SPECJALISTA - KONTROLER Świebodzin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA - KONTROLER
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie raportów w exelu, zarządzanie i nadzór nad stockiem magazynowym, naprawianie błędów i pomyłek pracowników w systemie, zmiana kategorii systemowych oraz poprawianie ich, codzienny monitoring stanu systemu, rozwiązywanie błędów w systemie.
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Świebodzin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie raportów w exelu, zarządzanie i nadzór nad stockiem magazynowym, naprawianie błędów i pomyłek pracowników w systemie, zmiana kategorii systemowych oraz poprawianie ich, codzienny monitoring stanu systemu, rozwiązywanie błędów w systemie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA - KONTROLER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali magazynierzy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu RETURN CLIENT
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu Zalos
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Studencka 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv + skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
Ulica pracodawcy: Studencka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 25
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali magazynierzy i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 22.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8a3304977f6b073d6f1f951d28fa93ff
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż, obsługa klientów, praca w systemie handlowo-magazynowym
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Puławy (lubelskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zamawianie czasopism, rozliczanie i wystawianie rachunków, rozmowy i kontakty z klientami z Niemiec, przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów
ADALMAR Małgorzata Wojciechowska-Rucińska - 2015-11-20 - Zielona Góra (lubuskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie działań marketingowych, realizacja projektów graficznych
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporzadzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedazowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2016-05-06 - Zawadzkie (opolskie)
POMIARY PÓL ELEKTROMAGNETYCZNYCH NA STACJACH BAZOWYCH TELEFONII KOMÓRKOWYCH ORAZ INNYCH OPERATORÓW TELEKOMUNIKACYJNYCH. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, CHĘĆ DO PRACY NA WYSOKOŚCI, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT.B I UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, PRACODAWCA OFERUJE PRZYUCZENIE. KONTAKT TELEFONICZNY 535 353 102, CV NA EMAIL - radiolog-sc (at) poczta.onet.pl
"RADIOLOG" SP.C. PIOTROWSKI TADEUSZ,RZEPKA JANUSZ - 2019-06-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów z dostawcami z turcji, przygotowyanie umów, raporty
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
"JUST-MEBLE" - SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-26 - Namysłów (opolskie)
praca w rejestracji, wykonywanie EKG, prowadzenie dokumentacji medycznej
PRZYCHODNIA LEKARSKA "KOMED" - 2019-02-07 - Konin (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów firmy, komunikacja z klientami, rozwiązywanie problemów poprzez dostępne kanały: email, chat, tickets, raportowanie o swoich wynikach pracy, wyjazdy służbowe, branie udziału w szkoleniach, utrzymywanie porządku w miejscu pracy.Godzina zakończenia pracy : 17:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. BemaSala C
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych z Rasją i Ukrainą
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Chotomów (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
sprzedaż oferty turystycznej w biurze podróży, dbanie i czystość lokalu
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Realizacja planów sprzedażowych poszukiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa handlowa, prezentacja oferty sprzedażowej, znajomość branży samochodowej, obsługa handlowa, obsługa klientów zagranicznych w języku azerbejdżańskim telefoniczne umawianie spotkań z potencjalnymi klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Grójec (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds. sprzedaży realizuje plany sprzedażowe podmiotu gospodarczego poprzez utrzymanie kontaktów ze stałymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych klientówzatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony, praca na 1/2 etatu, praca w godzinaxh 8:00-12:00 lub 13:00-17:00 do uzgodnieniaoferta dostępna w sali C
MAYAMI SP Z OO - 2019-12-04 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista ds. kadr i płac
Tarnowska Szkoła Wyższa - 2019-02-08 - Tarnów (małopolskie)
