;
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)