SPECJALISTA IT SERVICE Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA IT SERVICE
Wynagrodzenie: od 10 000 PLN
Zakres obowiązków: kluczowe zadania product owner/service ownership: wparcie aplikacji HA i NON-HAzarządzanie planami rozwoju, znajomośc procesów biznesowych OONF, GURATON management, zarządzanie zadaniami w zespolechshore, wsparcie itcp, wsparcie L2/L3, odpowiedzialność za standardy szkoleń, certyfikacji ITIL, ocena dokumentcaji za zgodność ze standardamii jakością, wsparcie wdrożenia produkcji aplikacji, mentoring zespołów offshore
Data publikacji: 2016-03-11
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kluczowe zadania product owner/service ownership: wparcie aplikacji HA i NON-HAzarządzanie planami rozwoju, znajomośc procesów biznesowych OONF, GURATON management, zarządzanie zadaniami w zespolechshore, wsparcie itcp, wsparcie L2/L3, odpowiedzialność za standardy szkoleń, certyfikacji ITIL, ocena dokumentcaji za zgodność ze standardamii jakością, wsparcie wdrożenia produkcji aplikacji, mentoring zespołów offshore
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA IT SERVICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
projektant / architekt systemów teleinformatycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 10 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w metodologii rozwoju systemów doboru właścicwych do osiągnięcia wyznaczonych celówdoświadczenie wewsparciu aplikacji do badań klinicznych, znajomośc procesów IYIL, znajomość ORACLE, Java.NET, BOSS, IIS Webservices, messagng, dobra komunikacja, umiejętność zarządzania zespołem, doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań IT, umiejętnośc szybkiej nauki nowych idei i programów, oferta dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski, angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
projektant / architekt systemów teleinformatycznych
Data dodania oferty pracy: 11.03.2016
Oferta pracy ważna do: 25.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie ofert i zamówień handlowych, monitorowanie dostaw, powadzenie negocjacji z kontrahentami, przygotowywanie wzorów artykułów na kolekcje sezonowe, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami, analiza obrotów w sieciach.
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Piła (wielkopolskie)
Monitorowanie realizacji projektów unijnych
Prywatne Centrum Edukacyjne MARMOŁOWSKI S.C. - 2016-05-25 - Bytów (pomorskie)
prace administracyjne, koordynowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów, obsługa korespondencji, obsługa połączeń telefonicznych, kontakt telefoniczny z klientem, współpraca z innymi działami firmy
"ABENA POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Sosnowiec (śląskie)
doradztwo na rzecz beneficjentów zgodnie z przyjętą procedurą w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz prowadzenie ewidencji udzielonego doradztwa w formie rejestru, rozliczanie wniosków o przyznanie pomocy, w szczególności w ramach poddziałania 19.2 (granty), prowadzenie szkoleń i spotkań na rzecz beneficjentów poddziałania 19.2 zgodnie z przyjętą procedurą, prowadzenie czynności organizacyjno-administracyjnych w związku z ogłaszanymi przez LGD konkursami, zgodnie zawartą umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego kierowanego przez Społeczność oraz zasadami wymiany informacji - ogłaszania naborów wniosków, realizacja bieżących zadań wynikających z wdrażania LSR w tym czynności kontrolnych w związku z realizowanymi projektami grantowymi, wykonywanie czynności organizacyjnych w związku ze spotkaniami, wydarzeniami i imprezami LGD realizowanymi na rzecz członków oraz włączenia społecznego i aktywizacji mieszkańców, monitorowanie stanu i jakości realizacji powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi zasadami monitoringu i ewaluacji w tym udzielonego przez LGD wsparcia
TURKOWSKA UNIA ROZWOJU - T.U.R. - 2018-03-23 - Turek (wielkopolskie)
Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu HR; min. dwa lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku; zakres obowiązków: prowadzenie kadr oraz płac w dziale personalnym, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego (OPTIMA, ERP), odpowiedzialność za terminową i kompletną realizację badań, szkoleń pracowników, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji AUS (Płatnik), PFRON, GUS, samodzielne przygotowywanie listy płac, umów zleceń, kontakt z zarządem obsługiwanej firmy; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
BIURO RACHUNKOWE DEBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-28 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie działań marketingowo-promocyjnych firmy dbanie o dobry wizerunek firmy, reprezentowanie firmy na spotkaniach z kontrahentami