Utrzymanie ruchu oraz wykonywanie przeglądów i drobnych remontówurządzeń zainstalowanych w wydziałach produkcyjnych Przygotowanieczęści i materiałów do ich wymiany w urządzenaich podczas napraw,przeglądów i remontów. Naprawa części i podzespołów urządzeń za pomocąelektronarzędzi, narzędzi ślusarskich, poprzez spawanie itp. *) Dorażnewykonywanie prac kowalskich na potrzeby romontów i przeglądów orazprodukcji (kucie ręczne zawiesi, łańcuchów, zbloczy haków do skrzyńformierskich, grac do maszyn formier., klinów, wpustów,) Pracetransportowe przy pomocy suwnic manipulacyjno-transportowych. Praca na dwie zmiany w godz: 6-14 / 14-22
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-04-18 - Ozimek (opolskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac monterskich zwiazanych z układaniem kabli miedzianych i światłowodowych doziemnie i w budynkachwykonywanie prac monterskich związanych z pracami instalacyjnhmi- układanie, mocowanie kabli w budynkachpraca - 8-16
SMART TELECOM Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżące monitorowanie pracy, stanu technicznego urządzeń i maszyn, konserwacja i serwis parku maszynowego, komunikacja z udziałowcami w Chinach w języku chińskim; umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2019-10-22 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
telefoniczny kontakt z klientem,realizacja planów sprzedażowych
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2015-12-01 - Sochaczew (mazowieckie)
Segregowanie, rejestracja, kompletowanie, i gromadzenie korespondencji, dok. urzędowych (również w jęz. agnielskim), wysyłka w korespondencji firmowej, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji zgodnie z obowiązującymi procedurami/ instrukcjami, obsługa urządzeń telekomunikacyjnych, współudział przy opracowaniu zarządzeń, dzienników i instrukcji, obsługa komputera: przepisywanie tekstów i inne zadania zlecone, organizacja wizyt w firmie kontrahentów i innych osób zaproszonych, gospodarowanie materiałami biurowymi, prowadzenie spraw związanych z prenumeratą czasopism w firmie oraz zlecenia w prasie płatnych ogłoszeń,organizowanie imprez i sympozjów
LFC Spółka z o.o. - 2018-03-29 - Czerwieńsk (lubuskie)
prace kominiarskie
SPÓŁDZIELNIA PRACY KOMINIARZY - 2016-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- prowadzenie działań merketingowych - opracowywanie, wdrażanie planów merketingowych, ustalanie sposobów ich promocji, dotarcia do grup docelowych,- planowanie i koordynowanie działań promocyjnych i marketingowych oraz eventów,- organizacja wydarzeń i eventów realizowanych przez Bibliotekę,- organizacja fotograficzna wydarzeń,- obsługa techniczna wydarzeń - nagłośnienie, oświetlenie, przygotowanie sali pod konkretne wydarzenia,- przygotowanie materiałów promocyjnych Biblioteki i ich dystrybucja,- prowadzenie strony internetowej Biblioteki, profilu Biblioteki na Facebooku,- redagowanie tekstów, przygotowanie informacji prasowych i medialnych, przygotowanie prezentacji,- szukanie nowych kanałów informacyjnych,- komunikacja zewnętrzna i budowanie wizerunku Biblioteki na zewnątrz,- współpraca z mediami i podmiotami zewnętrznymi (m.in. przekazywanie informacji o planowanych wydarzeniach, przekazywanie relacji i dokumentacji fotograficznej z wydarzeń, których organizatorem bądź współorganizatorem jest Biblioteka, pozyskiwanie i prowadzenie patronatów medialnych),- podtrzymywanie pozytywnych relacji z instniejącymi partnerami, sponsorami oraz poszukiwanie nowych.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: informacja naukowa i bibliotekoznawstwo, kulturoznawstwo, dziennikarstwo, public relations, social media, polonistyka,- umiejętność pracy w systemie MS Windows,- dobra znajomość pakietów biurowych MS Office i Libre Office (redagowanie tekstów, tworzenie prezentacji, arkusze kalkulacyjne),- dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność,- sprawne poruszanie się po sieci, znajomość trendów w komunikacji internetowej, posługiwanie się narzędziami do obsługi mediów społecznościowych i umiejetność wyszukiwania w nich informacji,- umiejętność publikacji artykułów, tworzenia wydarzeń na fanpege Facebooka,- umiejętność pracy w zespole, organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań,- wysoka motywacja do pracy na rzecz Biblioteki, umiejętność podejmowania niestandardowych wyzwań, umiejętność realizacji zadań metodą projektową,- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,- wysoka kultura osobista,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.Wymagania dodatkowe:- podstawowa znajomość programów graficznych (typu Corel Draw, Irfan View, GIMP, Inkscape) do tworzenia/obróbki grafiki rastrowej i wektrowej, do projektowania ulotek, plakatów, zaproszeń, wizytówek, itp.- podstawowa znajomość programów Windows Live Movie Maker,- podstawowa znajomość CMS (systemy zarządzania treścią), typu Joomla, WordPress - redagowanie artykułów na staronach Biblioteki.- znajomość pracy w obszarze PR, promocji i marketingu, umiejętność pracy w obszarze media relations.Mile widziane:- prawo jazdy kat. B- doświadczenie w pracy związanej z bieżącą obsługą klienta.
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu - 2020-02-04 - Racibórz (śląskie)