SPECJALISTA/INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Łomża oferta pracy WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
Stanowisko: SPECJALISTA/INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 400 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: - przeprowadzanie postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży;- przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnianie prawidłowej obsługi pracy komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;- weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;- przygotowywanie projektów stanowisk dotyczących środków ochrony prawnej w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;- opracowywanie projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówień publicznych oraz przekazywanie ich do publikacji zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych;- przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
Data publikacji: 2020-09-02
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przeprowadzanie postępowania o udzielenie zamówień publicznych realizowanych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży;- przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji przydzielonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapewnianie prawidłowej obsługi pracy komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;- weryfikowanie wniosków komórek organizacyjnych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;- przygotowywanie projektów stanowisk dotyczących środków ochrony prawnej w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;- opracowywanie projektów ogłoszeń oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i informacji wymaganych dla danego trybu postępowania o udzielenie zamówień publicznych oraz przekazywanie ich do publikacji zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych;- przygotowywanie dokumentacji oraz opracowywanie projektów wyjaśnień na potrzeby postępowania kontrolnego z zakresu realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 400 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
; umowa na okres próbny- *z możliwością dalszego zatrudnienia po okresie próbnym; wynagrodzenie: od 3400 do 3800 zł brutto/mc (plus dodatek uzależniony od stażu pracy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 400 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: wykształcenie wyższe (odpowiednie do proponowanego stanowiska pracy); doświadczenie zawodowe/ staż pracy: co najmniej rok, uprawnienia/umiejętności: ukończony- co najmniej: kurs z zamówień publicznych; znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; znajomość obsługi urządzeń biurowych, informatycznych oraz programów Microsoft Office, w tym Excel; wiedza z zakresu zasad sporządzania dokumentacji przetargowej; dodatkowe wymagania: znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym; znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁOMŻY
danePracodawcy_nip: 7181622676
danePracodawcy_regon: 450192689
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny oraz życiorys (CV) z następującymi dokumentami:-kopia dyplomu wyższej uczelni;-kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);-kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe); -oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;-oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;-oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).*W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.*Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.*Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych należy składać osobiście w siedzibie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży (sekretariat) lub drogą pocztową na adres:Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomżyul. Szosa Zambrowska 1/1918-400 Łomża w terminie do dnia 02 października 2020 r. (liczy się data wpływu do Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży).*szczegółowe informacje o ogłoszeniu można znaleźć na stronie: https://pogotowie.lomza.pl/?p=1551
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Adres strony pracodawcy: http://www.pogotowie.lomza.pl/
Ulica pracodawcy: Szosa Zambrowska
Numer budynku pracodawcy: 1/19
Profil działalności pracodawcy: Działalność pogotowia ratunkowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.09.2020
Oferta pracy ważna do: 02.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?718dc37936feb9e3f8bdd27f0d64a7ea
Podobne oferty pracy
obsługa kadrowo płacowa pracowników, wystawianie deklaracji PIT, obsługa programu Płatnik,Ferrodo, sprawozdania GUS
AGENCJA PROMOCYJNO-HANDLOWA "MINI-MAX" SPÓŁKA JAWNA W.M.D.J. EKIERT - 2017-07-05 - Piła (wielkopolskie)
- obsługa Klientów krajowych i zagranicznych w zakresie sprzedaży części zamiennych i akcesoriów do samochodów (brak planów sprzedażowych),- informowanie Klientów o dostępnej ofercie Firmy, w tym o aktualnych promocjach,- obsługa dokumentów działu i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów,- współpraca z filiami,- prace administracyjno-biurowe.
