SPECJALISTA K/M Warszawa oferta pracy Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Stanowisko: SPECJALISTA K/M
Wynagrodzenie: od 3聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - systematyzowanie i dekretacja dokument贸w do ewidencji ksi臋gowej- prowadzenie ewidencji ksi臋gowej wydatk贸w bud偶etowych i kaucji- udzia艂 w sporz膮dzaniu okresowych sprawozda艅 bud偶etowych- prowadzenie rejestru zakup贸w VAT- fakturowanie sprzeda偶y- udzia艂 w sporz膮dzaniu sprawozda艅 rocznych
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- systematyzowanie i dekretacja dokument贸w do ewidencji ksi臋gowej- prowadzenie ewidencji ksi臋gowej wydatk贸w bud偶etowych i kaucji- udzia艂 w sporz膮dzaniu okresowych sprawozda艅 bud偶etowych- prowadzenie rejestru zakup贸w VAT- fakturowanie sprzeda偶y- udzia艂 w sporz膮dzaniu sprawozda艅 rocznych
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 3聽000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: + premia (1200 z艂)+ dodatek sta偶owy
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw ksi臋gowo艣ci i rachunkowo艣ci
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 3聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 03.02.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali specjali艣ci do spraw zarz膮dzania i organizacji (wymagany sta偶 - lata: 4)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Program Power Point
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Word
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obs艂uga komputera
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania: wykszta艂cenie wy偶sze (rachunkowo艣膰, finanse, ekonomia), co najmniej 4-letni sta偶 pracy, znajomo艣膰 pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) i Internetu.Obowi膮zki: - systematyzowanie i dekretacja dokument贸w do ewidencji ksi臋gowej- prowadzenie ewidencji ksi臋gowej wydatk贸w bud偶etowych i kaucji- udzia艂 w sporz膮dzaniu okresowych sprawozda艅 bud偶etowych- prowadzenie rejestru zakup贸w VAT- fakturowanie sprzeda偶y- udzia艂 w sporz膮dzaniu sprawozda艅 rocznych[Zg艂oszenia: aszydlowska (at) um.warszawa.pl, telefonicznie: 22 277 35 00]
Nazwa pracodawcy:
Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawc膮
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.zgn-wawer.pl
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 353
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw ksi臋gowo艣ci i rachunkowo艣ci
Data dodania oferty pracy: 09.01.2020
Oferta pracy wa偶na do: 17.01.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.01.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88f150c339466889d188d97357257913
Podobne oferty pracy
wsparcie techniczne u偶ytkownik贸w w zakresie obs艂ugi urz膮dze艅 oferowanych przez firm臋, obs艂uga zg艂osze艅 serwisowych, reklamacyjnych, i ich weryfikacja, g艂贸wnie klient贸w z Ukrainy, testowanie nowych produkt贸w, aktywne wspieranie oraz 艣cis艂a wsp贸艂praca z dzia艂em handlowym, prowadzenie szkole艅 technicznych dla klient贸w ukrai艅skoj臋zycznych.
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Kobielice (艣l膮skie)
Praca w magazynie wewn臋trznym bez konieczno艣ci posiadania uprawnie艅 na w贸zkiWydawanie zasob贸w magazynu dls dystrybutor贸w.Dbanie o prawid艂owy obieg towaru i dokument贸w magazynowych.Dba艂o艣膰 o porz膮dek na stanowisku pracy.
ASSEL sp. z o.o. - 2017-05-31 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
Obs艂uguje, nadzoruje, utrzymuje w nale偶nym stanie technicznym r贸偶ne odmiany frezarek (frezarki mechaniczne) na kt贸rych dorabia elementy drewna i tworzyw drzewnych
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Pracze (dolno艣l膮skie)
windykacja nale偶no艣ci, rozliczanie oraz kontrola koszt贸w
LEO-TRANS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-07-24 - W膮bnice (dolno艣l膮skie)
- analiza mo偶liwo艣ci pozyskania 艣rodk贸w na realizacj臋 projekt贸w dofinansowanych z funduszy UE- informowanie o mo偶liwo艣ci realizowania projekt贸w, 藕r贸d艂ach finansowania, wytycznych i za艂o偶eniach programowych, w tym dotycz膮cych form zatrudnienia okre艣lonych jednostek i zespo艂贸w- udzielanie konsultacji w zakresie przygotowania dokument贸w aplikacyjnych projekt贸w, w tym zakresie opracowania bud偶et贸w oraz analiz finansowych- monitoring dzia艂a艅 zwi膮zanych z przygotowaniem wniosk贸w o dofinansowanie
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. 艢niadeckich w Bydgoszczy - 2018-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Sanok (podkarpackie)
Zarz膮dzanie gospodarstwem rolnym wed艂ug planu i zasad okre艣lonych przez Sp贸艂k臋.
SAMGUT SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-10-28 - Pakosz贸wka (podkarpackie)
specjalista ds. eksportu
Sp贸艂dzielnia Inwalid贸w METALOWIEC - 2017-04-27 - Pozna艅 (wielkopolskie)
efektywna sprzeda偶 do powierzonej grupy klient贸w, pozyskiwanie nowych klient贸w, przygotowywanie ofert handlowych, doskona艂a znajomo艣膰 asortymentu, znajomo艣膰 bran偶y, praca w godz. 8-16 od PN-PT.
