SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Nowa Osada oferta pracy Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "ESKA" Stanisław Kozyra Nowa Osada
Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie, wdrażanie i kontrola nad systemem jakości zgodnie z normami ISO i HACCP
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Nowa Osada (lubelskie)
Pracodawca: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "ESKA" Stanisław Kozyra Nowa Osada
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:23-302 Nowa Osada 50, powiat: janowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie, wdrażanie i kontrola nad systemem jakości zgodnie z normami ISO i HACCP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Osada
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: janowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Godziszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Data zakończenia pracy: 04.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista kontroli jakości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera pakiet office
Nazwa pracodawcy:
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "ESKA" Stanisław Kozyra Nowa Osada
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
23-302 Nowa Osada 50, powiat: janowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: janowski
Gmina pracodawcy: Godziszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Osada
Numer budynku pracodawcy: 50
Profil działalności pracodawcy: Przetwórstwo rolno-spożywcze
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Janowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek obiektu budowlanego, obsługa programu kosztorysowego NORMA STD, kontrola dotycząca przeglądów kominiarskich i gazowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Sosnowiec (śląskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo - Kredytowa PIAST - 2017-11-07 - Legnica (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Mława (mazowieckie)
Organizacja czasu wolnego turystów indywidualnych i grup zorganizowanych. Przygotowanie ofert wycieczek i pobytów. Obsługa klientów wypożyczalni sprzętu sportowego i turystycznego.
DOLINA WISŁOKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-15 - Frysztak (podkarpackie)
samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii sourcingowych, interpretacja planów sourcingowych, definiowanie ról, ścisła współpraca z zespołem sourcingowym, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR, wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcia do odpowiednich kandyadtów z branży IT, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestndardowych metod, sporzadzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii sourcingowych, interpretacja planów sourcingowych, definiowanie ról, ścisła współpraca z zespołem sourcingowym, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR, wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie, budowanie i umacnianie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami firmy, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu, finalizacja procesu zawarcia umowy z klientem, współpraca z działami operacyjnymi, zajmującymi się produkcją, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczące segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, reprezentowanie firmy na targach branżowych.
MITKO Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Opis stanowiska:- analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, głównie brytyjskiego; - rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; - przygotowywanie ofert handlowych; - obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; - sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych; - ścisła współpraca z działem marketingu w ramach prowadzonych aktywności sprzedażowych. Wymagania: - biegła znajomość języka angielskie
Lars Laj - 2016-04-11 - Dobra (zachodniopomorskie)
Tworzenie i analiza raportów finansowo - ekonomicznych, budżetowanie, kontrola kosztów.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Słupca (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe techniczne/informatyczne, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, umiejętność pracy w (basecump, trello itp.), doświadczenie w zakresie usług informatycznych, rozwoju oprogramowania, dobra komunikacja z klientem, znajomość j. rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym, angielskiego komunikatywnie. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów z rynków UE, Europy wschodniej (branża dostarczanie usług informatycznych i rozwoju oprogramowania. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych "POLMIX-AST" - 2016-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Główne zadania:-programowanie działań resocjalizacyjnych,-realizowanie programów oddziaływań resocjalizacyjnych,-rozpoznawanie i diagnozowanie sytuacji problemowych wymagających profilaktyki lub resocjalizacji.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-09-03 - Gostynin (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji , opracowań związanych z ochroną środowiska, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu ochrony środowiska
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. - 2018-12-21 - Sosnowiec (śląskie)
prace biurowe, poszukiwanie kontrahentów zagranicznych i krajowych
INDUSTRIAL SOLUTIONS Wojciech Sadurski - 2016-06-13 - Puławy (lubelskie)
Obsługa realizacji zamówień klientów niemieckojęzycznych, przygotowywanie ofert, kontakt z klientem telefoniczny i mailowy
ANTIK-HOLZ Charaziński Mariusz - 2019-01-14 - Fałków (świętokrzyskie)
Sprzątanie apartamentów po opuszczeniu ich przez gości. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Podwale Dyspozycyjność 6-16, około 160 h pracy w miesiącuSala B
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
INSTAL-FILTER SA Przemysłowe Systemy Ochrony Powietrza - 2016-08-23 - Kościan (wielkopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Radomsko (łódzkie)
obsługa strony internetowej i sklepu internetowego
INSUR INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii.Praca z Zespołami ds. Transakcji Finansowych w celu zapewniania właściwej korekty błędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia podobnych błędów w przyszłości.Zapewnianie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich.Uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich.Sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do organów zajmujących się podatkami pośrednimi.Opracowywanie sprawozdań.Wsparcie w zakresie weryfikacji podatków pośrednich i ustawowych badań ksiąg.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
badania nieniszczące spoin, praca w terenie na obiektach.
"HPR - TKJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
utrzymwyanie ładu i porządku w budynkach i wokół nich; usuwanie smieci; zgłaszanie usterek powstałych w budynkach;wykonwyanie prostych prac konserwacyjnych w budynkach;
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
Służba w Państwowej Straży Pożarnej w Płocku. Praca w systemie zmianowym 24/48 godzin. Więcej informacji na temat oferty można uzyskać pod numerem tel.: 24 366-78-17.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
Analiza biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Analiza firmy klienta biznesowego pod katem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych ze środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych; analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
kontrolowanie i analizowanie danych produkcji, kontrolowanie podległych pracowników, przetwarzanie danych produkcji do systemu, kontakt z zarządzęm i firmą macierzystą w Korei, przygotowywanie tłumaczeń z języka koreańskiego
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Mława (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane osoby posiadające doświadczenie w obsłudze klienta, w pracy w branży szkoleniowej; prawo jazdy kat. B, doskonała znajomość obsługi komputera- pakiet Office, poczta outlook, elokwencja, dbałość o jakość kontaktu z klientem, poprawność językową. Umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, sumienność, zaangażowanie; obsługa szkoleń w miejscach ich organizacji; analiza i rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych klientów; sprzedaż szkoleń, negocjacje handlowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2016-02-04 - Gliwice (śląskie)