SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Karolewo oferta pracy GRAMM-TECHNIKA Sp.z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad jakościowym przebiegiem procesów produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji wykonywanie pomiarów, analiz i kontroli stałych
Data publikacji: 2017-10-20
Lokalizacja: Karolewo (lubuskie)
Pracodawca: GRAMM-TECHNIKA Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:66-300 Karolewo 5, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad jakościowym przebiegiem procesów produkcyjnych, prowadzenie dokumentacji wykonywanie pomiarów, analiz i kontroli stałych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karolewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista kontroli jakości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż pracy min. 2 lata, doświadczenie w pracy w dziale kontroli jakości
Nazwa pracodawcy: GRAMM-TECHNIKA Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
66-300 Karolewo 5, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karolewo
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 20.10.2017
Oferta pracy ważna do: 19.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Przasnysz (mazowieckie)
Szczegółowe informacje na stronie ZWK OHP:http://zachodniopomorska-bip.ohp.pl/oferty-pracy/nabor-specjalista-ds-informatyki-zwk-ohp-w-szczecinie/
kontakt przez OHP - 2018-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
"GSK" S. Grykałowski i S. Koszewski - 2016-02-18 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
-kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami-obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz)-obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej-prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji)-pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek)-windykacja klientów (telefonicznie i mailowo)
italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów na dzial mięsnym.Sklep czynny od poniedziałku do piątku od 07.00-21.30. Praca według ustalonego grafiku.
FRAC Handel Sp. z o.o. Auto-Market Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2016-09-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż i fachowe doradztwo w salonie, sporządzanie ofert, umów, pilnowanie terminów. Utrzymanie stałych kontaktów z klientami. Obsługa klienta zgodnie ze standardami pracy w naszej firmie. Obsługa systemu sprzedażowego. Dbanie o wygląd i porządek w salonie.
PAGEN - 2016-04-15 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie klientów na świadczone przez firmę usługi, utrzymywanie współpracy. Pracę w systemie jednozmianowym ( pon.-piątek od 7.30 15.30) Pakiet szkoleń Wynagrodzenie (1850 brutto + premia uznaniowa) Umowa na okres próbny Pracę w biurze w miłej atmosferze.
Firma Handlowa COSINUS Anna Urbańska - 2016-09-06 - Zabrze (śląskie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
NOSZENIE KARTONÓW Z DOKUMENTAMI
kontakt przez OHP - 2016-02-24 - Rumia (pomorskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z reklamodawcami.
Firma Handlowa MICROPRO - 2018-07-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie kompletnej dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień publicznych.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4026 - 2017-07-21 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowanie ofert, dokumentacji eksportowej, organizowanie transportu
FORTADOR K.A.TRACZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-26 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi gastronomicznej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Płońsk (mazowieckie)
opracowywanie założeń finansowych do budżetu Uczelni i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych, monitorowanie budżetu Uniwersytetu zbiorczo oraz w podziale na jednostki, przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z wykonania planu, analiza materiałów i współudział w opracowywaniu rocznego sprawozdania z działalności uczelni, opracowywanie wzorów planów rzeczowo-finansowych, przedstawienie propozycji zasad kosztów pośrednich
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Rejestracja klientów, informowanie klientów o terminach realizacji zamówień. Informowanie o cenach, warunkach technicznych i wykonaniu. Prowadzenie wstępnych rozmów na temat ralizacji zleceń. Opracowywanie atestów.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne). Doświadczenie nie jest wymagane. Mile widziani absolwenci. Prawo jazdy kat. B. Znajomość obsługi systemu Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32-244-70-48, 602-493-786) w godzinach: 07:00-15:00.
OCYNKOWNIA POKÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Ruda Śląska (śląskie)
- Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii. Negocjowanie umów i kontraktów. Język Angielski oraz Francuski wymagany ze względu na szerokie kontakty z klientem zagranicznym oraz liczne delegacje na teren Algierii.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy oraz delegacje na teren Algierii.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 i pół roku udokumentowanego doświadczenia na ww. stanowisku. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem zagranicznym. Wymagana znajomość algierskiego rynku w zakresie paliw i produktów pochodnych. Wymagana znajomość języka angielskiego i francuskiego w mowie w stopniu zaawansowany, w piśmie w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; obsługa komputera, w tym MS Office; zaawansowana znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: archiwizacja dokumentów posprzedażowych, przyg. ofert handlowych oraz wzorów umów, współpraca z partnerami zagranicznymi, raportowanie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
IBS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
Realizowanie procesu udzielania zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ INDYWIDUALNYCH I GRUPOWYCH. OBSŁUGA KLIENTA
PZU ŻYCIE S.A - 2015-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ Z TYTUŁU UMÓW O PRACĘ I UMÓW CYWILNOPRAWNYCH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGŁOSZENIOWYCH I ROZLICZENIOWYCH DO ZUS, PFRON, GUS, NALICZANIE PODATKU DOCHODOWEGO OD OSÓB FIZYCZNYCH DO US, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY I URLOPÓW PRACOWNICZYCH, KONTAKTY Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI ZUS, US, GUS, PIP, PFRON I INNE, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I DOKUMENTACJI NA POTRZEBY ZARZĄDU, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU KADR I PŁAC;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL jan.turnak (at) geomar.pl
GEOMAR S.A. - 2017-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy a następnie ocena ich predyspozycji oraz stopnia zgodności prezentowanego przez nich doświadczenia i umiejętności z wymaganiami stawianymi przez firmę.
Firma Budowlana OZBUD Piotr Opolski - 2017-09-06 - Zakroczym (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w branży instrumentów muzycznych: prowadzenie korespondencji handlowej międzynarodowej i krajowej, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Kętach. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto miesięcznie + premia.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2016-09-05 - Kęty (małopolskie)