DANIEL SOCHACKI SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Bytom (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta arabskojezycznego
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
1. Obsługa komputera oraz programu mag.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Znajomość branży rolniczej.4. Prowadzenie rozmów handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "ZIMEX" - 2016-08-11 - Łęczyca (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Suchy Las (wielkopolskie)
Montaż konstrukcji stalowych.Mile widziane doświadczenia.Praca na terenie Podkarpacia.Pracodawca zapewnia: dojazd, posiłek profilaktyczny.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel.16 623 26 18praca (at) uniserv.com.pl
SERV-JAR Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Jarosław (podkarpackie)
znajomość zagadnień logistyki i transportu, dobra znajomość ustawy o transporcie
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2017-01-20 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa procesu sprzedaży (zamówienie, gromadzenie towaru, transport, ewentualne zwroty i reklamacje), tworzenie raportó w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Mroków (mazowieckie)
logistyczna i merytoryczna organizacja szkoleń, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Kwidzyn (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
negocjacje handlowe, spotkania z klientami, sporządzanie raportów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-04-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie salonu sprzedaży, obsługa klienta, przygotowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie doboru drzwi, kontakt z podwykonawcami, dostawcami, projektantami, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez OHP - 2017-01-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klienta, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Żary (lubuskie)
Pomoc w obsłudze biura turystycznego
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
Rozliczanie projektów inwestycyjnych i badawczo-rozwojowych klientów firmy (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój, Regionalne Programy Operacyjne)Programy narodowego Centrum Badań i Rozwoju,Przygotowywanie wniosków o płatność,Ocena kwalifikowalności wydatków według zasad programu, z którego pochodzi dofinansowanie,Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów, Monitorowanie i nadzór nad prawidłowością postępowań ofertowych i przestrzeganie Zasady Konkurencyjności,Kierowanie zapytań, wniosków, korespondencji do instytucji odpowiedzialnych za weryfikację rozliczanych projektów, współpraca z instytucjami kontrolującymi projekty,Kontakt z Instytucjami udzielającymi wsparcia,Ścisła współpraca z klientem w zakresie rozliczania projektu.Praca w godz. 8-16
K2BIZNES Sp. z o.o. sp. k. - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Stróża (małopolskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie rozliczeń płacowych i kadr firmy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontakt z kontrahentami zagranicznymi (Ukraina, Rosja, Europa), przygotowywanie i podpiaywanie umów z kontrahentami zagranicznymi, obsługa stron internetowych; social media
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Więckowy (pomorskie)
raportowanie w jezyku koreańskim, tłumaczenia i sporządzanie dokumentów w jezyku koreańskim i angielskim, spotkania handlowe
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zaścianki (podlaskie)
sprzedaż produktów z oferty McDonald's, obsługa kasy fiskalnej, obsługa ekspresów do kawy, obsługa maszyn do lodów, deserów oraz dystrybutorra napoi
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Pszczyna (śląskie)
wymagania: wyksz. wyższe, mile widziane doświadczenie, dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność organizacji czasu pracy, umiejętność pracy w zespole;zakres obowiązków: tworzenie i kontrola dokumentacji jakościowej, nadzór nad jakością materiałów i części,wspieranie działów produkcyjnych w zakresie formalizowania i wdrażania procesów jakościowych, prowadzenie audytów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi standardami, ścisła współpraca z działem produkcji, przeprowadzanie jakościowych audytów produkcji, odpowiedzialność za aktualizację standardów jakościowych;
PUH "DE FACTO" ZBIGNIEW SITEK - 2016-09-19 - Kaczory (wielkopolskie)
kontakt telefoniczny z klientami firmy Google ( utrzymanie klienta, optymalizacja konta )
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kraków (małopolskie)