SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Mikołów oferta pracy ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Wynagrodzenie: 3 000 - 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Opis obowiązków na tym stanowisku:- bieżące nadzorowanie jakości produktów,- prowadzenie kontroli międzyoperacyjnej na produkcji,- prowadzenie dokumentacji jakościowej,- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wymaganego poziomu jakości,- raportowanieOferujemy :- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę- pracę w kreatywnym, doświadczonym zespole- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności- możliwość rozwoju, szkoleńGodziny pracy: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.

Data publikacji: 2020-10-28

Lokalizacja: Mikołów (śląskie)

Pracodawca: ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WYZWOLENIA 27, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Opis obowiązków na tym stanowisku:- bieżące nadzorowanie jakości produktów,- prowadzenie kontroli międzyoperacyjnej na produkcji,- prowadzenie dokumentacji jakościowej,- współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia wymaganego poziomu jakości,- raportowanieOferujemy :- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę- pracę w kreatywnym, doświadczonym zespole- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności- możliwość rozwoju, szkoleńGodziny pracy: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 6 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 3000 do 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2408

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne do pracy:- wykształcenie min. średnie techniczne, - umiejętność biegłego czytania rysunku technicznego,- umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi : suwmiarka, mikromierz, średnicówka, czujnik zegarowy oraz interpretacja wyników pomiarów,- umiejętność obsługi skanera pomiarowego Atos Gom II będzie dodatkowym atutem.- umiejętność obsługi maszyny pomiarowej Zeiss z oprogramowaniem Calypso będzie dodatkowym atutem.

Nazwa pracodawcy: ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA

danePracodawcy_nip: 6350000529

danePracodawcy_regon: 272755727

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
WYZWOLENIA 27, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV na adres : Zakłady Mechaniczne WIROMET S. A.43-190 Mikołów, ul. Wyzwolenia 27Sekcja Kadr : +48 (32) 32 40 726e-mail: praca (at) wiromet.com.pl www.wiromet.com.plDo CV należy dodać klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna, ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, moich danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Oświadczam, że zapoznałem/am się z treścią klauzuli informacyjnej dot. formularza rekrutacyjnego, dostępnej na stronie www.wiromet.com Ponadto, wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna, ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, moich danych osobowych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt pocztowy lub e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: mikołowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2408

Gmina pracodawcy: Mikołów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Mikołów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0941286

Adres strony pracodawcy: www.wiromet.com

Ulica pracodawcy: WYZWOLENIA

Numer budynku pracodawcy: 27

Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA SILNIKÓW I TURBIN, Z WYŁĄCZENIEM SILNIKÓW LOTNICZYCH, SAMOCHODOWYCH I MOTOCYKLOWYCH.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.10.2020

Data dodania oferty pracy: 27.10.2020

Oferta pracy ważna do: 28.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5c90a20f6abe96a5895f99952a37a21

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY STOLARKI OKIENNEJ - REJON NIEMIECKO JĘZYCZNY - od 2 700 PLN

doradztwo techniczno - handlowe z zakresu stolarki otworowej, przygotowanie ofert handlowych
STOLBUD Pszczyna S. A. - 2018-10-03 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 600 PLN

sprzedaż produktów, pozyskiwanie i obsługa klientów wietnamskich
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - do 480 PLN

pozyskiwanie i selekcjonowanie osób chętych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA IT - 1 017,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa i serwis komputerów,- konfiguracja i obsługa urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA(NR 7407) - od 2 100 PLN

przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, współudział w opracowywaniu projektów zmian organizacyjnych i regulaminu organizacyjnego, przygotowywanie analiz stanu organizacyjnego uczelni według przygotowywanych schematów, współpraca w zakresie prowadzenia analizy aktualności i poprawności wewnętrznych aktów normatywnych obowiązujących w uczelni
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ K/M - od 2 600 PLN

- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-06-04 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 2 800 PLN

Nadzorowanie, monitorowanie i koordynacja sprawnych załadunków i rozładunków towarów. Ścisła współpraca z Dyspozytorami, Działem Obsługi Klienta, Działem Jakości . Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o ustalone zasady i reguły (frachty, stawki indywidualne). Kontrola środków transportu, archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet . Ustawianie innych dostaw, odbiorów, zwrotów, zgodnie z przesyłanymi mailami, zleceniami, czy też poleceniami.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-EKONOMICZNYM - 3 500 - 4 000 PLN

Prowadzenie rejestrów zakupu usług zgodnie z przepisami w tym zakresie; Kontrola faktur VAT i rachunków pod względem formalno-rachunkowym ;Deklaracja i księgowanie faktur i rachunków od dostawców usług; Sporządzanie zleceń przelewów na zobowiązania z tytułu usług ;Prowadzenie spraw i korespondencji w zakresie zobowiązań ; Uzgadnianie sald z zakresu rachunków z pracownikami i potrąceń z list płac ;Uzgadnianie sald z zakresu rachunków z budżetem; Rozliczanie i sporżadzaniu sprawozdań okresowych i rocznych. Miejsce pracy: 50-502 Wrocław ul. Hubska 6Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) dolkom.plOferta w sali: E
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-11-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, raportowanie powierzonych zadań, tworzenie umów, tworzenie baz danych, oferta przeznaczona dla oósb bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU ADMINISTRACJI - od 6 000 PLN

weryfikacja faktur kosztowych, wprowadzanie danych oraz dokumentów do systemu, współpraca z działem księgowym oraz HR, kontakt z odstwcami krajowymi oraz zagranizaczn ymi, wsparci eadminisacyjne działą, przygotowanie analiz i raportó w j. koreańskim, raportowanie do Managera Działu Administracji w j.koreańskim
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - od 1 850 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy, przygotowywanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i analiz w zakresie działalności administracyjnej, odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjnych związanych z mieniem własnym zakładu
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Nałęczów (lubelskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - od 2 500 PLN