Henryka Romualda W臋grzynowska Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowe "ADA" - 2018-03-24 - Opole (opolskie)
Obs艂uga urz膮dze艅 pralniczych-pralki, suszarki, magle prasuj膮ce, sortowanie, sk艂adanie, pakowanie asortymentu.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
utrzymanie dobrych relacji z klientem, pozyskanie nowych klient贸w, koordynacja akcji marketingowych, obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych, oferta przeznaczona dla os贸b bezrobotnych do 30 roku 偶ycia
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Sosnowiec (艣l膮skie)
1. Wprowadzanie do systemu zakupowych faktur VAT2. Weryfikacja dokument贸w przychodowych :Pz" w chwilii otrzymywania faktur VAT przed wprowadzeniem jej do systemu informatycznego pod k膮tem:-prawid艂owo艣ci, poprawno艣ci i zgodno艣ci wpisywania dat: przyjecia materia艂贸w na magazyn, odbior贸w ilosciowo-jako艣ciowych, wprowadzenia do systemu w jednostce organizacyjnej,zatwierdzenia w stosunku do daty sprzeda偶y faktur i faktycznego otrzymania-podpisywania czytelnie przez uprawionych pracownik贸w odbior贸w jako艣ciowych w przydzielonych jednostek s艂u偶bowych-kotrola prawid艂owo艣ci cen pochodz膮cych z faktur VAT.3. Rozliczanie przerob贸w wew..5. Prowadzenie rejestru obrotu kartotek magazynowych.5. Prowadzenie rejestru otrzymantych i przekazanych do dzia艂u finansowo-ksi臋gowego faktur.6. Og贸lna znajomo艣膰 Ustawy o podatku VAT.Najpier praca na umow臋 o prace na czas okre艣lony, nast臋pnie umow膮 o prac臋 na czas nieokre艣lony.sala E
Dolno艣l膮skie Przedsi臋biorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
obs艂uga klienta i specjalistyczne doradztwo zapachowe; tworzenie wizerunku i strategii komunikacji dla marki; opracowywanie szczeg贸艂owego j臋zyka wizualnego w oparciu o specyfik臋 klienta i rynku; przewodnictwo artystyczne i realizacja za艂o偶onych koncepcji wizualnych; zarz膮dzanie tre艣ciami i promocja w social media; implementacja wizualnych za艂o偶e艅 z u偶yciem r贸偶nych medi贸w projektowych praca w godz. 11.00-19.00
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci Oddzia艂u, praca na programie ksi臋gowym Raks
Centrum Promocji Zdrowia "SANVIT" Sp. z o.o. Oddzia艂 Iwonicz-Zdr贸j, Sanatorium Uzdrowiskowe - 2018-04-20 - Iwonicz-Zdr贸j (podkarpackie)
a)pozyskiwanie 艣rodk贸w pomocowych w ramach program贸w realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zale偶no艣ci od potrzeb.b) opracowywanie projekt贸w, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarz膮dzanie.c) Wsp贸艂udzia艂 w rekrutacji uczestnik贸w projeku.d) Przygotowywanie dokument贸w do refundacji koszt贸w.e) Sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰, potwierdzenie kwalifikalno艣ci poniesionych koszt贸w.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosk贸w, raporty z realizacji projeku.g) Ocena ko艅cowa efekt贸 projektu, archiwizacja dokument贸w.h) marketing us艂ug urz臋du pracy.i) Wsp贸艂praca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.j) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych.( Wi臋cej informacji na temat oferty pracy znajduje si臋 na BIP Urz臋du Pracy w zak艂adce nabory do pracy - nab贸r na wolne stanowisko urz臋dnicze Specjalista do spraw program贸w- sta偶ysta w Centrum Aktywizacji Zawodowej PUP w Wo艂owie lub pod numerem telefonu 071-3894810 wew 254 )
Powiatowy Urz膮d Pracy - 2016-07-18 - Wo艂贸w (dolno艣l膮skie)
- Realizacja zam贸wie艅 (pakowanie i wysy艂ka towaru). Obs艂uga serwis贸w aukcyjnych (allegro) i sklepu internetowego. Obs艂uga system贸w CMS. Dbalo艣膰 o wizerunek firmy. Utrzymywanie wzorowych kontakt贸w z klientami. Obs艂uga klient贸w w sklepie stacjonarnym.- Firma oferuje: ciekaw膮 i stabiln膮 prac臋 w m艂odym, ambitnym zespole.System szkole艅 wdro偶eniowych i sprzeda偶owych. Systemy premiowania.- Wynagrodzenie: 14,00 - 16,00 z艂 brutto/godzin臋. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie. Znajomo艣膰 obs艂ugi komputera (mile widziane do艣wiadczenie w obs艂udze serwis贸w aukcyjnych allego, system贸w CMS). Wysoko rozwini臋ta umiej臋tno艣膰 organizacji pracy w艂asnej. Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole. Ch臋膰 do pracy i zaanga偶owanie. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (505-868-967) lub CV z klauzul膮 wyra偶aj膮c膮 zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych przesy艂a膰 na e-mail: marcin (at) zoona.pl
KLS MARCIN KUKLA - 2018-05-18 - Katowice (艣l膮skie)
przygotowanie miejsca pracy, wykonywanie prac w/g ustale艅 z prze艂o偶onym, praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego
ADMONT ADRIAN KUCZY艃SKI - 2019-11-05 - Piotrkowice (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie PPAP lub PPF, nadz贸r nad IMDS, opracowanie Flow Chartu, uzupe艂nianie portal贸w klienta w zakresie PPAP lub PPF, uczestnictwo w spotkaniach otwieraj膮cych (znajomo艣膰 norm wytycznych klienta), opracowanie FMEA (zwo艂anie teamu), opracowanie CP, wsp贸lne z DTP opracowanie wytycznych dotycz膮cych sposob贸w kontroli wyrobu oraz ich cz臋stotliwo艣ci, dob贸r urz膮dze艅 pomiarowych i kontrolnych, MSA, badanie zdolno艣ci maszyn i procesu, analiza danych statystycznych proces贸w. Tworzenie wizualizacji do problem贸w wewn臋trznych, walidacja wyrob贸w i proces贸w.