HART sp. z o.o. - 2019-06-17 - Opole (opolskie)
realizacja planów marketingowych zgodnych z centralnym planem marketingowym marek Mazda i Volvo, organizacja eventów, ekspozycji ( wykonanie wraz z zebraniem pełnej dokumentacji projektowej), tworzenie strategii marketingowej marek Mazda i Volvo, wspópraca z centralą marek Mazda i Volvo, nadzór i kontrola nad kosztami i dokumentacją marketingową, opracowywanie we współpracy z działami planów marketingowych oraz nadzór nad jego dokumentacją
DANUTA I RYSZARD CZACH SP. Z O.O. - 2018-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Produkcja, przetwarzanie kebaba, opiekanie, przyprawianie, praca na hali produkcyjnej w niskiej temperaturze
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Manicure, pedicure, przedłużanie rzęs i inne drobne zabiegi kosmetyczne, prwadzenie elektronicznej ewidencji klientów, dbanie o porządek w miejscu pracy
LuxDom Nieruchomości Mateusz Janczura - 2016-11-18 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Tworzenie strategii marketingowych
KC CONSULTING Sp. z o.o. - 2018-09-21 - Gostyń (wielkopolskie)
- diagnozowanie potrzeb klientów zainteresowanych kupnem mieszkania,- prezentowanie klientom ofert firmy,- prowadzenie spotkań prowadzących do sprzedaży nieruchomości w biurze firmy bądź na terenie realizowanej inwestycji,- przygotowywanie ofert sprzedaży mieszkań,- przygotowywanie umów przedwstępnych wraz z odpowiednimi załącznikami,- bieżąca obsługa administracyjna biura,- analiza rynku nieruchomości,- przygotowywanie raportów i zestawieńm
"NOVDOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klienta w języku hiszpańskim i angielskim- odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim oraz wprowadzanie danych do bazy- rozwiązywanie problemów przesyłanych przez klienta- administracja danymi- wykonywanie powierzonej pracy zgodnie z przyjętymi kryteriami i procedurami- dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta- reprezentowanie firmy na zewnątrz- wykonywanie innych poleceń wskazanych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Łódź (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział Iława - 2018-12-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- prowadzenie negocjacji międzynarodowych na rynkach azjatyckich i europejskich- reprezentowanie firmy za granicą- pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2020-08-26 - Łódź (łódzkie)
Prace administracyjne biurowe: •tworzenie różnego rodzaju pism i wniosków•sporządzanie zestawień i analiz•nadzór nad obiegiem dokumentów i ich archiwizacja •prowadzenie korespondencji z kontrahentami, urzędami •praca administracyjna biuraWspomaganie procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami:•przygotowywanie umów najmu•organizacja i nadzór nad terminami i wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków, weryfikacja w miejscu nieruchomości •weryfikowanie faktur, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych, mediów
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Śrem (wielkopolskie)
1. Obsługa klientów zagranicznych lub krajowych,2. Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży,3. Pozyskiwanie nowych klientów,4. Budowa oraz rozwój długotrwałych i stabilnych relacji handlowych,5. Obsługa bazy danych klientów i dystrybutorów,6. Reprezentowanie firmy podczas targów branżowych.
LEVEL WORK ARTUR CHRZĄSZCZ - 2019-05-08 - Jawczyce (mazowieckie)
obsługa programów komputerowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień eksportowych, tworzenie dostaw w systemie SAP, sporządzanie dokumentów towarzyszących dostawie, obsługa systemów EMCS, współpraca z Urzędem Celnym, prowadzenie postępowań reklamacyjnych, współpraca komórką planowania.
Van Pur S.A. - 2016-12-20 - Łomża (podlaskie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, zapytań ofertowych, zamawianie materiałów na bieżące budowy. Weryfikacja dokumentacji technicznej.
Zakład Ogólnobudowlany Jan Waz - 2015-11-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Transport art. spożywczych oraz dostawy cateringu
Usługi Kulinarne Andrzej Więcław - 2018-12-03 - Leżajsk (podkarpackie)
Doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klienta w salonie.
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-02 - Oświęcim (małopolskie)
Podstawowa obróbka warzyw i owoców, pomoc kucharzom przy wydawaniu dań, sprzątanie kuchni i zaplecza kuchennego, mycie sprzętu. Dyspozycyjność w godzinach: 11:00-23:00, 40 godzin pracy tygodniowo. Umowa zlecenie, w okresie późniejszym istnieje możliwość zatruddnienia na umowę o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych i opiekuńczych wobec dzieciorganizowanie zabaw dowolnych lub kołowych udział w wycieczkach spacerachwykonywanie pomocy dydaktycznychpomoc podczas posiłku i leżakowania
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie ze złożnym wnioskiem
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Janowiec Kościelny (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
TIS Tomasz Anioł - 2016-11-29 - Pilzno (podkarpackie)
Wsparcie IT w celu zapewnienia przejrzystości w zakresie raportowania kosztów,proaktywne zarządzanie przepływem zamówie (zakupu), w tym tworzenie zamówień zakupu i sprawdzanie poprawności korzystania z finansowych danych podstawowych (np. Księga główna i Centrum kosztów), Wsparcie Project i Service Managerów w razie pytań dotyczących procesu zamawiania i sprawności finansowej, Utrzymanie globalnych danych podstawowych dla zarządzania kosztami na poziomie Usługi/Projektu, Monitoring miesięcznych opłat (lista rozliczeń międzyokresowych i przedpłaconych) i w razie potrzeby inicjacja działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Dźwierzuty (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z asortymentem towarowym, pomoc przy zamawianiu towaru, pomoc przy metkowaniu towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji wewnętrzenj spółki, prowadzenie korespondencji, wprowadzanie umów i dokumnetów do baz danych i wewnętrznych systemów informatycznych
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
- współpraca z drukarniami, grafikami w tworzeniu materiałów promocyjnych, - redagowanie i opracowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych w celach promocyjnych, - kreowanie akcji marketingowych, - sporządzanie i interpretowanie analiz marketingowych, - monitorowanie i analiza bieżących trendów marketingowych oraz potrzeb rynkowych, - dbanie o jakość materiałów reklamowych. Po okresie próbnym - umowa o pracę na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) loombard.pl z dopiskiem MARKETING.
Gracja s.c. Charkowski Jacek, Charkowska Grażyna - 2016-01-21 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Zduńska Wola (łódzkie)