Dobór środków transportowych do otrzymywanych zleceń i przewożonych towarów pod względem technicznym, ekonomicznym oraz formalnym.Nadzorowanie realizowanych zleceń transportowych, w tym fakturowanie wykonanych zleceń.Współpraca z kontrahentami, nadzór nad formalno-prawnymi aspektami dokumentacji transportowej.Archiwizacja dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 300 PLN

•Stworzenie bezpiecznych i komfortowych warunków pracy•Zminimalizowanie ryzyka występowania wypadków przy pracy•Przestrzeganie przepisów BHP przez pracowników•Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, m.in. ogólnych, okresowych, •Współdziałanie z kierownictwem w zakresie tworzenia kultury bezpiecznej pracy•Prowadzenie rejestrów dot. spraw BHP wymaganych przepisami prawa,•Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,•Nadzorowanie oraz zlecanie przeprowadzenia badań czynników szkodliwych dla zdrowia, prowadzenie rejestrów,•Współpraca w zakresie przeprowadzania badań profilaktycznych pracowników,•Realizowanie zadań związanych z wypadkami przy pracy,•Gospodarka środkami ochrony indywidulanej oraz odzieżą i obuwiem roboczym,•Uzupełnianie apteczek pierwszej pomoc; system wynagradzania miesięzny premiowany; godz. pracy 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13.30-14.30
AJ FABRYKA MEBLI SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Redzikowo (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Samodzielne przygotowywanie posiłków, potraw, dekoracje półmisków. Pomysłowość w uatrakcyjnianiu dań
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe BMJ Marian Wandtke S.J. - 2019-10-15 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO - od 2 250 PLN

obsluga klienta, obsługa systemu Merlinx, wprowadzanie ofert do systemu
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOSCI
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 3 000 PLN

Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Pierwsza umowa na okres próbny, proponowane wynagrodzenie od 3000 zł.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 3 800 PLN

Odbiór techniczny obiektów budowlanychOrganizacja pracy zakładowej bhp
Artur Jurkiewicz Safety Time - 2020-09-23 - Kolno (warmińsko-mazurskie)

SZTUKATOR - od 2 500 PLN

tynkowanie obiektów budowlanych wewnątrz oraz na zewnątrz, wykonywanie wewnętrznych i zewnętrznych sztukaterii
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 3 500 - 5 000 PLN

Planowanie i optymalizacja zapasów materiałowych; sporządzanie i procesowanie zamówień zakupów; madzór i kontrola realizacji warunków współpracy oraz kosztów zakupu; monitorowanie i raportowanie wyników dostawców; tworzenie i utrzymywanie aktualnych danych w systemie ERP
TRU-FLEX SP.Z O.O. UJAZD - 2017-11-24 - Zimna Wódka (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKŁADOWEJ KONTROLI PRODUKCJI - od 2 800 PLN

Kontrola jakości produkowanych elementów, nadzór i monitorowanie czynności kontrolnych ma poszczególnych etapach produkcji, prowadzenie bieżącej dokumentacji związanejz ZKP, kontrola realizacji procedur utrzymania jakości, przygotowanie dokumentacji podwykonawczej
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-09 - Częstochowa (śląskie)

ADMINISTRACJA SEKRETARIATU - od 2 600 PLN

wg zakresu
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DS. HACCP - od 2 500 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
RYBHAND Jarocin - 2017-09-19 - Jarocin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 300 PLN

obsługa sprzedaży produktu-osłonek białkowych klientom krajowym i zagranicznym-kontakty handlowe, prowadzenie dokumentacji, realizacja zamówień, faktury
FABIOS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Jawornik (małopolskie)

WYDAWCA MAGAZYNOWY - do 22 PLN

Prace związane z załadunkiem i wyladunkiem stali w magazynie. Dwie zmiany.kontakt z pracodawcą: 71 356 66 32, 502 737 917, alicja.garncarek (at) centrozlom.com.pl
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2018-07-13 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA USŁUG CZYSTOŚCIOWYCH - od 2 200 PLN

- Obsługa maszyn czyszczących, prace porządkowe: pranie wykładzin, tapicerki, polimeryzacja podłóg, mycie okien. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie techniczne. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Badania wysokościowe. Umiejętności manualne. Mile widziani emeryci/renciści. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-255-18-10) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice - Hala nr 3, pokój 203) lub pocztowy (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: agro-service (at) wp.pl
AGRO-SERVICE PIOTR KULAK - 2015-12-29 - Katowice (śląskie)