BADER Polska Sp贸艂ka z o.o. - 2017-01-16 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
- praca biurowa przy sporz膮dzaniu kosztorys贸w - wymagana umiej臋tno艣膰 wykonywania kosztorys贸w budowlanych( budownictwo og贸lne )
P.R.B. Budomal Artur Le艣niak - 2018-07-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Naliczanie wynagrodze艅, sporz膮dzanie list p艂ac, prowadzenie doumentacji kadrowo-p艂acowej, rozliczanie czasu pracy, itp. Wymagana wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpiecze艅 i podatk贸w.
"Mo-BRUK" S.A. - 2020-03-25 - Niecew (ma艂opolskie)
Dokonywanie przegl膮d贸w i kontroli obiekt贸w budowlanych, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie um贸w.
ZRZESZENIE W艁A艢CICIELI I ZARZ膭DC脫W DOM脫W W KALISZU - 2019-09-19 - Kalisz (wielkopolskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Obs艂uga klienta, sprzeda偶 asortymentu dost臋pnego w stacji paliw.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Zamo艣膰 (lubelskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, wsp贸lpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie ofert przetargowych, praca przy realizacji zam贸wie艅 publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Urz臋d贸w (lubelskie)
prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiekt贸w wraz ze strefami ochronnymi, przygotowanie dokumentacji do post臋powa艅 przetargowych w艂asnych, opiniowanie plan贸w konserwacji opracowanych przez terenowe organy infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewn臋trznym przegl膮d贸w okresowych.wymagane dokumenty: 偶yciorys - CV, list motywacyjny (wniosek o zatrudnienie), o艣wiadczenie o niekaralno艣ci lub po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie, kserokopie 艣wiadectw pracy, kserokopie 艣wiadectw potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie, kserokopie za艣wiadcze艅 o uko艅czonych uprawnieniach, 艣wiadectwach kwalifikacyjnych, kursach, szkoleniach, kandydat mo偶e do艂膮czy膰 r贸wnie偶 inne dokumenty potwierdzaj膮ce wiedz臋 lub zdobyte do艣wiadczenie
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury Zielona G贸ra - 2017-11-10 - Zielona G贸ra (lubuskie)
bie偶膮ca obs艂uga klient贸w, przyjmowania i realizacja zam贸wie艅, przygotowywanie ofert, wystawianie dokument贸w sprzeda偶y i ewidencjonowanie dokument贸w zakupu
Przedsi臋biorstwo Handlowo-Us艂ugowe "KEMBUD" Ostrzesz贸w - 2019-05-07 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
-TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH NA PRODUKTY Z BRAN呕Y TECHNOLOGII I WYTWARZANIA;-WPROWADZANIE DANYCH KLIENT脫W ORAZ ZAK艁ADANIE KARTOTEK DLA NOWYCH KLIENT脫W;-PRZYJMOWANIE I EWIDENCJA ZAM脫WIE艃;-WYSTAWIANIE DOKUMENT脫W DOSTAWY, FAKTUROWANIE SPRZEDA呕Y;-PRZYGOTOWANIE PRZESUNI臉膯 MI臉DZY JEDNOSTKAMI;-MONITOROWANIE STAN脫W MAGAZYNOWYCH;-REALIZACJA DROBNYCH CZYNNO艢CI Z ZAKRESU OBS艁UGI BIURA.
ENGRAM MMT SP Z OO SP K - 2018-12-13 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Nauka: proces贸w legislacyjnych dotycz膮cych handlu w internecie, projektowania aukcji internetowych, wdra偶ania proces贸w dotycz膮cych prowadzenia kampani reklamowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Konin (wielkopolskie)